Ga je die vraag nou aan alle vrouwen hier stellen? En niet aan de mannen? Seksistquote:
Je ziet toch de reactie van HiDi.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga je die vraag nou aan alle vrouwen hier stellen? En niet aan de mannen? Seksist
Echt erg...quote:
Ik plaag je maar johquote:
Die laatste zin: "houding hangt af van wie jij bent... "quote:
Was ooit bij het zwemmen een Keniaan die bijna verdronk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt erg...
Wat heb je daar dan te zoeken denk ik
Die gast heeft een draadje losquote:
Ik probeer een grap over vluchtelingen te bedenken maar.....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ooit bij het zwemmen een Keniaan die bijna verdronk.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik probeer een grap over vluchtelingen te bedenken maar.....
....is niet echt grappig alleen
Wereldrecord.quote:
Ging goed toch? in zijn eentjequote:
Wel meerdere dingen.Geen vriendjes meer met Dennis Schouten bijv.quote:
Dat is juist het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die laatste zin: "houding hangt af van wie jij bent... "
Dat is maar ten dele waar of helemaal niet waar. Vind ik. Denk ik.
Tegen een kutcollega probeer ik net zo'n houding te hebben als tegen een toffe collega, bijvoorbeeld.
Inderdaad ja. Heb het gezien op RoddelPraat. Als het waar is, is het best een eikel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel meerdere dingen.Geen vriendjes meer met Dennis Schouten bijv.
Die laatste meters zwemt hij bijna achteruit.quote:
Dat is wel heel netjes van jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is juist het verschil tussen persoonlijkheid en gedrag.
Ik ben altijd bereid om iemand te helpen als dat in mijn macht ligt, of ik iemand nou mag of niet. Personen die ik niet mag zal ik voor de rest proberen te negeren, tenzij ze mij aanspreken. Dan hangt mijn reactie af van hoe ik aangesproken wordt. Maar zelfs die personen zal ik niet laten verzuipen als ik een reddende boei kan uitgooien. Snap je wat ik bedoel ?
ok..maar voor een Keniaan ging het goedquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die laatste meters zwemt hij bijna achteruit.
Het mooie is dat je ook ongemerkt kan helpen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid om iemand te helpen als dat in mijn macht ligt, of ik iemand nou mag of niet. Personen die ik niet mag zal ik voor de rest proberen te negeren, tenzij ze mij aanspreken. Dan hangt mijn reactie af van hoe ik aangesproken wordt. Maar zelfs die personen zal ik niet laten verzuipen als ik een reddende boei kan uitgooien. Snap je wat ik bedoel ?
Hoort bij de normen en waarden die ik van huis uit heb meegekregen en die ik ook probeer door te geven aan mijn kinderen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is dat je ook ongemerkt kan helpen.
Ik vind dat echt wel netjes hoor. Als ik iemand niet mag zou ik dat niet echt kunnen. Wel proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoort bij de normen en waarden die ik van huis uit heb meegekregen en die ik ook probeer door te geven aan mijn kinderen.
Jazeker snap ik dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soort van ongemerkt motiveren,ben ik je nog steeds dankbaar voor.quote:
Hoe zullen ze hier op terugkijken?quote:
Jij gaat straks ook de vierdaagse lopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van ongemerkt motiveren,ben ik je nog steeds dankbaar voor.
Met gemengde gevoelens?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zullen ze hier op terugkijken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij gaat straks ook de vierdaagse lopen?
Daar moet je jezelf dankbaar voor zijn. Als je zelf niet had gewild (intrinsieke motivatie) had je aan mijn voorbeeld echt geen houvast gehad hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van ongemerkt motiveren,ben ik je nog steeds dankbaar voor.
Té makkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe zullen ze hier op terugkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |