Frans commentaarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk op Reddit altijd even voor streamables van voetjebalhoogtepunten en dan valt het me vaak op hoe hemeltergend Frans commentaar is.
Ben je malquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog geinteresseerden voor softballwedstrijd van Australie - Japan om 2.00??
Soms al vroeger volgens mij (triatlon dacht ik).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:40 schreef Szura het volgende:
Begint de hele handel iedere dag om 02.00 uur trouwens?
En openwaterzwemmen. 6:30u lokale tijd, jeetjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms al vroeger volgens mij (triatlon dacht ik).
Roeien begint al om 1.30. Surfen om 0.00 - niemand kijkt dat. Veel om 2.00 ja. En wat Felagund zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:40 schreef Szura het volgende:
Begint de hele handel iedere dag om 02.00 uur trouwens?
Is het water 's middags te warm dat al die wateronderdelen zo vroeg zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Roeien begint al om 1.30. Surfen om 0.00 - niemand kijkt dat. Veel om 2.00 ja. En wat Felagund zegt
Finales zijn ook voor de zwemmers op een onmogelijke tijd toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:44 schreef Slobeend het volgende:
De series zwemmen zijn op christelijke tijden itt de finales.
10.30u lokale tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Finales zijn ook voor de zwemmers op een onmogelijke tijd toch?
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom dat ochtends zo vroeg is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het water 's middags te warm dat al die wateronderdelen zo vroeg zijn?
quote:
De tijden dat dit de POL SC was zijn onverslaanbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval niet de meeste posts per dag.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zet alleen de wekker voor wielrennen.
https://seatemperature.ne(...)apan-sea-temperaturequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het water 's middags te warm dat al die wateronderdelen zo vroeg zijn?
WLR / [WLR SC] #148: Stem!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De tijden dat dit de POL SC was zijn onverslaanbaar
De Spaanse jongens trappen op zijn vroegst 09:30 af, dat kan ik wel hebben.quote:
Wat wordt de opstelling?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Spaanse jongens trappen op zijn vroegst 09:30 af, dat kan ik wel hebben.
Dan gaat het vast alleen over De Rugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Over 7 maanden is de sluitingsceremonie van de Olumpiese Winterspelletjes.
Geen idee. Oefenden tegen Japan met:quote:
Ik was daar echt vies madquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
WLR / [WLR SC] #148: Stem!
Deze zat in een ruim uur vol inderdaad.
Geen Gil is wel jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Oefenden tegen Japan met:
Unai; Oscar Gil, Mingueza, Pau Torres, Miranda; Zubimendi, Merino; Asensio, Ceballos, Olmo, Mir
Pedri en Oyarzabal erin voor Ceballos & Mir en dan vind ik het goed.
Misschien een te excentrieke voetballer voor de systemen van Spanje. Vrees dat dat ook de reden is dat Monchi/Lopetegui het niet erg vinden om hem te laten gaan.quote:
Te excentriek, wat is dat voor een geleuter.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien een te excentrieke voetballer voor de systemen van Spanje. Vrees dat dat ook de reden is dat Monchi/Lopetegui het niet erg vinden om hem te laten gaan.
Het is ergens ook wel jammer dat Spanje het zo serieus neemt, Asensio en Oyarzabal kennen we nu welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien een te excentrieke voetballer voor de systemen van Spanje. Vrees dat dat ook de reden is dat Monchi/Lopetegui het niet erg vinden om hem te laten gaan.
Ja, best benieuwd naar Javi Puado die er bij zit. Talentvolle jongen die in de Segunda er wel op los heeft gescoord met Espanyol.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ergens ook wel jammer dat Spanje het zo serieus neemt, Asensio en Oyarzabal kennen we nu wel
Ik denk dat Ganna nog de grootste kans heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen Wout kan meer dan 1 medaille pakken deze Spelen
Al zou hij vast ook medaillekandidaat zijn bij het omnium
Leuke kijksport wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Verhip, gewichtje-tillen is nog steeds een sportonderdeel, met zelfs iemand van ONS die meedoet!
Gewichtheffen is wel ge-wel-dig. Alleen wel zwaar gedopeerd maar jaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Verhip, gewichtje-tillen is nog steeds een sportonderdeel, met zelfs iemand van ONS die meedoet!
Van de mannelijke wegrenners bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ganna nog de grootste kans heeft.
Ik kijk alleen als Jack van der Voorn het commentaar doet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewichtheffen is wel ge-wel-dig. Alleen wel zwaar gedopeerd maar ja
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de mannelijke wegrenners bedoel je?
Kijksport, wanneer wordt dat olumpisch?quote:
Dat gefluit van Wouda in een leeg stadion gaat alleen maar storender worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zwemmen zonder dat irritante gefluit lijkt me wel wat.
Nederland olympisch, wereld en europees kampioenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijksport, wanneer wordt dat olumpisch?
Marcel 'Conehead' Woudaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gefluit van Wouda in een leeg stadion gaat alleen maar storender worden.
Andersom natuurlijk. Maar wel erg jammer dat ik toen nog niet op FOK! zatquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Lekker op de schouder bij Lee. Iedereen was compleet over de rooie hier.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet uit naar al die onderdelen als BMX Freestyle en Skateboard Straat etc.
Als Kramer toen had geweten dat hij nooit olympisch goud zou pakken op de 10 km, had Kemkers dat vast niet overleefdquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen problemen mee?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewichtheffen is wel ge-wel-dig. Alleen wel zwaar gedopeerd maar ja
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vereniging Martijn wel.
Misschien komt er in het zwembad ook wel publiekgeluid uit de speakers.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geboren op hoogte, dat maakt veel goed. Die hele baan ligt vol met muurtjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als je niet kunt sturen.
Ik was volgens mij ook vrij mad zie ik nu. Wim ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel genoten. Fan van hemquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was volgens mij ook vrij mad zie ik nu. Wim ook.
Pidcock had ook een slechte vlucht achter de rug.quote:
Gewichtheftoernooi was een van de leukere dingen in Rio. Dit gewichtheftoernooi heeft wel flopshowpotentie, met minimaal 4 onderdelen die een walkover zijn voor goud.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de gifjes en dopingnieuwtjes
Niet zo mad als Pino trouwens:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel genoten. Fan van hem
quote:
Bad tripquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pidcock had ook een slechte vlucht achter de rug.
Goh ik heb dan niet genoeg research gedaanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewichtheftoernooi was een van de leukere dingen in Rio. Dit gewichtheftoernooi heeft wel flopshowpotentie, met minimaal 4 onderdelen die een walkover zijn voor goud.
(Dit weet overigens iedereen die al een godenteam heeft samengesteld)
Job de Bong is een beetje de Thomas de Gendt van het schaatswereldje. Af en toe onverslaanbaar en altijd erg vreemd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie toen van Bob de Jong?
Tip: Noord-Korea doet niet mee en China stuurt maar 4 atleten per geslacht. Waardoor, irrelevant voor het godenteam, de max 76 bij de vrouwen echt een flopshow wordt qua niveau, want de Chinese gaat daar niet mee en Rimgodin is er dus niet bij. Erg teleurstellend.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh ik heb dan niet genoeg research gedaanIk vond het al lastig worden na 15 namen
Marcodej postte toen ook nog mee, die zie je ook nooit meer hier in de wielertopics.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alors kon zich ook niet gedragen.
Vocsnor dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Job de Bong is een beetje de Thomas de Gendt van het schaatswereldje. Af en toe onverslaanbaar en altijd erg vreemd.
Was dat die gozert uit Katwijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marcodej postte toen ook nog mee, die zie je ook nooit meer hier in de wielertopics.
Die is sowieso totaal van FOK! verdwenen, net als bijvoorbeeld Wombcat volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marcodej postte toen ook nog mee, die zie je ook nooit meer hier in de wielertopics.
Sheepcidus, Kingstown.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is sowieso totaal van FOK! verdwenen, net als bijvoorbeeld Wombcat volgens mij.
Ik heb het al gepostquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tip: Noord-Korea doet niet mee en China stuurt maar 4 atleten per geslacht. Waardoor, irrelevant voor het godenteam, de max 76 bij de vrouwen echt een flopshow wordt qua niveau, want de Chinese gaat daar niet mee en Rimgodin is er dus niet bij. Erg teleurstellend.
Woodu heeft overigens een leuk filmpje over deze Koreaanse godin.
Maar TheVulture is er nog.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:wombcat en @:thevulture wil ik ook graag terug.
Ik zou wel nog een extra individuele sporter meenemen, en bovendien je punten bij het team even goed zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het al gepostBeetje gokken moet kunnen, heb beetje favorieten voor elke sport gezocht. Wou beetje variatie in hebben
@Scrummie en @pleun01 zie ik als potentiële aanwinsten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn favoriete VBL-user was @:Cavaliers . Jammer dat die in de anonimiteit is verdwenen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:scrummie en @:pleun01 zie ik als potentiële aanwinsten.
OS / Olympische mugshotsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pidcock had ook een slechte vlucht achter de rug.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou wel nog een extra individuele sporter meenemen, en bovendien je punten bij het team even goed zetten.
Huh waar?quote:En individuele sporters op teamonderdelen lijkt mij ook niet de bedoeling
Ik zie dat je bij de 32 individuele sporters bijvoorbeeld een voetballer hebt, volgens mij is het de bedoeling dat je 32 sporters neemt die op een individueel onderdeel goud (kunnen) winnen.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van Vleuten lijkt meer op Benoot dan Benoot.
Klopt, zag dat hij nog wel ergens elders vorig jaar postte maar in de wielertopics al sinds 2019 niet meer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is sowieso totaal van FOK! verdwenen, net als bijvoorbeeld Wombcat volgens mij.
Godverdommequote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie dat je bij de 32 individuele sporters bijvoorbeeld een voetballer hebt, volgens mij is het de bedoeling dat je 32 sporters neemt die op een individueel onderdeel goud (kunnen) winnen.
Cavaliers zien we gelukkig ook niet meer, met zijn bloedkop.quote:
Succes met nog een aantal sporters aanpassenquote:
Niet met Jill, hé.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van die vrouwenmeppende rapper?
[ afbeelding ]
Woorden komen te kort.
[ afbeelding ]
Symmetry is overrated.
[ afbeelding ]
Jaren 90 meth-verslaving
Wie is die onderste?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
De vriendin van die vrouwenmeppende rapper?
[ afbeelding ]
Woorden komen te kort.
[ afbeelding ]
Symmetry is overrated.
[ afbeelding ]
Jaren 90 meth-verslaving
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:wombcat en @:thevulture wil ik ook graag terug.
Ik heb een week vrij met de OS dus be preparedquote:
Marcel was in vorm vandaagquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.veronicainsid(...)es-coronel-twee-zijn
Beste Marcel ooit?
@:rellende_rotscholier
In zijn portemonnee zal hij het niet voelenquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk vergeet Jim Ratcliff dat ie ook een wielrenteam heeft
Maar 1/12e van het vermogen van Jeff Bezos, arme sloeberquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In zijn portemonnee zal hij het niet voelen
Marcelgodquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.veronicainsid(...)es-coronel-twee-zijn
Beste Marcel ooit?
@:rellende_rotscholier
Jongens, Szura is om!quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:03 schreef Szura het volgende:
Ik sterf als opportunist en heb een maand Discovery genomen
Ik vrees dat ik mijn principes ook opzij moet gaan zettenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:el-stinho kan nu ook snel een abonnement nemen zonder te erg voor lul te staan.
Ik zou juist nu voor lul staan als ik nu door mijn knieën zou gaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:el-stinho kan nu ook snel een abonnement nemen zonder te erg voor lul te staan.
Principes werken doorgaans alleen tegen jezelf, de rest boeit t geen flikker. Dus fuck principesquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Sinds wanneer hebben jullie allemaal principes?
Ik heb uit principe geen principes.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Sinds wanneer hebben jullie allemaal principes?
Jij niet?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:29 schreef VoMy het volgende:
Jullie kijken naar de aanstaande Sportploeg van het jaar 2021, ja?
Neen. Ik heb die oneindige reeks aan zwemseries en -onderdelen nodig om in de olympische stemming te komen en zelfs dan sla ik het voetbal nog over.quote:
Wie zijn de Wiklunds van het zwembad?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Neen. Ik heb die oneindige reeks aan zwemseries en -onderdelen nodig om in de olympische stemming te komen en zelfs dan sla ik het voetbal nog over.
Daar moet ik ook nog achter komen, het zwemmen moet nog beginnenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zijn de Wiklunds van het zwembad?
Lochte ga je deze OS niet zien in ieder gevalquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog achter komen, het zwemmen moet nog beginnenik volg de sport verder nooit echt, maar ik verwacht het gebruikelijke ritueel, met een Amerikaanse van 17 die op elk onderdeel excelleert om vervolgens in de komende jaren ver weg te zakken, Sara Sjostrom, wat onvermijdelijke Campbell-zussen, duizend varianten op estafettes en wisselslagen zodat de Ryan Lochtes van deze wereld weer de koning van de Spelen kunnen gaan uithangen met medaljes gehaald bij nietszeggende kutonderdelen, dat soort dingen.
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Dus Thieu gaat donderdag pas naar Tokyo, als dat maar goed komt.
Thieu wil gewoon niet zo'n idiote mugshot op internet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.
https://streamable.com/25oa2tquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.
Ja wel eens, wat een non-sport.quote:
Ze kunnen het beter bij voetbal houden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat OS programma is echt vreselijk.
Dat houdt inhoudelijk al niet over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter bij voetbal houden.
Kansloos tegen De Pid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Mountainbiken is sierk du soleil. Maar goed, elke gouden meedaljuh is er 1.
Daarom, maar daar hebben ze nog iets verstand van.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat houdt inhoudelijk al niet over.
Ik kan niet wachten tot vanavond.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat OS programma is echt vreselijk.
Al sinds voor het EK en de kijkcijfers zijn best behoorlijk volgens mij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Wordt er nog steeds gekeken naar die figuren? Zijn die echt elke dag op de kijkbuis?
Dit land is volkomen smakeloos, geen verrassing.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al behoorlijk lang en de kijkcijfers zijn best behoorlijk volgens mij.
Het totaal nutteloze Lelystad Airport waar nooit gebruik van gaat worden gemaakt.quote:
VVD +4 zetels, die hebben tenminste mensen die het land willen besturen en problemen willen oplossen!quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is hoog tijd voor een exit van Asfalt Cora uit Nederlandse politiek.
Er zullen vast wel een aantal toevallig aan de VVD gelieerde 'consultants' en andere figuren met bovengemiddelde BMI hun zakjes goed gevuld hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het totaal nutteloze Lelystad Airport waar nooit gebruik van gaat worden gemaakt.
Thanks, VVD.
Met die aanvliegroutes zit het altijd wel goed inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een aantal toevallig aan de VVD gelieerde 'consultants' en andere figuren met bovengemiddelde BMI hun zakjes goed gevuld hebben.
Waslijst met VVD-falers is echt gi-gan-tisch. Hoe kunnen mensen nog op VVD stemmen. Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
VVD +4 zetels, die hebben tenminste mensen die het land willen besturen en problemen willen oplossen!
De ziekelijke hang om 'ondernemers' te willen pleasen ten koste van alles zit er bij sommigen ook zonder extra belangen al wel in hoor. Ik zie Cora er nog wel voor aan om zich hier gewoon pro bono, vanuit een diepgewortelde totale achterlijkheid, voor in te zetten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een aantal toevallig aan de VVD gelieerde 'consultants' en andere figuren met bovengemiddelde BMI hun zakjes goed gevuld hebben.
Hij gaat juist pas zo laat zodat hij z’n volledige trainingsschema af kan maken, mede omdat het onduidelijk is hoe het in Tokio gaat wat dat betreftquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef Momo het volgende:
Tja die vlucht, dan nog 6 uur wachten op vluchthaven Tokio voor PCR test. Dan kan hij alleen zondag trainen toch ?
Onze voetbalmeisjes zitten in een gevangenis.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij gaat juist pas zo laat zodat hij z’n volledige trainingsschema af kan maken, juist omdat het onduidelijk is hoe het in Tokio gaat wat dat betreft
Of de ziekelijke drang om lintjes te knippen en zo'n prestigeproject op je naam te willen hebben. Dan sta je er bij de altijd walgelijke luchtvaartindustrie goed opquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
De ziekelijke hang om 'ondernemers' te willen pleasen ten koste van alles zit er bij sommigen ook zonder extra belangen al wel in hoor. Ik zie Cora er nog wel voor aan om zich hier gewoon pro bono, vanuit een diepgewortelde totale achterlijkheid, voor in te zetten.
Ja dat klopt, ondurnemurs zijn de nieuwe Übermenschen. De alfa en omega van dit kikkerlandje. Zonder ondurnemurs zouden we elkaar nog met knotsen de geringe hersenpan inslaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
De ziekelijke hang om 'ondernemers' te willen pleasen ten koste van alles zit er bij sommigen ook zonder extra belangen al wel in hoor. Ik zie Cora er nog wel voor aan om zich hier gewoon pro bono, vanuit een diepgewortelde totale achterlijkheid, voor in te zetten.
Valt wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze voetbalmeisjes zitten in een gevangenis.
Ben ook benieuwd op welke manier de VVD-geest straks nog in Limburg aan de slag gaat. Ik gok op het inschakelen van extra controle-ambtenaren om te zien of de bijstandsgerechtigden wiens inboedel is weggespoeld geen bank cadeau krijgen van een naast familielid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of de ziekelijke drang om lintjes te knippen en zo'n prestigeproject op je naam te willen hebben. Dan sta je er bij de altijd walgelijke luchtvaartindustrie goed op
Alles waar de term "prestigeproject" aan verbonden is, is kanker. (of AIDS)quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het totaal nutteloze Lelystad Airport waar nooit gebruik van gaat worden gemaakt.
Thanks, VVD.
Ik geloof dat dat de Zambiaantjes wel goed kort zijn gehouden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom staat er voetjebal nieuws op pagina 601 van Teletekst? Voetjebal is geen sport, dus opzouten uit de 600 range.
Alles omtrent de OS op 601. Voor non-OS-sportnieuws moet je naar 850.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom staat er voetjebal nieuws op pagina 601 van Teletekst? Voetjebal is geen sport, dus opzouten uit de 600 range.
Vanwege de Olympische spelen. Niet-olympisch sportnieuws staat nu op 850, heel verwarrend inderdaad. Op 801 staat een link naar hetzelfde artikel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef AllesKaputt het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Alles omtrent de OS op 601. Voor non-OS-sportnieuws moet je naar 850.
Dit...kan ik niet aan vrees ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanwege de Olympische spelen. Niet-olympisch sportnieuws staat nu op 850, heel verwarrend inderdaad. Op 801 staat een link naar hetzelfde artikel.
Dat stond al in Volkskrant vanochtend... Samengevatquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd op welke manier de VVD-geest straks nog in Limburg aan de slag gaat. Ik gok op het inschakelen van extra controle-ambtenaren om te zien of de bijstandsgerechtigden wiens inboedel is weggespoeld geen bank cadeau krijgen van een naast familielid.
Gelukkig op 400 gewoon het opmerkelijke nieuws en op 703 het weerbericht.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[..]
Dit...kan ik niet aan vrees ik.
En ondertiteling op 888 of is dat alweer afgeschaft?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig op 400 gewoon het opmerkelijke nieuws en op 703 het weerbericht.
Ik heb genoeg gelezen, dit wordt een fantastische rubriek.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat stond al in Volkskrant vanochtend... Samengevat
Verzekeraars vergoeden alleen wanneer schade is veroorzaakt door extreme regenval. Overstroming of dijkdoorbraak hoort daar niet bij.
Het kabinet heeft Wet tegemoetkoming bij schade toegepast. De kosten moeten wel 'onverzekerbaar, onvermijdbaar en niet-verhaalbaar' zijn. Boeren en telers kunnen verlies claimen door de misgelopen opbrengst van de oogst. ... Uberhaupt geldt: een tegemoetkoming is niet hetzelfde als een vergoeding. Waarschijnlijk blijft een deel 'eigen risico'. ... Onafhankelijke taxateurs zullen voor gedupeerden een schaderapport opmaken. Er wordt verwacht dat de schadeafhandeling even kan duren omdat alles eerst moet drogen.
Dus ja je weet al dat over een half jaar je klagers hebt in EenVandaag over schade-afhandeling van overheid. Toeslagenouders... Groningers... 1000 euro van Rutte heb ik ook nog niet...
De ergernissen!quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:13 schreef Szura het volgende:
Ik mis Teletekst 316, verre voorloper van Twitter
De T zit er bovenop en in het AD stond vandaag een stuk van Shops. (over dat Spanje zwaarder straft, wat een flutstukje weer)quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef VoMy het volgende:
Is er nu eigenlijk opmerkelijk weinig ophef over dat tuig uit het Gooi dat iemand doodschopt, of kijk ik op de verkeerde nieuwssites?
Ach, we zijn allemaal jong geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef VoMy het volgende:
Is er nu eigenlijk opmerkelijk weinig ophef over dat tuig uit het Gooi dat iemand doodschopt, of kijk ik op de verkeerde nieuwssites?
Rijk zijn, denken dat je rijk bent, of denken dat je nog armer wordt zonder de VVD, is voldoende om dat vakje rood te makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waslijst met VVD-falers is echt gi-gan-tisch. Hoe kunnen mensen nog op VVD stemmen. Onbegrijpelijk
Jozee SloBEENd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Fabio. Dit is mooier dan elke mogelijke gouden plak op de OS.
Max zou na 1 ronde al de banden hebben opgezocht hahaha.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 rondjes op het circuit van Zolder, daar moet je ook maar zin in hebben.
Ga je ook de Oranjezomer kijken? Je vriendin is te gast.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Fabio. Dit is mooier dan elke mogelijke gouden plak op de OS.
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal jong geweest.
Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook de Oranjezomer kijken? Je vriendin is te gast.
Tja, de meeste mensen zijn en blijven natuurlijk volslagen randdebielen. Een beetje alcohol en eventueel nog wat andere middelen maken die zaak eerder erger dan beter.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.
Jij bent zeker een homo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.
Hoe vaak ben jij in elkaar geslagen?quote:
Oja, nee typisch zo'n figuur waar Wilfred iets mee heeft.quote:
Ik kan altijd de situatie kalmeren met mijn gevoel voor humor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in elkaar geslagen?
PSV gaat winnen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Vanavond alweer genieten van de eerste Nederlandse flater van het seizoen in het Europese voetbal
Dat werkt vaak goed bij dat soort types ja, humor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan altijd de situatie kalmeren met mijn gevoel voor humor.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond alweer genieten van de volgende gymsessie.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn favoriete VBL-user was @:Cavaliers . Jammer dat die in de anonimiteit is verdwenen.
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke jongen was dat.
Kijk aan, het FOK! account van Henry Schut is gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke jongen was dat.
Zet NPO1 eens aan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk aan, het FOK! account van Henry Schut is gevonden.
Met Marcel Maijer en Boskamp als analistquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Vanavond alweer genieten van de eerste Nederlandse flater van het seizoen in het Europese voetbal
Z’n eerste vraag in de rust:quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Marcel Maijer en Boskamp als analist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Darmproblemen hè, hij eet niks!quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Romke Zonderland twee keer zo smal in vergelijking met 2012? Zijn de kuurtjes op?
En de sportscholen waren dicht! Dan krijg je dit.quote:
Schandalig, dat tegendoelpuntquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet over Van Gaal gaat...
Met dank aan wie, denk je?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ontzettend treurig dat de KNVB daar weer op uitkomt, maar zou het alternatief ook niet weten. Het slechtste Nederlandse trainersgilde in 50 jaar?
Mark Rutte-stijl.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hebben het wel eens over 4D chess, maar dit is toch wel het ultieme voorbeeld. Een masterplan schrijven dat eigenlijk een heel slecht plan is, waardoor men tot het einde der tijden bij je blijft uitkomen omdat er geen alternatieven zijn.
Alle KNVB-aids is terug te voeren op Louis van Gaal, vergeet dat nooit.quote:
Het lijkt bijna alsof het je iets kan schelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle KNVB-aids is terug te voeren op Louis van Gaal, vergeet dat nooit.
Ajax eind jaren '90 en de jaren '00 ging ook lekker op die visiequote:Op woensdag 21 juli 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle KNVB-aids is terug te voeren op Louis van Gaal, vergeet dat nooit.
Dat Louis als een halve heilige wordt gezien en wordt gepresenteerd als 'het beste alternatief' is hoe dan ook lachwekkend.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof het je iets kan schelen?
Ernesto Valverde definitief ondermijnd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Louis als een halve heilige wordt gezien en wordt gepresenteerd als 'het beste alternatief' is hoe dan ook lachwekkend.
Feitelijke onjuistheden betreuren we namelijk altijd.
Maar je klinkt zo betrokken, wat is er mis met eindtoernooien zonder oranjekoorts?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Louis als een halve heilige wordt gezien en wordt gepresenteerd als 'het beste alternatief' is hoe dan ook lachwekkend.
Feitelijke onjuistheden betreuren we namelijk altijd.
Fritz Korbach.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ontzettend treurig dat de KNVB daar weer op uitkomt, maar zou het alternatief ook niet weten. Het slechtste Nederlandse trainersgilde in 50 jaar?
Alsof het functieprofiel er toe doetquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hebben het wel eens over 4D chess, maar dit is toch wel het ultieme voorbeeld. Een masterplan schrijven dat eigenlijk een heel slecht plan is, waardoor men tot het einde der tijden bij je blijft uitkomen omdat er geen alternatieven zijn.
Dan krijgen we Fraser toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:46 schreef Szura het volgende:
Ze hebben nu zeker een halfjaar de tijd om met een fatsoenlijk onderbouwde keuze te komen.
Maar waarschijnlijk gaan we met Van Gaal naar het WK en als ze het niet halen, wordt het in januari alsnog Van Bronckhorst.
KNVB-goden
Het gaat nooit goed met Zihni.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat het wel goed met Zihni, @:slobeend ?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat het wel goed met Zihni, @:slobeend ?
Ik mag mij toch wel gewoon storen aan Louis, de KNVB en de gemiddelde Nederlandse trainer?quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar je klinkt zo betrokken, wat is er mis met eindtoernooien zonder oranjekoorts? [ afbeelding ]
quote:
Stiekem wel leuk dat parodie op een journalist Jort even kritiek krijgt.quote:
Als je daar genoegen in schept, zeker. Ouwe brombeer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag mij toch wel gewoon storen aan Louis, de KNVB en de gemiddelde Nederlandse trainer?
Buiten dat vrees ik dat WE er gewoon bij gaan zijn onder Louis. Onder Henkie Fraser is die kans alweer wat kleiner.
Die gast moet nog een lijntje snuivenquote:Op donderdag 22 juli 2021 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat is dit
[ twitter ]
Ik hoop satire.
Lepeltopics, hele vreemde rubriekquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef Aguero het volgende:
MEN / Het username Lepel-topic #30
Ik werd net hier getagd, bijzondere ervaring.
Dit is mij helaas ook al een paar keer overkomen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef Aguero het volgende:
MEN / Het username Lepel-topic #30
Ik werd net hier getagd, bijzondere ervaring.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Kijk hoe mooi mijn Cosmea's zijn geworden.
[ afbeelding ]
quote:
Kun je ook al eten uit eigen tuin?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Kijk hoe mooi mijn Cosmea's zijn geworden.
[ afbeelding ]
De tomaten gaan goed.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kun je ook al eten uit eigen tuin?
Blij dat ik buiten SPT en WLR niet op heel veel plekken te vinden ben hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is mij helaas ook al een paar keer overkomen.
Ik ook niet, dat maakt niet uit dus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Blij dat ik buiten SPT en WLR niet op heel veel plekken te vinden ben hier
Hoeveel tomatenplanten heb je? Ziet er druk uit!quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tomaten gaan goed.
[ afbeelding ]
De meloenplant heeft helaas vandaag pas bloemen gekregen, dus voordat daar een hele meloen aanhangt zit je al in de herfst dus dat gaat hem niet meer worden ben ik bang.
[ afbeelding ]
Dat is dan nog wel redelijk normaal, zelfde als de '201miljoenste post komt er binnenkort aan', maar die nutteloze spelletjes om je postcount op te hogen zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje meegedaan aan die google streetview zoektochten
Als mensen zo hun tijd willen verdoen en hun aantal posts willen opkrikken moeten ze dat lekker zelf weten toch?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel redelijk normaal, zelfde als de '201miljoenste post komt er binnenkort aan', maar die nutteloze spelletjes om je postcount op te hogen zouden verboden moeten worden
6 denk ik, maar veel te dicht op elkaar geplant dus het is 1 grote teringzooi aan takken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel tomatenplanten heb je? Ziet er druk uit!
Welke meloensoort?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tomaten gaan goed.
[ afbeelding ]
De meloenplant heeft helaas vandaag pas bloemen gekregen, dus voordat daar een hele meloen aanhangt zit je al in de herfst dus dat gaat hem niet meer worden ben ik bang.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |