Je zou me nog gaan missenquote:Op maandag 5 juli 2021 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zat jij maar achter de decoder.
Ik zou er in ieder geval niet voor betalen.quote:
Zou me ook vies voelen als dat zou gebeurenquote:Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet voor betalen.
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is het toch een feest dat autootje rijden achter de decoder verdwijnt. Houdoe, en tot nooit meer ziens.
Ook voor het darten?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.
Toen de SBS6 alleen diep in de nacht samenvattingen uitzond, moest ik ook creatief zijn.quote:
Ook als ze La Liga over een paar jaar overnemen?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze de tarieven bij dat ViaPlay lekker torenhoog leggen.
Ik hoop dat we ooit zelf een abonnement bij LaLigaTV of iets dergelijks af kunnen sluiten mo'k zegge.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook als ze La Liga over een paar jaar overnemen?
Ah, dus dit is wat Arno bedoelde met de emoties lopen hoog op. Ik ga luisterenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Grueter: "Engeland speelt gewoon smerig laf angsthazenvoetbal waar ik echt niks mee te maken wil hebben. Het kost me zo ontzettend veel moeite om daar nog naar te kijken. Totaal geestdodend, hier ga ik helemaal aan kapot en de sport gaat er ook aan kapot."
@:el-stinho = Grueter confirmed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want ik heb wel begrip voor de speelwijze maar ik kan er niet naar kijken. Dat is het verschil. Grueter zit in dat hemeltergende hoekje van Willem Vissers waar er volgens de Tien Geboden van God moet worden gevoetbald. Je bent fucking journalist, geen commentator of meningenmannetje.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Grueter: "Engeland speelt gewoon smerig laf angsthazenvoetbal waar ik echt niks mee te maken wil hebben. Het kost me zo ontzettend veel moeite om daar nog naar te kijken. Totaal geestdodend, hier ga ik helemaal aan kapot en de sport gaat er ook aan kapot."
@:el-stinho = Grueter confirmed
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, dus dit is wat Arno bedoelde met de emoties lopen hoog op. Ik ga luisterenArno en Grueter vliegen elkaar min of meer in de haren. Arno haat de Italianen en Grueter de Engelsen, en dat begrijpen ze niet van elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het gewoon vermakelijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Arno Vermeulen luisteren, voer voor psychologen.
Dan toch duidelijk #teamGrueterquote:Op maandag 5 juli 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Arno en Grueter vliegen elkaar min of meer in de haren. Arno haat de Italianen en Grueter de Engelsen, en dat begrijpen ze niet van elkaar.
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter isquote:Op maandag 5 juli 2021 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal besmettingen loopt gierend uit de hand. Wanneer hebben we weer een lockdown?
Op IT-gebieden slagen ze andermaal in om een kunststukje van te makenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |