abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200570520
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 08:37 schreef Magica het volgende:

[..]

Wat is nou het nut om maar te blijven benadrukken dat het door he strot wordt gedouwd en niet normaal is?
Maar geweld moet je niet accepteren :')
Je ziet niet dat je zo ook meewerkt aan het probleem?
Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte. (Dit geldt eveneens voor mensen die dus bij het minste geringste geweld gebruiken)

Maar hoe ondersteund dat geweld? Als iemand ergens last van heeft (zoals psychische problemen etc), geven we toch hulp?
Jij draait het een beetje om naar mijn mening, alsof er een andere mening over hebben, betekent dat je geweld begrijpt.

In de verste verte niet.
pi_200570555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je kunt die twee zaken niet goed met elkaar vergelijken.

Je maakt een denkfout door het allebei "pijn" te noemen. Maar echte pijn is fysiek.
Nee hier maak jij een denkfout door pijn alleen fysiek te noemen.

quote:
Je hebt gelijk dat mensen ook psychisch gekweld kunnen worden en dat kun je dan ook "pijn" noemen, bij gebrek aan een beter woord.
Nee dat is gewoon pijn.

quote:
Maar het is onzinnig om pijn te vergelijken met een psychische kwelling, in de zin dat de een erger is dan de ander.
Daarom zei ik ook dat woorden net zoveel pijn kunnen doen.
West-Melanesia
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:48:28 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:42 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.

[ afbeelding ]

Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:
[..]

Hey kijk intellectuele_user komt met een opstel uit 3 havo om te laten zien dat LGBT'ers óók heel naar zijn en het daarom niet zo'n probleem is om ze in elkaar te slaan. Wat een verrassing!
Huilen dan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:49:38 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte. (Dit geldt eveneens voor mensen die dus bij het minste geringste geweld gebruiken)

Maar hoe ondersteund dat geweld? Als iemand ergens last van heeft (zoals psychische problemen etc), geven we toch hulp?
Jij draait het een beetje om naar mijn mening, alsof er een andere mening over hebben, betekent dat je geweld begrijpt.

In de verste verte niet.
Wat noem jij nu precies een geesteszieke?
Huilen dan.
pi_200570592
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat noem jij nu precies een geesteszieke?
Mensen die zichzelf niet identificeren als man OF vrouw.

Ik heb geen moeite met homo’s of lesbiennes.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:56:44 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_200570699
quote:

[..]

Solidariteit van LGBTQ met moslims is geen eenrichtingsverkeer, je hebt ook "moslims" die solidariteit tonen met de LGBTQ-gemeenschap.

[ afbeelding ]

Daarnaast zijn LGBTQ niet altijd arme slachtoffers, maar doen ze ook dit soort haatdragende dingen:
[..]

Je weet ook dat Ilhan omar een politieke agenda heeft en dit alleen doet uit winstbejag?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 09:57:03 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200570704
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik ben helemaal niet tegen moslims of voor transgenders of andersom. Ik weet wel dat er een enorme clash gaat komen tussen de islam en de Wokies. En ik weet ook wie deze clash met overtuiging gaat winnen. Daar verandert die ene gay-iman of die 20 agressieve transen niks aan.
The End Times are wild
pi_200570726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk tussenvormen in fysiek opzicht, hoewel zeer zeldzaam. Mensen die deels mannelijke en deels vrouwelijke geslachtskenmerken hebben.

Maar meestal is het een mentale kwestie, in de hand gewerkt door types als de vader van het slachtoffer in deze casus.
pi_200570744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk tussenvormen in fysiek opzicht, hoewel zeer zeldzaam. Mensen die deels mannelijke en deels vrouwelijke geslachtskenmerken hebben.

Maar meestal is het een mentale kwestie, in de hand gewerkt door types als de vader van het slachtoffer in deze casus.
Dat is een afwijking in de chromosomen, zulke mensen identificeren zich nog steeds als man of vrouw, niet als geen van beide, nee dat is niet normaal.
pi_200570745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet tegen moslims of voor transgenders of andersom. Ik weet wel dat er een enorme clash gaat komen tussen de islam en de Wokies. En ik weet ook wie deze clash met overtuiging gaat winnen. Daar verandert die ene gay-iman of die 20 agressieve transen niks aan.
Ja, dat is gewoon een kwestie van een enorm nummeriek overwicht.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:00:18 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200570754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dus het is aangepraat zeg je? Net zoals homo zijn aangepraat is en dus te genezen is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200570770
Wat nog iets zou kunnen uithalen is het afschaffen van al die verschillende scholen.
pi_200570773
quote:

[..]

Ik zie het je kunnen identificeren met een bepaald hokje meer als een soort spectrum. Net zoals IQ. En in mijn ogen zijn mensen met een laag IQ niet ineens geestesziek, omdat ze niet normaal zijn.
pi_200570790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is een afwijking in de chromosomen, zulke mensen identificeren zich nog steeds als man of vrouw, niet als geen van beide, nee dat is niet normaal.
Dus niet normaal is geesteziek? Hmmm.
pi_200570830
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dus het is aangepraat zeg je? Net zoals homo zijn aangepraat is en dus te genezen is?
Dat laatste is onzin.

Maar als je ouders hebt die een kind van jongsaf aan belonen wanneer het zich androgyn gedraagt, en dit ook aanmoedigen met kleding en kapsel, dan is het logisch dat het kind zich ook als zodanig ontwikkelt. Niet altijd, maar soms wel.
pi_200570838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 04:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Je bedoelt streng gelovige scholen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:07:34 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200570880
quote:

[..]

Waarom zijn die mensen geestesziek?
Huilen dan.
pi_200570898
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
De reacties in dit topic stemmen mij haast net zo droevig als het nieuwsbericht in de OP.

Man man man wat een ontzettende treurnis weer.
Wat is jouw positieve bijdrage in dit topic? Daar hebben we meer aan dan zo'n oneliner.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:08:33 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200570904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat laatste is onzin.

Gelukkig maar :)

quote:
Maar als je ouders hebt die een kind van jongsaf aan belonen wanneer het zich androgyn gedraagt, en dit ook aanmoedigen met kleding en kapsel, dan is het logisch dat het kind zich ook als zodanig ontwikkelt. Niet altijd, maar soms wel.
Maar wat is wel goed dan? Een meisje als meisje of een jongen als jongen opvoeden is ook niet in alle gevallen goed. Als een meisje zich jongen voelt (of andersom) dan kan het een kind diep ongelukkig maken als het meisje perse een jurk moet dragen ipv spijkerbroek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200570930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat laatste is onzin.

Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
twitter
pi_200570951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet ook dat Ilhan omar een politieke agenda heeft en dit alleen doet uit winstbejag?
Gelukkig is dat heel anders dan de negatieve mensen in dit topic, die hebben helemaal geen politieke agenda.
pi_200570969
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:11 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Gelukkig is dat heel anders dan de negatieve mensen in dit topic, die hebben helemaal geen politieke agenda.
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
pi_200570995
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen? :')
Het zou toch mooi zijn als deze kinderen, ja de daders zijn nog kinderen, meer bewust en tolerant worden. Dat is een les voor deze kids waar wij als maatschappij ook aan hebben. Of heb je liever dat ze een taakstraf krijgen en ze na de straf weer op oude voet verder gaan?
Hoe denk je nog menselijkheid in dat soort schuim te krijgen als ze nu al zo ver gaan dat ze tanden en neuzen losbeuken?
pi_200570997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 01:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Jij begint over een slaapkamer niet ik. Ik snap niet waarom je zo openlijk voor moet uitkomen over hetgeen wat je toch in een slaapkamer doet. Hand in hand lopen is heel anders dan gayprides organiseren waarbij iedereen half naakt rondloopt en elkaar vrijwel anaal boort. Waarom moet dat zo publiekelijk gebeuren? Waarom moet het perse op die manier gelanceerd worden? Waar komt die noodzaak vandaan? Waar ligt de grens? Buiten in het openbaar neuken? Nou als je al voor 99% daarmee bezig bent dan maak het met die 1% ook gewoon af.
Gaypride volgens Werkperd: Live sexshows
Werkelijkheid Gaypride (Amsterdam): 6% ontbloot bovenlijf. 0,32% in string.

Het is weer helemaal in lijn met wat ik de laatste tijd veel te vaak hier zie. "Ik heb niets tegen homo's, transgender, etc MAAR......"
pi_200571014
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Wegkijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')