Hebben ze weer een nieuwe? (Die vorige 2 waren ook al verschrikkelijk, daar niet van)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
De Liga-reclame is met recht de walgelijkste reclame ooit op de TV.
Geen idee, als ik dat liedje hoor begin ik meteen te cringen en te kotsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuwe? (Die vorige 2 waren ook al verschrikkelijk, daar niet van)
No es futbol, es La Ligaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, als ik dat liedje hoor begin ik meteen te cringen en te kotsen.
Die versie was sowieso minachting van de luisteraar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een (betere) versie zonder die debiel
Oh, maar ik bedoel die koekjesreclame.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoel die koekjesreclame.
Al die tandenborstelreclames zijn ook altijd een erg leuke rubriek.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh
Die reclames zijn ook verschrikkelijk inderdaad, maar niets zo erg als Decupré
Vrijdag Billie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat er binnenkort een nieuw album van Abel komt?
Vrij matige singles wel, als ik zo vrij mag zijn.quote:
Nee dat mag je niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrij matige singles wel, als ik zo vrij mag zijn.
Lost Cause is een parodie op muziek.quote:
Nog nooit een nummer van geluisterd. Het nieuwe album van Bruno Mars c.q. Silk Sonic laat wel veel te lang op zich wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu in een val trap maar Billie Eilish.
Your Power en NDA bevallen me alleszins wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lost Cause is een parodie op muziek.
Een lost cause, zou je kunnen stellen, haha.
Your Power is nog wel prima ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Your Power en NDA bevallen me alleszins wel.
Ik geloof niet dat je nog nooit Bad Guy of Everything i wanted geluisterd/gehoord hebt. Nee dat gaat er niet in!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit een nummer van geluisterd. Het nieuwe album van Bruno Mars c.q. Silk Sonic laat wel veel te lang op zich wachten.
Dit ga ik onthouden en tegen Slob gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je nog nooit Bad Guy of Everything i wanted geluisterd/gehoord hebt. Nee dat gaat er niet in!
Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden en tegen Slob gebruiken.
Dit was een verkeerde quote. Ik zocht die over geen mening hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe zou je dat tegen me kunnen gebruiken dan?
Nee want Tong is van de drank af geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet op dezelfde hoogte sta![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |