Er denken ook een hoop dat Tom Dumoulin nog een plak gaat pakken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Ik hoop dat het dagjesvolk niet blijft hangen, zelden zoveel onzin gelezen.
Stom Dumoulin?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er denken ook een hoop dat Stom Dumoulin nog een plak gaat pakken.
Oh dat was een niet zo bedoelde typefout. Al zal hij morgen wel weer iets te zeiken hebben.quote:
Er is geen hoop meer. Weest voorbereid op poepgrapjes. Pun not intended.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou de Amerikaanse Dygert morgen meedoen en zou ze net zo goed zijn als vijf jaar geleden?
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sushi is leuk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef Felagund het volgende:
Eten jullie wel eens Japans georiënteerd eten?
Vragen zijn minder erg dan stellige meninkjes, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om toch even advocaat van de duivel te spelen: dit soort domme vragen stel ik ook bij sporten die ik alleen nu kijk.
Ze deed toch al veel voor MAX?quote:
En Wasabi.quote:
Was die Maxima-docu van haar nog voor AV ROT ROS? Daar waren de reactie niet echt lovend op als ik me goed herinner.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |