Mee eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Raw85 het volgende:
Ik weet niet of deze column hier al gedeeld is. Zo ja, excuus voor de herhaling.
Het gaat om een Volkskrant-artikel waarin de schrijver vertelt over een mishandeling die hij zelf heeft meegemaakt zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe was.
(Zijn laatste alinea mag ik hier wel posten toch?)
[..]
Ze gaan dus sowieso twee weken eisen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Raar, 14 dagen voorarrest is langer dan de uiteindelijke straf.
Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?quote:
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.quote:
Voorbeeld stellen wellicht?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?
Ja die zijn intimi van OM dus dan gelden er andere regels.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Ja en het doelwit was geen witte man, maar een persoon van de onderdrukte klasse namelijk zo'n lgbtqiap geestesziekte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef detaris het volgende:
[..]
Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders.
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
Je weet niet alle feiten. Stel dat die jongen uit Mallorca al van alles onder de leden had en was 1 schop al dodelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kerel...quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je weet niet alle feiten. Stel dat die jongen uit Mallorca al van alles onder de leden had en was 1 schop al dodelijk.
Net andersom he.quote:Prima dat die 14-jarige nog vast zit. Een beetje heropvoeding kan geen kwaad. Misschien is die knaap in de (Islamitische) huis-cultuur wel een held.
Dan is "uit de ouderlijke macht ontzetten" wat mij betreft prima. Maar: Ik loop op de zaken vooruit. Ik weet de feiten domweg niet. Maar het is onzin om die 14 jarige vrij te laten omdat die Mallorco-knapen ook vrij rond lopen. Iedere zaak is een zaak op zich.
Misschien moeten de nabestaanden maar de LGBTI-kaart gaan spelen. Dan zullen de kopschoppers zo vast zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vader bedreigde toch ook mensen om de kinderen te mishandelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
Nog iets van papa gehoord?
Flinke verlenging voor een paar klappen trouwens, doen ze in het Gooi beter.
Ben benieuwd naar de achtergrond van die verdachte
Dat gevoel had ik al toen ik hem bij Humberto zag.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:00 schreef LXIV het volgende:
Vreemd dat dit topic stilgevallen is. Er is inmiddels heel wat informatie naar voren gekomen. Daar lees je in de media weinig over, gelukkig is er GS:
https://www.geenstijl.nl/(...)er-van-frederique-2/
https://www.geenstijl.nl/(...)een-frederique/#more
Misschien is die vader toch niet de Heilige zoals hij zich voordoet te zijn.
Waarschijnlijk om men in de media beseft dat roddels over het verleden van de vader irrelevant zijn. Het maakt de mishandeling niet minder erg. Het doet er niet toe wie haar vader is, al was Frederique de dochter van Willem Holleeder.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:00 schreef LXIV het volgende:
Vreemd dat dit topic stilgevallen is. Er is inmiddels heel wat informatie naar voren gekomen. Daar lees je in de media weinig over, gelukkig is er GS:
https://www.geenstijl.nl/(...)er-van-frederique-2/
https://www.geenstijl.nl/(...)een-frederique/#more
Misschien is die vader toch niet de Heilige zoals hij zich voordoet te zijn.
Dat is helemaal niet de insteek van de artikelen op Geenstijl. Het gaat juist om de rol van die vader binnen deze gebeurtenis. Ze staan in contact met bronnen dichtbij de familie van de verdachte en vernemen al een heel andere lezing van de aanleiding, gebeurtenissen en nasleep van wat er is gebeurd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om men in de media beseft dat roddels over het verleden van de vader irrelevant zijn. Het maakt de mishandeling niet minder erg. Het doet er niet toe wie haar vader is, al was Frederique de dochter van Willem Holleeder.
Dit scenario is zo gek nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |