Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopen
Advocaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn
Hey Greysquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef Paul het volgende:
Jullie horen me nietwat is er aan de hand, mods niet meer zichtbaar, ik ga ff naar Breuls
Schijnt beide niet waar te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn
Hey Paulquote:
Heb om 12 uur een afspraak in knotjeror.quote:
Ja, het is een raar verhaal dit. Weet ook niet goed wat ik er van denken moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopen
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Er zijn bewijzen genoeg lijkt mij.
Nu kunnen ze alleen maar verhalen afstemmen en gaan er vanuit dat hun dure advocaten hun wel gaan redden.![]()
![]()
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post
Hey Jochemquote:
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @yvonne @murp @Danny @iteejer of @GGMM niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.
Gek hèquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |