Ja, dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 07:18 schreef Redefine het volgende: [..] Ik ook niet. Heb sowieso niks met vechtsporten. Uitgezonderd judo.
3x3 stuiter stuiter hoepel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:09 schreef Strani het volgende:
Vanaf 13:45 de medaille-wedstrijden bij het 3x3 basketbal, dat zal leuk worden om te zien
Weer 10 minuten zou wel wat zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
Och jeetje die Russin moet weer een golden score judoën
Ik voorspel -1 medaille hier!quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
Nou, eens kijken of we een Nederlandse iets zien winnen met judo. Je gaat dan toch weer een beetje hopen hè...
quote:De Duitse wielerbondscoach Patrick Moster heeft zijn excuses aangeboden voor racistische uitspraken die hij heeft gedaan tijdens de olympische tijdrit. Op tv-beelden was te horen hoe hij naar Nikias Arndt riep dat hij ‘die kameeldrijvers’ moest inhalen. Daarmee doelde Moster op de Algerijn Azzedine Lagab en Amanuel Ghebreigzabhier uit Eritrea
Ik zie een voordeel in mijn lengte. Gewoon steeds met mijn armen boven het hoofd van mijn tegenstander wuiven en dan roepen dat hij onder mijn arm door ging.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:28 schreef Arizona het volgende:
Hoezo mag je niet onder een arm door duiken. Wat een stomme regels
Ik snap echt niets van deze sportquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat vind ik wel de stomste straf. Gestraft worden omdat je ontwijkt te worden vastgepakt. Kom op zeg.
Verwachting RUIMSCHOOTS overtroffen!quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:38 schreef Strani het volgende:
JAAAAA ER WINT EEN NEDERLANDSE IETS MET JUDO!!!
BESTEquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
8ste medaille van de dag.
Dat is een record voor Nederland!
leuk.
Omdat we toevallig altijd winnen zekerquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:39 schreef Em31 het volgende:
JAAAAA JUDOOO geweldige sport altijd al gezegd
Dag record van 1928quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nieuw dagrecord medailles voor Nederland is gehaald!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan geen judomove bedenken waarbij het niet nodig is dat je de tegenstander vast pakt. Twee judoka's die alleen maar bezig zijn zelf niet gepakt te worden en je komt nergensquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat vind ik wel de stomste straf. Gestraft worden omdat je ontwijkt te worden vastgepakt. Kom op zeg.
Ze zijn dan per definitie ook allebei aan het proberen aan te vallen, anders valt er niks te ontwijken. Uiteindelijk ziet er wel een een kans een aanval te doen landen. Als voetballers even geen aanvalskans zien en een paar keer de bal onderling overspelen geef je ook niet meteen iedereen een kaart.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan geen judomove bedenken waarbij het niet nodig is dat je de tegenstander vast pakt. Twee judoka's die alleen maar bezig zijn zelf niet gepakt te worden en je komt nergens
Die Hans Vandeweghe is wel een van de weinige Vlaamse journalisten die niet puur chauvinistisch denkt. Een hele realistische gast, en hij heeft gelijk dat 6e en 9e natuurlijk teleurstellend is voor de Belgen.quote:
quote:Kromowidjojo meldt zich af voor swim-off
Ranomi Kromowidjojo laat de swim-off om een plek in de halve finales van de 100 meter vrije slag aan zich voorbijgaan.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)oor-judoka-van-dijke
Hahahaha. Je post was nog niet geladen toen ik mijn post plaatste. Precies het tegenovergesteldequote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha. Je post was nog niet geladen toen ik mijn post plaatste. Precies het tegenovergestelde![]()
Met name de vloeroefening vind ik bij de mannen altijd 'n beetje belachelijk... je moet daar toch 'n bepaalde elegantie voor hebben die veel van die gasten missen.quote:
Morgen paardenbiefstuk op het menu dan maar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:29 schreef Strani het volgende:
Helaas, vierde score voor Gal met nog drie te gaan.
En je kan niet restoren?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef H_T het volgende:
Godver, browsercrash. Allemaal tabs die ik al tijden had staan om 'ooit echt eens een keer naar te gaan kijken' gewoon allemaal weg!
Ik heb nog niet gevonden waar. Als het niet lukt is het ook niet heel erg, want als ik het al die maanden niet echt de moeite heb gevonden om te bekijken/lezen dan zal daar wel een reden voor zijn, maar ik ga nog wel even wat dingen proberenquote:
Welke browser?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gevonden waar. Als het niet lukt is het ook niet heel erg, want als ik het al die maanden niet echt de moeite heb gevonden om te bekijken/lezen dan zal daar wel een reden voor zijn, maar ik ga nog wel even wat dingen proberen
Misschien hadden ze meer verwacht van de Nederlandse turners en hebben ze de uitzendrechten voor turnen gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
Snap trouwens nu echt niet waarom NOS voor het turnen kiest, waterpolo is ook bezig.
volgens mij was meerkamp voor de mannen niet eens een optiequote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien hadden ze meer verwacht van de Nederlandse turners en hebben ze de uitzendrechten voor turnen gekocht.
Operaquote:
Hm, dat is er net een waar ik nul ervaring mee heb.quote:
Oh, dan is het wel raar idd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
volgens mij was meerkamp voor de mannen niet eens een optie
Ach. Ook een mooie sport toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
Snap trouwens nu echt niet waarom NOS voor het turnen kiest, waterpolo is ook bezig.
Ja snap de logica soms niet zo, dan had ik nog eerder voor de vrouwen gekozen gisteren. Al waren die weer gelijk met hockey, maar ze zien bepaalde dingen als belangrijker blijkbaar. Hier vind ik de keuze voor turnen dan weer verrassend juistquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Ook een mooie sport toch?En mischien dat redeneren dat er later ook nog mogelijkheden zijn om zo'n wedstrijd uit te zenden. Komt als het goed is op z'n minst nog een poulewedstrijd?
I feel your pain. Ik heb laatst per ongeluk alle opnames op m'n televisie gewistquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef H_T het volgende:
Godver, browsercrash. Allemaal tabs die ik al tijden had staan om 'ooit echt eens een keer naar te gaan kijken' gewoon allemaal weg!
Dat is wel een verkapte "Oh, dat is wel heel stom mevrouw! Hoe krijgt u het voor elkaar?"quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
I feel your pain. Ik heb laatst per ongeluk alle opnames op m'n televisie gewist![]()
En de man aan de telefoon: 'Oh dit is echt heeeeeel bijzonder, dat heeft echt nog nooooooit iemand gedaan en ik werk hier al heeeeeeeeeeeel lang', ja dat helpt niet vriend![]()
Bij jou staan ze zeker ook niet in 'recent gesloten tabbladen'?
Ik kijk via Eurosport Player en het is inderdaad zinderendquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
"zinderende sportfase bij waterpolo".. nou, hier staat turnen nog op
Houd je ons op de hoogte van de eindstand?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk via Eurosport Player en het is inderdaad zinderend
Nederland wint 14-13quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Houd je ons op de hoogte van de eindstand?
Op eurosport 2 hebben ze dat ook, dacht ik, maar met Nederlands commentaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef Fred_B het volgende:
Op de VRT, RTBF en NOS turnen en op de BBC het knollendansen. Ik heb hem maar op France 4 gezet voor het 3x3 basketbal.
Die heb ik hier helaas niet. Al spreekt de sport wel redelijk voor zich/hebben de commentatoren ook vaak geen idee.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op eurosport 2 hebben ze dat ook, dacht ik, maar met Nederlands commentaar.
Mooi de nederlaag tegen Australië weggepoetstquote:
Ja, zo'n opmerking helpt natuurlijk niet neequote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
I feel your pain. Ik heb laatst per ongeluk alle opnames op m'n televisie gewist![]()
En de man aan de telefoon: 'Oh dit is echt heeeeeel bijzonder, dat heeft echt nog nooooooit iemand gedaan en ik werk hier al heeeeeeeeeeeel lang', ja dat helpt niet vriend![]()
Die zei eigenlijk dus 'wat ben jij dom zeg'quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het was ook heel stom, maar het was al de tweede keer. De interface laadt gewoon heeeel traag en geeft niet altijd goed door wat je aan het doen bent. Hoewel mijn internet qua snelheid echt top is, zit ik er daardoor wel echt over na te denken om over te stappen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel een verkapte "Oh, dat is wel heel stom mevrouw! Hoe krijgt u het voor elkaar?"
Hmm, nee dat schiet niet opquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, zo'n opmerking helpt natuurlijk niet nee
Tabbladen staan niet in recent gesloten. Mogelijk wel in de algemene geschiedenis, maar daar staat ook genoeg spul tussen dat me niet interesseert. Allerlei inlog- en sub-inlogpagina's bijvoorbeeld, dat je met een keer inloggen langs meer dan 10 verschillende pagina's komt die allemaal apart in de lijst staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |