Toch gek. Zoveel geks zei hij niet vond ik.quote:
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.quote:
En dat is ook zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ik snap niet hoe je zo kan zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
#Nattekrant is wel weer in topvorm vandaag, in werkelijk alle OS-topics
Dat vind ik ook niet, waarom zou je eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ook nog FvD-stemmerquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo kan zijnDie is toch volwassen?
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.quote:
Maar er is werkelijk niemand die Tom zielig vindt. Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.
Exact.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.
Denk aan je hart, Arie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar er is werkelijk niemand die Tom zielig vindt. Wie?
Ha, sta ik even voor lul.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Gisteren ook weer een 'ja, jammer'quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:06 schreef Szura het volgende:
Hahaha @:wimderon, hoorde je dat Egbersje na het interview van Minderhoud?
Het gaat al ietsje beter, eerste dagen was het nog meer monotoon de autocue aflezen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Imke zit niet op haar plaats nee, waarom zit ze ook alleen aan zo'n achterlijk lange tafel? @:showtimer .
Waarom moet je ook in ieder topic je gebrek aan kennis dumpen? Ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
#Nattekrant is wel weer in topvorm vandaag, in werkelijk alle OS-topics
En waar je constant wordt uitgekotst.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom moet je ook in ieder topic je gebrek aan kennis dumpen? Ik snap het niet.
Ik weet niet of hij dat in de gaten heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En waar je constant wordt uitgekotst.
Verlang je alweer naar Zandman?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat in de gaten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |