Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.
'Ik doe wat ik doe'quote:
De 1ste zin koste me gelijk mijn koffie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.
De rest voelde al nattigheid en was al eerder gevlucht.
DJMO-heldinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?
En vraag niet waarom.quote:
Ik vraag toch ook niet aan jou...quote:
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe dan
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is toch raar met zoveel man van het ene op het andere moment een vlucht kunnen krijgen
Vaak lukt dat niet hoor om zo snel terug te kunnen vliegen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die David had niks gedaan en moest de sleutels van de Villa inleveren.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..quote:
Ja ook dat nog, daar had ik dan weer niet aangedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als 1 van de pappa's of mamma's dat heeft geregeld voor zoonlief.![]()
![]()
![]()
First class of zo.
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongeren van die leeftijd niet het geld klaar om ff een nieuwe ticket te kopen..
Ik vraag me dan echt af hoe je als ouder denkt door achter dit soort praktijken te staan
Hij had het clubje niet nodig omdat hij niks had gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan weet je dus wel meteen wie je vrienden zijn..
Davids ouders zitten vast niet bij het clubje
Neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je onderschat de jongeren hier wel een klein beetje.
Was met die Joran van der Sloot toch ook zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou echt heel erg zijn als dat zo is.
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke vrienden groep laat nu 1 iemand achter?? Dat is toch gekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij had het clubje niet nodig omdat hij niks had gedaan.
Ik zie het hier ook genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.
Dat boeit ze geen bal. Als ze zelf maar veilig zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke vrienden groep laat nu 1 iemand achter?? Dat is toch gek
Daar gaat het dus fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het hier ook genoeg
Dingen vernield in een dierenpark
Maar nee onze kindjes doen dat niet
Bah
Oh zo 1 hadden wij vroeger ook in het dorp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit iets: Onze zeilboot was gestolen.Op een gegeven moment zag mijn vader dat ding liggen met een gozer erbij.Hij de politie erbij,gozer opgepakt.Toen bleek het een zoon van een van de topmensen van D.E te zijn Mijn vader bij hun langs en die moeder bleef eerst maar zeggen : Dat heeft onze Niels niet gedaan,maar papa was iets slimmer en heeft een flinke schadevergoeding betaald.
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelatenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat boeit ze geen bal. Als ze zelf maar veilig zijn.
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelaten
Die hoort er dus niet echt bij
Groepsdruk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt dus genoeg over degene die ze hebben achtergelaten
Die hoort er dus niet echt bij
Jepquote:
Dat hoop ik echt voor hem jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.
Dat zou wel slim van David zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er zelf ook niet meer bij wil horen.
Je moet het wel willen zien idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Als ik zoiets hoor
Vraag ik het aan mijn kids
Ze zijn namelijk niet heilig
Ook al hoop ik dat wij ze zo hebben opgevoed dat ze dergelijke dingen niet doen.
En geloof me
Als moeder weet je wanneer je kind liegt
Goeie kibbeling wordt van kabeljauw gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
We zagen vorige week in de viswinkel zo'n balletje.
Ik wil graag gebakken (dure vis).
Medewerkster: Lekkerbekje?
Balletje heel denigrerend: EN LEKKERBEKJE??? BEN JE GEK neej (dure vis) en gebakken.
Dat toontje ook.
Keek ons ook nog kleinerend aan dat we aan de simpele kibbeling zaten.![]()
Kabbeljouw wou hij geloof ik.
Bahquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Balletje heel denigrerend: EN LEKKERBEKJE??? BEN JE GEK neej (dure vis) en gebakken.
Dat toontje ook.
Klopt, dat is wat duurder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goeie kibbeling wordt van kabeljauw gemaakt
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wat duurder.
Maar het mocht geen lekkerbekje genoemd worden van meneer.
Als ze hem witvis hadden gegeven had hij het niet eens geproefd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat toontje ook.
Wss niet idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze hem witvis hadden gegeven had hij het niet eens geproefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |