Werk ze leave.quote:
Van 12 tot 1.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar voordat jij kwam zit ik me 20 minuten te vervelen met leuke plaatjes.
Dan is hij er niet.En nu in de nacht is er geen punt te halen.
Want ik zit er met HiDi.
Hij maakt er maar van wat hij wil, maar een eckte eckte.quote:
Werk ze moontje 💋❤quote:
MrsL.quote:
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.quote:
Alleen in DTS of ook in andere topics?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.
Ook in andere.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen in DTS of ook in andere topics?
Niet iemand uit DTS ??quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand ging 20 keer dezelfde rare post plempen.En daar tussendoor nog iemand met nog raardere.
ONZ / DTS SHOTJEEEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
Nu ben ik benieuwd wie die iemand is ..
En wie heeft er geveegd dan?
Ow, bijzonder!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lag niet aan DTS.
ONZ / DTS SHOTJEEE
Even in de lijst van dts topics kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iemand uit DTS ??
Nu ben ik benieuwd wie die iemand is ..
En wie heeft er geveegd dan?
Hij heeft geopend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Ja ik zie wie er geveegd heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even in de lijst van dts topics kijken
Zag het ja, de rest van de topics waar hij in gepost heeft zijn verwijderd..quote:
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11107] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik zie wie er geveegd heeft
Maar welke malloot( watt is ein mallot![]()
)
Heeft lopen spammen
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat degene nou gepost had
quote:
Hhmm, beter dat degene geband isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe ze Ajaxfans noemen en dan heel vaak in elke post en heel vaak.
quote:
Wie is nu weer gelovige watergolf ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef ToT het volgende:
Oh die gelovige watergolf?
Edit: oh nee, weer een nieuw kloontje?
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktimequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie is nu weer gelovige watergolf ?
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]Pfffff fijn dan.....
Ja de gelovige watergolf deed dat zo te zien op het laatst ook over moslims?
Wazig gedoe allemaal....?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
Maar later noemde hij me een sexist.
[ afbeelding ]
Typisch gevalletjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ging ook behoorlijk ver. Daar las ik in eerste instantie overheen.
Maar later noemde hij me een sexist.
[ afbeelding ]
En toch heb ik me wel vermaakt.quote:
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enzquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 43 Het dodetopicspel #11106] Snacktime
De post die gequote wordt is verwijderd, maar deze quote staat er nog.
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Typisch gevalletje
De weg kwijt
Heel erg kwijt
En hij heeft geen ban??????
Ik neem aan dat Tiger dat doorzet naar een FA en die zal er dan vandaag naar kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enz
Maar die gaat wel té ver, maar geen ban gekregen dus
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no goquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tiger dat doorzet naar een FA en die zal er dan vandaag naar kijken
Klopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no go
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag hopen dat ie een ban krijgt, zulke uitspraken zijn wel een no go
Of een gewone ban ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgen
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hij,ja die heeft wel vaker van die rare uitspattingen enz
Maar die gaat wel té ver, maar geen ban gekregen dus
Er zijn er ook die met veel en veel meer wegkomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er wat die voor minder een permaban van ONZ krijgen
Deed hij gister middag alquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?
We gaan het zien, als die geen ban krijgt ga ik daar wel wat van zeggen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat vloeken en schelden met die ziekte een no-no was hier?
Ik heb er vannacht 11 Tr`s ingegooid.Toen kwam Tiger.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:31 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk zou je als Mod iemand een time out moeten kunnen geven .. dan kan een FA er later naar kijken
Dat ben ik helemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn er ook die met veel en veel meer wegkomen.
Er is nog maar 1 nachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Tenzij er komende nachten iets heel bijzonders gebeurt neem ik aan dat je gaat winnen FF
Nachten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
Tenzij er komende nachten iets heel bijzonders gebeurt neem ik aan dat je gaat winnen FF
Zware bevalling?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
HiDi stelde voor om volgende maand er aan vast te plakken.
Als een tweede ronde.
Dat zal een opluchting zijn.quote:
Ingekniptquote:
Gelukkig wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ingeknipt
Van een sterretje een vierkant gemaakt
4 extra hechtingen om het strakker te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ingeknipt
Van een sterretje een vierkant gemaakt
Moet Hidi aankomende maand maar extra zijn best doen.. of is zijn vakantie dan voorbijquote:
Goedemorgen Gizzy.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)ohn-de-mol~a0929989/
Gaat goed in NLquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
Haags kwam er al mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
Mensen die nog hun mening durven geven worden omgelegd. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
Jongen van 15 doodgestokenquote:
Morguh Gizquote:
Slettemerdijkquote:
Hey Mrslquote:
Jah, je kan maar beter je snoet houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Mensen die nog hun mening durven geven worden omgelegd. Zo gaat dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |