Gelukkig was het vandaag niet op de NOS, weinig dagjesvolk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat gejank over het niveau van het vrouwenvoetbal vind ik wel een vermoeiende rubriek.
Haha, die kant wilde Karl wel meteen opquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Amai, Adrianus stijgt in achting. Tenzij dat laatste pas is sinds Max.
Zoals de waard is..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, die kant wilde Karl wel meteen op, maar Adrianus hield zich sterk.
Die keepster van China, dat was eigenlijk de materiaalvrouw toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig was het vandaag niet op de NOS, weinig dagjesvolk.
een lichte handicap mag nog.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die keepster van China, dat was eigenlijk de materiaalvrouw toch?
Geen darttweetje afgelopen week.quote:
Kaalrl is zo eng chauvinstisch en vooringenomen, ik word daar niet goed van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Karl had het vanochtend ook al over het totaalhockey van de Belgische mannen. Deze meneer moet ons volgend jaar van commentaar gaan voorzien tijdens de Ronde en Roubaix als eerste stem, daar kijk ik zó niet naar uit.
Hij wordt net zo'n succes als Harry Decheiver.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Kijken jullie er ook zo naar uit om overschatte eredivisievoetballer Malen ongelofelijk hard door de mand te zien vallen bij Dortmund?
Pas maar op voor vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig was het vandaag niet op de NOS, weinig dagjesvolk.
En ONZE Sifan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:23 schreef Szura het volgende:
@:rellende_rotscholier, ach nee, Alberto Salazar levenslang geschorst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mani89 Ik zag de haas in kwestie nog afgelopen weekend over het grindpad hollen, maar dit is van een paar weken terug. Foto van ver, het spijt me.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit gaat ook mis.quote:
quote:
quote:Sporza-turncommentator Dirk Van Esser krijgt felle kritiek over zijn opmerkingen na de terugtrekking van Simone Biles. In het live verslag op tv zei hij dat de superster “haar team in de steek laat”. Hij insinueerde ook dat zij misschien wel mentale problemen heeft gefaket. “Dit is VRT zeer onwaardig”, luidt een van de reacties. De VRT distantieert zich van de uitspraken.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210727_96115923
De Belgische Hans van Zetten heeft Simone Biles vast afgemaakt omdat ze uit de wedstrijd staptequote:
Die zit gewoon bij de eerste assistent (of voormalig, nou ja, je snapt 'm) van Bert. Die overigens geschorst is vanwege misbruik van atletes en niet voor dopage.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89 Ik zag de haas in kwestie nog afgelopen weekend over het grindpad hollen, maar dit is van een paar weken terug. Foto van ver, het spijt me.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte foto van hoog, we hebben 3 hazen hier, maar 2 daarvan zijn echte angsthazen, eentje is juist heel nieuwsgierig en blijft liggen als je niet dichter dan 2-3 meter komt.
Ik heb al één vrijwilliger gevonden voor Geert.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Binnen een jaar hebben we in NL geen problemen meer met gewelddadige Marokkanen als ik premier ben. Ik zal ze met alle middelen gericht opsporen en uitroken, zowel het straattuig als de mocro-maffia. Ze verdienen geen genade en Nederland verdient orde en veiligheid.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef Mani89 het volgende:
4 Cuba Libre's verder en ik zit nog steeds in zak en as. Ik tril alleen niet meer. Hoe moet dit land verder jongens. Als ze vrijwilligers zoeken om de Mocromafia uit te roeien ga ik mij aanmelden. De dood of de gladiolen!
Oh ja daarom was die fles Carta Oro al zo snel leeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al één vrijwilliger gevonden voor Geert.
[..]
De Vincent Wevers van de atletiek!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit gewoon bij de eerste assistent (of voormalig, nou ja, je snapt 'm) van Bert. Die overigens geschorst is vanwege misbruik van atletes en niet voor dopage.
Laat me raden: iets voor 04:30?quote:
Oh. Ik twijfel nog of ik om 07:00 of 07:30 doe. De eerste shift prikkelt nog niet.quote:
Arme Jeroen zit ook vastquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:50 schreef Steven184 het volgende:
Was de NOS maar zo betrokken bij de omstandigheden Russische, Chinese en Noord-Koreaanse kampen..
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Karl had het vanochtend ook al over het totaalhockey van de Belgische mannen. Deze meneer moet ons volgend jaar van commentaar gaan voorzien tijdens de Ronde en Roubaix als eerste stem, daar kijk ik zó niet naar uit.
De goedzak.quote:"Wuyts vervangen was een moeilijke beslissing, maar dat was niet mijn vraag", benadrukt Vannieuwkerke nog. "Hoofdredacteur Pieter De Windt is met dat voorstel tot bij mij gekomen en ik vroeg: ‘Als ik het níet doe, blijft Michel dan?' 'Nee’, was het antwoord. ‘Michel wordt 65 en moet hoe dan ook met pensioen, dat is de nieuwe policy.'"
Pieter De Natte Windt staat vanaf nu op de shitlist.quote:
Nouja, we hebben het hier wel over iemand die jarenlang eerst aan zichzelf dacht bij het reserveren van een zitje op de tribune in Roubaix.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter De Natte Windt staat vanaf nu op de shitlist.
Ja, en het WK en Milaan tegen San Remo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nouja, we hebben het hier wel over iemand die jarenlang eerst aan zichzelf dacht bij het reserveren van een zitje op de tribune in Roubaix.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waardoor de Natte Windt nooit meer aan Karel zou mogen denken, geen kenner derhalve.
Ik had vandaag een gerecht met rijst, kwam wel erg dichtbij toenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:53 schreef showtimer het volgende:
[..]Zijn er hier tegenstanders voor deze take?
Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Ik hoop dat het dagjesvolk niet blijft hangen, zelden zoveel onzin gelezen.
Stom Dumoulin?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Stom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Oh dat was een niet zo bedoelde typefout. Al zal hij morgen wel weer iets te zeiken hebben.quote:
Er is geen hoop meer. Weest voorbereid op poepgrapjes. Pun not intended.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sushi is leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Vragen zijn minder erg dan stellige meninkjes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.
Ze deed toch al veel voor MAX?quote:
En Wasabi.quote:
Was die Maxima-docu van haar nog voor AV ROT ROS? Daar waren de reactie niet echt lovend op als ik me goed herinner.quote:
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Herman de Schermman was niet meer. We kregen de altijd incompetente Milouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Ah ja, uiteraard. Geen fan van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygert
Richting de afgrond?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hadden beter één van de meisjes van WNL kunnen doorschuiven.
In deze tijden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat begint binnenkort weer volgens mij.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hoe gaat het kabinet hiervan terugkomen?Dit is echt heel erg genant. Blunder na blunder. Het ene na andere wegmoffelen. Het is hoog tijd voor definitieve einde van tijdperk Mark Rutte en Hugo de Jonge. OnbestaanbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omroep Max is werelds.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:07 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat jullie dit kijken. Is het leedvermaak? Postmoderne ironie? Tijdverdrijf om de Leegte weg te drukken?
Alleen al voor Het Mes moet je afstemmenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groot gemis dat ik daar nog nooit op heb afgestemd dus?
Dat ken ik wel en ik vind het echt leuk maar op de één of andere manier kijk ik het veel te weinig (terug).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen al voor Het Mes moet je afstemmen
Gelukkig is er een (betere) versie zonder die debielquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Levitating zal nooit meer hetzelfde zijn.
https://www.ad.nl/show/du(...)per-dababy~a7c99e94/
Ene nobuddy over de andere.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Levitating zal nooit meer hetzelfde zijn.
https://www.ad.nl/show/du(...)per-dababy~a7c99e94/
Hebben ze weer een nieuwe? (Die vorige 2 waren ook al verschrikkelijk, daar niet van)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
De Liga-reclame is met recht de walgelijkste reclame ooit op de TV.
Geen idee, als ik dat liedje hoor begin ik meteen te cringen en te kotsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuwe? (Die vorige 2 waren ook al verschrikkelijk, daar niet van)
No es futbol, es La Ligaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, als ik dat liedje hoor begin ik meteen te cringen en te kotsen.
Die versie was sowieso minachting van de luisteraar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een (betere) versie zonder die debiel
Oh, maar ik bedoel die koekjesreclame.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel die koekjesreclame.
Al die tandenborstelreclames zijn ook altijd een erg leuke rubriek.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh
Die reclames zijn ook verschrikkelijk inderdaad, maar niets zo erg als Decupré
Vrijdag Billie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat er binnenkort een nieuw album van Abel komt?
Vrij matige singles wel, als ik zo vrij mag zijn.quote:
Nee dat mag je niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrij matige singles wel, als ik zo vrij mag zijn.
Lost Cause is een parodie op muziek.quote:
Nog nooit een nummer van geluisterd. Het nieuwe album van Bruno Mars c.q. Silk Sonic laat wel veel te lang op zich wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu in een val trap maar Billie Eilish.
Your Power en NDA bevallen me alleszins wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lost Cause is een parodie op muziek.
Een lost cause, zou je kunnen stellen, haha.
Your Power is nog wel prima ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Your Power en NDA bevallen me alleszins wel.
Ik geloof niet dat je nog nooit Bad Guy of Everything i wanted geluisterd/gehoord hebt. Nee dat gaat er niet in!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit een nummer van geluisterd. Het nieuwe album van Bruno Mars c.q. Silk Sonic laat wel veel te lang op zich wachten.
Dit ga ik onthouden en tegen Slob gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je nog nooit Bad Guy of Everything i wanted geluisterd/gehoord hebt. Nee dat gaat er niet in!
Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden en tegen Slob gebruiken.
Dit was een verkeerde quote. Ik zocht die over geen mening hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet op dezelfde hoogte sta![]()
En Mathieu heeft goud gewonnen zekerquote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.
Wat jammer nou van de uitschakeling in de seriesquote:
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is er met schoenen gegooid?
Erg mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.quote:
Samuel Sanchez? Dumoulin?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.
Djamiel Samuel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samuel Sanchez? Dumoulin?
mEdAiLlEsPieGeLquote:
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:
Terwijl we naar een ware voorstelling van een tijdrit hebben zitten kijkenquote:
Opeens hebben demense weer wat met roeien, dan hebben ze opeens weer wat met 3x3-Basketball, oh ja en vrouwenvoetbal vinden we leuk zolang we het goed doen anders is het geen sport hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Nou en hoe, wat een woedequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Stef Clement wordt nu door vlaggenstokken doorboord.
Toch gek. Zoveel geks zei hij niet vond ik.quote:
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.quote:
En dat is ook zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ik snap niet hoe je zo kan zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
#Nattekrant is wel weer in topvorm vandaag, in werkelijk alle OS-topics
Dat vind ik ook niet, waarom zou je eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ook nog FvD-stemmerquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo kan zijnDie is toch volwassen?
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.quote:
Maar er is werkelijk niemand die Tom zielig vindt. Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.
Exact.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.
Denk aan je hart, Arie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar er is werkelijk niemand die Tom zielig vindt. Wie?
Ha, sta ik even voor lul.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Gisteren ook weer een 'ja, jammer'quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:06 schreef Szura het volgende:
Hahaha @:wimderon, hoorde je dat Egbersje na het interview van Minderhoud?
Het gaat al ietsje beter, eerste dagen was het nog meer monotoon de autocue aflezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Imke zit niet op haar plaats nee, waarom zit ze ook alleen aan zo'n achterlijk lange tafel? @:showtimer .
Waarom moet je ook in ieder topic je gebrek aan kennis dumpen? Ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
#Nattekrant is wel weer in topvorm vandaag, in werkelijk alle OS-topics
En waar je constant wordt uitgekotst.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom moet je ook in ieder topic je gebrek aan kennis dumpen? Ik snap het niet.
Ik weet niet of hij dat in de gaten heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En waar je constant wordt uitgekotst.
Verlang je alweer naar Zandman?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat in de gaten heeft.
Ik heb geen enkel talent gezien tussen het dagjesvolk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verlang je alweer naar Zandman?
Wat zei Stef?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap met alle wil nog steeds het onnodig zure commentaar van Stef niet, jullie hebben daar echt geen last van?#durftevragen
Beelden graag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap met alle wil nog steeds het onnodig zure commentaar van Stef niet, jullie hebben daar echt geen last van?#durftevragen
Salina?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel talent gezien tussen het dagjesvolk.
Ik heb daar geen last van.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Slobeend het volgende:
NY giant?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel talent gezien tussen het dagjesvolk.
Dit is maar een deel en een vrije interpretatie. Je moet het eigenlijk even terugzien maar staat nog niet op NPO Start. Moerenhout was aan het huilen omdat Tom van ver was gekomen en daar had Clement moeite mee. Hij vond eigenlijk dat Tom mentaal zwak was en het nodige geluk heeft gehad in z'n carriere (vrije vertaling), niets om zielig over te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Zonder het gezien te hebben ben ik het met Stef eens.
[ twitter ]
Ik vond het op dat moment ook een beetje zurig, maar ik heb niet naar het commentaar van de NOS geluisterd dus ik weet hoe ver ze gingen in de Tom verheerlijking. Maar ik vond wel dat ie gelijk had en een kritisch geluid is over het algemeen sowieso van harte welkom bij de NOS.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is maar een deel en een vrije interpretatie. Je moet het eigenlijk even terugzien maar staat nog niet op NPO Start. Moerenhout was aan het huilen omdat Tom van ver was gekomen en daar had Clement moeite mee. Hij vond eigenlijk dat Tom mentaal zwak was en het nodige geluk heeft gehad in z'n carriere (vrije vertaling), niets om zielig over te doen.
Het ging specifiek over het de teksten van Moerenhout. Waarom zou je kritisch zijn na een onverwachte zilveren medaille na een moeilijke (dat was het toch?) periode voor Dumoulin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het op dat moment ook een beetje zurig, maar ik heb niet naar het commentaar van de NOS geluisterd dus ik weet hoe ver ze gingen in de Tom verheerlijking. Maar ik vond wel dat ie gelijk had en een kritisch geluid is over het algemeen sowieso van harte welkom bij de NOS.
Het doet wel wat met je, merk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ging specifiek over het de teksten van Moerenhout. Waarom zou je kritisch zijn na een onverwachte zilveren medaille na een moeilijke (dat was het toch?) periode voor Dumoulin.
Het is allemaal wat hè.
Fijn dat jij altijd beschikbaar bent voor psychologische analyses.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het doet wel wat met je, merk ik.
😘quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fijn dat jij altijd beschikbaar bent voor psychologische analyses.
Het ging Clement volgens mij vooral om journalistieke benadering bij het interview met Moerenhout, die wel erg zinspeelde op hoe erg het allemaal niet was voor dumoulin. Ze zeiden nog net niet: kun je even extra huilen..quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ging specifiek over het de teksten van Moerenhout. Waarom zou je kritisch zijn na een onverwachte zilveren medaille na een moeilijke (dat was het toch?) periode voor Dumoulin.
Het is allemaal wat hè.
Ik snap deze haat niet zo. De ene persoon boeit het land van een deelnemer niet, anderen vinden het juist leuk als er een landgenoot kan winnen en kijken daarom. Vind het niet echt een reden om daar heel neerbuigend over te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opeens hebben demense weer wat met roeien, dan hebben ze opeens weer wat met 3x3-Basketball, oh ja en vrouwenvoetbal vinden we leuk zolang we het goed doen anders is het geen sport hoor.
Als je het vlaggetje nodig hebt om een sport of competitie leuk te vinden, kan ik me daar wel aan ergeren ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap deze haat niet zo. De ene persoon boeit het land van een deelnemer niet, anderen vinden het juist leuk als er een landgenoot kan winnen en kijken daarom. Vind het niet echt een reden om daar heel neerbuigend over te doen.
Dat staat verder los op de haat op een buitenlandse sporter, puur vanwege zn nationaliteit. Dat is gewoon idioot (zoals dat Iniesta werd uitgefloten)
En dan te bedenken dat mensen die sporten niet eens leuk vinden, ze kijken alleen maar hoe het vlaggetje een medalje komt ophalen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het vlaggetje nodig hebt om een sport of competitie leuk te vinden, kan ik me daar wel aan ergeren ja.
Het is een HISTORISCHE dag, laat die mensen lekker zuur zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap deze haat niet zo. De ene persoon boeit het land van een deelnemer niet, anderen vinden het juist leuk als er een landgenoot kan winnen en kijken daarom. Vind het niet echt een reden om daar heel neerbuigend over te doen.
Dat staat verder los op de haat op een buitenlandse sporter, puur vanwege zn nationaliteit. Dat is gewoon idioot (zoals dat Iniesta werd uitgefloten)
Dat kun je met een gerust hart overslaan lijkt mij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef Szura het volgende:
Jeetje, vanavond moet PSV weer. Ik kan niet meer joh, hou op.
Ik ga ook passen, dan maar een avondje zonder fenomeen Vertessen. Beter winnen ze wel voor de puntjes van de altijd corrupte UEFA.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kun je met een gerust hart overslaan lijkt mij.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk wel weer als ze tegen de lamme en de blinde van Sjeltik of Midtjylland moeten. Morgen zet ik Feyenoord wel op de achtergrond aan.
Achtergrond is niet hetzelfde als geconcentreerd kijken heppiequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Dat is jouw invulling. Een mens heeft helemaal niet genoeg tijd om elke sport die leuk is om te kijken op de OS het hele jaar te volgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het vlaggetje nodig hebt om een sport of competitie leuk te vinden, kan ik me daar wel aan ergeren ja.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van judo, roeien, handboogschieten, zwemmen, atletiek (en nog wat andere losse onderdelen) op de OS.
Dit zijn twee totaal verschillende dingen.quote:En bij gebrek aan kennis van de sporters hoop ik op medailles voor het vlaggetje.
En Colombiaplanter en iemand uit Leiden die interessant doet over de Spaanse tweede LIGA.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Rellende_Unicefscholier die neerkijkt op mensen die juichen voor het vlaggetje. Waarvan akte.
Jij bent minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Sommige users leven in de illusie dat ze het klootjesvolk zijn ontstegen. Dat is een misvatting, een ernstige misvatting.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent minder dan het vuil onder mijn voeten.
Eens, maar waarde @El-Stinho verbond ze aan elkaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn twee totaal verschillende dingen.
Is dit passieve zelfreflectie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Alle maanden sport beginnen er in te hakken niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal oprecht, stuk voor stuk, een stel achterlijke randdebielen.
Heb je weer stemmen in je hoofd?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal oprecht, stuk voor stuk, een stel achterlijke randdebielen.
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Waarvan aktequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit passieve zelfreflectie?
Met bramen uit eigen tuin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Heeft hier iemand wel eens bramenjam gemaakt?
Mijn opbrengst is ook een stuk slechter dan vorig jaar, maar heb jij toevallig een recept ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Met bramen uit eigen tuin.
Dit jaar wel een viesslecht jaar voor m’n bramenstruik, nog steeds geen rijp.
1 kilo suiker erbij, dan zal het wel werkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn opbrengst is ook een stuk slechter dan vorig jaar, maar heb jij toevallig een recept ofzo?
Mijn vraag was een serieuze, daar je een uur geleden nog helemaal van de leg was van een analyse van Stef Clement.quote:
Die illusie heb ik niet. Vanavond weer los gaan op Koos Alberts.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Sommige users leven in de illusie dat ze het klootjesvolk zijn ontstegen. Dat is een misvatting, een ernstige misvatting.
Als ik de naam Koos Alberts lees denk ik altijd aan dit verhaalquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet. Vanavond weer los gaan op Koos Alberts.
Ik zei toch ''Als je een vlaggetje nodig hebt om [insertsport] leuk te vinden''quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar waarde @:El-Stinho verbond ze aan elkaar.
Nog steeds hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vraag was een serieuze, daar je een uur geleden nog helemaal van de leg was van een analyse van Stef Clement.
Maar waarom kan je je daar de hele dag over opwinden? Het is maar Stef Clement, niet Joop Zoetemelk of Jezus Christus.quote:
Als je aan Tom komt kom je aan mij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar waarom kan je je daar de hele dag over opwinden? Het is maar Stef Clement, niet Joop Zoetemelk of Jezus Christus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol) van de dag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Spierpijn beetje, verder niks. Pfizergodenquote:
Zelfde als de eerste dus? Ik mag morgen weer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Spierpijn beetje, verder niks. Pfizergoden.
Te veel ja-geknikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:38 schreef Szura het volgende:
Van Ark neemt rust om nekklachten
Ach nee, het hele kabinet valt om
Nou vooruit. Stef > Joop. Palmares zegt niets over je eventuele toevoegde waarde op tv.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens mij ga ik zo genadeloos een tik om de oren krijgen.
Dat weet ik, maar raak jij een hele dag in de stress omdat een somebody iets geroepen over [insertrenner] hep?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nou vooruit. Stef > Joop. Palmares zegt niets over je eventuele toevoegde waarde op tv.
Ja, zelfde als vorige keer. Alleen iets vervelender, omdat ik niet naar iedere gewenste kijkhouding kon switchen op het bankie vandaag. Vorige keer zat ik gewoon aan het bureau.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfde als de eerste dus? Ik mag morgen weer.
Kelder in aanbouw?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al twee weken last van diverse buurtmeisjes die minimaal 1x per dag aanbellen om met de katten te spelen. (iets wat ik behalve 1x altijd vrij duidelijk afwimpel) Ik overweeg vallen te zetten.
Voor de katten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al twee weken last van diverse buurtmeisjes die minimaal 1x per dag aanbellen om met de katten te spelen. (iets wat ik behalve 1x altijd vrij duidelijk afwimpel) Ik overweeg vallen te zetten.
Overdrijf nou niet zo. Jij bent een hele dag in de stress als VI iets over Barca tikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar raak jij een hele dag in de stress omdat een somebody iets geroepen over [insertrenner] hep?
Dit verwachtte ik al.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overdrijf nou niet zo. Jij bent een hele dag in de stress als VI iets over Barca tikt.
Nou nee die is niet thuis aan het werk en ze zijn 7 jaar ofzo maar het is gewoon ontzettend vervelend als mensen constant aanbellen, ook als je thuis werkt/OS kijkt/aan het koken bent etc.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Katten zijn lief
Buurmeisjes wellicht ook. Zou maxi-mus onder plak zitten?
Je kunt het.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef showtimer het volgende:
https://www.npostart.nl/nos-os-tokio-live/28-07-2021/POW_05069807
Het staat online @:Slobeend Ik durf bijna niet te kijken.
Wow, formuleert Sven Nys hier zowaar een mening?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:50 schreef showtimer het volgende:
Jeetje, heel twitter staat ook echt vol.
[ twitter ]
[ twitter ]
Eens hoor. Men moet maar gewoon afspraak maken als ze willen komen gvdquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee die is niet thuis aan het werk en ze zijn 7 jaar ofzo maar het is gewoon ontzettend vervelend als mensen constant aanbellen, ook als je thuis werkt/OS kijkt/aan het koken bent etc.
Het is vanaf `1:35:00quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef showtimer het volgende:
Ik ben elke keer weer opgelucht als de bel gaat en het de pakketbezorger blijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon helemaal niet langskomen, flikker op
Zo he een echte FOK!ker hier
Ik luister nu. Maar ik vind dat je mentale problemen van mensen heel voorzichtig moet benaderen en serieus moet nemen.quote:
Heerlijk, heerlijk. Heerlijk. Zo'n geluid mis je enorm in die afschuwelijke oranje famfare.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef showtimer het volgende:
Die kinderen trap je toch gelijk over de reling? Behalve als ze ouder dan 14 zijn dan, dan laat je ze gewoon netjes binnen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer opgelucht als de bel gaat en het de pakketbezorger blijkt te zijn.
Jij lokt ze wel naar binnen met je brouwselsquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kinderen trap je toch gelijk over de reling? Behalve als ze ouder dan 14 zijn dan, dan laat je ze gewoon netjes binnen.
Flatbewoner gespot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kinderen trap je toch gelijk over de reling? Behalve als ze ouder dan 14 zijn dan, dan laat je ze gewoon netjes binnen.
Dit ging niet specifiek over kinderen maar dat vond ik eerst zielig, inmiddels begin ik er klaar mee te worden ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leek dit op projectie? Ik zag maxi-mus altijd in een flat wonen. Net als Koffieplanter. Ik woon netjes tussen 2 koopwoning in in een nette blanke buurt. Wel met kinderen helaas.quote:
To kick over the reling or to get kicked over the reling.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaren 60 flatje in Schalkwijk
We hebben hier niet eens flats.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leek dit op projectie? Ik zag maxi-mus altijd in een flat wonen. Net als Koffieplanter. Ik woon netjes tussen 2 koopwoning in in een nette blanke buurt. Wel met kinderen helaas.
Flats in Friesland zijn als negers in Nazi-Duitsland.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leek dit op projectie? Ik zag maxi-mus altijd in een flat wonen. Net als Koffieplanter. Ik woon netjes tussen 2 koopwoning in in een nette blanke buurt. Wel met kinderen helaas.
Hoi Bennoquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, een eerder onorthodoxe analyse. Het gaat je dus vooral om het woord zielig? Die traan van Koos kwam kennelijk niet zo lekker binnen bij Staf.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik nooit minister-president wil worden.
Kabinetten Rutte hebben sport nooit echt serieus genomen, maar wel allemaal luisteren naar felicitaties van de grote leider uit een speaker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kabinetten Rutte hebben sport nooit echt serieus genomen, maar wel allemaal luisteren naar felicitaties van de grote leider uit een speaker.Als hij niets doet vallen daar weer mensen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral heel Nederlandsquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon helemaal niet langskomen, flikker op
Zo he een echte FOK!ker hier
quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij niets doet vallen daar weer mensen over.Mark hoeft Feyenoord in ieder geval niet te feliciteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk is het allemaal nutteloos.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af van, wat doe ik hier? Waar maak ik mij eigenlijk druk om de hele dag, en wat heeft het voor zin, wat brengt het mij? Kom ik hiermee dieper tot de kern van het bestaan?
Oke die laatste zin was er wat over maar toch, is het niet allemaal nutteloos?
Kan me geen reet schelenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af van, wat doe ik hier? Waar maak ik mij eigenlijk druk om de hele dag, en wat heeft het voor zin, wat brengt het mij? Kom ik hiermee dieper tot de kern van het bestaan?
In een podcastloze zomer denk ik daar wel aan bij het dagelijkse wandelen, ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Maar waarom zijn we hier dan, op dit forum, elke dag weer. Dat oeverloze nooit eindigende gebrabbel over de meest gore onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk is het allemaal nutteloos.
https://www.instagram.com/saarensuus/quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben momenteel overigens een heerlijke bramenjam aan het brouwen.
Eerst nog een leuk potje kopen voor het plaatje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/saarensuus/
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon je bramen weggooien Maniquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn we hier dan, op dit forum, elke dag weer. Dat oeverloze nooit eindigende gebrabbel over de meest gore onzin.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst nog een leuk potje kopen voor het plaatje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |