En ondertiteling op 888 of is dat alweer afgeschaft?quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig op 400 gewoon het opmerkelijke nieuws en op 703 het weerbericht.
Ik heb genoeg gelezen, dit wordt een fantastische rubriek.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat stond al in Volkskrant vanochtend... Samengevat
Verzekeraars vergoeden alleen wanneer schade is veroorzaakt door extreme regenval. Overstroming of dijkdoorbraak hoort daar niet bij.
Het kabinet heeft Wet tegemoetkoming bij schade toegepast. De kosten moeten wel 'onverzekerbaar, onvermijdbaar en niet-verhaalbaar' zijn. Boeren en telers kunnen verlies claimen door de misgelopen opbrengst van de oogst. ... Uberhaupt geldt: een tegemoetkoming is niet hetzelfde als een vergoeding. Waarschijnlijk blijft een deel 'eigen risico'. ... Onafhankelijke taxateurs zullen voor gedupeerden een schaderapport opmaken. Er wordt verwacht dat de schadeafhandeling even kan duren omdat alles eerst moet drogen.
Dus ja je weet al dat over een half jaar je klagers hebt in EenVandaag over schade-afhandeling van overheid. Toeslagenouders... Groningers... 1000 euro van Rutte heb ik ook nog niet...
De ergernissen!quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:13 schreef Szura het volgende:
Ik mis Teletekst 316, verre voorloper van Twitter
Nee man, die deden niet aan dubbele pagina's. En het was typografisch allemaal veel lelijker.quote:
De T zit er bovenop en in het AD stond vandaag een stuk van Shops. (over dat Spanje zwaarder straft, wat een flutstukje weer)quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef VoMy het volgende:
Is er nu eigenlijk opmerkelijk weinig ophef over dat tuig uit het Gooi dat iemand doodschopt, of kijk ik op de verkeerde nieuwssites?
Ach, we zijn allemaal jong geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:41 schreef VoMy het volgende:
Is er nu eigenlijk opmerkelijk weinig ophef over dat tuig uit het Gooi dat iemand doodschopt, of kijk ik op de verkeerde nieuwssites?
Rijk zijn, denken dat je rijk bent, of denken dat je nog armer wordt zonder de VVD, is voldoende om dat vakje rood te makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waslijst met VVD-falers is echt gi-gan-tisch. Hoe kunnen mensen nog op VVD stemmen. Onbegrijpelijk
Jozee SloBEENd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Fabio. Dit is mooier dan elke mogelijke gouden plak op de OS.
Max zou na 1 ronde al de banden hebben opgezocht hahaha.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 rondjes op het circuit van Zolder, daar moet je ook maar zin in hebben.
Ga je ook de Oranjezomer kijken? Je vriendin is te gast.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Fabio. Dit is mooier dan elke mogelijke gouden plak op de OS.
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, we zijn allemaal jong geweest.
Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook de Oranjezomer kijken? Je vriendin is te gast.
Tja, de meeste mensen zijn en blijven natuurlijk volslagen randdebielen. Een beetje alcohol en eventueel nog wat andere middelen maken die zaak eerder erger dan beter.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.
Jij bent zeker een homo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp die neiging om elkaar op de kop te slaan na een gezellig avondje stappen nooit zo.
Hoe vaak ben jij in elkaar geslagen?quote:
Oja, nee typisch zo'n figuur waar Wilfred iets mee heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |