quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Karl had het vanochtend ook al over het totaalhockey van de Belgische mannen. Deze meneer moet ons volgend jaar van commentaar gaan voorzien tijdens de Ronde en Roubaix als eerste stem, daar kijk ik zó niet naar uit.
De goedzak.quote:"Wuyts vervangen was een moeilijke beslissing, maar dat was niet mijn vraag", benadrukt Vannieuwkerke nog. "Hoofdredacteur Pieter De Windt is met dat voorstel tot bij mij gekomen en ik vroeg: ‘Als ik het níet doe, blijft Michel dan?' 'Nee’, was het antwoord. ‘Michel wordt 65 en moet hoe dan ook met pensioen, dat is de nieuwe policy.'"
Pieter De Natte Windt staat vanaf nu op de shitlist.quote:
Nouja, we hebben het hier wel over iemand die jarenlang eerst aan zichzelf dacht bij het reserveren van een zitje op de tribune in Roubaix.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter De Natte Windt staat vanaf nu op de shitlist.
Ja, en het WK en Milaan tegen San Remo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nouja, we hebben het hier wel over iemand die jarenlang eerst aan zichzelf dacht bij het reserveren van een zitje op de tribune in Roubaix.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waardoor de Natte Windt nooit meer aan Karel zou mogen denken, geen kenner derhalve.
Ik had vandaag een gerecht met rijst, kwam wel erg dichtbij toenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:53 schreef showtimer het volgende:
[..]Zijn er hier tegenstanders voor deze take?
Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Ik hoop dat het dagjesvolk niet blijft hangen, zelden zoveel onzin gelezen.
Stom Dumoulin?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Stom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Oh dat was een niet zo bedoelde typefout. Al zal hij morgen wel weer iets te zeiken hebben.quote:
Er is geen hoop meer. Weest voorbereid op poepgrapjes. Pun not intended.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sushi is leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Vragen zijn minder erg dan stellige meninkjes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.
Ze deed toch al veel voor MAX?quote:
En Wasabi.quote:
Was die Maxima-docu van haar nog voor AV ROT ROS? Daar waren de reactie niet echt lovend op als ik me goed herinner.quote:
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Herman de Schermman was niet meer. We kregen de altijd incompetente Milouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Of werd dat dit jaar al door iemand anders gedaan. Mijn geheugen laat me in de steek.
Ah ja, uiteraard. Geen fan van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #204: Het vlaggetje versus Dygert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |