Ik vind het gewoon vermakelijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die vrijwillig naar Arno Vermeulen luisteren, voer voor psychologen.
Dan toch duidelijk #teamGrueterquote:Op maandag 5 juli 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Arno en Grueter vliegen elkaar min of meer in de haren. Arno haat de Italianen en Grueter de Engelsen, en dat begrijpen ze niet van elkaar.
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter isquote:Op maandag 5 juli 2021 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal besmettingen loopt gierend uit de hand. Wanneer hebben we weer een lockdown?
Op IT-gebieden slagen ze andermaal in om een kunststukje van te makenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clubs weer openen met een controlesysteem dat zo lek als een gieter is
Ze hadden nog beter niks kunnen doen en het geld aan mij kunnen gevenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op IT-gebieden slagen ze andermaal in om een kunststukje van te maken
quote:Op maandag 5 juli 2021 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aantal besmettingen loopt gierend uit de hand. Wanneer hebben we weer een lockdown?
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Drie van de komende vier etappes sprintaids (lol).
Hoe groot is de kans op een Boem/Bauer/Postlberger-scenario ergens deze Tour als den Cavendish weer wint morgen?
Iets dergelijks. Of onderschat ik 't?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?
We hebben nog Sagan, Philipsen, Bouhanni, Colbrelli, Matthews,Laporte en Van Aert.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de andere ploegen met een sprinter dan niet meer geïnteresseerd zijn in de sprints?
Op basis van eerste twee alinea's die ik kan lezen sta ik dit keer aan kant van Suleymanquote:Op maandag 5 juli 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.vi.nl/pro/een(...)laggeving-van-de-nos
Gaan we de NOS of Süleyman verdedigen?
Niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Drie van de komende vier etappes sprintaids (lol).
Hoe groot is de kans op een Boem/Bauer/Postlberger-scenario ergens deze Tour als den Cavendish weer wint morgen?
Ja ik was gisteren de profielen voor de komende week even aan het bekijken, maar snel naar de officiële site gegaanquote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Steef heeft wel fantastische kaart voor morgen. Daar lijkt colletje van 4e categorie alsof het Colombiere is
Alleen @Koffieplanterquote:Op maandag 5 juli 2021 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie zit er nou nou nog op vijf massasprints te wachten? Echt verschrikkelijk.
♫ ~ Je kunt de massasprint niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalenquote:
34 massasprints winnen is nog steeds 34x0. Een totaal betekenisloos record derhalve.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Sprinten is gewoon een prachtig onderdeel van deze geweldige sport en Merckx heeft een groot probleem. Dat gezegd hebbende, als Cavendish morgen weer wint, en die kans is aanzienlijk, dan wordt de rest echt geen shoe in voor nog meer massasprints. Quick-Step gaat geen 220 kilometer naar Carcassonne controleren en de rest zal doorhebben dat het kansloos is.
Als je dat zou vinden zou je je er niet zo druk om maken.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
34 massasprints winnen is nog steeds 34x0. Een totaal betekenisloos record derhalve.
Dit is in de historie van het wielrennen nog nooit een motivatie geweest om niet te achtervolgen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:42 schreef Koffieplanter het volgende: en de rest zal doorhebben dat het kansloos is.
Asti.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is in de historie van het wielrennen nog nooit een motivatie geweest om niet te achtervolgen.
Ik interpreteer deze post als het virtueel hijsen van de witte vlag.quote:
Ik snap je post niet, maar het interesseert mij ook oprecht geen ene kut.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik interpreteer deze post als het virtueel hijsen van de witte vlag.
Fijn dat je je ongelijk toegeeft, dat lukt niet altijd iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet, maar het interesseert mij ook oprecht geen ene kut.
Hier gaat niemand op klikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een beetje de Infowars van de lage landen, wat een geniaal programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |