abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200621601
quote:
2s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het kan altijd zijn dat de bezem iets mist of dat ik iets over het hoofd zie. Zet dan de volgende keer een TR of stuur even een DM, dan kan het topic hier schoon van blijven.
RAVW benoemt de islamitische cultuur niet maar wijst er wel op..

Kan zijn dat dat wel mag, omdat het niet te openlijk is?
pi_200621898
Jongen: "Ben je een jongen of een meisje?"

Meisje: "Dat maakt toch niet uit?"

Eh..... ja, dat maakt voor de meeste mensen wél uit! Al zo'n vier miljoen jaar maakt dat uit. Want als er geen jongens en meisjes zouden zijn, dan zouden er überhaupt geen mensen zijn.

Dus wel een beetje een raar antwoord van dat meisje. Ik begrijp niet dat ze op het schild wordt gehesen voor dat merkwaardige cryptische antwoord. We leven in een vreemde tijd. Wie heeft dat kind gehersenspoeld?

En die jongen had nooit mogen slaan. Een kleine laffe gefrustreerde klootzak. Maar dat wisten we al.
pi_200621921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Eh..... ja, dat maakt voor de meeste mensen wél uit! Al zo'n vier miljoen jaar maakt dat uit. Want als er geen jongens en meisjes zouden zijn, dan zouden er überhaupt geen mensen zijn.

Dus wel een beetje een raar antwoord van dat meisje. Ik begrijp niet dat ze op het schild wordt gehesen voor dat merkwaardige cryptische antwoord. We leven in een vreemde tijd. Wie heeft dat kind gehersenspoeld?

En die jongen had nooit mogen slaan. Een kleine laffe gefrustreerde klootzak. Maar dat wisten we al.
Die vader blijkbaar gezien de media aandacht die hij genereert.
pi_200622012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

RAVW benoemt de islamitische cultuur niet maar wijst er wel op..

Kan zijn dat dat wel mag, omdat het niet te openlijk is?
Zet de volgende keer een TR of stuur een DM. Zoals ik net ook al zei. Het desbetreffende bericht is weg, ik had het over het hoofd gezien.

En nee, dat wil ik ook niet hebben. Blijf gewoon ontopic en laat het geen islam-bash-topic worden. Ook geen lhbti+++-bash-topic. Dan gaat ie opnieuw dicht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200622192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Het maakt niks uit omdat de tijd aan het veranderen is.. Vier miljoen jaar geleden maakte het ook uit dat je ogen goed waren, anders ging je dood. Nu hebben we er brillen voor uitgevonden.. En vroeger was het belangrijk vanwege de voortplanting, maar we hebben nu allemaal systemen om ons voort te planten uitgevonden. Tevens is de mensheid al veel te groot door culturen die graag allemaal zeven kinderen per familie willen als een soort garantie voor een oude dag.

Dus ja, je kan ook open staan voor andere denkwijzen dan dat zwart witte...

Sterker nog, als je toch denkt dat teruggaan in de tijd zinvol is: Er zijn oude culturen waar ook transgenders waren (of in elk mensen die niet zo in het hokje van man/vrouw pasten) en die kregen rollen in die culturen zoals sjamaan...
Die werden dus op een schild gehesen en hun afwijking werd gezien als gegeven door de goden.
pi_200622368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Het maakt niks uit omdat de tijd aan het veranderen is.. Vier miljoen jaar geleden maakte het ook uit dat je ogen goed waren, anders ging je dood. Nu hebben we er brillen voor uitgevonden.. En vroeger was het belangrijk vanwege de voortplanting, maar we hebben nu allemaal systemen om ons voort te planten uitgevonden. Tevens is de mensheid al veel te groot door culturen die graag allemaal zeven kinderen per familie willen als een soort garantie voor een oude dag.

Dus ja, je kan ook open staan voor andere denkwijzen dan dat zwart witte...

Sterker nog, als je toch denkt dat teruggaan in de tijd zinvol is: Er zijn oude culturen waar ook transgenders waren (of in elk mensen die niet zo in het hokje van man/vrouw pasten) en die kregen rollen in die culturen zoals sjamaan...
Die werden dus op een schild gehesen en hun afwijking werd gezien als gegeven door de goden.
Dat kan zo zijn, maar wanneer een veertienjarig meisje dat een verliefd Marokkaantje uitlegt, kan ik me bij zijn frustratie wel iets voorstellen. Wat uiteraard, nogmaals, geen reden is voor geweld.
pi_200622727
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar wanneer een veertienjarig meisje dat een verliefd Marokkaantje uitlegt, kan ik me bij zijn frustratie wel iets voorstellen. Wat uiteraard, nogmaals, geen reden is voor geweld.
een verliefd Marokkaantje? Dat schudt je uit de mouw :D
pi_200624226
Ah we mogen ook al niet meer verbolgen zijn over de met het vingertje wijzende vader die moord en brand schreeuwt over een strafbaar feit, terwijl die zelf onlangs een hele waslijst aan zware strafbare feiten heeft gepleegd.

Oh en er is nu ook een crowdfunding!!! Geen kritiek hierop hier aub! Superinitiatief, hulde!
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:33:03 #164
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200624690
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:05 schreef SOG het volgende:
Ah we mogen ook al niet meer verbolgen zijn over de met het vingertje wijzende vader die moord en brand schreeuwt over een strafbaar feit, terwijl die zelf onlangs een hele waslijst aan zware strafbare feiten heeft gepleegd.

Oh en er is nu ook een crowdfunding!!! Geen kritiek hierop hier aub! Superinitiatief, hulde!
Misschien interpreteer ik je reactie verkeerd, maar die vader schreeuwt juist geen moord en brand over de mishandeling van zijn dochter.
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:34:15 #165
65846 Bocaj
47th President.
pi_200624712
Mensen die toch meer over de achtergrond willen weten kunnen het beste even het twitteraccount van Oscar Hammerstein raadplegen...
pi_200625012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:11 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

een verliefd Marokkaantje? Dat schudt je uit de mouw :D
Ja, dat is ontsproten aan mijn fantasie. Of beter gezegd, aan mijn herinnering. Toen ik lang geleden zelf een veertienjarig jongetje was werd ik ook verliefd op een jongensachtig meisje. Alleen wist ik wel zeker dat het echt een meisje was omdat die malligheid met "transgenders" en dergelijke nog helemaal niet bestond. Ik stelde echter geen vraag, maar zoende haar onverwacht. Dat mag tegenwoordig ook niet meer, maar gelukkig - zij vond het goed en zoende me terug.
pi_200625513
White Society Matters.
pi_200625533
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
Vakman pur sang
  vrijdag 30 juli 2021 @ 00:13:03 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200625735
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

:')

Echt, hoe verzin je het...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200625793
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Vreemd verhaal trouwens. Mijn voorspelling is dat het helemaal in scène is gezet.
Hoe bedoel je precies? Ik heb ook m’n twijfels over het hele verhaal, maar er bestaat volgens mij geen twijfel over het feit dat zij is mishandeld op straat.

Er waren ook vriendinnen bij namelijk.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:54:17 #171
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_200637453
Heeft mevrouw Simons zich al uitgesproken tegen het geweld... ?
pi_200639570
twitter
pi_200640525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:55 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Raar, 14 dagen voorarrest is langer dan de uiteindelijke straf.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_200640605
Ik weet niet of deze column hier al gedeeld is. Zo ja, excuus voor de herhaling.

Het gaat om een Volkskrant-artikel waarin de schrijver vertelt over een mishandeling die hij zelf heeft meegemaakt zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe was.

(Zijn laatste alinea mag ik hier wel posten toch?)
quote:
Maar nooit zal ik de leeghoofden de eer gunnen hun laffe klappen ook nog van betekenis te voorzien. Daarmee krijgen de 14-jarige jochies een maatschappelijke relevantie die er vaak helemaal niet is.

Er moet gestraft en heropgevoed waar nodig, maar tegelijk moeten we accepteren dat de mens een beest is dat z’n soortgenoten soms kapot slaat. Zinloos, uit verveling of drugs, maar zonder diepere betekenis. Dat dat al erg genoeg is, zag ik als 14-jarige al haarscherp door mijn blauwe oog.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:20:39 #175
338319 ZarB
Piña colada
pi_200640835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Die vader vind ik een ongelooflijke paardenlul maar ik ga er veruit dat de mishandeling wel echt heeft plaatsgevonden. Alleen dat het zo wordt uitgemolken omdat 'gender' zo heerlijk hip en modieus is, is om te kotsen. Die vader is gewoon een enorme aandachtshoer die over de rug van zijn kind wat landelijke aandacht wil krijgen.
Dit dus. Het zorgde bij mij al voor opgetrokken wenkbrauwen bij de reactie "ik ben wie ik ben en jij mag zijn wil je wilt zijn". Een 14 jarige zegt dat niet. Niemand zegt dat, tenzij je solliciteert bij d66 of bij op1 aan tafel zit. Die pa verzint het waar ie bij staat. Achterlijke vent.

Bovendien snap ik de hele heisa niet. Vroeger kreeg je klappen als je rood haar had, verkeerde kleren droeg, een bril had etc etc. Hetzij fysieke klappen, hetzij mentale. Daar werd geen circus van gemaakt. Het viel gewoon onder pesten of zinloos geweld. Dit verhaal is echt tering raar en die arme frederique is het lijdend voorwerp :r

Ik snap de heisa wel natuurlijk. Gendergezeik doet het goed in de media. :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200640900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:03 schreef Raw85 het volgende:
Ik weet niet of deze column hier al gedeeld is. Zo ja, excuus voor de herhaling.

Het gaat om een Volkskrant-artikel waarin de schrijver vertelt over een mishandeling die hij zelf heeft meegemaakt zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe was.

(Zijn laatste alinea mag ik hier wel posten toch?)
[..]

Mee eens.
pi_200641025
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Raar, 14 dagen voorarrest is langer dan de uiteindelijke straf.
Ze gaan dus sowieso twee weken eisen. *O*
pi_200641044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze gaan dus sowieso twee weken eisen. *O*
Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:40:12 #179
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200641072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Voor een simpele mishandeling door een 14 jarige...?
Voorbeeld stellen wellicht?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Ja die zijn intimi van OM dus dan gelden er andere regels.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 17:49:37 #181
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_200641172
quote:

[..]

En kopschoppers lopen nog gewoon vrij rond... Heel gek dat Nederland het OM met argusogen bekijkt he.
Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders. :)
pi_200641191
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef detaris het volgende:

[..]

Die 14 jarige jongen heeft geen rijke ouders. :)
Ja en het doelwit was geen witte man, maar een persoon van de onderdrukte klasse namelijk zo'n lgbtqiap geestesziekte.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:06:35 #183
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200642293
Nog iets van papa gehoord?
Flinke verlenging voor een paar klappen trouwens, doen ze in het Gooi beter.

Ben benieuwd naar de achtergrond van die verdachte :Y
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200645574
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:11:09 #185
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_200645815

Ik heb Greetz een mail gestuurd of men in het vervolg ook gratis condoleancekaarten mag sturen naar families van de minderjarigen die worden doodgestoken voor de kat zń kut.
pi_200674172
quote:

[..]

Je weet niet alle feiten. Stel dat die jongen uit Mallorca al van alles onder de leden had en was 1 schop al dodelijk.
Prima dat die 14-jarige nog vast zit. Een beetje heropvoeding kan geen kwaad. Misschien is die knaap in de (Islamitische) huis-cultuur wel een held.
Dan is "uit de ouderlijke macht ontzetten" wat mij betreft prima. Maar: Ik loop op de zaken vooruit. Ik weet de feiten domweg niet. Maar het is onzin om die 14 jarige vrij te laten omdat die Mallorco-knapen ook vrij rond lopen. Iedere zaak is een zaak op zich.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')