De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk hoe de boerenlobby meteen in paniek was na dat PBL stuk
https://ermaggezongenword(...)ren-te-maken-hebben/quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.
Ik heb nog wel een goede suggestie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://ermaggezongenword(...)ren-te-maken-hebben/
Is dit echt?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goede suggestie.
EXPATS EXPATS EXPATS EXPATS
Ook uit Overijssel, dus RTV Oost totaal in paniekquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De conclusie is dat alle boeren moeten vertrekken uit Brabant. Ik heb nog nooit met zoveel plezier iets gelezen.
Leuk, Bob! Een welverdiende laik.quote:
Ik denk niet dat ze bij RTV Oost veel producten van Overijsselse boeren eten, nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook uit Overijssel, dus RTV Oost totaal in paniek
"Ja MaAr Ze ProDuCeRen ONS VoeDseL."
Ze vergeten de export natuurlijk.
Nee dat is te ver rije vanuit de regio.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Regio Den Haag, werk ook in Den Haag dus zal vast weer geconfronteerd worden met dat trekkertuig
Wij sidderen en beven.quote:"De actie van de 7e zal nog heel lang nadreunen in Nederland."
De altijd creatief shoppende horecaquote:De uitbraken in de horeca en verhalen over matige controles leidden er eerder toe dat minister Grapperhaus zei dat bedrijven die zich niet aan de regels houden aangepakt moeten worden. Dat herhaalde hij ook in een "constructief gesprek" met KHN, zegt landelijk directeur Dirk Beljaarts van de brancheorganisatie. "We zijn het er met de minister over eens dat zowel ondernemers als gasten de regels moeten naleven. Daarbij moeten de goede ondernemers niet hoeven te lijden onder de kwaden."
Beljaarts beseft dat 19 procent besmettingen in de horeca als veel klinkt, maar de waarheid ligt volgens hem genuanceerder. "Het gaat om ruim vijfhonderd besmettingen terwijl er 55.000 horecazaken zijn met miljoenen bewegingen." Eerder wees KHN juist steeds op de RIVM-cijfers als bewijs dat er nauwelijks besmettingen in de horeca voorkwamen. "Maar dat is nauwelijks vergelijkbaar, want toen lagen de besmettingen veel hoger, waren veel zaken nog dicht en hadden we geen testen voor toegang."
Ik word beheerst door Deep Blue. Die bepaald wat ik zal moeten gaan doen om niet verloren te gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Worden jullie ook beheerst door deep Woke?
Oh jee, ze komen niet meer weg met hun ongefundeerde claim. Heeft testen voor toegang toch nog een voordeelquote:
quote:Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn.
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Als ik de foto's moet geloven die rondgaan leeft die echt niet meer.
Welke idioten gaan meteen filmen als ze een zwaar gewond persoon op straat zien liggen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.
Ik raad niemand aan dat op te zoeken. Serieus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
filmpjes kun je zelf (helaas) in een handomdraai vinden.
Dit is een José-achtige post.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon ordinair afgeschoten dus. Zieke kankerzooi. Moet bijna overgeven.
Dat wordt toch wel afgelast neem ik aan?quote:
Dit gun je niemand is ook altijd zo'n verschrikkelijk loze opmerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar, ik zie wel op twitter dat Stijn een hoop likes binnenharkt met zijn Peter R tweet. Wel helemaal mee eens overigens.
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:mani89 heeft last van een lichtelijke meltdown.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:mani89 heeft last van een lichtelijke meltdown.
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.quote:
Klopt maar snapt wel dat vooral RTL 'iets' wil doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
Die hele lange extra nieuws uitzendingen zijn ook altijd zinloos met telkens herhalingen van het weinige nieuws.
Peter R de Vries is iemand waarmee je bent opgegroeid, die je al je hele leven op tv ziet en zoveel ongelofelijk mooie dingen heeft betekent voor mensen. En als zo iemand dan gewoon op klaarlichte dag als een hond wordt afgeschoten begin ik gewoon te sidderen, ik kan het oprecht niet bevatten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.
Maar Peter heeft wel een dikke fiets waar ie veel op fietst.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Peter R. toch geen Kobe Bryant is.
En reacties op Twitter he, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
Die hele lange extra nieuws uitzendingen zijn ook altijd zinloos met telkens herhalingen van het weinige nieuws.
Ik gebruik Twitter alleen voor mijn werk, dus die reacties kan ik makkelijk vermeiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
En reacties op Twitter he, vergeet dat niet
Vooral dat die filmpjes gelijk af gaan spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:44 schreef noodgang het volgende:
Bij dit soort dingen is Twitter echt een walgelijk medium
Weersverwachting: regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen, regen. 😩🥺😣quote:
Moet ook nog de Olympische Spelen doen, arme kerel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
Oyarzaadbal kan er niks van in een Spaans shirt @:rellende_rotscholier @:el-stinho
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 nog de bollenvelden ingewaaid? Wat een woeste wind.
Nu krijg je scheuten vanuit de oksels met nog meer kleine zonnebloemen als gevolgquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft losstaande plantenbakken in de tuin die vrij gevoelig zijn voor wind, maar ze verzwaart die nooit met stenen. Dus iedere keer als er harde woei is, zet ze die in paniek tegen de muur.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van mijn prachtige 2,5 meter hoge zonnebloemen in spé is geknakt. Blijkbaar zijn ze nog wel te redden dus ik heb hem weer rechtgezet en gespalkt met een extra bamboostok.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een speeltuin. Jong Egypte en Argentinië of all placesquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet ook nog de Olympische Spelen doen, arme kerel.
Tomatenplantenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Mijn tomatenplanten die voor staan en voorzichtig de eerste groene tomaatjes aan het spawnen waren hebben het momenteel ook erg zwaar.
Frankrijk heeft ook vrijwel niemand van EK onder 21 meegenomenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is een speeltuin. Jong Egypte en Argentinië of all places
Clubs hebben totaal geen zin om die spelers nog een keer vrij te laten als het niet hoeft. Normaal vind ik dat jammer, maar in dit geval snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frankrijk heeft ook vrijwel niemand van EK onder 21 meegenomen
OS heeft nu zeker en normaal ook wel meest slechtste plek op kalender. In voorbereiding op een nieuw seizoen moet je je speler afstaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clubs hebben totaal geen zin om die spelers nog een keer vrij te laten als het niet hoeft. Normaal vind ik dat jammer, maar in dit geval snap ik dat wel.
Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het intens vervelende Italië gaat echt EK worden.
Jij bent meer voor Spanje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het intens vervelende Italië gaat echt EK worden.
Italië verdient het wel het meest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelen
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig is er al een reactie op Twitter van Tim Hofman.
Ja, maar nog wel ingetogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?
Valt niet mee met Telgenkamp nu ie geen prof meer isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe was de wedstrijd tegen Ajax, @:Mani89? 1-1, knap resultaat!
WHooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Er deed een bult narigheid mee maar dit kon echt niet nee, deze 3e keeper kreeg ook nog een paar 'oooh pizaaa's'. Vermoedelijk niet zijn eersten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn opa zei altijd: beter een laffe verrader dan een dode held.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Wij zullen nooit de stalen ballen hebben als Peter.
[ afbeelding ]
Dit is geen klimmerstype.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |