Niet iemand uit DTS ??quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.
ONZ / DTS SHOTJEEEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
Nu ben ik benieuwd wie die iemand is ..
En wie heeft er geveegd dan?
Ow, bijzonder!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lag niet aan DTS.
ONZ / DTS SHOTJEEE
Even in de lijst van dts topics kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
Nu ben ik benieuwd wie die iemand is ..
En wie heeft er geveegd dan?
Hij heeft geopend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Ja ik zie wie er geveegd heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Zag het ja, de rest van de topics waar hij in gepost heeft zijn verwijderd..quote:
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11107] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik zie wie er geveegd heeft
Maar welke malloot( watt is ein mallot![]()
)
Heeft lopen spammen
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat degene nou gepost had
quote:
Hhmm, beter dat degene geband isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak.
quote:
Wie is nu weer gelovige watergolf ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef ToT het volgende:
Oh die gelovige watergolf?
Edit: oh nee, weer een nieuw kloontje?
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is nu weer gelovige watergolf ?
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]Pfffff fijn dan.....
Ja de gelovige watergolf deed dat zo te zien op het laatst ook over moslims?
Wazig gedoe allemaal....?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
Maar later noemde hij me een sexist.
[ afbeelding ]
Typisch gevalletjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
Maar later noemde hij me een sexist.
[ afbeelding ]
En toch heb ik me wel vermaakt.quote:
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enzquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktime
De post die gequote wordt is verwijderd, maar deze quote staat er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |