Ik ga ook passen, dan maar een avondje zonder fenomeen Vertessen. Beter winnen ze wel voor de puntjes van de altijd corrupte UEFA.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kun je met een gerust hart overslaan lijkt mij.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk wel weer als ze tegen de lamme en de blinde van Sjeltik of Midtjylland moeten. Morgen zet ik Feyenoord wel op de achtergrond aan.
Achtergrond is niet hetzelfde als geconcentreerd kijken heppiequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Dat is jouw invulling. Een mens heeft helemaal niet genoeg tijd om elke sport die leuk is om te kijken op de OS het hele jaar te volgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het vlaggetje nodig hebt om een sport of competitie leuk te vinden, kan ik me daar wel aan ergeren ja.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van judo, roeien, handboogschieten, zwemmen, atletiek (en nog wat andere losse onderdelen) op de OS.
Dit zijn twee totaal verschillende dingen.quote:En bij gebrek aan kennis van de sporters hoop ik op medailles voor het vlaggetje.
En Colombiaplanter en iemand uit Leiden die interessant doet over de Spaanse tweede LIGA.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Rellende_Unicefscholier die neerkijkt op mensen die juichen voor het vlaggetje. Waarvan akte.
Jij bent minder dan het vuil onder mijn voeten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Sommige users leven in de illusie dat ze het klootjesvolk zijn ontstegen. Dat is een misvatting, een ernstige misvatting.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent minder dan het vuil onder mijn voeten.
Eens, maar waarde @El-Stinho verbond ze aan elkaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn twee totaal verschillende dingen.
Is dit passieve zelfreflectie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Alle maanden sport beginnen er in te hakken niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal oprecht, stuk voor stuk, een stel achterlijke randdebielen.
Heb je weer stemmen in je hoofd?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal oprecht, stuk voor stuk, een stel achterlijke randdebielen.
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Waarvan aktequote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit passieve zelfreflectie?
Met bramen uit eigen tuin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Heeft hier iemand wel eens bramenjam gemaakt?
Mijn opbrengst is ook een stuk slechter dan vorig jaar, maar heb jij toevallig een recept ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Met bramen uit eigen tuin.
Dit jaar wel een viesslecht jaar voor m’n bramenstruik, nog steeds geen rijp.
1 kilo suiker erbij, dan zal het wel werkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn opbrengst is ook een stuk slechter dan vorig jaar, maar heb jij toevallig een recept ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |