Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Gaypride volgens Werkperd: Live sexshows
Werkelijkheid Gaypride (Amsterdam): 6% ontbloot bovenlijf. 0,32% in string.
Het is weer helemaal in lijn met wat ik de laatste tijd veel te vaak hier zie. "Ik heb niets tegen homo's, transgender, etc MAAR......"
Vragen naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic,
Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Dat weet je bij deze dorpsgek nooit.quote:
Het is vast geen populaire mening maar ik vind niet dat je kinderen moet lastig vallen met verwarrend gender gedoe tot dat ze wat ouder zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
[ twitter ]
Die kwamen ook altijd het meest in beeld. Bevestigde het beeld bij mensen dat het meer ging om shockeren en de beest uithangen dan acceptatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Het zal ongetwijfeld extremer zijn geweest. Maar dat doet niets a aan het feit dat er altijd een scheef beeld is tussen de werkelijkheid en het geschetste beeld van welke gaypride dan ook. Dit zal alleen veranderen als mensen zich realiseren dat er altijd gekozen zal worden voor dezelfde soort (stock) foto's door de media. Die 95% "saaie" mensen staan daar niet op.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Degenen die zich schuldig maken aan het veroorzaken van een immorele gemeenschap waarin identiteitscrisis centraal staat zijn nog altijd degenen die de touwtjes in de handen hebben. Dat is een zeer zekere minderheid en die minderheid gaat nu bepalen wat de meerderheid MOET denken of hoe die zich MOET gedragen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 04:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Waarom moet dat benadrukt worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.
Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte.
Nou ja, over teringlijertjes met heuptasjes valt niks positiefs te melden, laten we het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gedragsregelsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?
Zullen vast wel wit zijn gezien het dan niet nieuwswaardig is om te vermelden (net als in Mallorca)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Wel weer kwalijk dat ze niet het complete signalement publiceren.
Kijk maar in een Fok!-topic over transgenders. Altijd een significante groep die transfoob loopt te doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.
Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Sorry hoor maar dat is als een vlag op de strontschip. Ik denk dat 90 procent haar alleen maar leuk vind omdat ze denken dat dat woke is. Ik denk dat ze hulp nodig heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.
Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Wat ik begreep van mensen die het live hebben gezien; vuistneuken, neuken en pijpenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:44 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.
Of was de kritiek op de extravagantie van de gaypride slechts een stok om mee te slaan?
Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.
Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.
Koekoekquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dierlijk gedrag en dat is nou eigenlijk wat ik bedoel met hun vuile propaganda waar kinderen tegen beschermt moeten worden. Bij hun staat dierlijkgedrag in vorm van seksuele lust centraal. Dit is wat zij presenteren met hun gayprides en al die andere soortgelijke feestjes. Toen er ophef ontstond, namen ze een stapje terug maar dit verbergt niet hun daadwerkelijke intenties.
Daarom vind ik die hele bootjesparade en noem maar op een hypocriete verschijnsel van de overheid waarbij ze voor 99% alles toelaten maar dat ene1% zogenaamd te ver vinden gaan. Ze hebben maar 1 doel en dat is de gemeenschap omtoveren in een immorele bende.
Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je ook nog een waardevolle bijdrage?
Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.
Waterkanon over jou en je homo vriendjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
Als waterkanonbestuurder zou ik al die schuilende wappies nat spuiten
Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef Werkperd het volgende:
Het leger van hokjes denken heeft zijn plaats weer ingenomen. Vanaf nu verwacht ik ook geen inhoudelijke discussies meer.
Totaal verschillende dingen, echt op geen enkele wijze te vergelijken met elkaar, maar ik vond het wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik zie het je kunnen identificeren met een bepaald hokje meer als een soort spectrum. Net zoals IQ. En in mijn ogen zijn mensen met een laag IQ niet ineens geestesziek, omdat ze niet normaal zijn.
Het is niet dat jij jezelf inhoud maar meer dat je geen argumenten kunt bedenken om andermans standpunten te weerleggen. Dat resulteert meestal in frustratie en afwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedragquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.
Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
Al ver in andere topics hoe je ongevaccineerden blootstelt aan leedvermaak en over 1 kam scheert met wappies of anti-vaxxers. Nu krijg je een spiegel in je mik en durf je niet naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagd
Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedrag.
Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.
Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.
Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.
Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
Maar liefde en seks is toch normaal. Waarom zou je kinderen dat niet willen bijbrengen? Liefde en seks met hetzelfde geslacht komt gewoon voor in de natuur. Niet alleen bij de mens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.
In mijn optiek is er geen verschil tussen twee manen die zich vuistneuken of twee mannen die met elkaar tongen.
Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef probeer het volgende:
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
Geen antwoord en je hebt geen idee. Dan nog wat over xenofobie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg?
[..]
Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?
Klopt. Dat kan zeker. Elk topic over transgenders is daar bewijs van, daar de transfobie steeds weer tegen de plinten klotst.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
Niets mis met het hebben van andere ideeën, maar de toon in dit topic is ronduit vijandig. Andersgeaarden worden bericht van immoreel gedrag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |