Hoho, dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat ik het Westerborkpad heb gelopen? Dat ik regelmatig in de duinen ben te vinden? Voor corona regelmatig in het Reichswald in Duitsland liep? Met bosgrond heb ik geen enkele moeite.
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wrap, plakje ham, twee eitjes, gebakken champignons en een flinke hand vol pittig geraspte kaas. Tweede wrap er bovenop, even omdraaien en voila. Prima ontbijt.
oeiiiiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik weer, de boel klapte er even uit.
Klap eens in je handjes blij blij blij, of anders ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik weer, de boel klapte er even uit.
Majaaa haha.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoho, dat bedoelde ik niet.
Zei ik ook niet.
Enkel feitelijk punt dat ik stelde was dat die van Apeldoorn zwaarder is dan die van Nijmegen.
Hmmm.quote:Natuurrijke routes
Als deelnemer aan de Apeldoornse Vierdaagse krijg je een aantrekkelijke route voorgeschoteld. Vanuit de start loop je iedere dag rechtstreeks de natuur in. Afhankelijk van de gekozen afstand loop je door bossen, over heidevelden en langs zandverstuivingen.
Iets anders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes blij blij blij, of anders ?
Dragos tan din tee.quote:
Door dat aanhangsel toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:29 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker dan....ISS gister drie kwartier op drift geweest
Russische module begon opeens met straalmotoren aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |