Alles is mooi en geweldig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen. Maar bij vrienden moesten we laatst 'stil zijn' want het volkslied kwam.
Dit is ook een generaliserende kut take.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
'De neutrale kijker MOET een aanvallende ploeg leuk vinden' vind ik echt een hele matige Willem Vissers take van mensen die alleen GOALS willen zien en doen alsof het enige leuke aan voetbal lekker aanvallen is.
Wat vind jij van de cultus om Italië heen, buiten de manier van voetballen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook een generaliserende kut take.
Wie moet er Europees Kampioen worden volgens jou?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de cultus om Italië heen, buiten de manier van voetballen?
Maatpakken, cappucinno drinken voor 10 uur, diva's, whats not to like.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De cultus van Italië met Balotelli, dat is waar ik met heimwee aan terug denk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Berlusconi, fascisme, pizza Hawaii, maffia.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maatpakken, cappucinno drinken voor 10 uur, diva's, whats not to like.
Ik geniet van Harrie Meqweijer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is ook een generaliserende kut take.
Ik vind het vooral opmerkelijk rond Denemarken dat er wordt gedaan alsof Eriksen de boel hep geïnspireerd, maar ik zag ze tot voor zijn hartaanval ook met passie aanvallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.
Dat is er wel, van het volkslied tot aan die Pastasportact aan toe. En kijk ze eens juichen als ze verdedigend doen waar ze voor betaald worden!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die ervaar ik niet zo. Om Denemarken hangt meer een cultus nu? Dat mensen het volkslied leuk vinden snap ik wel.
Balotelli maakte alles goed, geld aan de arme kinderen, liefde voor iedereen. Helaas werd Christus weer gekruisigd. Ook in Italië...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Berlusconi, fascisme, pizza Hawaii, maffia.
Ik vind Italië fris voetballen, als team iets moois uitstralen en ze hebben een zware route gehad. Is dat een goednieuwsshow?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar bijzonder slecht tegen. Maar bij vrienden moesten we laatst 'stil zijn' want het volkslied kwam.
Nee, daar kan ik mij grotendeels wel in vinden. Maar als ik ergens een hekel aan krijg ga ik me aan alles ergeren vaak betreffende dat onderwerp.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Italië fris voetballen, als team iets moois uitstralen en ze hebben een zware route gehad. Is dat een goednieuwsshow?
Italianen hebben de act uitgevonden uiteindelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is er wel, van het volkslied tot aan die Pastasportact aan toe. En kijk ze eens juichen als ze verdedigend doen waar ze voor betaald worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |