Tuurlijk mag dat. Dat gehaat op TdT komt een beetje geforceerd over hier.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:20 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, mag ik zeggen dat ik heb genoten van de eerste Tour de Tietema aflevering die ik ooit heb gezien?
Waarschijnlijk meeste inzicht dat ik ooit in Primoz heb gezien
Primoz Jr.quote:Op maandag 5 juli 2021 07:20 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, mag ik zeggen dat ik heb genoten van de eerste Tour de Tietema aflevering die ik ooit heb gezien?
Waarschijnlijk meeste inzicht dat ik ooit in Primoz heb gezien
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel inquote:
Wen er maar aan. De komende 4 jaar ben je altijd moequote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel in
Hoe heet jullie kleine wondertje?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel aardig. Maar dit weekend eerder 40u achter elkaar wakker geweest. Dat hakt er wel in
Prima toch? Even bijkomen.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Eerste dag zonder noemenswaardige sport sinds ik weet niet hoe lang.
Klimtijdritje in de Giro d'Italia Donne is geen sport, jij vuige seksist??quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Moet Sjeng Schalken niet grasveldjetennissen vandaag ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Transfăgărășan! https://ciclism.sibiu.roquote:Op maandag 5 juli 2021 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Dat is wel goud hoor. Ik hoop dat ik dadelijk ook lekker in mijn vaderschapverlof op de bank zit.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even opladen voor Olympische Spelen straks met bijbehorende slaaptekort.
quote:Waar de Italiaanse krant Corriere della Sera Lewis Hamilton afschildert als ‘een rookie’ (een beginneling) met een schamele 5 als rapportcijfer, wordt Max Verstappen op het schild gehesen. De Limburger krijgt een ‘dikke 10' en alle lof na weer een ‘demonstratie’van macht en klasse.
,,Op hem staat deze weken geen maat", laat Corriere della Sera optekenen. ,,Op alle vlakken verplettert hij op 23-jarige leeftijd de records. Check zijn statistieken: 15 zeges, 50 keer op het podium. Hamilton had op die leeftijd 21 keer een podiumplek, legende Michael Schumacher zelfs maar 7. Als Verstappen straks ook Silverstone (zondag 18 juli, de GP van Groot-Brittannië, red) opblaast - toch het laatste onaangeroerde Mercedes-bolwerk - kan alleen een ongeluk van Bijbelse proporties hem nog van de wereldtitel afhouden.”
De krant, die bij Verstappen vanwege de oranje Red Bull Ring vergelijkingen ziet met de gekte rond grootheden als Alberto Tomba (slalomskiër) en Valentino Rossi (motorsport), deelde ook nog een sneer uit naar de Oranje-voetballers. ,,De supporters in Nederland werden vorige maand nog verraden door de voetballers van Oranje, maar hebben in SuperMax een nieuwe nationale God.”
Thessaquote:
Maar het zit al achter de decoderquote:Op maandag 5 juli 2021 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het toch een feest dat autootje rijden achter de decoder verdwijnt. Houdoe, en tot nooit meer ziens.
Je zou me nog gaan missenquote:Op maandag 5 juli 2021 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat jij maar achter de decoder.
Ik zou er in ieder geval niet voor betalen.quote:
Zou me ook vies voelen als dat zou gebeurenquote:Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet voor betalen.
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het toch een feest dat autootje rijden achter de decoder verdwijnt. Houdoe, en tot nooit meer ziens.
Ook voor het darten?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.
Toen de SBS6 alleen diep in de nacht samenvattingen uitzond, moest ik ook creatief zijn.quote:
Ook als ze La Liga over een paar jaar overnemen?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.
Ik hoop dat we ooit zelf een abonnement bij LaLigaTV of iets dergelijks af kunnen sluiten mo'k zegge.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook als ze La Liga over een paar jaar overnemen?
Ah, dus dit is wat Arno bedoelde met de emoties lopen hoog op. Ik ga luisterenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Grueter: "Engeland speelt gewoon smerig laf angsthazenvoetbal waar ik echt niks mee te maken wil hebben. Het kost me zo ontzettend veel moeite om daar nog naar te kijken. Totaal geestdodend, hier ga ik helemaal aan kapot en de sport gaat er ook aan kapot."
@:el-stinho = Grueter confirmed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want ik heb wel begrip voor de speelwijze maar ik kan er niet naar kijken. Dat is het verschil. Grueter zit in dat hemeltergende hoekje van Willem Vissers waar er volgens de Tien Geboden van God moet worden gevoetbald. Je bent fucking journalist, geen commentator of meningenmannetje.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Grueter: "Engeland speelt gewoon smerig laf angsthazenvoetbal waar ik echt niks mee te maken wil hebben. Het kost me zo ontzettend veel moeite om daar nog naar te kijken. Totaal geestdodend, hier ga ik helemaal aan kapot en de sport gaat er ook aan kapot."
@:el-stinho = Grueter confirmed
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, dus dit is wat Arno bedoelde met de emoties lopen hoog op. Ik ga luisterenArno en Grueter vliegen elkaar min of meer in de haren. Arno haat de Italianen en Grueter de Engelsen, en dat begrijpen ze niet van elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het gewoon vermakelijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Arno Vermeulen luisteren, voer voor psychologen.
Dan toch duidelijk #teamGrueterquote:Op maandag 5 juli 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Arno en Grueter vliegen elkaar min of meer in de haren. Arno haat de Italianen en Grueter de Engelsen, en dat begrijpen ze niet van elkaar.
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter isquote:Op maandag 5 juli 2021 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal besmettingen loopt gierend uit de hand. Wanneer hebben we weer een lockdown?
Op IT-gebieden slagen ze andermaal in om een kunststukje van te makenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter is
Ze hadden nog beter niks kunnen doen en het geld aan mij kunnen gevenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op IT-gebieden slagen ze andermaal in om een kunststukje van te maken
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal besmettingen loopt gierend uit de hand. Wanneer hebben we weer een lockdown?
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Drie van de komende vier etappes sprintaids (lol).
Hoe groot is de kans op een Boem/Bauer/Postlberger-scenario ergens deze Tour als den Cavendish weer wint morgen?
Iets dergelijks. Of onderschat ik 't?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?
We hebben nog Sagan, Philipsen, Bouhanni, Colbrelli, Matthews,Laporte en Van Aert.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?
Op basis van eerste twee alinea's die ik kan lezen sta ik dit keer aan kant van Suleymanquote:Op maandag 5 juli 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/pro/een(...)laggeving-van-de-nos
Gaan we de NOS of Süleyman verdedigen?
Niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Drie van de komende vier etappes sprintaids (lol).
Hoe groot is de kans op een Boem/Bauer/Postlberger-scenario ergens deze Tour als den Cavendish weer wint morgen?
Ja ik was gisteren de profielen voor de komende week even aan het bekijken, maar snel naar de officiële site gegaanquote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Steef heeft wel fantastische kaart voor morgen. Daar lijkt colletje van 4e categorie alsof het Colombiere is
Alleen @Koffieplanterquote:Op maandag 5 juli 2021 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie zit er nou nou nog op vijf massasprints te wachten? Echt verschrikkelijk.
♫ ~ Je kunt de massasprint niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalenquote:
34 massasprints winnen is nog steeds 34x0. Een totaal betekenisloos record derhalve.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Sprinten is gewoon een prachtig onderdeel van deze geweldige sport en Merckx heeft een groot probleem. Dat gezegd hebbende, als Cavendish morgen weer wint, en die kans is aanzienlijk, dan wordt de rest echt geen shoe in voor nog meer massasprints. Quick-Step gaat geen 220 kilometer naar Carcassonne controleren en de rest zal doorhebben dat het kansloos is.
Als je dat zou vinden zou je je er niet zo druk om maken.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
34 massasprints winnen is nog steeds 34x0. Een totaal betekenisloos record derhalve.
Dit is in de historie van het wielrennen nog nooit een motivatie geweest om niet te achtervolgen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende: en de rest zal doorhebben dat het kansloos is.
Asti.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is in de historie van het wielrennen nog nooit een motivatie geweest om niet te achtervolgen.
Ik interpreteer deze post als het virtueel hijsen van de witte vlag.quote:
Ik snap je post niet, maar het interesseert mij ook oprecht geen ene kut.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik interpreteer deze post als het virtueel hijsen van de witte vlag.
Fijn dat je je ongelijk toegeeft, dat lukt niet altijd iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet, maar het interesseert mij ook oprecht geen ene kut.
Hier gaat niemand op klikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een beetje de Infowars van de lage landen, wat een geniaal programma.
Al gezien, echt ouderwets genieten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een beetje de Infowars van de lage landen, wat een geniaal programma.
Bekertje zuur op?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef Szura het volgende:
We hebben hier dus mensen die vrijwillig naar Arno Vermeulen en naar Sietske Bergsma luisteren
Mensen als @Slobeend kunnen er de humor niet van inzien, jammer. Het leven wordt te serieus genomen en dat spijt me voor hem.quote:
Lekker lachen om een gek die vijf zetels heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen als @:Slobeend kunnen er de humor niet van inzien, jammer. Het leven wordt te serieus genomen en dat spijt me voor hem.
Vijfquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker lachen om een gek die acht zetels heeft.
Wat mij betreft wordt er voor eens en voor altijd afgerekend met die vervelende huilstruiken. Tering op met je kutstallen, je glyfosaat en je tyfustrekkers.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk hoe de boerenlobby meteen in paniek was na dat PBL stuk
Morgen komen die klootzakken onze regio weer terroriseren met hun terrortrekkersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er voor eens en voor altijd afgerekend met die vervelende huilstruiken. Tering op met je kutstallen, je glyfosaat en je tyfustrekkers.
Regionale terreur of woon je in De RaNDstAd?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Morgen komen die klootzakken onze regio weer terroriseren met hun terrortrekkers
Regio Den Haag, werk ook in Den Haag dus zal vast weer geconfronteerd worden met dat trekkertuigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Regionale terreur of woon je in De RaNDstAd?
Die achterlijke tegenstelling mag ook wel eens een pijnlijke dood sterven. Alsof je 24/7 varkensdampen moet inademen om mee te mogen praten over de prachtige vee-industrie. Zouden de boeren doorhebbem dat mensen in hun leven wel eens verhuizen van woonplaats?
Ik wel. Tot aan de kers op de appelmoes...quote:
De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk hoe de boerenlobby meteen in paniek was na dat PBL stuk
https://ermaggezongenword(...)ren-te-maken-hebben/quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.
Ik heb nog wel een goede suggestie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://ermaggezongenword(...)ren-te-maken-hebben/
Is dit echt?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goede suggestie.
EXPATS EXPATS EXPATS EXPATS
Ook uit Overijssel, dus RTV Oost totaal in paniekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.
Leuk, Bob! Een welverdiende laik.quote:
Ik denk niet dat ze bij RTV Oost veel producten van Overijsselse boeren eten, nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook uit Overijssel, dus RTV Oost totaal in paniek
"Ja MaAr Ze ProDuCeRen ONS VoeDseL."
Ze vergeten de export natuurlijk.
Nee dat is te ver rije vanuit de regio.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Regio Den Haag, werk ook in Den Haag dus zal vast weer geconfronteerd worden met dat trekkertuig
Wij sidderen en beven.quote:"De actie van de 7e zal nog heel lang nadreunen in Nederland."
De altijd creatief shoppende horecaquote:De uitbraken in de horeca en verhalen over matige controles leidden er eerder toe dat minister Grapperhaus zei dat bedrijven die zich niet aan de regels houden aangepakt moeten worden. Dat herhaalde hij ook in een "constructief gesprek" met KHN, zegt landelijk directeur Dirk Beljaarts van de brancheorganisatie. "We zijn het er met de minister over eens dat zowel ondernemers als gasten de regels moeten naleven. Daarbij moeten de goede ondernemers niet hoeven te lijden onder de kwaden."
Beljaarts beseft dat 19 procent besmettingen in de horeca als veel klinkt, maar de waarheid ligt volgens hem genuanceerder. "Het gaat om ruim vijfhonderd besmettingen terwijl er 55.000 horecazaken zijn met miljoenen bewegingen." Eerder wees KHN juist steeds op de RIVM-cijfers als bewijs dat er nauwelijks besmettingen in de horeca voorkwamen. "Maar dat is nauwelijks vergelijkbaar, want toen lagen de besmettingen veel hoger, waren veel zaken nog dicht en hadden we geen testen voor toegang."
Ik word beheerst door Deep Blue. Die bepaald wat ik zal moeten gaan doen om niet verloren te gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Worden jullie ook beheerst door deep Woke?
Oh jee, ze komen niet meer weg met hun ongefundeerde claim. Heeft testen voor toegang toch nog een voordeelquote:
quote:Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn.
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Als ik de foto's moet geloven die rondgaan leeft die echt niet meer.
Welke idioten gaan meteen filmen als ze een zwaar gewond persoon op straat zien liggen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.
Ik raad niemand aan dat op te zoeken. Serieus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.
Dit is een José-achtige post.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon ordinair afgeschoten dus. Zieke kankerzooi. Moet bijna overgeven.
Dat wordt toch wel afgelast neem ik aan?quote:
Dit gun je niemand is ook altijd zo'n verschrikkelijk loze opmerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar, ik zie wel op twitter dat Stijn een hoop likes binnenharkt met zijn Peter R tweet. Wel helemaal mee eens overigens.
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:mani89 heeft last van een lichtelijke meltdown.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:mani89 heeft last van een lichtelijke meltdown.
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.quote:
Klopt maar snapt wel dat vooral RTL 'iets' wil doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
Die hele lange extra nieuws uitzendingen zijn ook altijd zinloos met telkens herhalingen van het weinige nieuws.
Peter R de Vries is iemand waarmee je bent opgegroeid, die je al je hele leven op tv ziet en zoveel ongelofelijk mooie dingen heeft betekent voor mensen. En als zo iemand dan gewoon op klaarlichte dag als een hond wordt afgeschoten begin ik gewoon te sidderen, ik kan het oprecht niet bevatten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.
Maar Peter heeft wel een dikke fiets waar ie veel op fietst.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.
En reacties op Twitter he, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
Die hele lange extra nieuws uitzendingen zijn ook altijd zinloos met telkens herhalingen van het weinige nieuws.
Ik gebruik Twitter alleen voor mijn werk, dus die reacties kan ik makkelijk vermeiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
En reacties op Twitter he, vergeet dat niet
Vooral dat die filmpjes gelijk af gaan spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef noodgang het volgende:
Bij dit soort dingen is Twitter echt een walgelijk medium
Weersverwachting: regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen. 😩🥺😣quote:
Moet ook nog de Olympische Spelen doen, arme kerel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
Oyarzaadbal kan er niks van in een Spaans shirt @:rellende_rotscholier @:el-stinho
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 nog de bollenvelden ingewaaid? Wat een woeste wind.
Nu krijg je scheuten vanuit de oksels met nog meer kleine zonnebloemen als gevolgquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft losstaande plantenbakken in de tuin die vrij gevoelig zijn voor wind, maar ze verzwaart die nooit met stenen. Dus iedere keer als er harde woei is, zet ze die in paniek tegen de muur.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een speeltuin. Jong Egypte en Argentinië of all placesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ook nog de Olympische Spelen doen, arme kerel.
Tomatenplantenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Mijn tomatenplanten die voor staan en voorzichtig de eerste groene tomaatjes aan het spawnen waren hebben het momenteel ook erg zwaar.
Frankrijk heeft ook vrijwel niemand van EK onder 21 meegenomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een speeltuin. Jong Egypte en Argentinië of all places
Clubs hebben totaal geen zin om die spelers nog een keer vrij te laten als het niet hoeft. Normaal vind ik dat jammer, maar in dit geval snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frankrijk heeft ook vrijwel niemand van EK onder 21 meegenomen
OS heeft nu zeker en normaal ook wel meest slechtste plek op kalender. In voorbereiding op een nieuw seizoen moet je je speler afstaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clubs hebben totaal geen zin om die spelers nog een keer vrij te laten als het niet hoeft. Normaal vind ik dat jammer, maar in dit geval snap ik dat wel.
Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het intens vervelende Italië gaat echt EK worden.
Jij bent meer voor Spanje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Italië verdient het wel het meest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelen
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig is er al een reactie op Twitter van Tim Hofman.
Ja, maar nog wel ingetogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?
Valt niet mee met Telgenkamp nu ie geen prof meer isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe was de wedstrijd tegen Ajax, @:Mani89? 1-1, knap resultaat!
WHooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Er deed een bult narigheid mee maar dit kon echt niet nee, deze 3e keeper kreeg ook nog een paar 'oooh pizaaa's'. Vermoedelijk niet zijn eersten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn opa zei altijd: beter een laffe verrader dan een dode held.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Wij zullen nooit de stalen ballen hebben als Peter.
[ afbeelding ]
Dit is geen klimmerstype.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan de situatie. Maar als Peter R dit niet heeft overleefd vind ik wel dat hij is doodgegaan voor een hoger doel. En niet voor niks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: beter een laffe verrader dan een dode held.
Het was een grapje, ik ben het met joun eens. Laatst die docu gezien (ging over Jos B?) en intens respect voor wat hij allemaal voor die families betekende e.d. Dat is niet voor de bühne.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de situatie. Maar als Peter R dit niet heeft overleefd vind ik wel dat hij is doodgegaan voor een hoger doel. En niet voor niks.
Van de verkeerde kaaaaaant?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: beter een laffe verrader dan een dode held.
Oké René.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Nee, mocht er ook enige twijfel zijn dat ik een act op voer. Ik meen alles wat ik hier heb gepost oprecht.
Laten we nou eens met open vizier over dit onderwerp posten zonder kwinkslag.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Wilfriet dat meen ik oprecht ouwe reus'.
Wat wil je horen, dat we op moeten houden met elkaar doodschieten?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we nou eens met open vizier over dit onderwerp posten zonder kwinkslag.
Ik weet het niet, maar ik vind het nog geen tijd voor grappen en/of relativeringen. Maar ik weet dat dat enorm hypocriet klinkt vanuit deze user.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wil je horen, dat we op moeten houden met elkaar doodschieten?
Grappen over wat er gebeurd is ben ik het mee eens maar dit vond ik toch vrij onschuldig. Maar ik zal mijn toon matigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vind het nog geen tijd voor grappen en/of relativeringen. Maar ik weet dat dat enorm hypocriet klinkt vanuit deze user.
Het is ook onschuldig. Ik ben alleen een beetje emoosjooneel momenteel dus ik ben niet helemaal voor rede vatbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grappen over wat er gebeurd is ben ik het mee eens maar dit vond ik toch vrij onschuldig. Maar ik zal mijn toon matigen.
Dan zou ik de fles laten staan ouwe reus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is ook onschuldig. Ik ben alleen een beetje emoosjooneel momenteel dus ik ben niet helemaal voor rede vatbaar.
Allemaal bagger achterin. Kan je toch nooit grip mee krijgen op een wedstrijd.quote:
Het helpt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zou ik de fles laten staan ouwe reus.
Teveel goednieuwsshow, hé?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen. Maar bij vrienden moesten we laatst 'stil zijn' want het volkslied kwam.quote:
Vrienden met smaak, neem er een voorbeeld aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen. Maar bij vrienden moesten we laatst 'stil zijn' want het volkslied kwam.
Echt in alles ben je ongevoeligquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen. Maar bij vrienden moesten we laatst 'stil zijn' want het volkslied kwam.
Als ze leuk spelen mag dat ook al niet meer benoemd worden? Soms vergeten mensen dat het ook vermaak is. De neutrale kijker moet Southgate haten.quote:
Stiekem huil ik al bij een film over een hondje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt in alles ben je ongevoelig
Alles is mooi en geweldig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is ook een generaliserende kut take.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
'De neutrale kijker MOET een aanvallende ploeg leuk vinden' vind ik echt een hele matige Willem Vissers take van mensen die alleen GOALS willen zien en doen alsof het enige leuke aan voetbal lekker aanvallen is.
Wat vind jij van de cultus om Italië heen, buiten de manier van voetballen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook een generaliserende kut take.
Wie moet er Europees Kampioen worden volgens jou?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de cultus om Italië heen, buiten de manier van voetballen?
Maatpakken, cappucinno drinken voor 10 uur, diva's, whats not to like.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De cultus van Italië met Balotelli, dat is waar ik met heimwee aan terug denk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berlusconi, fascisme, pizza Hawaii, maffia.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maatpakken, cappucinno drinken voor 10 uur, diva's, whats not to like.
Ik geniet van Harrie Meqweijer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook een generaliserende kut take.
Ik vind het vooral opmerkelijk rond Denemarken dat er wordt gedaan alsof Eriksen de boel hep geïnspireerd, maar ik zag ze tot voor zijn hartaanval ook met passie aanvallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.
Dat is er wel, van het volkslied tot aan die Pastasportact aan toe. En kijk ze eens juichen als ze verdedigend doen waar ze voor betaald worden!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.
Balotelli maakte alles goed, geld aan de arme kinderen, liefde voor iedereen. Helaas werd Christus weer gekruisigd. Ook in Italië...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Berlusconi, fascisme, pizza Hawaii, maffia.
Ik vind Italië fris voetballen, als team iets moois uitstralen en ze hebben een zware route gehad. Is dat een goednieuwsshow?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik mij grotendeels wel in vinden. Maar als ik ergens een hekel aan krijg ga ik me aan alles ergeren vaak betreffende dat onderwerp.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Italië fris voetballen, als team iets moois uitstralen en ze hebben een zware route gehad. Is dat een goednieuwsshow?
Italianen hebben de act uitgevonden uiteindelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is er wel, van het volkslied tot aan die Pastasportact aan toe. En kijk ze eens juichen als ze verdedigend doen waar ze voor betaald worden!
Wellicht ben ik ook wat te cynisch.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Italianen hebben de act uitgevonden uiteindelijk.
Heb je de NOS Voetbalpodcast al geluisterd? ( @Rellende_Rotscholier ) Jij bent Arno en ik Grueter.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik mij grotendeels wel in vinden. Maar als ik ergens een hekel aan krijg ga ik me aan alles ergeren vaak betreffende dat onderwerp.
Nee ik moest eerst die van Hard Gras nog even luisteren (leuke Belgbash) maar ik las al dat het de moeite waard was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de NOS Voetbalpodcast al geluisterd? ( @:rellende_rotscholier ) Jij bent Arno en ik Grueter.
Klopt. Was leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik moest eerst die van Hard Gras nog even luisteren (leuke Belgbash) maar ik las al dat het de moeite waard was.
Die kan beter in Italie blijven wonen na zijn carriere jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij en zijn familie kregen al doodsbedreigingen.
Daar durf ik nu geen grappen over te maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij en zijn familie kregen al doodsbedreigingen.
Pedri is wel goed hé?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
Lullig dat Spanje in hun tactisch imposantste wedstrijd dit EK niet wint.
Jammer dat hij bij die walgelijke club speeltquote:
Ja, vond hem door het seizoen heen ook al heel goed, maar dit is nog indrukwekkender en op een andere manier dan bij Barça.quote:
Genieten als Pedri, Frenkie en Messi op het veld staan daarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer dat hij bij die walgelijke club speelt
Als Engeland de eerste goal maakt, zet ik het meteen uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef Szura het volgende:
Hopelijk winnen de altijd sympathieke Deentjes wel van het walgelijke Southgate ball
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Engeland de eerste goal maakt, zet ik het meteen uit.
Helaas maar eens afwachten wat voor zooi er straks op het veld staat daar...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genieten als Pedri, Frenkie en Messi op het veld staan daar
Juist niet. Als er een finale Italië tegen Engeland komt kan er niet verloren worden. Of het allermooiste land van allemaal wint, of we krijgen een abonnement op meltdowns. Hup Engeland.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef Szura het volgende:
Hopelijk winnen de altijd sympathieke Deentjes wel van het walgelijke Southgate ball
Koeman is gelukkig niet bang om wat jeugd voor de leeuwen te gooienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas maar eens afwachten wat voor zooi er straks op het veld staat daar...
Wat heb je met Engeland?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet. Als er een finale Italië tegen Engeland komt kan er niet verloren worden. Of het allermooiste land van allemaal wint, of we krijgen een abonnement op meltdowns. Hup Engeland.
Nee dat niet gelukkig maar spoeling wordt wat dun al zijn ze nu vooral ballast aan het lozen. Maar er lijkt niet veel ruimte te zijn voor nieuwe spelers. Al moet ik nog maar zien hoe hard Tebas het gaat spelen betreft inschrijven van Messi en consorten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koeman is gelukkig niet bang om wat jeugd voor de leeuwen te gooien
Die heeft dan vakantie nodig tot eind september realistisch gezien...quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd hoe een Pedri en Oyarzabal aan hun rust gaan komen nu ze ook mee moeten naar Tokio.
Wordt dat gezellig?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg op te blijven voor Argentinië - Colombia.
Hij heeft zo ongeveer in ieder krantje geroepen dat ze geen uitzondering gaan maken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al moet ik nog maar zien hoe hard Tebas het gaat spelen betreft inschrijven van Messi en consorten.
Wat ik tot nu toe heb meegekregen van de Copa wordt er heerlijk geschopt en is die kleine ontzettend in vorm.quote:
Dus het is geen win-win. Ik verwacht geen Italiaanse meltdown namelijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb wel wat met meltdowns.
Kan me niet voorstellen dat LaLiga een affiche als Messi wil kwijtraken, maar ik laat me graag verrassen. Wel verfrissend als er een keer paal en perk wordt gesteld aan exorbitante uitgavenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft zo ongeveer in ieder krantje geroepen dat ze geen uitzondering gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |