abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:41:34 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:38 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Mensen zijn eerder geïndoctrineerd/opgevoed om het "normaal" te vinden dan andersom, want biologisch gezien is het gewoon een afwijking. Dat men geïndoctrineerd wordt om het te accepteren blijkt uit het gegeven dat tot enkele decennia geleden men het als een afwijking zag wat behandeld moest worden. In de media en onderwijs is er een enorme propaganda voor gevoerd om het te normaliseren.
Hoezo een afwijking? Van wat dan?
Huilen dan.
pi_200573987
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die kwamen ook altijd het meest in beeld. Bevestigde het beeld bij mensen dat het meer ging om shockeren en de beest uithangen dan acceptatie.
Dus werkt het averechts in het grote geheel.
Klopt. Een van mijn homo vrienden heeft dan ook helemaal niks met de pride hierdoor. Hij vond het kwalijk en schadelijk voor de zaak.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:44:25 #228
3542 Gia
User under construction
pi_200574006
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:07 schreef potjecreme het volgende:
Heel verdrietig dit. Hopelijk weten ze de daders te pakken.
Wordt Nederland steeds steeds minder tolerant? De trans-genders hebben het nog steeds er moeilijk. Komt dat door onbegrip? Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Dat meisje is geen transgender of wat dan ook. Ze is niet supervrouwelijk meisjesachtig en wordt daar door een paar kansenpareltjes op afgerekend

Als ze had gezegd: "ik ben een meisje", hadden ze haar ook niet met rust gelaten. Hadden ze wellicht bewijs willen zien.

Haar antwoord 'het maakt niet uit', draagt uit dat ze niks met die gasten van doen wil hebben.

Hoop dat ze zwaar bestraft gaan worden.
pi_200574009
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:14 schreef SpaceOddity het volgende:
walg ik van het laffe deugtuig die eerst anderen wijs proberen te maken dat dit soort agressie en haat evenredig voor komt, en dan vervolgens de resultaten die aantonen dat dit niet het geval is ergens in een la leggen om het vervolgens een half jaar later (na de verkiezingen natuurlijk) ergens in de zomer het "eventjes" openbaar maken en er verder niet meer op terug komen, omdat ze ten koste van alles stigmatisering willen voorkomen.
Klinkt een beetje alsof je conclusies hebt lopen trekken die in je eigen straat passen door een bepaalde passage uit een rapport te maken? Ik heb namelijk niet het gevoel dat je het gevolg van een lage sociaal-economische status mee hebt genomen in je mening. Maar zoals ik zei, zolang het in je straat past. Daar hebben ze ook een woord voor ;)

quote:
Xenofobie zeg je? Nou inderdaad misschien wel. Die Rutger Groot Wassink durft niet in te zien dat niet-westerse culturen dramatisch anders zijn, en houdt ie datgene wat voor hem onwenselijk is (dat waar ie uit angst niet aan wil denken) zoveel mogelijk in het onbekende.
Halsema precies hetzelfde. Voor de bühne altijd op komen voor iedereen, en geen kwaad woord over een ideolgie die kinderen wijs maakt dat als je niet gelooft dat je naar de hel gaat, maar ondertussen wel snel haar eigen kids naar een andere school verplaatsen, omdat haar kinderen overstuur waren geraakt nadat ze te horen hadden gekregen van islamitische kinderen dat zij naar de hel zouden gaan omdat ze niet gelovig (in Allah) waren.

Vreemd om die 2 aan te wijzen als schuldigen voor iets wat al decennia speelt maar om het christendom en de hel hierbij te betrekken uit het niks is nog vreemder.

quote:
En de meeste Joden/ongelovige haat, de meeste agressie tegen homo's, transgenders enz komt voort uit Noord Afrikaanse/Arabische hoek -zoals dat wegmoffel rapport van Groot Wassink al aantoonde- en met dit soort gestoorde illusionaire bestuurders -die in hun naieve waan dit wanbeleid in stand houden- zal het voor die homoseksuele/transgendere burgers alleen maar meer en meer verslechteren.

Iets met sociaal-economische status, zie boven. Correlatie vs causatie. Ik denk dat ik hierover vrij lang door kan gaan maar zolang je het onbekende als oorzaak ziet ga je nooit naar een oplossing werken.

quote:

Maar owjee, die andere kant; de "extreem" rechtsen, de "xenofoben", de "racisten".
Extreem rechts is iets anders dan xenofoob. Extreem rechts is overigens een stuk kwalijker ja.

Ik denk dat je teveel gelooft in de conclusies die je zelf hebt getrokken en vastzit in je eigen loop van vooroordelen. Wat dat betreft kan je geen eerlijke discussie houden. Je wilt namelijk niet naar daadwerkelijke oorzaken kijken want je hebt je eigen (foute?) oorzaak al klaarstaan.
pi_200574010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:32 schreef Nober het volgende:
Reeksen.

[ twitter ]
Het hele wegkijken is een groot probleem.
Ze willen het niet benoemen. Ook op nu.nl geen woord over het uiterlijk maar wel massaal huilen over de gevolgen en iedereen weer op social media deugpuntjes scoren hoe erg het wel niet is.
Tja wat moet je er dan mee?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:46:41 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200574050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:38 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Mensen zijn eerder geïndoctrineerd/opgevoed om het "normaal" te vinden dan andersom, want biologisch gezien is het gewoon een afwijking. Dat men geïndoctrineerd wordt om het te accepteren blijkt uit het gegeven dat tot enkele decennia geleden men het als een afwijking zag wat behandeld moest worden. In de media en onderwijs is er een enorme propaganda voor gevoerd om het te normaliseren.
Want als iets een "biologische afwijking" is moet het kapot en verwijderd worden? Dat is toch wel heel primitief gedachtegang. Net als apen dat ook doen? Je kan ook zelf nadenken. Heb jij er last van dat twee mensen verliefd zijn op elkaar? Waarom zouden hun dat niet mogen? Moet iedereen in de pas lopen? Rood haar is ook een biologische afwijking als je zo zou denken, klein gedeelte van de wereldbevolking heeft dat. Moeten die zich ook maar aanpassen door hun haar te verven?

quote:
Uit een rapport van het Sociaal en Cultureel Planbureau uit 2012 blijkt dat grofweg 4% van de mannen en 3% van de vrouwen zich als homoseksueel, resp. lesbisch identificeert. Als biseksueel betitelen zich 3% van de mannen en eveneens 3% van de vrouwen, terwijl 10% van de mannen en 12% van de vrouwen aangaven dat zij één of meerdere keren seks hebben gehad met mensen van het eigen geslacht.
Al die mensen mogen dat niet meer doen omdat jij het een afwijking vind?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:51:32 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200574123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Voor bijna elk onderwerp hier in NWS geldt dat het verwerpelijk wordt gevonden bij niet-westerse hunnie, maar dat men zichzelf er eigenlijk ook schuldig aan maakt.
Daarom is het ook onvermijdelijk dat islam en rechts zich verenigen en dat progressief/links zich tegenover de Islam positioneert. Dat zijn immers natuurlijke vijanden.
Dit duurt geen 10 jaar meer voor het zover is.
The End Times are wild
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:52:49 #233
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_200574157
Wel bijzonder trouwens dat de vader het verhaal deelt op LinkedIn. Lijkt me nu niet het meest logische platform voor zo iets.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_200574199
Volstrekt idioot om iemand voor zoiets in elkaar te slaan. Neemt niet weg dat wij wel een beetje doordraaien in dit. Volgens de vader weet Frederique nog niet zo goed wat ze is. Dan moet ze in haar paspoort kijken. Ze weet toch ook wat haar geboorteplaats en geboortedatum zijn of wil ze dat ook ter discussie stellen?
pi_200574221
Beste mensen, ik heb geen tijd meer over om te reageren op jullie reacties. Vanavond ben ik weer terug met sterke onderbouwingen!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:56:36 #236
22565 asco
Los in deze tent
pi_200574245
Ah, onoplosbaar probleemnieuws deeltje TIG.

Hopelijk melden enkele politici weer dat ze geschokt zijn en dan kunnen we met een gerust hart weer op naar het volgende incident.
pi_200574292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Tief op naar je racistische kutwijk. Echt, scheid jezelf alsjeblieft af van de rest van de samenleving.
De Nederlandse regering is niet racistisch. Doe er wat aan als je je eigen land en leiders zo haat
West-Melanesia
pi_200574306
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Koekoek 8)7 .

Weet je zeker dat je niet een beetje hard wordt van al die sappige mannen?
Goed opgemerkt vooral latente homos die niet uit de kast kunnen komen zijn vaak zo bizar fel tegen anderen. :D
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:01:47 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200574342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:54 schreef maan_man het volgende:
Volstrekt idioot om iemand voor zoiets in elkaar te slaan. Neemt niet weg dat wij wel een beetje doordraaien in dit. Volgens de vader weet Frederique nog niet zo goed wat ze is. Dan moet ze in haar paspoort kijken. Ze weet toch ook wat haar geboorteplaats en geboortedatum zijn of wil ze dat ook ter discussie stellen?
Dat jij je niet voor kan stellen hoe is het om in een verkeerd lichaam van het verkeerde geslacht geboren te zijn betekend niet dat andere mensen hier niet mee zitten.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:02:56 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200574361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:55 schreef Werkperd het volgende:
Beste mensen, ik heb geen tijd meer over om te reageren op jullie reacties. Vanavond ben ik weer terug met sterke onderbouwingen!
Nee hoeft niet hoor
Huilen dan.
pi_200574395
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.
quote:
In tegenstelling tot Roze Zaterdag is de Amsterdam Pride, zoals het evenement van 1996 tot 2006 heette, niet ontstaan als demonstratie of protestmars. Amsterdam Pride was een feest, georganiseerd door homohoreca-ondernemers verenigd in GBA (Gay Business Amsterdam), om Amsterdam als homo-uitgaansstad te promoten en de vrijheid en diversiteit van onze stad te vieren. Dit zit nog steeds verankerd in het DNA van het festival.
https://www.immaterieelerfgoed.nl/nl/prideamsterdam
pi_200574430
"geslagen omdat je bent wie je wilt zijn", nee het is "geslagen omdat je een gefrustreerde tyfuslijer bent tegengekomen die zijn aggressie niet kon beheersen"...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:11:06 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200574526
quote:
Je citeert een beetje selectief en het zal wel aan mij liggen maar ik haal daar niet uit dat de pride om fisten, pijpen en neuken draait
Huilen dan.
pi_200574557
Transfobie begint echt een zereneus probleem te worden in Nederland.
pi_200574710
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Mijn bek val weer open van verbazing over de grenzeloze naïviteit en passiviteit.

Je dochter is zojuist zwaar mishandeld, maar we moeten vooral niet wijzen op het feit dat de daders overweldigend uit een behaalde hoek komt.

Echt wat een slappe zak is deze vader. :r
Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
Het is Amstelveen.
Denk aan die Hilversumse deugnieten die in Mallorca te keer gingen. Met hun papaa'tjes die de boel wel weer regelen.
Denk aan die 73 jarige Arnhemse homo.
Toen de daders niet bekend waren dacht iedereen aan Marokkanen.
Toen de daders bekend waren (blanke knulletje met rijke pappa's uit Rozendaal) waren het ineens dappere pedo-hunters.

Denk aan de Treintweet van Thierry.
Denk aan de moordenaar van Marianna Vaatstra. Ook iedereen dacht aan buitenlanders.

etc etc etc.

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_200574785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is toch ook onzin om te beweren dat geweld uit één bepaalde hoek komt.
:') Het geweld komt voornamelijk uit één bepaalde hoek. Zo beter?
pi_200574792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het wijzen naar "kansenparels" zoals GeenStijl etc. doet mist iedere basis.
Dat is niet zo natuurlijk.. anekdotisch bewijs doet geen afbreuk aan het grote plaatje van zich misdragende kansenparels
pi_200574799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Leg het eens uit dan. Ik ben benieuwd naar je ontzettende lulverhaal.
hoi mannetje en vrouwtje geeft success in evolutionaire zin. Makkelijk he?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200574801
quote:
Vlak voor de mishandeling komt ze twee jongens tegen op het Westwijkplein. “Een van hen vroeg aan haar: ‘Ben je een jongen of een meisje?’ Toen antwoordde ze: ‘Dat maakt toch niet uit?’ Daarna stelde hij de vraag schreeuwend opnieuw en zei ze: ‘Ik ben wie ik ben en jij mag zijn wie je wil zijn’.”
Wel een beetje bijdehand. Iemand vraagt iets. Daar kun je antwoord op geven. Of gewoon negeren of zeggen dat je het niet wilt zeggen. Dat het iets uitmaakt, is 'n insinuatie in feite. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal.

quote:
De politie meldt maandag dat het gaat om vier of vijf jongens in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Daarnaast hebben ze een beschrijving gedeeld van de kleding van twee van hen. Een van hen droeg een goud/geel heuptasje. Een ander droeg een paarse korte broek met daarboven een zwart t-shirt met een blauw/paarse opdruk dat leek op het heelal. Ook doen ze een getuigenoproep.
Lekker duidelijk signalement ook. Die gaan ze wel vinden :')
pi_200574816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je ziet dat er toch veel transgenders zijn die achteraf spijt hebben van hun operatie vind ik het wat apart dat op zeer jonge leeftijd al veel mensen de mogelijkheid krijgen voor geslachtsoperaties. Maar dat is wat offtopic denk ik.
1 op de 250 trans personen heeft spijt van de transitie.
Het is jammer dat dit soort anti-trans bullshit op het forum kan blijven staan. De mods laten wel vaker steken vallen als het om dit onderwerp gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')