Mijn vraag was een serieuze, daar je een uur geleden nog helemaal van de leg was van een analyse van Stef Clement.quote:
Die illusie heb ik niet. Vanavond weer los gaan op Koos Alberts.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Sommige users leven in de illusie dat ze het klootjesvolk zijn ontstegen. Dat is een misvatting, een ernstige misvatting.
Als ik de naam Koos Alberts lees denk ik altijd aan dit verhaalquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet. Vanavond weer los gaan op Koos Alberts.
Ik zei toch ''Als je een vlaggetje nodig hebt om [insertsport] leuk te vinden''quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar waarde @:El-Stinho verbond ze aan elkaar.
Nog steeds hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vraag was een serieuze, daar je een uur geleden nog helemaal van de leg was van een analyse van Stef Clement.
Maar waarom kan je je daar de hele dag over opwinden? Het is maar Stef Clement, niet Joop Zoetemelk of Jezus Christus.quote:
Als je aan Tom komt kom je aan mij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar waarom kan je je daar de hele dag over opwinden? Het is maar Stef Clement, niet Joop Zoetemelk of Jezus Christus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol) van de dag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Spierpijn beetje, verder niks. Pfizergodenquote:
Zelfde als de eerste dus? Ik mag morgen weer.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Spierpijn beetje, verder niks. Pfizergoden.
Te veel ja-geknikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:38 schreef Szura het volgende:
Van Ark neemt rust om nekklachten
Ach nee, het hele kabinet valt om
Nou vooruit. Stef > Joop. Palmares zegt niets over je eventuele toevoegde waarde op tv.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens mij ga ik zo genadeloos een tik om de oren krijgen.
Dat weet ik, maar raak jij een hele dag in de stress omdat een somebody iets geroepen over [insertrenner] hep?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nou vooruit. Stef > Joop. Palmares zegt niets over je eventuele toevoegde waarde op tv.
Ja, zelfde als vorige keer. Alleen iets vervelender, omdat ik niet naar iedere gewenste kijkhouding kon switchen op het bankie vandaag. Vorige keer zat ik gewoon aan het bureau.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfde als de eerste dus? Ik mag morgen weer.
Kelder in aanbouw?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al twee weken last van diverse buurtmeisjes die minimaal 1x per dag aanbellen om met de katten te spelen. (iets wat ik behalve 1x altijd vrij duidelijk afwimpel) Ik overweeg vallen te zetten.
Voor de katten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al twee weken last van diverse buurtmeisjes die minimaal 1x per dag aanbellen om met de katten te spelen. (iets wat ik behalve 1x altijd vrij duidelijk afwimpel) Ik overweeg vallen te zetten.
Overdrijf nou niet zo. Jij bent een hele dag in de stress als VI iets over Barca tikt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar raak jij een hele dag in de stress omdat een somebody iets geroepen over [insertrenner] hep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |