abonnement Unibet Coolblue
pi_200566484
Frederique (14) gewond na mishandeling omdat ze geslacht niet bekend wil maken
Geslagen omdat je bent wie je wil zijn. Het overkwam de Amstelveense tiener Frédérique maandagmiddag in Westwijk. De 14-jarige moest voor haar verwondingen worden behandeld in het ziekenhuis.

De mishandeling gebeurde vanmiddag rond 14.15 uur in het speeltuintje aan de Albert van Dalsumlaan in Westwijk van Amstelveen.

“Ze is zeer zwaar mishandeld”, vertelt Paul Brink, de vader van Frédérique aan AT5. Vlak voor de mishandeling komt ze twee jongens tegen op het Westwijkplein. “Een van hen vroeg aan haar: ‘Ben je een jongen of een meisje?’ Toen antwoordde ze: ‘Dat maakt toch niet uit?’ Daarna stelde hij de vraag schreeuwend opnieuw en zei ze: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”

Frédérique vervolgt haar weg en loop door, maar wordt achtervolgd door het duo, vertelt Paul verder. Bij het speeltuintje aan de Albert van Dalsumlaan sluiten enkele andere jongens zich aan bij de twee en wordt ze mishandeld. Frédérique krijgt meerdere klappen in haar gezicht.

Flinke mishandeling
De politie meldt maandag dat het gaat om vier of vijf jongens in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Daarnaast hebben ze een beschrijving gedeeld van de kleding van twee van hen. Een van hen droeg een goud/geel heuptasje. Een ander droeg een paarse korte broek met daarboven een zwart t-shirt met een blauw/paarse opdruk dat leek op het heelal. Ook doen ze een getuigenoproep.

De tiener houdt er een gebroken neus aan over, verliest meerdere tanden en heeft een kneuzing in haar kaak. Dat ze zo geslagen wordt omdat ze haar geslacht niet bekend wil maken, verbaast de vader van het meisje. “Er was geen ruzie ontstaan ofzo, niets”. Toch voelt hij geen boosheid tegenover de dader: “Ik heb verdriet om Frédérique omdat ze zoveel pijn heeft, maar ik ben ook verdrietig voor de dader dat hij zo reageert. Ik heb er alleen maar vraagtekens bij.”

Reacties social media
Vlak na de mishandeling deelde de vader van het Frédérique het verhaal op LinkedIn. Het verhaal gaat viral en er wordt massaal op gereageerd. “De reacties zijn heel lief, echt hartverwarmend. Dit is misschien wel het beste van wat er vandaag nog kon gebeuren.”

Toch zijn er ook negatieve reacties die wijzen in de richting van de dader, maar daar heeft niemand wat aan, meent de vader van Frédérique. "Ik wil gewoon meer bewustwording en tolerantie hierover. Dat de dader die verantwoordelijk is voor de mishandeling van mijn dochter volgend jaar op de Pride Amsterdam staat en hetzelfde zegt: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”



https://www.at5.nl/artike(...)iet-bekend-wil-maken


Heel verdrietig dit. Hopelijk weten ze de daders te pakken.
Wordt Nederland steeds steeds minder tolerant? De trans-genders hebben het nog steeds er moeilijk. Komt dat door onbegrip? Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:10:31 #2
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_200566522
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Frederique (14) gewond na mishandeling omdat ze geslacht niet bekend wil maken
Geslagen omdat je bent wie je wil zijn. Het overkwam de Amstelveense tiener Frédérique maandagmiddag in Westwijk. De 14-jarige moest voor haar verwondingen worden behandeld in het ziekenhuis.

De mishandeling gebeurde vanmiddag rond 14.15 uur in het speeltuintje aan de Albert van Dalsumlaan in Westwijk van Amstelveen.

“Ze is zeer zwaar mishandeld”, vertelt Paul Brink, de vader van Frédérique aan AT5. Vlak voor de mishandeling komt ze twee jongens tegen op het Westwijkplein. “Een van hen vroeg aan haar: ‘Ben je een jongen of een meisje?’ Toen antwoordde ze: ‘Dat maakt toch niet uit?’ Daarna stelde hij de vraag schreeuwend opnieuw en zei ze: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”

Frédérique vervolgt haar weg en loop door, maar wordt achtervolgd door het duo, vertelt Paul verder. Bij het speeltuintje aan de Albert van Dalsumlaan sluiten enkele andere jongens zich aan bij de twee en wordt ze mishandeld. Frédérique krijgt meerdere klappen in haar gezicht.

Flinke mishandeling
De politie meldt maandag dat het gaat om vier of vijf jongens in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Daarnaast hebben ze een beschrijving gedeeld van de kleding van twee van hen. Een van hen droeg een goud/geel heuptasje. Een ander droeg een paarse korte broek met daarboven een zwart t-shirt met een blauw/paarse opdruk dat leek op het heelal. Ook doen ze een getuigenoproep.

De tiener houdt er een gebroken neus aan over, verliest meerdere tanden en heeft een kneuzing in haar kaak. Dat ze zo geslagen wordt omdat ze haar geslacht niet bekend wil maken, verbaast de vader van het meisje. “Er was geen ruzie ontstaan ofzo, niets”. Toch voelt hij geen boosheid tegenover de dader: “Ik heb verdriet om Frédérique omdat ze zoveel pijn heeft, maar ik ben ook verdrietig voor de dader dat hij zo reageert. Ik heb er alleen maar vraagtekens bij.”

Reacties social media
Vlak na de mishandeling deelde de vader van het Frédérique het verhaal op LinkedIn. Het verhaal gaat viral en er wordt massaal op gereageerd. “De reacties zijn heel lief, echt hartverwarmend. Dit is misschien wel het beste van wat er vandaag nog kon gebeuren.”

Toch zijn er ook negatieve reacties die wijzen in de richting van de dader, maar daar heeft niemand wat aan, meent de vader van Frédérique. "Ik wil gewoon meer bewustwording en tolerantie hierover. Dat de dader die verantwoordelijk is voor de mishandeling van mijn dochter volgend jaar op de Pride Amsterdam staat en hetzelfde zegt: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”

[ afbeelding ]

https://www.at5.nl/artike(...)iet-bekend-wil-maken

Heel verdrietig dit. Hopelijk weten ze de daders te pakken.
Wordt Nederland steeds steeds minder tolerant? De trans-genders hebben het nog steeds er moeilijk. Komt dat door onbegrip?

Komt door die heuptasjes
pi_200566543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:10 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Komt door die heuptasjes
Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:17:03 #4
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_200566594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Op internet wordt iedereen uitgescholden, dat zie ik niet als graadmeter. Ik kom uit de biblebelt, hier worden absoluut geen homos of transgenders in elkaar geslagen buitenshuis. Homos hebben hier een best leven, misschien niet zo goed als in het centrum van Amsterdam, maar er zal ze niks geks overkomen. Transgenders zullen wel worden aangekeken als freak, en dan met name man naar vrouw transgenders. Van vrouw naar man ken ik er 2 hier, en niks aan het handje.. wellicht dat het te maken heeft dat die vaak slechts als mannelijke pot worden beschouwd.
pi_200566605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:17 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Op internet wordt iedereen uitgescholden, dat zie ik niet als graadmeter. Ik kom uit de biblebelt, hier worden absoluut geen homos of transgenders in elkaar geslagen buitenshuis. Homos hebben hier een best leven, misschien niet zo goed als in het centrum van Amsterdam, maar er zal ze niks geks overkomen. Transgenders zullen wel worden aangekeken als freak, en dan met name man naar vrouw transgenders. Van vrouw naar man ken ik er 2 hier, en niks aan het handje.. wellicht dat het te maken heeft dat die vaak slechts als mannelijke pot worden beschouwd.
Het geeft wel een gedachte aan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:19:59 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200566610
Wen er maar aan, deze overheid biedt geen oplossingen of verbindingen, maar tweespalt en verdeling.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:21:49 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200566626
Nooit geweten dat Amstelveen in Hongarije lag.
Huilen dan.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 00:25:28 #8
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_200566648
quote:
Toch zijn er ook negatieve reacties die wijzen in de richting van de dader, maar daar heeft niemand wat aan, meent de vader van Frédérique. "Ik wil gewoon meer bewustwording en tolerantie hierover. Dat de dader die verantwoordelijk is voor de mishandeling van mijn dochter volgend jaar op de Pride Amsterdam staat en hetzelfde zegt: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”
Mijn bek val weer open van verbazing over de grenzeloze naïviteit en passiviteit.

Je dochter is zojuist zwaar mishandeld, maar we moeten vooral niet wijzen op het feit dat de daders overweldigend uit een behaalde hoek komt.

Echt wat een slappe zak is deze vader. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 27-07-2021 08:15:05 ]
Je maintiendrai -XOXO-
pi_200566657
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Wordt Nederland steeds steeds minder tolerant?
Ja. Nederland wordt namelijk steeds minder Nederland. De Nederlandse cultuur wordt meer en meer gemengd met andere culturen, dus onze "eigen" tolerante cultuur krijgt langzaam steeds minder de overhand. Dat dit positieve kanten heeft geloof ik zeker, maar het heeft ook absoluut negatieve kanten. Dit soort dingen zijn dus de negatieve kanten van die geweldige diversiteit aan culturen in Nederland.
  † In Memoriam † dinsdag 27 juli 2021 @ 00:27:21 #10
88815 The_Emotion
98.3
pi_200566665
Die arme daders worden gewoon verkeerd begrepen, zij voelen zich bullebakken en willen dat graag zijn. Een beetje meer begrip graag.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_200566686
Allereerst ben ik zeker geen voorstander van LGBT en haar propaganda die door onze strotten geduwd wordt. Dit betekent natuurlijk niet dat geweld toelaatbaar moet zijn. De vader moet allereerst een cursus ''wordt een MAN'' volgen. Met zo'n slap gelul kom je geen stap verder. Oog om oog tand om tand is de mentaliteit die we moeten handhaven.

Ik heb de locatie opgezocht en kan een ding concluderen en dat is dat het om een wijk gaat met sociale huurwoningen. Dus veelal mensen in de bijstand of werkend voor een minimumloon. De speeltuin is omringd met huizen. Het verbaast me erg dat er geen hond uit zijn huis is durven te komen om dat weerloze meisje te helpen.

ik persoonlijk, ondanks dat ik een strenge tegenstander ben van LGBT, zou dat meisje onmiddellijk te hulp hebben geschoten en paar kaken los hebben geslagen van die idiote teringlijers die zichzelf als ''man'' presenteren.

Hier kan ik dus woedend om worden.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:32:31 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566696
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Mijn bek val weer open van verbazing over de grenzeloze naïviteit en passiviteit.

Je dochter is zojuist zwaar mishandeld, maar we moeten vooral wijzen op het feit dat de daders overweldigend uit een behaalde hoek komt.

Echt wat een slappe zak is deze vader. :r
Ja hij had gewoon moeten zeggen dat die kutbuitenlanders aan hun ballen opgehangen moeten worden en door drie grote negers uitgewoond moeten worden. Dat had deze situatie echt beter gemaakt!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:33:58 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:31 schreef Werkperd het volgende:
Allereerst ben ik zeker geen voorstander van LGBT en haar propaganda die door onze strotten geduwd wordt. Dit betekent natuurlijk niet dat geweld toelaatbaar moet zijn. De vader moet allereerst een cursus ''wordt een MAN'' volgen. Met zo'n slap gelul kom je geen stap verder. Oog om oog tand om tand is de mentaliteit die we moeten handhaven.

Ik heb de locatie opgezocht en kan een ding concluderen en dat is dat het om een wijk gaat met sociale huurwoningen. Dus veelal mensen in de bijstand of werkend voor een minimumloon. De speeltuin is omringd met huizen. Het verbaast me erg dat er geen hond uit zijn huis is durven te komen om dat weerloze meisje te helpen.

ik persoonlijk, ondanks dat ik een strenge tegenstander ben van LGBT, zou dat meisje onmiddellijk te hulp hebben geschoten en paar kaken los hebben geslagen van die idiote teringlijers die zichzelf als ''man'' presenteren.

Hier kan ik dus woedend om worden.
Waarom zou je tegenstander zijn van LGBT? Wat kan het jouw verrotten waar iemand op valt/wat ze in de slaapkamer doen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 00:35:22 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200566711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:31 schreef Werkperd het volgende:
Allereerst ben ik zeker geen voorstander van LGBT en haar propaganda die door onze strotten geduwd wordt. Dit betekent natuurlijk niet dat geweld toelaatbaar moet zijn. De vader moet allereerst een cursus ''wordt een MAN'' volgen. Met zo'n slap gelul kom je geen stap verder. Oog om oog tand om tand is de mentaliteit die we moeten handhaven.

Ik heb de locatie opgezocht en kan een ding concluderen en dat is dat het om een wijk gaat met sociale huurwoningen. Dus veelal mensen in de bijstand of werkend voor een minimumloon. De speeltuin is omringd met huizen. Het verbaast me erg dat er geen hond uit zijn huis is durven te komen om dat weerloze meisje te helpen.

ik persoonlijk, ondanks dat ik een strenge tegenstander ben van LGBT, zou dat meisje onmiddellijk te hulp hebben geschoten en paar kaken los hebben geslagen van die idiote teringlijers die zichzelf als ''man'' presenteren.

Hier kan ik dus woedend om worden.
Nou, dit is dan een voobeeld van zo'n echte verdraagzame Nederlander, neem ik aan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:36:18 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200566718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:31 schreef Werkperd het volgende:

ondanks dat ik een strenge tegenstander ben van LGBT
Wat heb je daar dan op tegen?
Huilen dan.
pi_200566721
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:31 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is nu al zo in sommige landen, prima toch. Ongevaccineerden in elkaar slaan, kom dan.
Dat wist ik nog niet. Walgelijk
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 00:36:53 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200566723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou je tegenstander zijn van LGBT? Wat kan het jouw verrotten waar iemand op valt/wat ze in de slaapkamer doen?
Volgens mij is hij gewoon tegen de beweging, niet de ideeën zelf.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:37:50 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566733
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat heb je daar dan op tegen?
Nou, zo'n homo keek een keer naar hem en daar werd hij toch wat ongemakkelijk van.

Kuthomo's!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:38:37 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200566738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, dit is dan een voobeeld van zo'n echte verdraagzame Nederlander, neem ik aan?
Het idee dat Nederland zo verdraagzaam is is ook wel aan herziening toe
Huilen dan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:38:45 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij is hij gewoon tegen de beweging, niet de ideeën zelf.
Daar kan je toch ook niet echt tegen zijn? Meer awareness voor die mensen lijkt me alleen maar goed. Al moet ik zeggen dat ik voornamelijk het transgender gedeelte wel wat overdreven vind.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 00:38:48 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200566741
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij is hij gewoon tegen de beweging, niet de ideeën zelf.
Beetje lastig verhaal, lijkt mij dat, want de beweging is het idee dat iedereen recht heeft om te zijn wat hij of zij is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:40:20 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200566746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje lastig verhaal, lijkt mij dat, want de beweging is het idee dat iedereen recht heeft om te zijn wat hij of zij is.
Nee, dat is LGBT-propaganda :) .
Huilen dan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:42:30 #23
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje lastig verhaal, lijkt mij dat, want de beweging is het idee dat iedereen recht heeft om te zijn wat hij of zij is.
Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou je tegenstander zijn van LGBT? Wat kan het jouw verrotten waar iemand op valt/wat ze in de slaapkamer doen?
Waarom niet?

Dat kan mij zeker niet schelen maar hoe gayprides openlijk neergezet worden heeft vrij weinig met privacy te maken. Dat is ook het stukje wat ik bedoel met propaganda.
pi_200566773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, dit is dan een voobeeld van zo'n echte verdraagzame Nederlander, neem ik aan?
Ik zeg wat ik zou doen als ik zag hoe dat meisje buiten in elkaar getimmerd werd. Ga jij maar lekker op een afstandje toekijken en aangeven dat de daders er ook niets aan kunnen doen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:46:00 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566778
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:43 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Waarom niet?

Dat kan mij zeker niet schelen maar hoe gayprides openlijk neergezet worden heeft vrij weinig met privacy te maken. Dat is ook het stukje wat ik bedoel met propaganda.
Wat heeft privacy er mee te maken?

En die hele pride is er voornamelijk zodat mensen (eindelijk) eens zichzelf kunnen zijn. Blijkbaar zijn er mensen die het heel fijn vinden om hun behaarde lichaam in een leren stringetje te hijsen en andere kerels te spanken op een boot. Ik moet er niet aan denken.

Net als dat de dingen die ik fijn vind voor hun gezien worden als iets belachelijks vies.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566790
Waar ik mij wel aan erger is de differentiatie van sekse/geslacht. Laatst vroeg iemand mij wat ik was. Ik zei mens maar mijn geslacht/sekse werd bedoeld. Dus ik antwoord vrouw. De vervolg vraag: Voor hoeveel procent voel jij je vrouw? Ik:Wat!!!!! Lang verhaal kort, ik kreeg de label cis vrouw. Daar ging ik niet mee akkoord ik ben gewoon vrouw en met die onzin doe ik niet mee. Ik zal altijd vrouw antwoorden op de, vind ik, belachelijke vraag: wat ben jij.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:50:18 #28
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200566797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Geslachtsoperaties zelf in Europa niet, voor zover ik weet.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:50:28 #29
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_200566798
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Reddit staat er vol mee
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:50:32 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200566799
quote:
De politie meldt maandag dat het gaat om vier of vijf jongens in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Daarnaast hebben ze een beschrijving gedeeld van de kleding van twee van hen. Een van hen droeg een goud/geel heuptasje. Een ander droeg een paarse korte broek met daarboven een zwart t-shirt met een blauw/paarse opdruk dat leek op het heelal. Ook doen ze een getuigenoproep.
Ze kunnen wel de kleding beschrijven maar niet huidskleur of accent? Ik weet wel weer genoeg, Marokkanen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:51:10 #31
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200566801
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:47 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom dat onderwerp bij de haren erbij gesleept moet worden, of is de O nog vrij in het alfabet?
Zou wel moeten met wat potjes vanuit ons aller corrupt overheid//EU
pi_200566809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat heeft privacy er mee te maken?

En die hele pride is er voornamelijk zodat mensen (eindelijk) eens zichzelf kunnen zijn. Blijkbaar zijn er mensen die het heel fijn vinden om hun behaarde lichaam in een leren stringetje te hijsen en andere kerels te spanken op een boot. Ik moet er niet aan denken.

Net als dat de dingen die ik fijn vind voor hun gezien worden als iets belachelijks vies.
Oh, is een slaapkamer geen onderdeel van privacy dan? Ik neem aan dat je niet open en bloot je seksuele gemeenschap met een ander presenteert.
pi_200566811
quote:
Een van hen droeg een goud/geel heuptasje.
Haha gay
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:54:49 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566813
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Geslachtsoperaties zelf in Europa niet, voor zover ik weet.
Zo goed heb ik me er ook niet in verdiept moet ik eerlijk toegeven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:56:01 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:53 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Oh, is een slaapkamer geen onderdeel van privacy dan? Ik neem aan dat je niet open en bloot je seksuele gemeenschap met een ander presenteert.
Ik snap het echt niet.

Het daadwerkelijk hebben van sex heeft toch weinig te maken met uitkomen van je geaardheid? Of staat het hand in hand over straat lopen voor jou gelijk aan slaapkameravonturen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566817
Wie zegt dat ze geslagen is omdat ze haar geslacht niet bekend wilde maken?

Het zou juist discriminatie zijn om haar niet willekeurig wat tikken te geven omdat ze haar geslacht niet bekend wilde maken.

Iedereen gelijk ^O^

En die vader :')
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:56:54 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566819
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Geslachtsoperaties zelf in Europa niet, voor zover ik weet.
https://www.nemokennislink.nl/publicaties/spijt-van-je-sexchange/
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:00:23 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200566835
quote:
De tiener houdt er een gebroken neus aan over, verliest meerdere tanden en heeft een kneuzing in haar kaak. Dat ze zo geslagen wordt omdat ze haar geslacht niet bekend wil maken, verbaast de vader van het meisje. “Er was geen ruzie ontstaan ofzo, niets”. Toch voelt hij geen boosheid tegenover de dader: “Ik heb verdriet om Frédérique omdat ze zoveel pijn heeft, maar ik ben ook verdrietig voor de dader dat hij zo reageert. Ik heb er alleen maar vraagtekens bij.”

Reacties social media
Vlak na de mishandeling deelde de vader van het Frédérique het verhaal op LinkedIn. Het verhaal gaat viral en er wordt massaal op gereageerd. “De reacties zijn heel lief, echt hartverwarmend. Dit is misschien wel het beste van wat er vandaag nog kon gebeuren.”

Toch zijn er ook negatieve reacties die wijzen in de richting van de dader, maar daar heeft niemand wat aan, meent de vader van Frédérique. "Ik wil gewoon meer bewustwording en tolerantie hierover. Dat de dader die verantwoordelijk is voor de mishandeling van mijn dochter volgend jaar op de Pride Amsterdam staat en hetzelfde zegt: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”
Aan die zachtgekookte ei reactie van de vader te zien kan ik wel begrijpen wat hij aan z'n dochter heeft meegegeven qua opvoeding: een easy target voor allochtonen die zich willen bewijzen door iemand in elkaar te meppen.

Hij moet haar weerbaarder maken. Gewoon 2 jaar op MMA en Krav Maga te gaan. Niet dat ze dan een 1 vs 4 gevecht ermee gaat winnen (ondanks alle Black Widow en Wonder Woman nonsens van Hollywood) maar ze weet fysiek iig veel beter wat ze moet doen.

Dat pak slaag wat ze nu heeft gekregen kan haar juist super gemotiveerd maken zich op vechtsporten te storten zodat dit in de toekomst nooit meer gebeurd. Ze kan beter de angst omzetten in motivatie en agressie om bij de volgende vechtpartij juist degene te zijn die neuzen breekt en tanden eruit slaat.

MMA in Amstelveen: https://fight-academy.nl/
Krav Maga in Amstelveen: https://protectinvest.nl/krav-maga-amstelveen/

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 27-07-2021 01:12:12 ]
pi_200566849
Het gedrag van dat meisje is eigenlijk meer te verwijten aan de idiote propagandavoering van liberale eenheden die alles op alles zetten om hun buitensporige ideeën op te leggen aan anderen. Zij veroorzaken een identiteitscrisis in de maatschappij en kinderen worden hierin meegesleurd. Ik heb altijd al gezegd dat kinderen beschermt moeten worden tegen sluwe propaganda methoden van de media. Kinderen worden al op zeer jonge leeftijd sterk en negatief beïnvloedt.
pi_200566870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet.

Het daadwerkelijk hebben van sex heeft toch weinig te maken met uitkomen van je geaardheid? Of staat het hand in hand over straat lopen voor jou gelijk aan slaapkameravonturen?
Jij begint over een slaapkamer niet ik. Ik snap niet waarom je zo openlijk voor moet uitkomen over hetgeen wat je toch in een slaapkamer doet. Hand in hand lopen is heel anders dan gayprides organiseren waarbij iedereen half naakt rondloopt en elkaar vrijwel anaal boort. Waarom moet dat zo publiekelijk gebeuren? Waarom moet het perse op die manier gelanceerd worden? Waar komt die noodzaak vandaan? Waar ligt de grens? Buiten in het openbaar neuken? Nou als je al voor 99% daarmee bezig bent dan maak het met die 1% ook gewoon af.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:13:25 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Jij begint over een slaapkamer niet ik. Ik snap niet waarom je zo openlijk voor moet uitkomen over hetgeen wat je toch in een slaapkamer doet. Hand in hand lopen is heel anders dan gayprides organiseren waarbij iedereen half naakt rondloopt en elkaar vrijwel anaal boort. Waarom moet dat zo publiekelijk gebeuren? Waarom moet het perse op die manier gelanceerd worden? Waar komt die noodzaak vandaan? Waar ligt de grens? Buiten in het openbaar neuken? Nou als je al voor 99% daarmee bezig bent dan maak het met die 1% ook gewoon af.
Zoen jij nooit met je partner dan? En hoeveel fimpjes zijn er wel niet van mensen die elkaar in een steegje bevredigen na het uitgaan?

Ik heb op de gaypride nog nooit 2 gasten gezien die elkaar aandouwen. Dus ik snap je probleem daaorm niet zo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:46 schreef kanovinnie het volgende:
En die hele pride is er voornamelijk zodat mensen (eindelijk) eens zichzelf kunnen zijn. Blijkbaar zijn er mensen die het heel fijn vinden om hun behaarde lichaam in een leren stringetje te hijsen en andere kerels te spanken op een boot. Ik moet er niet aan denken.
Het wordt vooral ingezet als propaganda....allerlei instanties varen mee met een eigen boot. Daar staan ze dan allemaal een beetje gek te doen om maar te laten zien hoe "normaal" ze wel niet zijn. Volgens mij sla je dan juist de plank helemaal mis, want dat draagt echt nul bij aan "acceptatie".

Wat ze denken te bereiken en wat ze daadwerkelijk bereiken ligt mijlenver uit elkaar. Je hebt mensen die het geen ene fuck interesseert wat je bent of wat je wil zijn, je hebt mensen die vinden alle aandacht en awereness ervoor helemaal fantastisch en je hebt mensen die het toch nooit (openlijk) zullen accepteren.

Die eerste twee groepen mensen hoef je niet te bereiken en bij de laatste groep mensen zal zo'n Pride eerder averechts werken. Leg je (als dergelijke organisaties zijnde) er gewoon bij neer dat je nooit volledige acceptatie zal krijgen in een maatschappij, dat bestaat gewoon niet. Er zijn landen waar bijvoorbeeld homoseksualiteit strafbaar is. Zet je ervoor in om dat te veranderen. Dat lijkt me veel belangrijker dan in Nederland blijven strijden tegen een bepaalde groep mensen die het toch nooit gaat accepteren (maar de wet al gewoon tegen zich heeft).
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:18:19 #43
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200566910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:04 schreef Werkperd het volgende:
Het gedrag van dat meisje is eigenlijk meer te verwijten aan de idiote propagandavoering van liberale eenheden die alles op alles zetten om hun buitensporige ideeën op te leggen aan anderen. Zij veroorzaken een identiteitscrisis in de maatschappij en kinderen worden hierin meegesleurd. Ik heb altijd al gezegd dat kinderen beschermt moeten worden tegen sluwe propaganda methoden van de media. Kinderen worden al op zeer jonge leeftijd sterk en negatief beïnvloedt.
:D :')
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:18:55 #44
489794 Poem_
Brightness of Loss
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:20:16 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566918
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:18 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Het wordt vooral ingezet als propaganda....allerlei instanties varen mee met een eigen boot. Daar staan ze dan allemaal een beetje gek te doen om maar te laten zien hoe "normaal" ze wel niet zijn. Volgens mij sla je dan juist de plank helemaal mis, want dat draagt echt nul bij aan "acceptatie".

Wat ze denken te bereiken en wat ze daadwerkelijk bereiken ligt mijlenver uit elkaar. Je hebt mensen die het geen ene fuck interesseert wat je bent of wat je wil zijn, je hebt mensen die vinden alle aandacht en awereness ervoor helemaal fantastisch en je hebt mensen die het toch nooit (openlijk) zullen accepteren.

Die eerste twee groepen mensen hoef je niet te bereiken en bij de laatste groep mensen zal zo'n Pride eerder averechts werken. Leg je (als dergelijke organisaties zijnde) er gewoon bij neer dat je nooit volledige acceptatie zal krijgen in een maatschappij, dat bestaat gewoon niet. Er zijn landen waar bijvoorbeeld homoseksualiteit strafbaar is. Zet je ervoor in om dat te veranderen. Dat lijkt me veel belangrijker dan in Nederland blijven strijden tegen een bepaalde groep mensen die het toch nooit gaat accepteren (maar de wet al gewoon tegen zich heeft).
Ik snap je punt hoor, maar ik vind het vieren dat het hier wel kan en in andere landen niet een prima iets. En het is geeneens landelijk. Of zelfs stedelijk, want alleen de grachtengordel heeft er last van. Prima toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:20:29 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566921
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, en?
Dat is binnen europa toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 01:21:11 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200566922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:04 schreef Werkperd het volgende:
Het gedrag van dat meisje is eigenlijk meer te verwijten aan de idiote propagandavoering van liberale eenheden die alles op alles zetten om hun buitensporige ideeën op te leggen aan anderen. Zij veroorzaken een identiteitscrisis in de maatschappij en kinderen worden hierin meegesleurd. Ik heb altijd al gezegd dat kinderen beschermt moeten worden tegen sluwe propaganda methoden van de media. Kinderen worden al op zeer jonge leeftijd sterk en negatief beïnvloedt.
Uiteindelijk komt de aap bij types als jij altijd wel uit de mouw.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200566927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zoen jij nooit met je partner dan? En hoeveel fimpjes zijn er wel niet van mensen die elkaar in een steegje bevredigen na het uitgaan?

Ik heb op de gaypride nog nooit 2 gasten gezien die elkaar aandouwen. Dus ik snap je probleem daaorm niet zo.
Je reageert niet echt inhoudelijk. Ik snap ook niet wat je probeert te bereiken met je vreemde voorbeelden. Elkaar in het openbaar neuken is moreel niet correct. Dat doet niemand en is ook strafbaar. Uitzonderingen heb je altijd.

Ja dat elkaar aandouwen is dan ook dat laatste 1% waar ik het over heb. 99% is ziekelijk maar wordt wel als iets normaals gepresenteerd. Sorry, maar mensen in leren stringetjes die allerlei gekke en seksistische gebaren doet vind ik niet normaal. Dat enge beeldmateriaal moet ver weg blijven van kleine kinderen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:23:35 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566931
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:22 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je reageert niet echt inhoudelijk. Ik snap ook niet wat je probeert te bereiken met je vreemde voorbeelden. Elkaar in het openbaar neuken is moreel niet correct. Dat doet niemand en is ook strafbaar. Uitzonderingen heb je altijd.

Ja dat elkaar aandouwen is dan ook dat laatste 1% waar ik het over heb. 99% is ziekelijk maar wordt wel als iets normaals gepresenteerd. Sorry, maar mensen in leren stringetjes die allerlei gekke en seksistische gebaren doet vind ik niet normaal. Dat enge beeldmateriaal moet ver weg blijven van kleine kinderen.
Ah, het zal aan mij liggen. Prima hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566937
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ah, het zal aan mij liggen. Prima hoor.
Is het ook.
pi_200566943
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt de aap bij types als jij altijd wel uit de mouw.
Oorzaak en gevolg noemen we zoiets. Betekent niet dat we geweld moeten accepteren. Lees beter.
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 01:26:32 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200566944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg noemen we zoiets. Betekent niet dat we geweld moeten accepteren. Lees beter.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:28:20 #53
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg noemen we zoiets. Betekent niet dat we geweld moeten accepteren. Lees beter.
Zelden zo'n domme post gezien. En dat wil op FOK! toch wel wat zeggen.

En voor je de open deur in trapt, ik neem mijn eigen posts hier ook in mee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daar kan je toch ook niet echt tegen zijn? Meer awareness voor die mensen lijkt me alleen maar goed. Al moet ik zeggen dat ik voornamelijk het transgender gedeelte wel wat overdreven vind.
Erg intolerant van je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:32:38 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:31 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Erg intolerant van je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal de laatste zijn die beweert perfect te zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200566975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap je punt hoor, maar ik vind het vieren dat het hier wel kan en in andere landen niet een prima iets. En het is geeneens landelijk. Of zelfs stedelijk, want alleen de grachtengordel heeft er last van. Prima toch?
Nou ja, vier het dan inderdaad gewoon om het feit dat het hier allemaal kan. Dat is zeker prima wat mij betreft. Maar de hoofdzakelijke reden blijft toch altijd weer dat doordrammen over acceptatie, acceptatie en nog eens acceptatie. Dat blijkt wel uit het feit dat er boten van bepaalde instanties meevaren met bekende mensen erop alleen maar voor de aandacht en het "bijdragen" aan acceptatie. Houd daar eerst eens mee op denk ik dan.
pi_200566981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zelden zo'n domme post gezien. En dat wil op FOK! toch wel wat zeggen.

En voor je de open deur in trapt, ik neem mijn eigen posts hier ook in mee.
Mooi inhoudelijke reactie weer. Als je niet in staat bent om iets te weerleggen dan verwacht ik ook dat je je onzin gewoon voor je gaat houden.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:34:42 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:33 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Nou ja, vier het dan inderdaad gewoon om het feit dat het hier allemaal kan. Dat is zeker prima wat mij betreft. Maar de hoofdzakelijke reden blijft toch altijd weer dat doordrammen over acceptatie, acceptatie en nog eens acceptatie. Dat blijkt wel uit het feit dat er boten van bepaalde instanties meevaren met bekende mensen erop alleen maar voor de aandacht en het "bijdragen" aan acceptatie. Houd daar eerst eens mee op denk ik dan.
Ik snap je helemaal! Sowieso ben ik een beetje moe van die "BNers" die het allemaal alleen maar voor eigen portemonnee doen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:36:18 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200566994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Mooi inhoudelijke reactie weer. Als je niet in staat bent om iets te weerleggen dan verwacht ik ook dat je je onzin gewoon voor je gaat houden.
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ah, het zal aan mij liggen. Prima hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:36:28 #60
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200566996
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is binnen europa toch?
Ja, wat denk jij wat 'de genderpoli bezoeken' precies inhoudt?
pi_200567000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Meneer is verdwaald in zijn eigen wereldje.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:38:17 #62
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200567005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg noemen we zoiets. Betekent niet dat we geweld moeten accepteren. Lees beter.
Je snapt dat we al eeuwenlang mensen allerlei dingen wijsmaken, en dat dat al begint bij kinderen? Maar meer keuze danwel vrijheid is ineens een probleem? :D
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:38:41 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200567006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, wat denk jij wat 'de genderpoli bezoeken' precies inhoudt?
Naar eer en geweten moet ik toegeven dat ik niet het hele artikel doorgenomen heb, maar voornamelijk even snel op zoek was naar een voorbeeld van iemand binnen Europa die spijt had van de operatie. En daar gaat dat artikel over nietwaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:42:55 #64
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200567016
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Naar eer en geweten moet ik toegeven dat ik niet het hele artikel doorgenomen heb, maar voornamelijk even snel op zoek was naar een voorbeeld van iemand binnen Europa die spijt had van de operatie. En daar gaat dat artikel over nietwaar?
Ja, natuurlijk zijn er spijtoptanten.

Lees je anders eerst goed in, dat lijkt me een handiger volgorde.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:44:56 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200567034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk zijn er spijtoptanten.

Lees je anders eerst goed in, dat lijkt me een handiger volgorde.
Jij beweert in deze post toch dat er in Europa geen mensen spijt van een operatie hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:46:42 #66
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200567045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij beweert in deze post toch dat er in Europa geen mensen spijt van een operatie hebben?
Nee, dat er geen kinderen op jonge leeftijd zo'n transition kunnen ondergaan.

Spijtoptanten zijn er altijd. Daarom ook zo'n intensief traject.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 01:53:49 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200567066
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nee, dat er geen kinderen op jonge leeftijd zo'n transition kunnen ondergaan.

Spijtoptanten zijn er altijd. Daarom ook zo'n intensief traject.
Dan hebben we mooi langs elkaar heengepraat :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200567536
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, dat is LGBT-propaganda :) .
Geslacht heeft niks met seksuele voorkeur te maken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_200567620
Het is allemaal niet zo moeilijk.

Ik heb ook niets met dat hele lgbtq gebeuren wat door je strot word gedouwd als iets wat je moet en zal accepteren als normaal, wat het naar mijn mening niet is.

Maar geweld is nooit iets wat je moet accepteren als normaal omdat je iets niet bevalt.
Lijkt mij niet zo ingewikkeld.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 04:58:10 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_200567635
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:04 schreef Werkperd het volgende:
Kinderen worden al op zeer jonge leeftijd sterk en negatief beïnvloedt.
Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200567896
Kunnen ze weer een rapportje verstoppen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200568099
Als het niet zo treurig en echt gebeurd was zou je bijna denken dat het propaganda is voor de gender flauwekul. De reactie van die vader ook.. tsja.
pi_200568145
Verschrikkelijk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200568172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Volgens mij gaat die vlieger voor Nederland niet op (dat er te gehaast wordt gehandeld, omdat mensen dat idee is aangepraat) en bovendien is hier die mogelijkheid er niet op jonge leeftijd, maar transfoben gebruiken dat vaak als dekmantel voor hun transfobie en trekken dat daarom graag 1 op 1 door naar Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stepperoller op 27-07-2021 06:57:54 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 27 juli 2021 @ 07:13:03 #75
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_200568294
Misschien gewoon van andere mensen afblijven en ze niet lastig vallen. Hoe moeilijk is dat nu eigenlijk?
pi_200568311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Hoeveel zijn dat er in NL dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200568395
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat er in NL dan?
Ligt eraan wie je het vraagt, pro transgender organisaties hebben de neiging van alles mee te rekenen en komt dan op ongeveer 4%.

In werkelijkheid zijn er volgens het cbs ongeveer 850 mensen daadwerkelijk geregistreerd als transgender.

Heel heel heeeeel weinig mensen dus, ongeacht welke interpretatie of feiten je achter wil staan.
En daar is het dan allemaal om te doen, om mensen die zeker naar verhouding en gedrag gelijk staan aan de dorpsgek.

Dat gezegd hebbende, is geweld niet goed te praten, wat ik al eerder zei.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 07:30:38 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  dinsdag 27 juli 2021 @ 07:31:24 #79
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200568417
quote:
81s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:30 schreef RedFever007 het volgende:
Die vader z'n reactie :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Echt precies wat je wil horen als kind he, jezus....
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 27 juli 2021 @ 07:50:01 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200568575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:04 schreef Werkperd het volgende:
Het gedrag van dat meisje is eigenlijk meer te verwijten aan de idiote propagandavoering van liberale eenheden die alles op alles zetten om hun buitensporige ideeën op te leggen aan anderen. Zij veroorzaken een identiteitscrisis in de maatschappij en kinderen worden hierin meegesleurd. Ik heb altijd al gezegd dat kinderen beschermt moeten worden tegen sluwe propaganda methoden van de media. Kinderen worden al op zeer jonge leeftijd sterk en negatief beïnvloedt.
Kijk daar zijn de alt-right goedpraters al
  dinsdag 27 juli 2021 @ 08:03:54 #81
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_200568726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:17 schreef Ciclon het volgende:
Homos hebben hier een best leven, misschien niet zo goed als in het centrum van Amsterdam, maar er zal ze niks geks overkomen.
Dan zijn er blijkbaar twee bible belts. De bible belt die ik ken, daar zijn genoeg homo's verstoten door familie, vrienden, omgeving en kerk. Die komen dan inderdaad uit in Amsterdam, waar ze wel een fatsoenlijk leven hebben.
Ik weet even niet wat erger is, een paar klappen krijgen van een vreemde of weggestuurd worden door je eigen ouders.
Tot nooit .......
pi_200568819
quote:
81s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:30 schreef RedFever007 het volgende:
Die vader z'n reactie :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wat een naïeve slappe zak hooi.

Arm kind
  dinsdag 27 juli 2021 @ 08:15:05 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200568917
Wat een halfzacht ei, die vader.

Eigenlijk staat dit verhaaltje model voor heel Nederland. Een verwarde bevolking die niet eens meer van zichzelf weet wat ze is, een overheid die zo halfzacht is geworden dat ze niet meer in staat is tot enig opreden als haar grenzen overschreden worden en een groeiende groep vreemdelingen die gebruik maakt van het machtsvacuüm en met agressie steeds meer mensen haar wil oplegt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200568965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ligt eraan wie je het vraagt, pro transgender organisaties hebben de neiging van alles mee te rekenen en komt dan op ongeveer 4%.

In werkelijkheid zijn er volgens het cbs ongeveer 850 mensen daadwerkelijk geregistreerd als transgender.

Heel heel heeeeel weinig mensen dus, ongeacht welke interpretatie of feiten je achter wil staan.
En daar is het dan allemaal om te doen, om mensen die zeker naar verhouding en gedrag gelijk staan aan de dorpsgek.

Dat gezegd hebbende, is geweld niet goed te praten, wat ik al eerder zei.
Dit soort gedachtegoed normaliseren werkt geweld wel in de hand.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200568989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 07:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kijk daar zijn de alt-right goedpraters al
Wilde net zeggen. Het is echt een veel te optimistisch scenario om te doen alsof de negatieve houding tegenover personen die niet in een traditioneel m/v hokje passen exclusief is voorbehouden aan mensen met een niet-westerse achtergrond.

Was het maar zo'n feest.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200568995
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:
Wen er maar aan, deze overheid biedt geen oplossingen of verbindingen, maar tweespalt en verdeling.
Wat kan de overheid meer doen om twee onverenigbare ideologieën vreedzaam naast elkaar te laten bestaan?

Verder dieptriest dat dit gebeurd in Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2021 08:20:39 ]
pi_200569105
quote:
Toch voelt hij geen boosheid tegenover de dader.
Mooi. Case closed.
pi_200569193
Die reactie van die pussy vader zegt genoeg.
Zo staan veel mensen erin. Alles wat niet boze witte man is, is slachtoffer.
Daarom ook de krampachtige poging om geen huidskleur of accent te benoemen.

Ze dringen dat lgbt gebeuren te veel op waardoor het averechts werkt en mensen die het toch al niet boeit zich eraan gaan ergeren en benoemen het probleem niet eerlijk waar vooral de haat vandaan komt.

Dan krijg je de maar in de bible belt ook reacties en weer een belerend vingertje naar iedereen terwijl de meeste mensen het geen fuck boeit.
pi_200569210
Er is een weerloos kind zwaar mishandeld, met blijvende schade.

De reden is irrelevant. De daders moeten worden opgepakt en de zwaarst mogelijke straf krijgen.

En die lul van een vader moet uit de ouderlijke macht worden gezet.
pi_200569274
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Maar geen relevant verschil. Woorden doen net zoveel pijn. Anoniem online kan misschien erger zijn dan fysieke pijn.
West-Melanesia
pi_200569285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Maar geen relevant verschil. Woorden doen net zoveel pijn. Anoniem online kan misschien erger zijn dan fysieke pijn.
Bullshit
pi_200569326
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 04:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is allemaal niet zo moeilijk.

Ik heb ook niets met dat hele lgbtq gebeuren wat door je strot word gedouwd als iets wat je moet en zal accepteren als normaal, wat het naar mijn mening niet is.

Maar geweld is nooit iets wat je moet accepteren als normaal omdat je iets niet bevalt.
Lijkt mij niet zo ingewikkeld.
Wat is nou het nut om maar te blijven benadrukken dat het door he strot wordt gedouwd en niet normaal is?
Maar geweld moet je niet accepteren :')
Je ziet niet dat je zo ook meewerkt aan het probleem?
pi_200569344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Maar geen relevant verschil. Woorden doen net zoveel pijn. Anoniem online kan misschien erger zijn dan fysieke pijn.
Hahah dit zou zo van die vader kunnen komen als hij in elkaar geslagen werd wanneer hij die jongens om begrip ging smeken.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 08:41:01 #94
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_200569372
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Wat kan de overheid meer doen om twee onverenigbare ideologieën vreedzaam naast elkaar te laten bestaan?

Verder dieptriest dat dit gebeurd in Nederland.
Harder straffen. Daadwerkelijk openheid van zaken geven over de hoek waaruit antihomogeweld voornamelijk vandaan komt. Deporteren van de daders indien tweede paspoort/of geen verblijfsvergunning.

Maar vooral niet nog meer intolerant volk uit Afrika en het MO binnenhalen!!
Je maintiendrai -XOXO-
pi_200569385
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Wat kan de overheid meer doen om twee onverenigbare ideologieën vreedzaam naast elkaar te laten bestaan?

Verder dieptriest dat dit gebeurd in Nederland.
De overheid zou die partijen uit elkaar moeten houden, want het gaat toch nooit meer samen. Dat kan wel want de overheid houdt normale mensen toch ook uit elkaar, waardoor de normale mensen nooit met een partij kunnen komen?
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 08:43:55 #96
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_200569426
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:34 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Maar geen relevant verschil. Woorden doen net zoveel pijn. Anoniem online kan misschien erger zijn dan fysieke pijn.
Bullshit, dit meisje kan de komende tien jaar niet meer overstraat zonder zich achterdochtig, angstig en onzeker te voelen.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_200569450
Bizar, het waren moslims. Niet verwacht.
pi_200569470
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Harder straffen. Daadwerkelijk openheid van zaken geven over de hoek waaruit antihomogeweld voornamelijk vandaan komt. Deporteren van de daders indien tweede paspoort/of geen verblijfsvergunning.

Maar vooral niet nog meer intolerant volk uit Afrika en het MO binnenhalen!!
Lgbt volk staat zelf ook welkom in ons land te zingen.
Ze fsciliteren het zelf.
pi_200569566
Een heuptasje :')
Die gast weet zelf nog niet of die een wijf is of niet
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 08:55:01 #100
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_200569599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Lgbt volk staat zelf ook welkom in ons land te zingen.
Ze fsciliteren het zelf.
klopt. Volledig gehersenspoeld door linkse propaganda.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_200569619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Bullshit
Nee hoor
West-Melanesia
pi_200569628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hahah dit zou zo van die vader kunnen komen als hij in elkaar geslagen werd wanneer hij die jongens om begrip ging smeken.
In welk opzicht
West-Melanesia
pi_200569636
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:43 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Bullshit, dit meisje kan de komende tien jaar niet meer overstraat zonder zich achterdochtig, angstig en onzeker te voelen.
Er zijn gepeste kinderen die zelfmoord hebben gepleegd. Dat is helemaal geen bullshit. Hoe kom je daarbij?
West-Melanesia
pi_200569708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:41 schreef torentje het volgende:

[..]

De overheid zou die partijen uit elkaar moeten houden, want het gaat toch nooit meer samen. Dat kan wel want de overheid houdt normale mensen toch ook uit elkaar, waardoor de normale mensen nooit met een partij kunnen komen?
Waar heb je het over?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:02:27 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200569711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Lgbt volk staat zelf ook welkom in ons land te zingen.
Ze fsciliteren het zelf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 09:04:30 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200569751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
Bron graag. En graag een fatsoenlijke bron aub.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200569756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Lgbt volk staat zelf ook welkom in ons land te zingen.
Ze fsciliteren het zelf.
Hoezo faciliteren ze het zelf? Je hebt met je handen van iemand af te blijven. Zo moeilijk is dat niet.
pi_200569806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:05 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hoezo faciliteren ze het zelf? Je hebt met je handen van iemand af te blijven. Zo moeilijk is dat niet.
Tuurlijk maar in de praktijk maak je het er voor lbgt mensen er niet veiliger op hoe meer Afrika en Midden oosten hierheen gehaald wordt.
pi_200569809
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Bron graag. En graag een fatsoenlijke bron aub.
Jij vind die wet tegen homo’s in Hongarije zeker ook prima net als de maatregelen (verplichte vaccinatie) tegen ongevaccineerden. Waarom heb je eigenlijk die regenboogvlag in je avatar? Weet je eigenlijk wel wat je allemaal zegt?
West-Melanesia
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 09:11:26 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200569857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die reactie van die pussy vader zegt genoeg.
Zo staan veel mensen erin. Alles wat niet boze witte man is, is slachtoffer.
Daarom ook de krampachtige poging om geen huidskleur of accent te benoemen.

Ze dringen dat lgbt gebeuren te veel op waardoor het averechts werkt en mensen die het toch al niet boeit zich eraan gaan ergeren en benoemen het probleem niet eerlijk waar vooral de haat vandaan komt.

Dan krijg je de maar in de bible belt ook reacties en weer een belerend vingertje naar iedereen terwijl de meeste mensen het geen fuck boeit.
Wat had hij dan moeten doen? :')
Het zou toch mooi zijn als deze kinderen, ja de daders zijn nog kinderen, meer bewust en tolerant worden. Dat is een les voor deze kids waar wij als maatschappij ook aan hebben. Of heb je liever dat ze een taakstraf krijgen en ze na de straf weer op oude voet verder gaan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200569869
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:56 schreef Oceanier het volgende:

[..]

In welk opzicht
Gewoon zo'n ver van de realiteit softe bagatelliserende reactie.
Anoniem op internet uitschelden staat niet in verhouding tot in elkaar getrapt worden om wie je bent.
Woorden hebben niet dezelfde impact als klappen.
Die vader die hun ook als slachtoffer ziet heeft ook zo'n verkeerde mindset en kijk op de situatie waardoor het net zo goed iets is wat van hem kan komen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 09:15:54 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200569929
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:08 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Jij vind die wet tegen homo’s in Hongarije zeker ook prima net als de maatregelen (verplichte vaccinatie) tegen ongevaccineerden. Waarom heb je eigenlijk die regenboogvlag in je avatar? Weet je eigenlijk wel wat je allemaal zegt?
Waar gaat dit allemaal over? :') Ik vind de wet tegen de homo's helemaal niet prima. Doe effe dimmen, JA!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200569960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:45 schreef TheJanitor het volgende:
Bizar, het waren moslims. Niet verwacht.
Je bedoelt van die godsdienst die staat voor vrede, het doen van goede werken, en zorg voor de medemens?
pi_200569967
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen? :')
Het zou toch mooi zijn als deze kinderen, ja de daders zijn nog kinderen, meer bewust en tolerant worden. Dat is een les voor deze kids waar wij als maatschappij ook aan hebben. Of heb je liever dat ze een taakstraf krijgen en ze na de straf weer op oude voet verder gaan?
Ze in elkaar hoeken natuurlijk of op ze minst de realiteit onder ogen zien en brengen ipv ze kop in het zand duwen.

De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Als jij je kind soft gaat opvoeden maak je hem/haar een prooi.

Juist als je al anders bent is het slim om wat meer "streetsmarts" en zelfverdedigingsvaardigheden te hebben.
Anders word je een makkelijk slachtoffer op straat.
Na zo'n situatie moet die man het licht zien en geen cant we all just get along links regenboog pleidooi gaan houden.
pi_200570042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Gewoon zo'n ver van de realiteit softe bagatelliserende reactie.
Anoniem op internet uitschelden staat niet in verhouding tot in elkaar getrapt worden om wie je bent.
Woorden hebben niet dezelfde impact als klappen.
Die vader die hun ook als slachtoffer ziet heeft ook zo'n verkeerde mindset en kijk op de situatie waardoor het net zo goed iets is wat van hem kan komen.
Je onderschat de kracht van woorden. Hoe die vader reageert staat hier helemaal los van en ik bagatelliseer helemaal niks. Ik vulde alleen een conclusie aan.
West-Melanesia
pi_200570100
quote:
"Ze is zeer zwaar mishandeld”, vertelt Paul Brink, de vader van Frédérique aan AT5. Vlak voor de mishandeling komt ze twee jongens tegen op het Westwijkplein.
Hoe kan de vader het geslacht weten van de twee mensen die zijn dochter hebben aangevallen? Hij had moeten zeggen: mijn dochter is aangevallen door twee mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk en een lichtgetinte huidskleur die gebrekkig Nederlands spraken met een vreemd accent.
pi_200570139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:21 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Je onderschat de kracht van woorden. Hoe die vader reageert staat hier helemaal los van en ik bagatelliseer helemaal niks. Ik vulde alleen een conclusie aan.
Schelden is niet niks nee maar ook niet zo erg als fysiek mishandeld worden.
pi_200570197
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Schelden is niet niks nee maar ook niet zo erg als fysiek mishandeld worden.
Er zijn kinderen die zelfmoord gepleegd hebben door o.a. online pesten, tienermeisjes die zelfmoord gepleegd hebben nadat hun naaktfoto’s op internet verspreid werden.

Psychische pijn kan vele malen erger zijn dat fysieke pijn. Wat je zegt is gewoon niet waar
West-Melanesia
pi_200570216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:28 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Er zijn kinderen die zelfmoord gepleegd hebben door o.a. online pesten, tienermeisje die zelfmoord gepleegd hebben nadat hun naaktfoto’s op internet verspreid werden.

Psychische pijn kan vele malen erger zijn dat fysieke pijn. Wat je zegt is gewoon niet waar
Online pesten of pesten in het algemeen is wel iets anders dan een keer door iemand uitgescholden worden.
pi_200570261
quote:
De vader schrijft "ongelofelijk trots" te zijn op zijn dochter Frédérique omdat ze "wil zijn wie ze is". "Jongen of meisje, hetero, gay of biseksueel, het maakt haar (en ons allemaal) niet uit."
Ja daar koop je ook zoveel voor :|W
Wat een slap excuus van een ‘vader’ zeg.
pi_200570295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:29 schreef Cherni het volgende:

[..]

Online pesten of pesten in het algemeen is wel iets anders dan een keer door iemand uitgescholden worden.
Het gaat mij erom dat verbaal geweld niet altijd onderdoet voor fysiek geweld en in vele gevallen zelfs een grotere impact heeft. Uitschelden, online pesten, geestelijke mishandeling alles valt daaronder.
West-Melanesia
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:35:59 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570324
De reacties in dit topic stemmen mij haast net zo droevig als het nieuwsbericht in de OP.

Man man man wat een ontzettende treurnis weer.
Huilen dan.
pi_200570364
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:28 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Er zijn kinderen die zelfmoord gepleegd hebben door o.a. online pesten, tienermeisjes die zelfmoord gepleegd hebben nadat hun naaktfoto’s op internet verspreid werden.

Psychische pijn kan vele malen erger zijn dat fysieke pijn. Wat je zegt is gewoon niet waar
Je kunt die twee zaken niet goed met elkaar vergelijken.

Je maakt een denkfout door het allebei "pijn" te noemen. Maar echte pijn is fysiek.

Je hebt gelijk dat mensen ook psychisch gekweld kunnen worden en dat kun je dan ook "pijn" noemen, bij gebrek aan een beter woord.

Maar het is onzinnig om pijn te vergelijken met een psychische kwelling, in de zin dat de een erger is dan de ander.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 09:40:30 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200570404
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
De reacties in dit topic stemmen mij haast net zo droevig als het nieuwsbericht in de OP.

Man man man wat een ontzettende treurnis weer.
Ik heb al flink op de TR knop zitten rammen. Hopelijk komt er snel een mod.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200570457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:02 schreef LXIV het volgende:

[..]


Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.



Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:

quote:
LGBTQ-intolerantie
Het was pas op 1 april 2001 dat het eerste homohuwelijk ter wereld plaatsvond. Sinds die 20 jaar zijn we letterlijk overspoeld met propaganda uit de LGBTQ+-hoek. Het bleek niet genoeg alleen het feit te accepteren dat zulke dingen worden toegestaan in Nederland, nee, we moesten het ook toejuichen, steunen, cool vinden, en het liefst zelf ook niet meer hetero zijn. Kinderliedjes en kinderboeken kwamen er aan te pas om ook de jongste mensen te overtuigen van deze complete omarming van de regenboog-brigade. “Tolerantie” is hierbij steeds het sleutelwoord. Eenieder die niet volledig mee loopt met de roze fanfare, wordt weggezet als “homofoob” en “intolerant”, zoals de Zionisten moord en brand schreeuwen over “anti-semitisme” wanneer je het apartheidsbeleid en geweld van Israël bekritiseert.
“Tolerantie”. Ik heb echter al regelmatig ervaren hoe “tolerant” deze roze ridders zelf zijn wanneer je kritische vragen stelt of niet in de lijn loopt die zij willen zien. Dus laten we eens kijken hoe tolerant de LGBTQ+-beweging zelf eigenlijk is…
Een tijdje geleden zag ik een bizarre video voorbij komen van een debat aan de Portland State University. Wanneer biologe Heather Heying stelt dat het een feit is dat er biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen, begint een groepje activisten in het publiek stennis te schoppen. Ze trekken kabels van microfoons er uit en gooien met stoelen, totdat ze door de beveiliging de zaal uit worden gewerkt. De activisten roepen dat de mensen in de zaal “gehersenspoeld” zijn omdat ze geloven dat er verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. Ze komen aan met termen als “fascisten” en “nazi’s”, waar we volgens deze oproerkraaiers niet naar zouden moeten luisteren. Ik wist niet wat ik zag. Hier waren serieus volwassen mensen die studeren aan een universiteit, die je een gehersenspoelde fascist noemen wanneer je zegt dat er biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. Mensen die vinden dat je geen recht van spreken zou moeten hebben wanneer je dit feit bevestigt. De voorzitter van het debat merkte na deze rel terecht op dat wanneer we zelfs op een universiteit niet zulke debatten kunnen voeren, dat het dan nergens kan.
Je zou kunnen denken dat dit een incident was van een paar losgeslagen eenlingen. Maar nee. Hoe meer ik op onderzoek uit ging, hoe meer “incidenten” ik tegen kwam.
Moeders die op fora hun zorgen uitspreken over hun tienerdochters die er over denken jongens te willen worden, worden uitgelachen en uitgescholden, er wordt gedaan of ze niet werkelijk van hun kinderen houden. Nette reacties van critici op de LGBTQ+-fora worden verwijderd, hun accounts worden geblokkeerd. Boeken die een kritisch antwoord geven op de LGBTQ+-beweging worden onder dreiging van de schappen gehaald. Podcasts worden onder druk gezet wanneer ze sprekers uitnodigen die niet in het roze straatje passen, schrijvers worden bedreigd, universiteiten mogen geen sprekers meer uitnodigen, Facebook-posts en Youtube-video’s worden verwijderd, en meer van dat soort ongein. Ik ontdekte een hele beerput vol intolerantie van deze lobby die zelf al 20 jaar luidkeels roept om “tolerantie”, en het was zeker geen gemakkelijke opgave voor mij deze voorbeelden te vinden. Want wanneer ik op Google zaken zoek als “intolerantie door LGBT”, krijg ik alleen suggesties over homofobie en intolerantie tegen LGBT. Wanneer ik zaken zoek als “intimidatie door LGBT”, krijg ik alleen suggesties over homofobie en initimidatie tegen LGBT.
Toch heb ik heel wat voorbeelden bijeen weten te sprokkelen, die ik in shaa’-Allah nader zal bespreken in mijn komende lezing over dit onderwerp. Hier alvast enkele voorbeelden:

J.K. Rowling, de schrijfster van de Harry Potter-serie, Twitterde deze week dat ze de afgelopen tijd honderden keren is bedreigd door LGBTQ-activisten die haar willen “slaan, verkrachten, vermoorden en bombarderen”. Rowling kwam eind 2019 onder vuur te liggen toen ze op social media een artikel bekritiseerde waarin de omschrijving ‘mensen die menstrueren’ voorkwam. Ze grapte dat daar toch een woord voor was, doelend op vrouwen. Critici namen dat haar kwalijk omdat ook transgender “mannen” kunnen menstrueren. Vanwege de vele boze reacties op haar opmerking schreef ze een blogpost waarin ze aangaf dat ze tegen het “uitwissen” van biologische seksebepaling is. Maandag deelde Rowling een tweet van iemand die haar ‘een hele mooie bom in je brievenbus’ wenste. Daarna liet ze weten dat dat een van de honderden bedreigingen is die ze heeft ontvangen van transactivisten, waarna ze terecht en vol humor opmerkte:’dus nu realiseer ik me dat deze beweging absoluut niet riskant voor vrouwen is.’
Abigail Shrier is een journaliste bij de Wall Street Journal en de schrijfster van het geweldige boek “Irreversible Damage” dat ik momenteel aan het lezen ben. Dit boek gaat over de transgender-hype die de huidige generatie tienermeisjes overkomt, en hoe het overgrote merendeel van deze meisjes dat niet echt uit overtuiging doet, maar onder invloed van influencers op Youtube en elders, onder invloed van vriendinnen, het huidige politieke beleid en de LGBT-propaganda op scholen. Een heel respectvol en volwassen boek van een intelligente en welbespraakte journaliste. Desalniettemin was alleen het onderwerp en de kritische toon van het boek al voldoende om een orkaan aan kritiek te genereren, nog voordat het boek uit was gekomen. Nog voordat de inkt van de eerste druk was opgedroogd werd haar uitgever overspoeld met brieven en e-mails van mensen die meenden dat dit boek niet uit mocht komen. Op zijn zachtst gezegd vreemd, aangezien nog niemand van hen het boek gelezen had; maar ook in mijn da’wah ben ik verschillende keren politici en journalisten tegengekomen die meenden dat ik een bepaalde toespraak niet mocht houden, nog voordat ik en woord had gesproken. Er zijn nu eenmaal bepaalde krachten die niet willen dat een bepaald kritisch geluid wordt verkondigd. Het bleef voor Abigail Shrier niet bij brieven en emails. Magazines die benaderd werden, weigerden een review over het boek te schrijven. Zelfs het blad Kirkus, dat jaarlijks reviews schrijft van zo’n 10.000 boeken (!!), weigerde een review te schrijven voor dit boek, terwijl men normaal zelfs reviews schrijft over kleine en onbekende schrijvers en uitgevers. Toen Shrier’s uitgever advertenties wilde plaatsen op Amazon om het boek te promoten, weigerde Amazon deze advertenties, met als verklaring van Amazon dat het boek vraagtekens zette bij de transgender-beweging. Zelfs vraagtekens zetten mag niet meer in de tolerante wereld van Amazon. Bek houden een meelopen met de kudde. Amazon ging een stap verder; wanneer je de titel van Shrier’s boek intypte, werd er verteld dat het boek niet beschikbaar is, maar kwamen er wel suggesties op voor boeken die transgenderisme en geslachtsveranderingen juist toejuichen en promoten.
Ook Target, een zeer grote Amerikaanse winkelketen, haalde het boek van haar website, nadat ze emails en Twitter-berichten hadden ontvangen van boze transgender-activisten. Target verkoopt echter wel op grote schaal Gay-Pride merchandise, waarvan de opbrengst naar LGBT-lobbygroepen gaat. Pas na een hoop protestbrieven van mensen die tegen deze censuur van boeken zijn, plaatste Target het boek weer terug op haar website.
Joe Rogan, een onafhankelijke maker van Podcasts, durfde het wel aan Abigail Shrier uit te nodigen om te komen praten over haar boek. Joe Rogan’s podcast wordt echter aangeboden door Spotify, en daar begonnen medewerkers te steigeren. Zij dreigden in staking te gaan als de desbetreffende podcast niet zou worden verwijderd van het platform. Hierna werden tien vergaderingen gehouden door Spotify, in een poging deze medewerkers op andere gedachten te brengen, wat uiteindelijk lukte.
Sean Scott was een lid van de National Association of Science Writers, een online platform van wetenschapsjournalisten dat ook nieuwe publicaties bespreekt. Sean Scott had Shrier’s boek nog niet gelezen, maar schreef dat het onderwerp hem wel interessant klonkt. Om die reden werd Sean Scott van het platform verbannen en zijn account opgeheven.
Een laatste voorbeeldje van wat dit geweldige boek overkwam: de openbare bibliotheek van de Canadese stad Halifax heeft twee exemplaren van dit boek op haar planken staan. Dat kan natuurlijk niet, mensen zouden zomaar op het rare idee kunnen komen dit boek te gaan lezen, moeten de transgender-activisten gedacht hebben. Zij begonnen een petitie en protesteerden voor de deur van de bibliotheek. De bibliotheek hield haar rug recht en zei dat censuur van boeken niet past binnen de wereld van intellectuele vrijheid. Hierop verbraken de LGBT-verenigingen van Halifax, waaronder Halifax Pride, al hun banden met de bibliotheek. Natuurlijk geen ramp, maar het toont je aan hoe tolerant deze groeperingen zelf zijn tegenover andersdenkenden.
Een laatste voorbeeldje van de LGBTQ+-intolerantie:
Ryan T. Anderson is de schrijver van het boek “When Harry became Sally”, waarin hij grote vraagtekens en kritische noten zet bij de huidige transgender-hype. Het boek werd direct verbannen van Amazon (ook Amazon.nl), met als reden dat het transgenderisme als een psychische aandoening zou omschrijven. The National Coalition Against Censorship en enkele senatoren vroegen Amazon om een verklaring voor deze censuur, maar Amazon hield voet bij stuk. Het boek is in Nederland dan ook alleen te bestellen bij Bol.com, niet bij Amazon.
Zie hier slechts drie voorbeelden uit de diepe beerput van intolerantie van deze beweging die zelf al jarenlang hamert op “tolerantie”. We begrijpen nu dat deze “tolerantie” alleen geldt zolang je feestend mee loopt met het regenboogcircus. We voeren een ongelijke strijd; zij hebben de massamedia en politiek aan hun zijde, maar een man als ik mag al blij zijn als zijn FB-post langer dan 12 uur online blijft staan.
Misschien dat een omroep als Ongehoord Nederland hier eens aandacht aan durft te besteden, al vrees ik dat zij dan uit het publieke bestel zullen worden getrapt.
pi_200570520
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:37 schreef Magica het volgende:

[..]

Wat is nou het nut om maar te blijven benadrukken dat het door he strot wordt gedouwd en niet normaal is?
Maar geweld moet je niet accepteren :')
Je ziet niet dat je zo ook meewerkt aan het probleem?
Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte. (Dit geldt eveneens voor mensen die dus bij het minste geringste geweld gebruiken)

Maar hoe ondersteund dat geweld? Als iemand ergens last van heeft (zoals psychische problemen etc), geven we toch hulp?
Jij draait het een beetje om naar mijn mening, alsof er een andere mening over hebben, betekent dat je geweld begrijpt.

In de verste verte niet.
pi_200570555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je kunt die twee zaken niet goed met elkaar vergelijken.

Je maakt een denkfout door het allebei "pijn" te noemen. Maar echte pijn is fysiek.
Nee hier maak jij een denkfout door pijn alleen fysiek te noemen.

quote:
Je hebt gelijk dat mensen ook psychisch gekweld kunnen worden en dat kun je dan ook "pijn" noemen, bij gebrek aan een beter woord.
Nee dat is gewoon pijn.

quote:
Maar het is onzinnig om pijn te vergelijken met een psychische kwelling, in de zin dat de een erger is dan de ander.
Daarom zei ik ook dat woorden net zoveel pijn kunnen doen.
West-Melanesia
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:48:28 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:42 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.

[ afbeelding ]

Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:
[..]

Hey kijk intellectuele_user komt met een opstel uit 3 havo om te laten zien dat LGBT'ers óók heel naar zijn en het daarom niet zo'n probleem is om ze in elkaar te slaan. Wat een verrassing!
Huilen dan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:49:38 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte. (Dit geldt eveneens voor mensen die dus bij het minste geringste geweld gebruiken)

Maar hoe ondersteund dat geweld? Als iemand ergens last van heeft (zoals psychische problemen etc), geven we toch hulp?
Jij draait het een beetje om naar mijn mening, alsof er een andere mening over hebben, betekent dat je geweld begrijpt.

In de verste verte niet.
Wat noem jij nu precies een geesteszieke?
Huilen dan.
pi_200570592
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat noem jij nu precies een geesteszieke?
Mensen die zichzelf niet identificeren als man OF vrouw.

Ik heb geen moeite met homo’s of lesbiennes.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:56:44 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_200570699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:42 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.

[ afbeelding ]

Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:
[..]

Je weet ook dat Ilhan omar een politieke agenda heeft en dit alleen doet uit winstbejag?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:57:03 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200570704
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:42 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.

[ afbeelding ]

Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:
[..]

Ik ben helemaal niet tegen moslims of voor transgenders of andersom. Ik weet wel dat er een enorme clash gaat komen tussen de islam en de Wokies. En ik weet ook wie deze clash met overtuiging gaat winnen. Daar verandert die ene gay-iman of die 20 agressieve transen niks aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200570726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf niet identificeren als man OF vrouw.

Ik heb geen moeite met homo’s of lesbiennes.
Er zijn wel degelijk tussenvormen in fysiek opzicht, hoewel zeer zeldzaam. Mensen die deels mannelijke en deels vrouwelijke geslachtskenmerken hebben.

Maar meestal is het een mentale kwestie, in de hand gewerkt door types als de vader van het slachtoffer in deze casus.
pi_200570744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk tussenvormen in fysiek opzicht, hoewel zeer zeldzaam. Mensen die deels mannelijke en deels vrouwelijke geslachtskenmerken hebben.

Maar meestal is het een mentale kwestie, in de hand gewerkt door types als de vader van het slachtoffer in deze casus.
Dat is een afwijking in de chromosomen, zulke mensen identificeren zich nog steeds als man of vrouw, niet als geen van beide, nee dat is niet normaal.
pi_200570745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet tegen moslims of voor transgenders of andersom. Ik weet wel dat er een enorme clash gaat komen tussen de islam en de Wokies. En ik weet ook wie deze clash met overtuiging gaat winnen. Daar verandert die ene gay-iman of die 20 agressieve transen niks aan.
Ja, dat is gewoon een kwestie van een enorm nummeriek overwicht.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 10:00:18 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200570754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk tussenvormen in fysiek opzicht, hoewel zeer zeldzaam. Mensen die deels mannelijke en deels vrouwelijke geslachtskenmerken hebben.

Maar meestal is het een mentale kwestie, in de hand gewerkt door types als de vader van het slachtoffer in deze casus.
Dus het is aangepraat zeg je? Net zoals homo zijn aangepraat is en dus te genezen is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200570770
Wat nog iets zou kunnen uithalen is het afschaffen van al die verschillende scholen.
pi_200570773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf niet identificeren als man OF vrouw.

Ik heb geen moeite met homo’s of lesbiennes.
Ik zie het je kunnen identificeren met een bepaald hokje meer als een soort spectrum. Net zoals IQ. En in mijn ogen zijn mensen met een laag IQ niet ineens geestesziek, omdat ze niet normaal zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200570790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is een afwijking in de chromosomen, zulke mensen identificeren zich nog steeds als man of vrouw, niet als geen van beide, nee dat is niet normaal.
Dus niet normaal is geesteziek? Hmmm.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200570830
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dus het is aangepraat zeg je? Net zoals homo zijn aangepraat is en dus te genezen is?
Dat laatste is onzin.

Maar als je ouders hebt die een kind van jongsaf aan belonen wanneer het zich androgyn gedraagt, en dit ook aanmoedigen met kleding en kapsel, dan is het logisch dat het kind zich ook als zodanig ontwikkelt. Niet altijd, maar soms wel.
pi_200570838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 04:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Je bedoelt streng gelovige scholen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:07:34 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf niet identificeren als man OF vrouw.

Ik heb geen moeite met homo’s of lesbiennes.
Waarom zijn die mensen geestesziek?
Huilen dan.
pi_200570898
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
De reacties in dit topic stemmen mij haast net zo droevig als het nieuwsbericht in de OP.

Man man man wat een ontzettende treurnis weer.
Wat is jouw positieve bijdrage in dit topic? Daar hebben we meer aan dan zo'n oneliner.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 10:08:33 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200570904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat laatste is onzin.

Gelukkig maar :)

quote:
Maar als je ouders hebt die een kind van jongsaf aan belonen wanneer het zich androgyn gedraagt, en dit ook aanmoedigen met kleding en kapsel, dan is het logisch dat het kind zich ook als zodanig ontwikkelt. Niet altijd, maar soms wel.
Maar wat is wel goed dan? Een meisje als meisje of een jongen als jongen opvoeden is ook niet in alle gevallen goed. Als een meisje zich jongen voelt (of andersom) dan kan het een kind diep ongelukkig maken als het meisje perse een jurk moet dragen ipv spijkerbroek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200570930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat laatste is onzin.

Maar als je ouders hebt die een kind van jongsaf aan belonen wanneer het zich androgyn gedraagt, en dit ook aanmoedigen met kleding en kapsel, dan is het logisch dat het kind zich ook als zodanig ontwikkelt. Niet altijd, maar soms wel.
Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200570951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet ook dat Ilhan omar een politieke agenda heeft en dit alleen doet uit winstbejag?
Gelukkig is dat heel anders dan de negatieve mensen in dit topic, die hebben helemaal geen politieke agenda.
pi_200570969
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:11 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Gelukkig is dat heel anders dan de negatieve mensen in dit topic, die hebben helemaal geen politieke agenda.
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200570995
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen? :')
Het zou toch mooi zijn als deze kinderen, ja de daders zijn nog kinderen, meer bewust en tolerant worden. Dat is een les voor deze kids waar wij als maatschappij ook aan hebben. Of heb je liever dat ze een taakstraf krijgen en ze na de straf weer op oude voet verder gaan?
Hoe denk je nog menselijkheid in dat soort schuim te krijgen als ze nu al zo ver gaan dat ze tanden en neuzen losbeuken?
pi_200570997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Jij begint over een slaapkamer niet ik. Ik snap niet waarom je zo openlijk voor moet uitkomen over hetgeen wat je toch in een slaapkamer doet. Hand in hand lopen is heel anders dan gayprides organiseren waarbij iedereen half naakt rondloopt en elkaar vrijwel anaal boort. Waarom moet dat zo publiekelijk gebeuren? Waarom moet het perse op die manier gelanceerd worden? Waar komt die noodzaak vandaan? Waar ligt de grens? Buiten in het openbaar neuken? Nou als je al voor 99% daarmee bezig bent dan maak het met die 1% ook gewoon af.
Gaypride volgens Werkperd: Live sexshows
Werkelijkheid Gaypride (Amsterdam): 6% ontbloot bovenlijf. 0,32% in string.

Het is weer helemaal in lijn met wat ik de laatste tijd veel te vaak hier zie. "Ik heb niets tegen homo's, transgender, etc MAAR......"
pi_200571014
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Wegkijker.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200571019
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:13 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Gaypride volgens Werkperd: Live sexshows
Werkelijkheid Gaypride (Amsterdam): 6% ontbloot bovenlijf. 0,32% in string.

Het is weer helemaal in lijn met wat ik de laatste tijd veel te vaak hier zie. "Ik heb niets tegen homo's, transgender, etc MAAR......"
Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
pi_200571028
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic,
Vragen naar de bekende weg?

quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?
pi_200571052
Waarom al dat geweld? :'(
Het is koud, het is guur....
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:17:12 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_200571067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Dat weet je bij deze dorpsgek nooit.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_200571245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
[ twitter ]
Het is vast geen populaire mening maar ik vind niet dat je kinderen moet lastig vallen met verwarrend gender gedoe tot dat ze wat ouder zijn.

Ik ken ienmand met een kind van inmiddels 8 die nu als meisje door het leven gaat en vanaf de kleuterschool al verteld wordt dat hij geen jongen is.
Ik kan me voorstellen als je dat continue zegt en stimuleert je zo'n twijfelend kind of jongen met trekjes ook kan mindfucken en manipuleren en dat het echt niet alleen accepteren is, hoe anderen het wellicht zien.

Als het aan woke links ligt is bambi een verwarde transgender in toekomstige films.
Puur in dat opzicht snap ik Hongarije qua propaganda van hou dat neutraal en tot ze oud genoeg zijn om zelf de weloverwogen keus voor hormoonbehandelingen.
pi_200571289
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Die kwamen ook altijd het meest in beeld. Bevestigde het beeld bij mensen dat het meer ging om shockeren en de beest uithangen dan acceptatie.
Dus werkt het averechts in het grote geheel.
pi_200571317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Het zal ongetwijfeld extremer zijn geweest. Maar dat doet niets a aan het feit dat er altijd een scheef beeld is tussen de werkelijkheid en het geschetste beeld van welke gaypride dan ook. Dit zal alleen veranderen als mensen zich realiseren dat er altijd gekozen zal worden voor dezelfde soort (stock) foto's door de media. Die 95% "saaie" mensen staan daar niet op.
pi_200571967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 04:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Degenen die zich schuldig maken aan het veroorzaken van een immorele gemeenschap waarin identiteitscrisis centraal staat zijn nog altijd degenen die de touwtjes in de handen hebben. Dat is een zeer zekere minderheid en die minderheid gaat nu bepalen wat de meerderheid MOET denken of hoe die zich MOET gedragen?
pi_200571970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte.

Waarom moet dat benadrukt worden?
Als kinderen van volwassenen horen dat een ze een bepaalde groep niet hoeven te accepteren en dat ze geestesziek zijn. Wat denk je dat dat bijdraagt dan?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:11:07 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_200572027
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Nou ja, over teringlijertjes met heuptasjes valt niks positiefs te melden, laten we het daar maar op houden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200572092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?
pi_200572142
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?
Gedragsregels
pi_200572285
Wel weer kwalijk dat ze niet het complete signalement publiceren.
pi_200572298
Wat een aandacht man.

Ik werd ook in elkaar geslagen door rotjongeren in mijn jeugd, ken niemand in omgeving Amsterdam die zoiets niet heeft meegemaakt.

Maar ik ben dan ook geen pussy die in de slachtofferrol gaat.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200572310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Wel weer kwalijk dat ze niet het complete signalement publiceren.
Zullen vast wel wit zijn gezien het dan niet nieuwswaardig is om te vermelden (net als in Mallorca)
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200572329
Daders Nederlanders van Noord Afrikaanse komaf.

Dat is wel even wennen. Normaliter gedragen deze mensen zich voorbeeldig.
pi_200572543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Kijk maar in een Fok!-topic over transgenders. Altijd een significante groep die transfoob loopt te doen.

Verder heel naar voor haar, hoop dat de daders snel gepakt worden, en ik vind die vader echt een ontzettende lapzwans.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200572579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Gedragsregels
Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
pi_200572661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Sorry hoor maar dat is als een vlag op de strontschip. Ik denk dat 90 procent haar alleen maar leuk vind omdat ze denken dat dat woke is. Ik denk dat ze hulp nodig heeft
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200572725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
Wat ik begreep van mensen die het live hebben gezien; vuistneuken, neuken en pijpen
pi_200572830
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.

Of was de kritiek op de extravagantie van de gaypride slechts een stok om mee te slaan?
pi_200572854
Westwijk, het afvoerputje van Amstelveen
pi_200572944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:44 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.

Of was de kritiek op de extravagantie van de gaypride slechts een stok om mee te slaan?
Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:49:56 #174
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200572961
Ik was zondag nog in Amstelveen :o . komt wel erg dichtbij zo ;(

maar triest voor dat meisje.

Alleen die vader :'), ik wil aandacht dus ik gooi het op LinkedIn , LinkedIn het nieuwe Facebook :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_200572981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.
Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.
pi_200573020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.
Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.
pi_200573039
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

@:Dven Kijk dit dan 8)7
Heb je ook nog een waardevolle bijdrage?
pi_200573042
Waarom is er zoveel ophef om een zo'n kneusje die uit frustratie een meisje in elkaar slaat?
pi_200573046
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

@:Dven Kijk dit dan 8)7
Die hamer heb je maar al te vaak op je hoofd geslagen. Geen hersencellen meer over?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:53:46 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573049
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:46 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dierlijk gedrag en dat is nou eigenlijk wat ik bedoel met hun vuile propaganda waar kinderen tegen beschermt moeten worden. Bij hun staat dierlijkgedrag in vorm van seksuele lust centraal. Dit is wat zij presenteren met hun gayprides en al die andere soortgelijke feestjes. Toen er ophef ontstond, namen ze een stapje terug maar dit verbergt niet hun daadwerkelijke intenties.

Daarom vind ik die hele bootjesparade en noem maar op een hypocriete verschijnsel van de overheid waarbij ze voor 99% alles toelaten maar dat ene1% zogenaamd te ver vinden gaan. Ze hebben maar 1 doel en dat is de gemeenschap omtoveren in een immorele bende.
Koekoek 8)7 .

Weet je zeker dat je niet een beetje hard wordt van al die sappige mannen?
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 11:54:20 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200573061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Heb je ook nog een waardevolle bijdrage?
Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200573087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:52 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.
Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.

Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
pi_200573092
Het leger van hokjes denken heeft zijn plaats weer ingenomen. Vanaf nu verwacht ik ook geen inhoudelijke discussies meer.
pi_200573103
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Waterkanon over jou en je homo vriendjes? :P

quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
Als waterkanonbestuurder zou ik al die schuilende wappies nat spuiten :D
West-Melanesia
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 11:57:00 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200573111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef Werkperd het volgende:
Het leger van hokjes denken heeft zijn plaats weer ingenomen. Vanaf nu verwacht ik ook geen inhoudelijke discussies meer.
Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200573116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik zie het je kunnen identificeren met een bepaald hokje meer als een soort spectrum. Net zoals IQ. En in mijn ogen zijn mensen met een laag IQ niet ineens geestesziek, omdat ze niet normaal zijn.
Totaal verschillende dingen, echt op geen enkele wijze te vergelijken met elkaar, maar ik vond het wel leuk bedacht.
pi_200573119
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Het is niet dat jij jezelf inhoud maar meer dat je geen argumenten kunt bedenken om andermans standpunten te weerleggen. Dat resulteert meestal in frustratie en afwijkend gedrag.

Doe normaal mens.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:57:38 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.

Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedrag :? .
Huilen dan.
pi_200573156
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagd
Al ver in andere topics hoe je ongevaccineerden blootstelt aan leedvermaak en over 1 kam scheert met wappies of anti-vaxxers. Nu krijg je een spiegel in je mik en durf je niet naar jezelf te kijken
West-Melanesia
pi_200573203
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedrag :? .
Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:04:40 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.
Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.
Huilen dan.
pi_200573341
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.
Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
pi_200573349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.

Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.

In mijn optiek is er geen verschil tussen twee manen die zich vuistneuken of twee mannen die met elkaar tongen.
pi_200573369
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200573381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.

In mijn optiek is er geen verschil tussen twee manen die zich vuistneuken of twee mannen die met elkaar tongen.
Maar liefde en seks is toch normaal. Waarom zou je kinderen dat niet willen bijbrengen? Liefde en seks met hetzelfde geslacht komt gewoon voor in de natuur. Niet alleen bij de mens.
pi_200573398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef probeer het volgende:
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
pi_200573423
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Vragen naar de bekende weg?
[..]

Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?
Geen antwoord en je hebt geen idee. Dan nog wat over xenofobie.

Ik zal je even vertellen waarom ik zo "negatief" ben; naast dat ik walg van datgene wat deze tiener overkomen is, walg ik van het laffe deugtuig die eerst anderen wijs proberen te maken dat dit soort agressie en haat evenredig voor komt, en dan vervolgens de resultaten die aantonen dat dit niet het geval is ergens in een la leggen om het vervolgens een half jaar later (na de verkiezingen natuurlijk) ergens in de zomer het "eventjes" openbaar maken en er verder niet meer op terug komen, omdat ze ten koste van alles stigmatisering willen voorkomen.

Xenofobie zeg je? Nou inderdaad misschien wel. Die Rutger Groot Wassink durft niet in te zien dat niet-westerse culturen dramatisch anders zijn, en houdt ie datgene wat voor hem onwenselijk is (dat waar ie uit angst niet aan wil denken) zoveel mogelijk in het onbekende.

Halsema precies hetzelfde. Voor de bühne altijd op komen voor iedereen, en geen kwaad woord over een ideolgie die kinderen wijs maakt dat als je niet gelooft dat je naar de hel gaat, maar ondertussen wel snel haar eigen kids naar een andere school verplaatsen, omdat haar kinderen overstuur waren geraakt nadat ze te horen hadden gekregen van islamitische kinderen dat zij naar de hel zouden gaan omdat ze niet gelovig (in Allah) waren.

Dan ben je laf. Dan loop je weg voor datgene wat je zelf het liefst als onbekend houdt, want je wil er niet mee dealen in de echte wereld. Bang voor het onbekende ja, een xenofoob.

Komt dus nog eens bij dat deze twee figuren een nogal belangrijke bestuurlijke taak vervullen, waarbij verantwoordelijk dragen boven aan staat. De een wethouder in diversiteit(!) en sociale zaken(!), de ander burgemeester(!).

Deze mensen zijn dus verantwoordelijk voor de burgers.

En de meeste Joden/ongelovige haat, de meeste agressie tegen homo's, transgenders enz komt voort uit Noord Afrikaanse/Arabische hoek -zoals dat wegmoffel rapport van Groot Wassink al aantoonde- en met dit soort gestoorde illusionaire bestuurders -die in hun naieve waan dit wanbeleid in stand houden- zal het voor die homoseksuele/transgendere burgers alleen maar meer en meer verslechteren.

Maar owjee, die andere kant; de "extreem" rechtsen, de "xenofoben", de "racisten".
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200573431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
Klopt. Dat kan zeker. Elk topic over transgenders is daar bewijs van, daar de transfobie steeds weer tegen de plinten klotst.

En ik mag op mijn beurt die transfobe mensen minderwaardig tuig vinden en dat uitdrukken.

Haat kan prima twee kanten op werken. Ik ben die pa niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200573440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
Niets mis met het hebben van andere ideeën, maar de toon in dit topic is ronduit vijandig. Andersgeaarden worden bericht van immoreel gedrag.

Dergelijke vijandigheid leidt tot incidenten zoals in de OP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:15 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.
Huilen dan.
pi_200573456
[

[ Bericht 99% gewijzigd door SpaceOddity op 27-07-2021 12:16:30 ]
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200573465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niets mis met het hebben van andere ideeën, maar de toon in dit topic is ronduit vijandig. Andersgeaarden worden bericht van immoreel gedrag.

Dergelijke vijandigheid leidt tot incidenten zoals in de OP.
Snap ik. Alleen snap ik niet waarom hij dan zelf zo agressief reageert. Daar kom je sowieso niet verder mee.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:17:57 #203
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_200573508
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:46 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dierlijk gedrag en dat is nou eigenlijk wat ik bedoel met hun vuile propaganda waar kinderen tegen beschermt moeten worden. Bij hun staat dierlijkgedrag in vorm van seksuele lust centraal. Dit is wat zij presenteren met hun gayprides en al die andere soortgelijke feestjes. Toen er ophef ontstond, namen ze een stapje terug maar dit verbergt niet hun daadwerkelijke intenties.

Daarom vind ik die hele bootjesparade en noem maar op een hypocriete verschijnsel van de overheid waarbij ze voor 99% alles toelaten maar dat ene1% zogenaamd te ver vinden gaan. Ze hebben maar 1 doel en dat is de gemeenschap omtoveren in een immorele bende.
Jij en je kinderen hoeven er toch niet naar te kijken? Waar ben je bang voor? Of denk je dat andere mensen niet in staat zijn om voor zichzelf te beslissen wat ze wel en niet pruimen? Wat jij immoreel vindt hoeft dat voor een ander niet te zijn. Ik vind ook geen reet aan al die relnichten, maar het doet me wel goed om te zien dat mensen de vrijheid voelen om zich te uiten op een manier waar ze zich prettig bij voelen. Of ze nou gay zijn, kleurenblind of duiven houden. De (gay)pride draait om verdraagzaamheid, en zo'n reactie als die van jou geeft aan waarom dat nog steeds nodig is.
Never explain, never apologize.
pi_200573515
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen snap ik niet waarom hij dan zelf zo agressief reageert.
Zo agressief was het niet, maargoed. Eh, omdat ik geen greintje respect heb voor dat soort mensen.

quote:
Daar kom je sowieso niet verder mee.
Tsja, de een zet in op educatie, discussie en dialoog. Ik heb dat vooralsnog nergens zien werken hier op dit forum. Ik zet in op uitsluiting van transfoben, en dan is 'ze wegzetten als onmensen' stap 1.

Like I said, ik ben die pa niet. Ik word wel boos.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:18:59 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen snap ik niet waarom hij dan zelf zo agressief reageert. Daar kom je sowieso niet verder mee.
Benieuwd waar je in het geval van dat soort middeleeuwse achterlijkheid volgens jou wel verder mee komt?
Huilen dan.
pi_200573534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar liefde en seks is toch normaal. Waarom zou je kinderen dat niet willen bijbrengen? Liefde en seks met hetzelfde geslacht komt gewoon voor in de natuur. Niet alleen bij de mens.
Dat is zeker normaal maar niet met hetzelfde geslacht. Er zijn sterke eigenschappen die de mens gelukkig onderscheid van het dier. Homoseksuelen gebruiken bijvoorbeeld het argument dat zij met deze seksuele geaardheid geboren worden. Dat zij er niets aan kunnen doen en dat het maar daarom geaccepteerd moet worden door de gemeenschap. Nou diezelfde ''onschuldige'' liefdes gevoelens oftewel diezelfde argumenten hanteren ook pedofielen. Ze zijn immers met die geaardheid geboren. De lust jegens kinderen. Een wet opleggen van 18 jaar verandert hun geaardheid niet. Of ben je van mening dat ze behandelt moeten worden? Zo ben ik ook van mening dat homoseksuelen behandelt moeten worden want het wijkt sterk af van het normale en het normale is het biologische plan van de natuur. Voortplanting en dat kan niet op basis van twee geslachten plaatsvinden.

Het onderwerp wijkt nu af naar homosekskualteit en daar heb ik niet echt zin in.

Wel heb ik zin in ene broodje kaas waar ik maar niet aan toe kom door jullie.
pi_200573554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen snap ik niet waarom hij dan zelf zo agressief reageert. Daar kom je sowieso niet verder mee.
Ik schaar jou overigens onder de groep die vijandig is richting andersgeaarden.

Jij schijnt namelijk te denken dat er op de Pride uitgebreid anussen worden gelikt en gevuist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 12:20:42 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200573570
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is zeker normaal maar niet met hetzelfde geslacht. Er zijn sterke eigenschappen die de mens gelukkig onderscheid van het dier. Homoseksuelen gebruiken bijvoorbeeld het argument dat zij met deze seksuele geaardheid geboren worden. Dat zij er niets aan kunnen doen en dat het maar daarom geaccepteerd moet worden door de gemeenschap. Nou diezelfde ''onschuldige'' liefdes gevoelens oftewel diezelfde argumenten hanteren ook pedofielen. Ze zijn immers met die geaardheid geboren. De lust jegens kinderen. Een wet opleggen van 18 jaar verandert hun geaardheid niet. Of ben je van mening dat ze behandelt moeten worden? Zo ben ik ook van mening dat homoseksuelen behandelt moeten worden want het wijkt sterk af van het normale en het normale is het biologische plan van de natuur. Voortplanting en dat kan niet op basis van twee geslachten plaatsvinden.

Het onderwerp wijkt nu af naar homosekskualteit en daar heb ik niet echt zin in.

Wel heb ik zin in ene broodje kaas waar ik maar niet aan toe kom door jullie.
Seks tussen mensen van hetzelfde geslacht is wel normaal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200573579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik schaar jou overigens onder de groep die vijandig is richting andersgeaarden.

Jij schijnt namelijk te denken dat er op de Pride uitgebreid anussen worden gelikt en gevuist.
En daar komt de aap weer uit de mouw.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200573597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef probeer het volgende:
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
Voor bijna elk onderwerp hier in NWS geldt dat het verwerpelijk wordt gevonden bij niet-westerse hunnie, maar dat men zichzelf er eigenlijk ook schuldig aan maakt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200573600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik schaar jou overigens onder de groep die vijandig is richting andersgeaarden.

Jij schijnt namelijk te denken dat er op de Pride uitgebreid anussen worden gelikt en gevuist.
Dan nog eens goed lezen.
pi_200573617
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef probeer het volgende:
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
En woke gekken die niet snappen hoe biologie werkt en waarom wij al 15 miljoen jaar bestaan
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:23:17 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is zeker normaal maar niet met hetzelfde geslacht.
Definieer normaal.

quote:
Er zijn sterke eigenschappen die de mens gelukkig onderscheid van het dier. Homoseksuelen gebruiken bijvoorbeeld het argument dat zij met deze seksuele geaardheid geboren worden. Dat zij er niets aan kunnen doen en dat het maar daarom geaccepteerd moet worden door de gemeenschap. Nou diezelfde ''onschuldige'' liefdes gevoelens oftewel diezelfde argumenten hanteren ook pedofielen. Ze zijn immers met die geaardheid geboren. De lust jegens kinderen. Een wet opleggen van 18 jaar verandert hun geaardheid niet. Of ben je van mening dat ze behandelt moeten worden? Zo ben ik ook van mening dat homoseksuelen behandelt moeten worden want het wijkt sterk af van het normale en het normale is het biologische plan van de natuur. Voortplanting en dat kan niet op basis van twee geslachten plaatsvinden.

Het onderwerp wijkt nu af naar homosekskualteit en daar heb ik niet echt zin in.

Wel heb ik zin in ene broodje kaas waar ik maar niet aan toe kom door jullie.
Ja hoor, homoseksualiteit met pedofilie vergelijken. Waarom bemoei jij je met wat twee (of meer) volwassenen in hun slaapkamer met wederzijds instemmen doen? Ik hoop dat je begrijpt dat er niemand slachtoffer is van het praktiseren van homoseksualiteit.

Verder heb ik een nieuwtje voor je: er is geen biologisch plan van de natuur. Nog een nieuwtje: met anticonceptie is er ook geen voortplanting. Is dat ook gedrag dat behandeld dient te worden?
Huilen dan.
pi_200573620
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.
Zeg ik dat? We bespreken 1 detail wat ooit eens voorkwam. Pfffff
pi_200573631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dan nog eens goed lezen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
Je weet dat dat niet gebeurt op de Pride?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200573638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

En woke gekken die niet snappen hoe biologie werkt en waarom wij al 15 miljoen jaar bestaan
Leg het eens uit dan. Ik ben benieuwd naar je ontzettende lulverhaal.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200573639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat dat niet gebeurt op de Pride?
Nog even verder scrollen.
pi_200573640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen snap ik niet waarom hij dan zelf zo agressief reageert. Daar kom je sowieso niet verder mee.
Met fluwelen handschoentjes en constructief reageren ook niet. Hier in NWS niet in ieder geval, dus dat probeer een keer iets feller reageert kan ik me na jaren van eenrichtingsverkeer op het gebied van een inhoudelijke bijdrage leveren wel voorstellen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 12:24:56 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200573650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is zeker normaal maar niet met hetzelfde geslacht. Er zijn sterke eigenschappen die de mens gelukkig onderscheid van het dier. Homoseksuelen gebruiken bijvoorbeeld het argument dat zij met deze seksuele geaardheid geboren worden. Dat zij er niets aan kunnen doen en dat het maar daarom geaccepteerd moet worden door de gemeenschap. Nou diezelfde ''onschuldige'' liefdes gevoelens oftewel diezelfde argumenten hanteren ook pedofielen. Ze zijn immers met die geaardheid geboren. De lust jegens kinderen. Een wet opleggen van 18 jaar verandert hun geaardheid niet. Of ben je van mening dat ze behandelt moeten worden? Zo ben ik ook van mening dat homoseksuelen behandelt moeten worden want het wijkt sterk af van het normale en het normale is het biologische plan van de natuur. Voortplanting en dat kan niet op basis van twee geslachten plaatsvinden.

Het onderwerp wijkt nu af naar homosekskualteit en daar heb ik niet echt zin in.

Wel heb ik zin in ene broodje kaas waar ik maar niet aan toe kom door jullie.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dit soort opvattingen door krijgt. Ben je opgevoed in een streng religieus gezin? Ik ken echt niemand in het echte leven die hier zo over denkt.
pi_200573668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Voor bijna elk onderwerp hier in NWS geldt dat het verwerpelijk wordt gevonden bij niet-westerse hunnie, maar dat men zichzelf er eigenlijk ook schuldig aan maakt.
Het is momenteel nogal 50-50 lijkt het, qua wat het belangrijkste onderwerp nou is. Dat transgenders eng en vies zijn, of dat allochtonen verdorven zijn.

Opmerkelijk om bij specifieke users te zien welke haat nou groter is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200573695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat is zeker normaal maar niet met hetzelfde geslacht. Er zijn sterke eigenschappen die de mens gelukkig onderscheid van het dier. Homoseksuelen gebruiken bijvoorbeeld het argument dat zij met deze seksuele geaardheid geboren worden. Dat zij er niets aan kunnen doen en dat het maar daarom geaccepteerd moet worden door de gemeenschap. Nou diezelfde ''onschuldige'' liefdes gevoelens oftewel diezelfde argumenten hanteren ook pedofielen. Ze zijn immers met die geaardheid geboren. De lust jegens kinderen. Een wet opleggen van 18 jaar verandert hun geaardheid niet. Of ben je van mening dat ze behandelt moeten worden? Zo ben ik ook van mening dat homoseksuelen behandelt moeten worden want het wijkt sterk af van het normale en het normale is het biologische plan van de natuur. Voortplanting en dat kan niet op basis van twee geslachten plaatsvinden.

Het onderwerp wijkt nu af naar homosekskualteit en daar heb ik niet echt zin in.

Wel heb ik zin in ene broodje kaas waar ik maar niet aan toe kom door jullie.
Dit is echt te debiel voor woorden, ik hoop dat je aan het trollen bent. :r
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:31:23 #222
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_200573765
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Geen antwoord en je hebt geen idee. Dan nog wat over xenofobie.

Ik zal je even vertellen waarom ik zo "negatief" ben; naast dat ik walg van datgene wat deze tiener overkomen is, walg ik van het laffe deugtuig die eerst anderen wijs proberen te maken dat dit soort agressie en haat evenredig voor komt, en dan vervolgens de resultaten die aantonen dat dit niet het geval is ergens in een la leggen om het vervolgens een half jaar later (na de verkiezingen natuurlijk) ergens in de zomer het "eventjes" openbaar maken en er verder niet meer op terug komen, omdat ze ten koste van alles stigmatisering willen voorkomen.

Xenofobie zeg je? Nou inderdaad misschien wel. Die Rutger Groot Wassink durft niet in te zien dat niet-westerse culturen dramatisch anders zijn, en houdt ie datgene wat voor hem onwenselijk is (dat waar ie uit angst niet aan wil denken) zoveel mogelijk in het onbekende.

Halsema precies hetzelfde. Voor de bühne altijd op komen voor iedereen, en geen kwaad woord over een ideolgie die kinderen wijs maakt dat als je niet gelooft dat je naar de hel gaat, maar ondertussen wel snel haar eigen kids naar een andere school verplaatsen, omdat haar kinderen overstuur waren geraakt nadat ze te horen hadden gekregen van islamitische kinderen dat zij naar de hel zouden gaan omdat ze niet gelovig (in Allah) waren.

Dan ben je laf. Dan loop je weg voor datgene wat je zelf het liefst als onbekend houdt, want je wil er niet mee dealen in de echte wereld. Bang voor het onbekende ja, een xenofoob.

Komt dus nog eens bij dat deze twee figuren een nogal belangrijke bestuurlijke taak vervullen, waarbij verantwoordelijk dragen boven aan staat. De een wethouder in diversiteit(!) en sociale zaken(!), de ander burgemeester(!).

Deze mensen zijn dus verantwoordelijk voor de burgers.

En de meeste Joden/ongelovige haat, de meeste agressie tegen homo's, transgenders enz komt voort uit Noord Afrikaanse/Arabische hoek -zoals dat wegmoffel rapport van Groot Wassink al aantoonde- en met dit soort gestoorde illusionaire bestuurders -die in hun naieve waan dit wanbeleid in stand houden- zal het voor die homoseksuele/transgendere burgers alleen maar meer en meer verslechteren.

Maar owjee, die andere kant; de "extreem" rechtsen, de "xenofoben", de "racisten".
AMEN!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_200573791
Reeksen.

twitter
pi_200573913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dit soort opvattingen door krijgt. Ben je opgevoed in een streng religieus gezin? Ik ken echt niemand in het echte leven die hier zo over denkt.
Mensen zijn eerder geïndoctrineerd/opgevoed om het "normaal" te vinden dan andersom, want biologisch gezien is het gewoon een afwijking. Dat men geïndoctrineerd wordt om het te accepteren blijkt uit het gegeven dat tot enkele decennia geleden men het als een afwijking zag wat behandeld moest worden. In de media en onderwijs is er een enorme propaganda voor gevoerd om het te normaliseren.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:41:29 #225
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200573959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Nober het volgende:
Reeksen.

[ twitter ]
Snel , bouw een buurthuis en/of creëer nieuwe stageplekken
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:41:34 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:38 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Mensen zijn eerder geïndoctrineerd/opgevoed om het "normaal" te vinden dan andersom, want biologisch gezien is het gewoon een afwijking. Dat men geïndoctrineerd wordt om het te accepteren blijkt uit het gegeven dat tot enkele decennia geleden men het als een afwijking zag wat behandeld moest worden. In de media en onderwijs is er een enorme propaganda voor gevoerd om het te normaliseren.
Hoezo een afwijking? Van wat dan?
Huilen dan.
pi_200573987
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die kwamen ook altijd het meest in beeld. Bevestigde het beeld bij mensen dat het meer ging om shockeren en de beest uithangen dan acceptatie.
Dus werkt het averechts in het grote geheel.
Klopt. Een van mijn homo vrienden heeft dan ook helemaal niks met de pride hierdoor. Hij vond het kwalijk en schadelijk voor de zaak.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:44:25 #228
3542 Gia
User under construction
pi_200574006
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Heel verdrietig dit. Hopelijk weten ze de daders te pakken.
Wordt Nederland steeds steeds minder tolerant? De trans-genders hebben het nog steeds er moeilijk. Komt dat door onbegrip? Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Dat meisje is geen transgender of wat dan ook. Ze is niet supervrouwelijk meisjesachtig en wordt daar door een paar kansenpareltjes op afgerekend

Als ze had gezegd: "ik ben een meisje", hadden ze haar ook niet met rust gelaten. Hadden ze wellicht bewijs willen zien.

Haar antwoord 'het maakt niet uit', draagt uit dat ze niks met die gasten van doen wil hebben.

Hoop dat ze zwaar bestraft gaan worden.
pi_200574009
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:
walg ik van het laffe deugtuig die eerst anderen wijs proberen te maken dat dit soort agressie en haat evenredig voor komt, en dan vervolgens de resultaten die aantonen dat dit niet het geval is ergens in een la leggen om het vervolgens een half jaar later (na de verkiezingen natuurlijk) ergens in de zomer het "eventjes" openbaar maken en er verder niet meer op terug komen, omdat ze ten koste van alles stigmatisering willen voorkomen.
Klinkt een beetje alsof je conclusies hebt lopen trekken die in je eigen straat passen door een bepaalde passage uit een rapport te maken? Ik heb namelijk niet het gevoel dat je het gevolg van een lage sociaal-economische status mee hebt genomen in je mening. Maar zoals ik zei, zolang het in je straat past. Daar hebben ze ook een woord voor ;)

quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Xenofobie zeg je? Nou inderdaad misschien wel. Die Rutger Groot Wassink durft niet in te zien dat niet-westerse culturen dramatisch anders zijn, en houdt ie datgene wat voor hem onwenselijk is (dat waar ie uit angst niet aan wil denken) zoveel mogelijk in het onbekende.
Halsema precies hetzelfde. Voor de bühne altijd op komen voor iedereen, en geen kwaad woord over een ideolgie die kinderen wijs maakt dat als je niet gelooft dat je naar de hel gaat, maar ondertussen wel snel haar eigen kids naar een andere school verplaatsen, omdat haar kinderen overstuur waren geraakt nadat ze te horen hadden gekregen van islamitische kinderen dat zij naar de hel zouden gaan omdat ze niet gelovig (in Allah) waren.

Vreemd om die 2 aan te wijzen als schuldigen voor iets wat al decennia speelt maar om het christendom en de hel hierbij te betrekken uit het niks is nog vreemder.

quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:
En de meeste Joden/ongelovige haat, de meeste agressie tegen homo's, transgenders enz komt voort uit Noord Afrikaanse/Arabische hoek -zoals dat wegmoffel rapport van Groot Wassink al aantoonde- en met dit soort gestoorde illusionaire bestuurders -die in hun naieve waan dit wanbeleid in stand houden- zal het voor die homoseksuele/transgendere burgers alleen maar meer en meer verslechteren.

Iets met sociaal-economische status, zie boven. Correlatie vs causatie. Ik denk dat ik hierover vrij lang door kan gaan maar zolang je het onbekende als oorzaak ziet ga je nooit naar een oplossing werken.

quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:

Maar owjee, die andere kant; de "extreem" rechtsen, de "xenofoben", de "racisten".
Extreem rechts is iets anders dan xenofoob. Extreem rechts is overigens een stuk kwalijker ja.

Ik denk dat je teveel gelooft in de conclusies die je zelf hebt getrokken en vastzit in je eigen loop van vooroordelen. Wat dat betreft kan je geen eerlijke discussie houden. Je wilt namelijk niet naar daadwerkelijke oorzaken kijken want je hebt je eigen (foute?) oorzaak al klaarstaan.
pi_200574010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Nober het volgende:
Reeksen.

[ twitter ]
Het hele wegkijken is een groot probleem.
Ze willen het niet benoemen. Ook op nu.nl geen woord over het uiterlijk maar wel massaal huilen over de gevolgen en iedereen weer op social media deugpuntjes scoren hoe erg het wel niet is.
Tja wat moet je er dan mee?
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 12:46:41 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200574050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:38 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Mensen zijn eerder geïndoctrineerd/opgevoed om het "normaal" te vinden dan andersom, want biologisch gezien is het gewoon een afwijking. Dat men geïndoctrineerd wordt om het te accepteren blijkt uit het gegeven dat tot enkele decennia geleden men het als een afwijking zag wat behandeld moest worden. In de media en onderwijs is er een enorme propaganda voor gevoerd om het te normaliseren.
Want als iets een "biologische afwijking" is moet het kapot en verwijderd worden? Dat is toch wel heel primitief gedachtegang. Net als apen dat ook doen? Je kan ook zelf nadenken. Heb jij er last van dat twee mensen verliefd zijn op elkaar? Waarom zouden hun dat niet mogen? Moet iedereen in de pas lopen? Rood haar is ook een biologische afwijking als je zo zou denken, klein gedeelte van de wereldbevolking heeft dat. Moeten die zich ook maar aanpassen door hun haar te verven?

quote:
Uit een rapport van het Sociaal en Cultureel Planbureau uit 2012 blijkt dat grofweg 4% van de mannen en 3% van de vrouwen zich als homoseksueel, resp. lesbisch identificeert. Als biseksueel betitelen zich 3% van de mannen en eveneens 3% van de vrouwen, terwijl 10% van de mannen en 12% van de vrouwen aangaven dat zij één of meerdere keren seks hebben gehad met mensen van het eigen geslacht.
Al die mensen mogen dat niet meer doen omdat jij het een afwijking vind?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:51:32 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200574123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Voor bijna elk onderwerp hier in NWS geldt dat het verwerpelijk wordt gevonden bij niet-westerse hunnie, maar dat men zichzelf er eigenlijk ook schuldig aan maakt.
Daarom is het ook onvermijdelijk dat islam en rechts zich verenigen en dat progressief/links zich tegenover de Islam positioneert. Dat zijn immers natuurlijke vijanden.
Dit duurt geen 10 jaar meer voor het zover is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:52:49 #233
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_200574157
Wel bijzonder trouwens dat de vader het verhaal deelt op LinkedIn. Lijkt me nu niet het meest logische platform voor zo iets.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_200574199
Volstrekt idioot om iemand voor zoiets in elkaar te slaan. Neemt niet weg dat wij wel een beetje doordraaien in dit. Volgens de vader weet Frederique nog niet zo goed wat ze is. Dan moet ze in haar paspoort kijken. Ze weet toch ook wat haar geboorteplaats en geboortedatum zijn of wil ze dat ook ter discussie stellen?
pi_200574221
Beste mensen, ik heb geen tijd meer over om te reageren op jullie reacties. Vanavond ben ik weer terug met sterke onderbouwingen!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:56:36 #236
22565 asco
Los in deze tent
pi_200574245
Ah, onoplosbaar probleemnieuws deeltje TIG.

Hopelijk melden enkele politici weer dat ze geschokt zijn en dan kunnen we met een gerust hart weer op naar het volgende incident.
pi_200574292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Tief op naar je racistische kutwijk. Echt, scheid jezelf alsjeblieft af van de rest van de samenleving.
De Nederlandse regering is niet racistisch. Doe er wat aan als je je eigen land en leiders zo haat
West-Melanesia
pi_200574306
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Koekoek 8)7 .

Weet je zeker dat je niet een beetje hard wordt van al die sappige mannen?
Goed opgemerkt vooral latente homos die niet uit de kast kunnen komen zijn vaak zo bizar fel tegen anderen. :D
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 13:01:47 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200574342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef maan_man het volgende:
Volstrekt idioot om iemand voor zoiets in elkaar te slaan. Neemt niet weg dat wij wel een beetje doordraaien in dit. Volgens de vader weet Frederique nog niet zo goed wat ze is. Dan moet ze in haar paspoort kijken. Ze weet toch ook wat haar geboorteplaats en geboortedatum zijn of wil ze dat ook ter discussie stellen?
Dat jij je niet voor kan stellen hoe is het om in een verkeerd lichaam van het verkeerde geslacht geboren te zijn betekend niet dat andere mensen hier niet mee zitten.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:02:56 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200574361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:55 schreef Werkperd het volgende:
Beste mensen, ik heb geen tijd meer over om te reageren op jullie reacties. Vanavond ben ik weer terug met sterke onderbouwingen!
Nee hoeft niet hoor
Huilen dan.
pi_200574395
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.
quote:
In tegenstelling tot Roze Zaterdag is de Amsterdam Pride, zoals het evenement van 1996 tot 2006 heette, niet ontstaan als demonstratie of protestmars. Amsterdam Pride was een feest, georganiseerd door homohoreca-ondernemers verenigd in GBA (Gay Business Amsterdam), om Amsterdam als homo-uitgaansstad te promoten en de vrijheid en diversiteit van onze stad te vieren. Dit zit nog steeds verankerd in het DNA van het festival.
https://www.immaterieelerfgoed.nl/nl/prideamsterdam
pi_200574430
"geslagen omdat je bent wie je wilt zijn", nee het is "geslagen omdat je een gefrustreerde tyfuslijer bent tegengekomen die zijn aggressie niet kon beheersen"...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:11:06 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200574526
quote:
Je citeert een beetje selectief en het zal wel aan mij liggen maar ik haal daar niet uit dat de pride om fisten, pijpen en neuken draait
Huilen dan.
pi_200574557
Transfobie begint echt een zereneus probleem te worden in Nederland.
pi_200574710
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Mijn bek val weer open van verbazing over de grenzeloze naïviteit en passiviteit.

Je dochter is zojuist zwaar mishandeld, maar we moeten vooral niet wijzen op het feit dat de daders overweldigend uit een behaalde hoek komt.

Echt wat een slappe zak is deze vader. :r
Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
Het is Amstelveen.
Denk aan die Hilversumse deugnieten die in Mallorca te keer gingen. Met hun papaa'tjes die de boel wel weer regelen.
Denk aan die 73 jarige Arnhemse homo.
Toen de daders niet bekend waren dacht iedereen aan Marokkanen.
Toen de daders bekend waren (blanke knulletje met rijke pappa's uit Rozendaal) waren het ineens dappere pedo-hunters.

Denk aan de Treintweet van Thierry.
Denk aan de moordenaar van Marianna Vaatstra. Ook iedereen dacht aan buitenlanders.

etc etc etc.

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200574785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
:') Het geweld komt voornamelijk uit één bepaalde hoek. Zo beter?
pi_200574792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Dat is niet zo natuurlijk.. anekdotisch bewijs doet geen afbreuk aan het grote plaatje van zich misdragende kansenparels
pi_200574799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Leg het eens uit dan. Ik ben benieuwd naar je ontzettende lulverhaal.
hoi mannetje en vrouwtje geeft success in evolutionaire zin. Makkelijk he?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200574801
quote:
Vlak voor de mishandeling komt ze twee jongens tegen op het Westwijkplein. “Een van hen vroeg aan haar: ‘Ben je een jongen of een meisje?’ Toen antwoordde ze: ‘Dat maakt toch niet uit?’ Daarna stelde hij de vraag schreeuwend opnieuw en zei ze: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”
Wel een beetje bijdehand. Iemand vraagt iets. Daar kun je antwoord op geven. Of gewoon negeren of zeggen dat je het niet wilt zeggen. Dat het iets uitmaakt, is 'n insinuatie in feite. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal.

quote:
De politie meldt maandag dat het gaat om vier of vijf jongens in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Daarnaast hebben ze een beschrijving gedeeld van de kleding van twee van hen. Een van hen droeg een goud/geel heuptasje. Een ander droeg een paarse korte broek met daarboven een zwart t-shirt met een blauw/paarse opdruk dat leek op het heelal. Ook doen ze een getuigenoproep.
Lekker duidelijk signalement ook. Die gaan ze wel vinden :')
pi_200574816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
1 op de 250 trans personen heeft spijt van de transitie.
Het is jammer dat dit soort anti-trans bullshit op het forum kan blijven staan. De mods laten wel vaker steken vallen als het om dit onderwerp gaat.
pi_200574826
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Mijn bek val weer open van verbazing over de grenzeloze naïviteit en passiviteit.

Je dochter is zojuist zwaar mishandeld, maar we moeten vooral niet wijzen op het feit dat de daders overweldigend uit een behaalde hoek komt.

Echt wat een slappe zak is deze vader. :r
Inderdaad. Eerst wordt Peter R de vries ons ontnomen door de Marokkaanse Maffia.

Nu dit weer door Marokkanen. De lijst wordt langer en langer.

Wanneer gebeurd er eens iets aan de aanpak tegen dit uitschot?
Love is in the air!
pi_200574830
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:13 schreef thabit het volgende:
Transfobie begint echt een zereneus probleem te worden in Nederland.
juist het benadrukken irriteert steeds meer en meer mensen. Vroegah zag je het niet eens. Nu is op eens iedereen volgens de media transgender. Ik snap heel goed dat dit botst met een bepaald geloof en opvoeding. Actie geeft reactie.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:30:13 #253
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_200574889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef Bargehassus het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat de vader het verhaal deelt op LinkedIn. Lijkt me nu niet het meest logische platform voor zo iets.
Dit soort mensen zijn echt de aids van LinkedIn ja. Net als al dat geneuzel over kinderen die 'vmbo-tl advies kregen maar nu een master hebben gedaan' van ouders :') Ga met dat soort onzin lekker naar Facebook toe.
pi_200574892
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
Het is Amstelveen.
Denk aan die Hilversumse deugnieten die in Mallorca te keer gingen. Met hun papaa'tjes die de boel wel weer regelen.
Denk aan die 73 jarige Arnhemse homo.
Toen de daders niet bekend waren dacht iedereen aan Marokkanen.
Toen de daders bekend waren (blanke knulletje met rijke pappa's uit Rozendaal) waren het ineens dappere pedo-hunters.

Denk aan de Treintweet van Thierry.
Denk aan de moordenaar van Marianna Vaatstra. Ook iedereen dacht aan buitenlanders.

etc etc etc.

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Onzin natuurlijk wanneer men oververtegenwoordigd is in de cijfers.
Dan moet je niet wegkijken en heel Nederland met een belerend vingertje toespreken (wat ongetwijfeld vanavond in de talkshows zal gebeuren) of de boel bagatelliseren maar gewoon eerlijk benoemen en kijken wat er aan te doen is.

Dat geldt overigens voor veel zaken hoor.
Ja maar Nederlanders krijgen ook geen stageplekken... of ja maar ook niet studenten misdragen zich...
Altijd dat gedownplay wanneer de vinger ergens op de zere plek gelegd wordt.
Dat is precies de reden dat het er nooit echt progressie in zit en vaak juist averechts werkt.
pi_200574895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
Het is Amstelveen.
Denk aan die Hilversumse deugnieten die in Mallorca te keer gingen. Met hun papaa'tjes die de boel wel weer regelen.
Denk aan die 73 jarige Arnhemse homo.
Toen de daders niet bekend waren dacht iedereen aan Marokkanen.
Toen de daders bekend waren (blanke knulletje met rijke pappa's uit Rozendaal) waren het ineens dappere pedo-hunters.

Denk aan de Treintweet van Thierry.
Denk aan de moordenaar van Marianna Vaatstra. Ook iedereen dacht aan buitenlanders.

etc etc etc.

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Jammer, anders hadden we het op kunnen lossen met een gaybrapad en een buurtcentrum.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200574922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

juist het benadrukken irriteert steeds meer en meer mensen. Vroegah zag je het niet eens. Nu is op eens iedereen volgens de media transgender. Ik snap heel goed dat dit botst met een bepaald geloof en opvoeding. Actie geeft reactie.
Over reactie gesproken...
Wat een enge reactie.

Welke actie bedoel je van transgenders.
Dat ze "transgender" kleding aanhebben?

quote:
"Vroegah zag je het niet eens".
Is het tegenwoordig een probleem dat je "het wél ziet"?

Is een reactie geoorloofd omdat iemand er op een bepaalde manier uitziet?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200574938
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:30 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dit soort mensen zijn echt de aids van LinkedIn ja. Net als al dat geneuzel over kinderen die 'vmbo-tl advies kregen maar nu een master hebben gedaan' van ouders :') Ga met dat soort onzin lekker naar Facebook toe.
Daarom moet je ook geen linkedin hebben. Veel te hoog facebook gehalte tegenwoordig.
pi_200574960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

hoi mannetje en vrouwtje geeft success in evolutionaire zin. Makkelijk he?
Ja, dus, en? Ik mis nog even hoe transgenders dan een probleem zijn. We moeten en zullen alle 7 miljard voortplanten?
"Pools are perfect for holding water"
pi_200574974
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

1 op de 250 trans personen heeft spijt van de transitie.
Het is jammer dat dit soort anti-trans bullshit op het forum kan blijven staan. De mods laten wel vaker steken vallen als het om dit onderwerp gaat.
Valt niet tegen al die valse onzin op te modereren. Maar dit is inderdaad wel een hardnekkige ja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200574978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:52 schreef Bargehassus het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat de vader het verhaal deelt op LinkedIn. Lijkt me nu niet het meest logische platform voor zo iets.
LinkedIn is Feesjboek voor mensen die denken dat ze 'n "carriere" hebben.
pi_200575213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wel een beetje bijdehand. Iemand vraagt iets. Daar kun je antwoord op geven. Of gewoon negeren of zeggen dat je het niet wilt zeggen. Dat het iets uitmaakt, is 'n insinuatie in feite. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
[..]

Welja, victim blaming kan er ook nog wel bij in dit topic.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 13:48:50 #262
441859 crew  Lenny77
pi_200575282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

juist het benadrukken irriteert steeds meer en meer mensen. Vroegah zag je het niet eens. Nu is op eens iedereen volgens de media transgender. Ik snap heel goed dat dit botst met een bepaald geloof en opvoeding. Actie geeft reactie.
Er zijn helemaal niet veel transgenders en ik moet de eerste nog tegenkomen die zich heeft laten ombouwen 'omdat de media zegt dat het normaal/ leuk is'. Je bent het of je bent het niet, je kan er geen maken.
Vroeger zag je ook zeer weinig scheidingen --> het mocht niet plus het KON niet want als vrouw zou je omkomen met je veel te grote gezin (geen anticonceptie plus zwaar aangemoedigd door de kerk). Je wil niet weten hoeveel mensen vroeger een miserabel en weggegooid leven hebben geleefd omdat het niet kon/ mocht.
Homo's, transgenders,.. hebben altijd al bestaan, ze kregen gewoon de plaats niet om zichzelf te kunnen zijn (ze bekochten het met hun leven, werden uitgestoten, enz...)
Ik kan me oprecht niet voorstellen waarom iemand in godsnaam meent zich te mogen bemoeien met het leven van een ander, dat je hun het niet gunt om gelukkig te zijn! Ze doen niemand kwaad, je leest nooit artikels van rondrazende homo's die hetero's in elkaar slaan of transgenders die cis mensen op straat belagen.
Laat iedereen toch gewoon zijn eigen ding doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 13:49:22 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200575295
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Voor bijna elk onderwerp hier in NWS geldt dat het verwerpelijk wordt gevonden bij niet-westerse hunnie, maar dat men zichzelf er eigenlijk ook schuldig aan maakt.
Conservatieven kruipen altijd bij elkaar, of het nou een bierdrinkende tokkie is of een haatbaard. Het gros van die 'je mag het niet zeggen'-types zien de Islam dan ook niet als bedreiging, eerder als concurrentie. Vrouwen terug de keuken in trappen en homo's de kast in kunnen zij heel goed zelf. Hebben ze geen getint volk uit verre vieze landen voor nodig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200575343
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:24 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

:') Het geweld komt voornamelijk uit één bepaalde hoek. Zo beter?
Het is voornamelijk zo dat zolang men de daders van een mishandeling niet weet, overal wordt rondgebazuind dat het "wel weer Marokkanen zullen zijn", op verjaardagen etc. Op het moment dat het blanke knulletjes blijken te zijn hoor je bijna niks meer.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200575384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

juist het benadrukken irriteert steeds meer en meer mensen. Vroegah zag je het niet eens. Nu is op eens iedereen volgens de media transgender. Ik snap heel goed dat dit botst met een bepaald geloof en opvoeding. Actie geeft reactie.
Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200575432
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:37 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

hoi, enge user icon trouwens en verderfelijke standpunten. Maar goed, omdat je waarschijnlijk in je eigen woke toren zit nog 1 keer.

Als je continue het signaal in de maatschappij afgeeft via de media dat iedereen transgender is zal er een groep zeggen van hey, verdomt, nu je het zegt maar dat willen we niet/mag niet/kan niet/etc en dat geeft weer reactie in de breedste zin van het woord. Geweld is inderdaad het afvoerputje en valt niet goed te praten.

Nou, ga je Twentse ros nu maar weer aftrekken op Mieke omdat zij op feesboek zegt dat iedereen van de wereld is en de wereld van iedereen.
Ik moet even bijkomen van jouw gedachtenveld. Ik snap er niks van.
Laat ik mij concentreren op één vraag:

Je zegt:
quote:
Als je continue het signaal in de maatschappij afgeeft via de media dat iedereen transgender is...
Wie is "je"?
En deze "je"....
via welk medium, wanneer gaf deze het signaal in de maatschappij dat iedereen transgender is.

Ik ben bijvoorbeeld niet transgender, dus dat "iedereen" klopt niet.
En hoe bereik je iedereen in "de maatschappij"?

Dat waren mijn concrete vragen.
Bedankt al vast voor het antwoord.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 13:57:34 #267
441859 crew  Lenny77
pi_200575441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
[ twitter ]
Gelukkig zijn de tijden voorbij van linkerarmen vastbinden achter de rug, slaan op die linkerhandjes enz...
Arme schaapjes :'(
Hopelijk gaan deze tijden ook voorbij van mensen in immorele en onmenselijke hoeken te steken en menen het recht te hebben ze in elkaar te slaan of erger.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:59:17 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200575477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, dus, en? Ik mis nog even hoe transgenders dan een probleem zijn. We moeten en zullen alle 7 miljard voortplanten?
Misschien is het goed om onze favoriete bieruser ook even te vertellen dat homoseksualiteit wel degelijk een (bij sommige diersoorten aangetoond) praktisch biologisch nut dient voordat hij weer over onnatuurlijk dit dat begint.
Huilen dan.
pi_200575517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de tijden voorbij van linkerarmen vastbinden achter de rug, slaan op die linkerhandjes enz...
Arme schaapjes :'(
Hopelijk gaan deze tijden ook voorbij van mensen in immorele en onmenselijke hoeken te steken en menen het recht te hebben ze in elkaar te slaan of erger.
klopt links-handige miss shows, minimaal 20% van de gasten in talksshows moesten linkshandig zijn, linkshandig voetbal team afgevaardigd etc etc. Dat heeft geholpen voor acceptatie. En verplicht leesvoer voor rechtshandigen. Linkshandige make-up goeroe die dagelijks in iedere show moest verschijnen etc.

gast, wat een onzin. Niemand boeit het of iemand links handig of rechtshandig is. Hetzelfde geldt voor transgender of homo. Echter ga je het continue benadrukken krijg je reacties van mensen die denken hey wacht eens ff, nu je het zegt. Dat wil ik niet/mag ik niet/etc.

dus prima voorbeeld. Lekker laten gaan en geen aandacht aan besteden of zeggen dat je het nu moet accepteren anders ben je homo-foob of niet woke.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:02:38 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200575521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
[ twitter ]
Het idee alleen al dat je seksualiteit je aangepraat kan worden :') . Als m'n ouders me vroeger meer naar de gaypride hadden laten kijken was ik nu vast homo geweest... koekoek 8)7 .
Huilen dan.
pi_200575537
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Misschien is het goed om onze favoriete bieruser ook even te vertellen dat homoseksualiteit wel degelijk een (bij sommige diersoorten aangetoond) praktisch biologisch nut dient voordat hij weer over onnatuurlijk dit dat begint.
Ik ben bang dat die knuppel een verloren zaak is, en hij niets aanneemt wat niet in zijn achterlijke straatje past.

Ik ben inmiddels wel klaar met het 'in discussie gaan', is compleet zinloos, dus ik houd het gewoon bij namen en shamen.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 14:04:20 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200575552
quote:
Mijn dochter Frédérique is niet transgender, maar zegt gewoon dat ze is wie ze is.
Waarom er dat dan toch weer bij gehaald moet worden ontgaat me compleet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_200575554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben bang dat die knuppel een verloren zaak is, en hij niets aanneemt wat niet in zijn achterlijke straatje past.
klopt... gelukkig ben jij onze reddende engel.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200575562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:04 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

klopt... gelukkig ben jij onze reddende engel.
Nee hoor. Alleen maar degene die jouw onzin benoemt.

Er zijn hier nog een aantal mensen die oprecht proberen om je correcte informatie bij te brengen. Ik niet. Ik acht je hopeloos verloren.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:06:49 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200575601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben bang dat die knuppel een verloren zaak is, en hij niets aanneemt wat niet in zijn achterlijke straatje past.

Ik ben inmiddels wel klaar met het 'in discussie gaan', is compleet zinloos, dus ik houd het gewoon bij namen en shamen.
In zijn geval is het gelukkig maar een kleine moeite om feitelijke onjuistheden te weerleggen wanneer het aankomt op biologie en evolutie.
Huilen dan.
pi_200575603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen maar degene die jouw onzin benoemt.
leuk thanks. ben je dankbaar
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200575622
Nou.
Wordt er een meisje in elkaar geslagen door een stel jongetjes met heuptasjes, en wat wordt de teneur in het topic?

"Geweld is niet goed, maar...
pappa is een pussy,
ze had beter een vechtsport kunnen leren,
gaypride is een immoreel, dierlijk sexfestijn,
homosexualiteit is abnormaal,
vergelijk het eens met pedofilie,
we moeten allemaal transgender worden,
actie is reactie."

Het is diep treurig.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_200575710
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:07 schreef OllieA het volgende:
Nou.
Wordt er een meisje in elkaar geslagen door een stel jongetjes met heuptasjes, en wat wordt de teneur in het topic?

"Geweld is niet goed, maar...
pappa is een pussy,
ze had beter een vechtsport kunnen leren,
gaypride is een immoreel, dierlijk sexfestijn,
homosexualiteit is abnormaal,
vergelijk het eens met pedofilie,
we moeten allemaal transgender worden,
actie is reactie."

Het is diep treurig.
Er is nog een lange weg te gaan. Het probleem is niet alleen maar bontkraagjes.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 14:16:15 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200575774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er is nog een lange weg te gaan. Het probleem is niet alleen maar bontkraagjes.
Maar het is wel veel prettiger voor sommigen om te doen alsof dat het enige probleem is. Oh, en de verderfelijke homo's, natuurlijk want die vragen erom. :')
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200575777
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:07 schreef OllieA het volgende:
Nou.
Wordt er een meisje in elkaar geslagen door een stel jongetjes met heuptasjes, en wat wordt de teneur in het topic?

"Geweld is niet goed, maar...
pappa is een pussy,
ze had beter een vechtsport kunnen leren,
gaypride is een immoreel, dierlijk sexfestijn,
homosexualiteit is abnormaal,
vergelijk het eens met pedofilie,
we moeten allemaal transgender worden,
actie is reactie."

Het is diep treurig.
Weten we zeker dat dit verhaal echt is of niet verzonnen? Hebben getuigen de mishandeling gezien? Een goede rechercheur houdt rekening met alle opties.

quote:
Het meisje verklaarde vorig jaar onder ede dat ze zwanger zou zijn geraakt doordat haar vriend haar had verkracht. Ze zouden nooit seks hebben gehad en hij zou haar dus GHB of andere drugs moeten hebben gegeven, aldus het meisje. Haar ouders deden aangifte van verkrachting, de jongen werd opgepakt en zat vier dagen vast. De politie heeft uitgebreid onderzoek gedaan, maar vond geen enkel bewijs voor de verkrachting.

De Maasdijkse heeft de leugen maandenlang volgehouden, meldt het OM. Pas in april van dit jaar heeft ze bekend dat ze onder ede heeft gelogen. Justitie meent dat de ex-vriend in de beeldvorming al veroordeeld was, doordat het meisje en haar ouders een bijeenkomt organiseerden waarin ze het verhaal aan haar vriendinnen en hun moeders vertelde.
https://www.parool.nl/nie(...)rkrachting~bc632a7f/
pi_200575791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Waarom er dat dan toch weer bij gehaald moet worden ontgaat me compleet.
Blijkbaar is die vader erg gretig om de nieuwsberichten daar over te laten gaan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:23:36 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200575947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar het is wel veel prettiger voor sommigen om te doen alsof dat het enige probleem is. Oh, en de verderfelijke homo's, natuurlijk want die vragen erom. :')
Krijg je ervan met die walgelijke propaganda...
Huilen dan.
pi_200575970
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het idee alleen al dat je seksualiteit je aangepraat kan worden :') . Als m'n ouders me vroeger meer naar de gaypride hadden laten kijken was ik nu vast homo geweest... koekoek 8)7 .
Die pa lijkt wel erg fanatiek te zijn.
pi_200576019
Het zijn wel weer de usual suspects die in één of andere vorm aan victim blaming doen en daarmee helaas aantonen dat intolerantie niet voorbehouden is aan 1 bevolkingsgroep in het bijzonder.
pi_200576051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die pa lijkt wel erg fanatiek te zijn.
Hij moedigt linkshandigheid inderdaad aan door zijn kind te steunen en haar linkerhand niet op haar rug te knopen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200576080
En vol :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')