Gefeliciteerd rafquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal. Vandaag 0,0 aan gedaan maar morgen kleinschalig vieren, hoop op lekker weer want in principe is BBQ het plan,
https://www-turksomroep-n(...)-marmaris-turkije%2Fquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ben ik ook geweest, wat gebeurt er?
Niet alleen.1 nacht mijn huis is wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
even doorbijten, wordt een shitnacht
quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal. Vandaag 0,0 aan gedaan maar morgen kleinschalig vieren, hoop op lekker weer want in principe is BBQ het plan,
Al was de tijd al.eerder wat lul.je nu zeg. Heel.huis is wrgquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Kan je bewegen/vluchten, nu is de tijd, al was dat natuurlijk al eerder?!
Nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:25 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:32 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
shit Sjak, ik weet niet wat ik moet zeggen, beter zeg ik niets meer
Zorg goed voor je zelf
Rob.quote:
quote:
Dank je askimquote:
Dat heb ik ook met hardlopen, doe ik alleen als ik de trein moet halen of de popo achter me aan zitquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij is wandelen geen doel, maar een transportmiddel op de plekken waar een ander vervoermiddel onhandig of niet beschikbaak is.
Een collega van me heeft vandaag een tocht van bijna 650km (en vele honderden hoogtemeters) afgerond, leuk voor haar denk ik, ik begin er niet aan.
Ja,Steve heeft er zin in.quote:
Ik had gisteren een bruine stream, iets verkeerds gegeten denk ikquote:
spoelt wel schoon danquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had gisteren een bruine stream, iets verkeerds gegeten denk ik
Have you even been mellowquote:
Scheelt weer geld voor een darmspoelingquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wonderlijk mechanisme onze lichaam
Gewoon zaad slikkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
eet iets met veel eiwitten, zoals banaan, of pindakaas
Hou ik weer geld over om weer iets verkeerds te etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Scheelt weer geld voor een darmspoeling
Nu moet ik opeens aan Patty Brard denken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:47 schreef Rob het volgende:
[..]
Scheelt weer geld voor een darmspoeling
quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu moet ik opeens aan Patty Brard denken.
Daarom kwam ik er ook opquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu moet ik opeens aan Patty Brard denken.
quote:
Lekker slipe.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:56 schreef Rob het volgende:
* Rob is uitgezongen, shaggie afgefikt.. genoeg voor vandaag..
Tot je volgende plasbeurt komende nachtquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:56 schreef Rob het volgende:
* Rob is uitgezongen, shaggie afgefikt.. genoeg voor vandaag..
--> SHO daar zitten de expertsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:02 schreef christmastsunami het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is, hoe krijgt die Patty haar online verontrustende prive filmpjes weer offline
Patries?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:06 schreef christmastsunami het volgende:
w8 ff ik het over die andere, die raar en gek is, hoe heetze die van Curry?
Vindalooquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:06 schreef christmastsunami het volgende:
w8 ff ik het over die andere, die ook raar en gek is, hoe heet ze die van Curry?
Helaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:06 schreef christmastsunami het volgende:
w8 ff ik het over die andere, die ook raar en gek is, hoe heet ze die van Curry?
Welke curry?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vandaag nog curry gegeten, komt wel heel dichtbij zo
En Fred van Leer zal ook wel te vinden zijn.Online is online.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die ja, Patricia Paay, die filmjes staan nog steeds op xhamster, zag ik een paar weekjes terug, kwamen voorbij op de frontpage, na al die tijd, triest
Dat ken ik niet. Maar zou proberenquote:
Op een kiertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |