Wie zijn de Wiklunds van het zwembad?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Neen. Ik heb die oneindige reeks aan zwemseries en -onderdelen nodig om in de olympische stemming te komen en zelfs dan sla ik het voetbal nog over.
Daar moet ik ook nog achter komen, het zwemmen moet nog beginnenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zijn de Wiklunds van het zwembad?
Lochte ga je deze OS niet zien in ieder gevalquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog achter komen, het zwemmen moet nog beginnenik volg de sport verder nooit echt, maar ik verwacht het gebruikelijke ritueel, met een Amerikaanse van 17 die op elk onderdeel excelleert om vervolgens in de komende jaren ver weg te zakken, Sara Sjostrom, wat onvermijdelijke Campbell-zussen, duizend varianten op estafettes en wisselslagen zodat de Ryan Lochtes van deze wereld weer de koning van de Spelen kunnen gaan uithangen met medaljes gehaald bij nietszeggende kutonderdelen, dat soort dingen.
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Dus Thieu gaat donderdag pas naar Tokyo, als dat maar goed komt.
Thieu wil gewoon niet zo'n idiote mugshot op internet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.
https://streamable.com/25oa2tquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thieu zoekt een alibi voor wanneer bij vernederd wordt door Pidgod.
Ja wel eens, wat een non-sport.quote:
Ze kunnen het beter bij voetbal houden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat OS programma is echt vreselijk.
Dat houdt inhoudelijk al niet over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter bij voetbal houden.
Kansloos tegen De Pid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Mountainbiken is sierk du soleil. Maar goed, elke gouden meedaljuh is er 1.
Daarom, maar daar hebben ze nog iets verstand van.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat houdt inhoudelijk al niet over.
Ik kan niet wachten tot vanavond.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat OS programma is echt vreselijk.
Al sinds voor het EK en de kijkcijfers zijn best behoorlijk volgens mij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Wordt er nog steeds gekeken naar die figuren? Zijn die echt elke dag op de kijkbuis?
Dit land is volkomen smakeloos, geen verrassing.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al behoorlijk lang en de kijkcijfers zijn best behoorlijk volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |