RAVW benoemt de islamitische cultuur niet maar wijst er wel op..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kan altijd zijn dat de bezem iets mist of dat ik iets over het hoofd zie. Zet dan de volgende keer een TR of stuur even een DM, dan kan het topic hier schoon van blijven.
Die vader blijkbaar gezien de media aandacht die hij genereert.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jongen: "Ben je een jongen of een meisje?"
Meisje: "Dat maakt toch niet uit?"
Eh..... ja, dat maakt voor de meeste mensen wél uit! Al zo'n vier miljoen jaar maakt dat uit. Want als er geen jongens en meisjes zouden zijn, dan zouden er überhaupt geen mensen zijn.
Dus wel een beetje een raar antwoord van dat meisje. Ik begrijp niet dat ze op het schild wordt gehesen voor dat merkwaardige cryptische antwoord. We leven in een vreemde tijd. Wie heeft dat kind gehersenspoeld?
En die jongen had nooit mogen slaan. Een kleine laffe gefrustreerde klootzak. Maar dat wisten we al.
Zet de volgende keer een TR of stuur een DM. Zoals ik net ook al zei. Het desbetreffende bericht is weg, ik had het over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
RAVW benoemt de islamitische cultuur niet maar wijst er wel op..
Kan zijn dat dat wel mag, omdat het niet te openlijk is?
Het maakt niks uit omdat de tijd aan het veranderen is.. Vier miljoen jaar geleden maakte het ook uit dat je ogen goed waren, anders ging je dood. Nu hebben we er brillen voor uitgevonden.. En vroeger was het belangrijk vanwege de voortplanting, maar we hebben nu allemaal systemen om ons voort te planten uitgevonden. Tevens is de mensheid al veel te groot door culturen die graag allemaal zeven kinderen per familie willen als een soort garantie voor een oude dag.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jongen: "Ben je een jongen of een meisje?"
Meisje: "Dat maakt toch niet uit?"
Eh..... ja, dat maakt voor de meeste mensen wél uit! Al zo'n vier miljoen jaar maakt dat uit. Want als er geen jongens en meisjes zouden zijn, dan zouden er überhaupt geen mensen zijn.
Dus wel een beetje een raar antwoord van dat meisje. Ik begrijp niet dat ze op het schild wordt gehesen voor dat merkwaardige cryptische antwoord. We leven in een vreemde tijd. Wie heeft dat kind gehersenspoeld?
En die jongen had nooit mogen slaan. Een kleine laffe gefrustreerde klootzak. Maar dat wisten we al.
Dat kan zo zijn, maar wanneer een veertienjarig meisje dat een verliefd Marokkaantje uitlegt, kan ik me bij zijn frustratie wel iets voorstellen. Wat uiteraard, nogmaals, geen reden is voor geweld.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Het maakt niks uit omdat de tijd aan het veranderen is.. Vier miljoen jaar geleden maakte het ook uit dat je ogen goed waren, anders ging je dood. Nu hebben we er brillen voor uitgevonden.. En vroeger was het belangrijk vanwege de voortplanting, maar we hebben nu allemaal systemen om ons voort te planten uitgevonden. Tevens is de mensheid al veel te groot door culturen die graag allemaal zeven kinderen per familie willen als een soort garantie voor een oude dag.
Dus ja, je kan ook open staan voor andere denkwijzen dan dat zwart witte...
Sterker nog, als je toch denkt dat teruggaan in de tijd zinvol is: Er zijn oude culturen waar ook transgenders waren (of in elk mensen die niet zo in het hokje van man/vrouw pasten) en die kregen rollen in die culturen zoals sjamaan...
Die werden dus op een schild gehesen en hun afwijking werd gezien als gegeven door de goden.
een verliefd Marokkaantje? Dat schudt je uit de mouwquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar wanneer een veertienjarig meisje dat een verliefd Marokkaantje uitlegt, kan ik me bij zijn frustratie wel iets voorstellen. Wat uiteraard, nogmaals, geen reden is voor geweld.
Misschien interpreteer ik je reactie verkeerd, maar die vader schreeuwt juist geen moord en brand over de mishandeling van zijn dochter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:05 schreef SOG het volgende:
Ah we mogen ook al niet meer verbolgen zijn over de met het vingertje wijzende vader die moord en brand schreeuwt over een strafbaar feit, terwijl die zelf onlangs een hele waslijst aan zware strafbare feiten heeft gepleegd.
Oh en er is nu ook een crowdfunding!!! Geen kritiek hierop hier aub! Superinitiatief, hulde!
Ja, dat is ontsproten aan mijn fantasie. Of beter gezegd, aan mijn herinnering. Toen ik lang geleden zelf een veertienjarig jongetje was werd ik ook verliefd op een jongensachtig meisje. Alleen wist ik wel zeker dat het echt een meisje was omdat die malligheid met "transgenders" en dergelijke nog helemaal niet bestond. Ik stelde echter geen vraag, maar zoende haar onverwacht. Dat mag tegenwoordig ook niet meer, maar gelukkig - zij vond het goed en zoende me terug.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:11 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
een verliefd Marokkaantje? Dat schudt je uit de mouw
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar wanneer een veertienjarig meisje dat een verliefd Marokkaantje uitlegt, kan ik me bij zijn frustratie wel iets voorstellen. Wat uiteraard, nogmaals, geen reden is voor geweld.
Hoe bedoel je precies? Ik heb ook m’n twijfels over het hele verhaal, maar er bestaat volgens mij geen twijfel over het feit dat zij is mishandeld op straat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
Raar, 14 dagen voorarrest is langer dan de uiteindelijke straf.quote:
quote:Maar nooit zal ik de leeghoofden de eer gunnen hun laffe klappen ook nog van betekenis te voorzien. Daarmee krijgen de 14-jarige jochies een maatschappelijke relevantie die er vaak helemaal niet is.
Er moet gestraft en heropgevoed waar nodig, maar tegelijk moeten we accepteren dat de mens een beest is dat z’n soortgenoten soms kapot slaat. Zinloos, uit verveling of drugs, maar zonder diepere betekenis. Dat dat al erg genoeg is, zag ik als 14-jarige al haarscherp door mijn blauwe oog.
Dit dus. Het zorgde bij mij al voor opgetrokken wenkbrauwen bij de reactie "ik ben wie ik ben en jij mag zijn wil je wilt zijn". Een 14 jarige zegt dat niet. Niemand zegt dat, tenzij je solliciteert bij d66 of bij op1 aan tafel zit. Die pa verzint het waar ie bij staat. Achterlijke vent.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Die vader vind ik een ongelooflijke paardenlul maar ik ga er veruit dat de mishandeling wel echt heeft plaatsgevonden. Alleen dat het zo wordt uitgemolken omdat 'gender' zo heerlijk hip en modieus is, is om te kotsen. Die vader is gewoon een enorme aandachtshoer die over de rug van zijn kind wat landelijke aandacht wil krijgen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Raw85 het volgende:
Ik weet niet of deze column hier al gedeeld is. Zo ja, excuus voor de herhaling.
Het gaat om een Volkskrant-artikel waarin de schrijver vertelt over een mishandeling die hij zelf heeft meegemaakt zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe was.
(Zijn laatste alinea mag ik hier wel posten toch?)
[..]
Ze gaan dus sowieso twee weken eisen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Raar, 14 dagen voorarrest is langer dan de uiteindelijke straf.
Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?quote:
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.quote:
Voorbeeld stellen wellicht?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?
Ja die zijn intimi van OM dus dan gelden er andere regels.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Ja en het doelwit was geen witte man, maar een persoon van de onderdrukte klasse namelijk zo'n lgbtqiap geestesziekte.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef detaris het volgende:
[..]
Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders.
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
Je weet niet alle feiten. Stel dat die jongen uit Mallorca al van alles onder de leden had en was 1 schop al dodelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |