SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is ruimte voor verbetering maar die 1 punt was heel mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geklikt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gvd 1 punt laten liggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is ruimte voor verbetering maar die 1 punt was heel mooi.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Coach helemaal woest.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor straf doucht ie meequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En de sponsors ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan te gek hequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Sorry.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor de herhalingenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Krijgen we nog handboogschieten en beachvolley?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zelf nooit een 4daagse gelopen, maar we 12,5 jaar bij een super in de buurt van die van Apeldoorn.
Die van Nijmegen heeft meer imago, maar die van Apeldoorn lopen veel (een week eerder), ja als je die kan lopen is Nijmegen op je dooie gemak. Zo vaak gehoord.
En ja ook van mensen die ze 10+ keer gelopen hadden.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zelf nooit een 4daagse gelopen, maar we 12,5 jaar bij een super in de buurt van die van Apeldoorn.
Die van Nijmegen heeft meer imago, maar die van Apeldoorn lopen veel (een week eerder), ja als je die kan lopen is Nijmegen op je dooie gemak. Zo vaak gehoord.
En ja ook van mensen die ze 10+ keer gelopen hadden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geeb udee, al paar jaar niet meer geweest, maar ¤3,50 wil ik een hele karaf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat weinig. En daar betaal je ¤3.50 voor op het terras?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Bosgrond enzo. Loopt zwaarder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jij loopt de marathon van boston nog met gemak uitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik de voorkeur geef aan die van Nijmegen, idd vanwege het imago, maar ik denk dat ik met die van Apeldoorn ook weinig moeite zal hebben.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je bent vergeten dat ik het Westerborkpad heb gelopen? Dat ik regelmatig in de duinen ben te vinden? Voor corona regelmatig in het Reichswald in Duitsland liep? Met bosgrond heb ik geen enkele moeite.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wandelend ja, hardlopend nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij loopt de marathon van boston nog met gemak uitIk heb er één en ik ben er trots op
Nog een paar jaar trainenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee dank je. Hardlopen kost me me knieën en enkels. Mij niet gezien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: