Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Ik hoop dat het dagjesvolk niet blijft hangen, zelden zoveel onzin gelezen.
Stom Dumoulin?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Stom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Oh dat was een niet zo bedoelde typefout. Al zal hij morgen wel weer iets te zeiken hebben.quote:
Er is geen hoop meer. Weest voorbereid op poepgrapjes. Pun not intended.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sushi is leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Vragen zijn minder erg dan stellige meninkjes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.
Ze deed toch al veel voor MAX?quote:
En Wasabi.quote:
Was die Maxima-docu van haar nog voor AV ROT ROS? Daar waren de reactie niet echt lovend op als ik me goed herinner.quote:
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Herman de Schermman was niet meer. We kregen de altijd incompetente Milouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Ah ja, uiteraard. Geen fan van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygert
Richting de afgrond?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hadden beter één van de meisjes van WNL kunnen doorschuiven.
In deze tijden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat begint binnenkort weer volgens mij.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hoe gaat het kabinet hiervan terugkomen?Dit is echt heel erg genant. Blunder na blunder. Het ene na andere wegmoffelen. Het is hoog tijd voor definitieve einde van tijdperk Mark Rutte en Hugo de Jonge. OnbestaanbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omroep Max is werelds.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:07 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat jullie dit kijken. Is het leedvermaak? Postmoderne ironie? Tijdverdrijf om de Leegte weg te drukken?
Alleen al voor Het Mes moet je afstemmenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groot gemis dat ik daar nog nooit op heb afgestemd dus?
Dat ken ik wel en ik vind het echt leuk maar op de één of andere manier kijk ik het veel te weinig (terug).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen al voor Het Mes moet je afstemmen
Gelukkig is er een (betere) versie zonder die debielquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Levitating zal nooit meer hetzelfde zijn.
https://www.ad.nl/show/du(...)per-dababy~a7c99e94/
Ene nobuddy over de andere.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Levitating zal nooit meer hetzelfde zijn.
https://www.ad.nl/show/du(...)per-dababy~a7c99e94/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |