Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post
hoor je mij niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post
DOE NOU NIETTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe danquote:
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.
'Ik doe wat ik doe'quote:
De 1ste zin koste me gelijk mijn koffie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.
DJMO-heldinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?
En vraag niet waarom.quote:
Ik vraag toch ook niet aan jou...quote:
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe dan
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgen
Vaak lukt dat niet hoor om zo snel terug te kunnen vliegen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..quote:
Ja ook dat nog, daar had ik dan weer niet aangedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan
Hij had het clubje niet nodig omdat hij niks had gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..
Davids ouders zitten vast niet bij het clubje
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.
Was met die Joran van der Sloot toch ook zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |