Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het intens vervelende Italië gaat echt EK worden.
Jij bent meer voor Spanje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Het intens vervelende Italië gaat echt EK worden.
Italië verdient het wel het meest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopen op een stunt van campingelftal want football is coming home kan ik ook niet handelen
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig is er al een reactie op Twitter van Tim Hofman.
Ja, maar nog wel ingetogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een 'kijk mij deugen, geef me jullie likes' tweetje?
Valt niet mee met Telgenkamp nu ie geen prof meer isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe was de wedstrijd tegen Ajax, @:Mani89? 1-1, knap resultaat!
WHooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Er deed een bult narigheid mee maar dit kon echt niet nee, deze 3e keeper kreeg ook nog een paar 'oooh pizaaa's'. Vermoedelijk niet zijn eersten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn opa zei altijd: beter een laffe verrader dan een dode held.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Wij zullen nooit de stalen ballen hebben als Peter.
[ afbeelding ]
Dit is geen klimmerstype.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |