Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden en tegen Slob gebruiken.
Dit was een verkeerde quote. Ik zocht die over geen mening hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet op dezelfde hoogte sta![]()
En Mathieu heeft goud gewonnen zekerquote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.
Wat jammer nou van de uitschakeling in de seriesquote:
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is er met schoenen gegooid?
Erg mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.quote:
Samuel Sanchez? Dumoulin?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.
Djamiel Samuel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samuel Sanchez? Dumoulin?
mEdAiLlEsPieGeLquote:
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:
Terwijl we naar een ware voorstelling van een tijdrit hebben zitten kijkenquote:
Opeens hebben demense weer wat met roeien, dan hebben ze opeens weer wat met 3x3-Basketball, oh ja en vrouwenvoetbal vinden we leuk zolang we het goed doen anders is het geen sport hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Nou en hoe, wat een woedequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Stef Clement wordt nu door vlaggenstokken doorboord.
Toch gek. Zoveel geks zei hij niet vond ik.quote:
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.quote:
En dat is ook zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ik snap niet hoe je zo kan zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
#Nattekrant is wel weer in topvorm vandaag, in werkelijk alle OS-topics
Dat vind ik ook niet, waarom zou je eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat we Dumoulin niet zielig hoeven te vinden.
Ook nog FvD-stemmerquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo kan zijnDie is toch volwassen?
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.quote:
Maar er is werkelijk niemand die Tom zielig vindt. Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, uiteraard moet je mentale problemen wel bespreekbaar maken, maar door iemand zielig te vinden help je niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |