En Mathieu heeft goud gewonnen zekerquote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.
Wat jammer nou van de uitschakeling in de seriesquote:
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is er met schoenen gegooid?
Erg mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt echt helemaal niks. Dafne haalt geen eens een finale.
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.quote:
Samuel Sanchez? Dumoulin?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heerlijk anti-juichen. Hopelijk stopt ze er net als Bertens mee. Voor Dacne staan gelukkig de opvolgers al klaar. En ik heb sowieso liever zo'n Samuel.
Djamiel Samuel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samuel Sanchez? Dumoulin?
mEdAiLlEsPieGeLquote:
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:
Terwijl we naar een ware voorstelling van een tijdrit hebben zitten kijkenquote:
Opeens hebben demense weer wat met roeien, dan hebben ze opeens weer wat met 3x3-Basketball, oh ja en vrouwenvoetbal vinden we leuk zolang we het goed doen anders is het geen sport hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kung uitkafferen omdat hij een gooi doet naar zilver, hoe kán dat? Geen enkele liefde voor de sport, voor de sportman en mens Dumoulin. Alle ogen op het vlaggetje. Als Nederland morgen het wereldkampioenschap jeux de boule dreigt te winnen staan ze er weer, om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Nou en hoe, wat een woedequote:Op woensdag 28 juli 2021 10:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Stef Clement wordt nu door vlaggenstokken doorboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |