Nooit je mond houden !!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah, je kan maar beter je snoet houden.
Een man van een eind in de 70 ook nog.
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @Zipportal vind dit niet leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, je bent al weer aan de wandel
3 jongeren gisteren neergestoken als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jongen van 15 doodgestoken
Meisje neer gestoken
En waar maakt de OvJ zich druk om
Een aantal over het paard getilde jochies
Zitvlees kweken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft niet,ik had deze nog niet gelezen.maar wil weten uit welke hoek het komt.
Ja want stel je voorquote:
Hehehe. Met een kleine, doch stevige, kont is niets mis!quote:
Gaat de reis naar toe dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik zit met m'n luie reet in de trein niks wandelen vandaag. @:zipportal vind dit niet leuk
Ik plaag je maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hehehe. Met een kleine, doch stevige, kont is niets mis!
Ik heb diep respect voor de mensen alles gewoon op tv/internet durven te zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nooit je mond houden !!
Je beledigd voelen is een keuze.
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jongen van 15 doodgestoken
Meisje neer gestoken
En waar maakt de OvJ zich druk om
Een aantal over het paard getilde jochies
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopen
Advocaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn
Hey Greysquote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef Paul het volgende:
Jullie horen me nietwat is er aan de hand, mods niet meer zichtbaar, ik ga ff naar Breuls
Schijnt beide niet waar te zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zaakje stinkt ook. Hoorde al dat een van de moeders van die jochies advocaat of OvJ zou zijn
Hey Paulquote:
Heb om 12 uur een afspraak in knotjeror.quote:
Ja, het is een raar verhaal dit. Weet ook niet goed wat ik er van denken moet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want stel je voor
Hoe bizar is het dan als een Peter r wordt neergeschoten de verdachte binnen een uur vastzitten
En als een jongen wordt doodgeschopt de jochies die dit hebben gedaan gewoon nog rondlopen
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Er zijn bewijzen genoeg lijkt mij.
Nu kunnen ze alleen maar verhalen afstemmen en gaan er vanuit dat hun dure advocaten hun wel gaan redden.![]()
![]()
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben blij dat @:paul al een tijd niet meer hier post
Hey Jochemquote:
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @yvonne @murp @Danny @iteejer of @GGMM niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging met die kopschoppers uit België precies zo.
Gek hèquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160347/prutsers-om-boos-op-geenstijl/
Staat ook stukje van Johan opquote:
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
hoor je mij niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef JochemSjakie het volgende:
DOE NOU NIETTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, wat is dit jou? Van jou mag ik @:Yvonne @:murp @:danny @:iteejer of @:ggmm niet roepen, maar zelf huil je wel om een rooie als het niet gaat zoals je wil?
Ja was het eerste wat mij opviel toen het op het nieuws was dat ze gevlucht waren. Ik dacht hoe danquote:
Ze hadden er 1 te pakken op het vliegveld, maar die bleek er niks mee te maken hebben gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gelijk al af hoe het kon dat ze in een keer terug konden vliegen en dat met zoveel man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |