Ik kan altijd de situatie kalmeren met mijn gevoel voor humor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in elkaar geslagen?
PSV gaat winnen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Vanavond alweer genieten van de eerste Nederlandse flater van het seizoen in het Europese voetbal
Dat werkt vaak goed bij dat soort types ja, humor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan altijd de situatie kalmeren met mijn gevoel voor humor.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond alweer genieten van de volgende gymsessie.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn favoriete VBL-user was @:Cavaliers . Jammer dat die in de anonimiteit is verdwenen.
Verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke jongen was dat.
Kijk aan, het FOK! account van Henry Schut is gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke jongen was dat.
Zet NPO1 eens aan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk aan, het FOK! account van Henry Schut is gevonden.
Met Marcel Maijer en Boskamp als analistquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Vanavond alweer genieten van de eerste Nederlandse flater van het seizoen in het Europese voetbal
Z’n eerste vraag in de rust:quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Marcel Maijer en Boskamp als analist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Darmproblemen hè, hij eet niks!quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Romke Zonderland twee keer zo smal in vergelijking met 2012? Zijn de kuurtjes op?
En de sportscholen waren dicht! Dan krijg je dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |