abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200571019
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:13 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Gaypride volgens Werkperd: Live sexshows
Werkelijkheid Gaypride (Amsterdam): 6% ontbloot bovenlijf. 0,32% in string.

Het is weer helemaal in lijn met wat ik de laatste tijd veel te vaak hier zie. "Ik heb niets tegen homo's, transgender, etc MAAR......"
Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
pi_200571028
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic,
Vragen naar de bekende weg?

quote:
en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:16:12 #153
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200571052
Waarom al dat geweld? :'(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:17:12 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_200571067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Dat weet je bij deze dorpsgek nooit.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_200571245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Net zoals ouders linkshandig zijn hebben aangemoedigd zeker. Of is het juist omgekeerd?
[ twitter ]
Het is vast geen populaire mening maar ik vind niet dat je kinderen moet lastig vallen met verwarrend gender gedoe tot dat ze wat ouder zijn.

Ik ken ienmand met een kind van inmiddels 8 die nu als meisje door het leven gaat en vanaf de kleuterschool al verteld wordt dat hij geen jongen is.
Ik kan me voorstellen als je dat continue zegt en stimuleert je zo'n twijfelend kind of jongen met trekjes ook kan mindfucken en manipuleren en dat het echt niet alleen accepteren is, hoe anderen het wellicht zien.

Als het aan woke links ligt is bambi een verwarde transgender in toekomstige films.
Puur in dat opzicht snap ik Hongarije qua propaganda van hou dat neutraal en tot ze oud genoeg zijn om zelf de weloverwogen keus voor hormoonbehandelingen.
pi_200571289
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er was een periode dat ze heel ver gingen op de boten. Dat is inmiddels niet meer zo.
Die kwamen ook altijd het meest in beeld. Bevestigde het beeld bij mensen dat het meer ging om shockeren en de beest uithangen dan acceptatie.
Dus werkt het averechts in het grote geheel.
pi_200571317
quote:

[..]

Het zal ongetwijfeld extremer zijn geweest. Maar dat doet niets a aan het feit dat er altijd een scheef beeld is tussen de werkelijkheid en het geschetste beeld van welke gaypride dan ook. Dit zal alleen veranderen als mensen zich realiseren dat er altijd gekozen zal worden voor dezelfde soort (stock) foto's door de media. Die 95% "saaie" mensen staan daar niet op.
pi_200571967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 04:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeker, en met name koranscholen maken zich daar schuldig aan.
Degenen die zich schuldig maken aan het veroorzaken van een immorele gemeenschap waarin identiteitscrisis centraal staat zijn nog altijd degenen die de touwtjes in de handen hebben. Dat is een zeer zekere minderheid en die minderheid gaat nu bepalen wat de meerderheid MOET denken of hoe die zich MOET gedragen?
pi_200571970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want iets niet accepteren betekent dat je geweld in de hand werkt?
Het is niet alsof het een het ander uitsluit in dat opzicht he.

Ik vind dat het benadrukt mag worden dat een absolute minderheid wat rondloopt met zwaar afwijkend gedrag, aangeeft dat er sprake is van mensen met een geestesziekte.

Waarom moet dat benadrukt worden?
Als kinderen van volwassenen horen dat een ze een bepaalde groep niet hoeven te accepteren en dat ze geestesziek zijn. Wat denk je dat dat bijdraagt dan?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:11:07 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_200572027
quote:

[..]

Wie/waar zijn die ''negatieve'' mensen in dit topic, en waarom denk jij dat ze zo ''negatief'' zijn?
Nou ja, over teringlijertjes met heuptasjes valt niks positiefs te melden, laten we het daar maar op houden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200572092
quote:

[..]

Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?
pi_200572142
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wat heeft ze tegengehouden dan? Het is toch heel ''normaal'' wat zij op die boten doen?
Gedragsregels
pi_200572285
Wel weer kwalijk dat ze niet het complete signalement publiceren.
pi_200572298
Wat een aandacht man.

Ik werd ook in elkaar geslagen door rotjongeren in mijn jeugd, ken niemand in omgeving Amsterdam die zoiets niet heeft meegemaakt.

Maar ik ben dan ook geen pussy die in de slachtofferrol gaat.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200572310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Wel weer kwalijk dat ze niet het complete signalement publiceren.
Zullen vast wel wit zijn gezien het dan niet nieuwswaardig is om te vermelden (net als in Mallorca)
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200572329
Daders Nederlanders van Noord Afrikaanse komaf.

Dat is wel even wennen. Normaliter gedragen deze mensen zich voorbeeldig.
pi_200572543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Kijk maar in een Fok!-topic over transgenders. Altijd een significante groep die transfoob loopt te doen.

Verder heel naar voor haar, hoop dat de daders snel gepakt worden, en ik vind die vader echt een ontzettende lapzwans.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200572579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Gedragsregels
Leg uit. Wat is overschrijdend gedrag?
pi_200572661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, niet alleen. Kijk hoe er bijvoorbeeld wordt gereageerd op Nikkie, de make-up goeroe van YT. Dat zijn echt niet alleen afstammelingen uit Noord-Afrika die daar heftig op reageren.

Er is natuurlijk wel een verschil in reageren online en iemand echt gaan klappen.
Sorry hoor maar dat is als een vlag op de strontschip. Ik denk dat 90 procent haar alleen maar leuk vind omdat ze denken dat dat woke is. Ik denk dat ze hulp nodig heeft
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200572725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wat ik begreep van mensen die het live hebben gezien; vuistneuken, neuken en pijpen
pi_200572830
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:31 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.

Of was de kritiek op de extravagantie van de gaypride slechts een stok om mee te slaan?
pi_200572854
Westwijk, het afvoerputje van Amstelveen
pi_200572944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:44 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Leg jij anders even uit dat je mening is veranderd nu blijkt dat de gaypride niet een drijvende seksshow is.

Of was de kritiek op de extravagantie van de gaypride slechts een stok om mee te slaan?
Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:49:56 #174
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200572961
Ik was zondag nog in Amstelveen :o . komt wel erg dichtbij zo ;(

maar triest voor dat meisje.

Alleen die vader :'), ik wil aandacht dus ik gooi het op LinkedIn , LinkedIn het nieuwe Facebook :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_200572981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ga je nu voor mij denken? Ik ben nog steeds van mening dat het een drijvende seksshow is waarbij dezelfde geslachten hun seksuele lusten presenteren.
Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.
pi_200573020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Het is nu 1 grote woke parade. Iedere organisatie heeft een boot die mee vaart. Maar een paar boten met de echte feestgangers.
Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.
pi_200573039
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

@:Dven Kijk dit dan 8)7
Heb je ook nog een waardevolle bijdrage?
pi_200573042
Waarom is er zoveel ophef om een zo'n kneusje die uit frustratie een meisje in elkaar slaat?
pi_200573046
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]

@:Dven Kijk dit dan 8)7
Die hamer heb je maar al te vaak op je hoofd geslagen. Geen hersencellen meer over?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:53:46 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573049
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:46 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dierlijk gedrag en dat is nou eigenlijk wat ik bedoel met hun vuile propaganda waar kinderen tegen beschermt moeten worden. Bij hun staat dierlijkgedrag in vorm van seksuele lust centraal. Dit is wat zij presenteren met hun gayprides en al die andere soortgelijke feestjes. Toen er ophef ontstond, namen ze een stapje terug maar dit verbergt niet hun daadwerkelijke intenties.

Daarom vind ik die hele bootjesparade en noem maar op een hypocriete verschijnsel van de overheid waarbij ze voor 99% alles toelaten maar dat ene1% zogenaamd te ver vinden gaan. Ze hebben maar 1 doel en dat is de gemeenschap omtoveren in een immorele bende.
Koekoek 8)7 .

Weet je zeker dat je niet een beetje hard wordt van al die sappige mannen?
Huilen dan.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:54:20 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200573061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Heb je ook nog een waardevolle bijdrage?
Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200573087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:52 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja lees dan wat ik zeg. Er is toch niet voor niets ophef ontstaan? De ophef zelf verandert hun werkelijke immorele drift niet.
Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.

Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
pi_200573092
Het leger van hokjes denken heeft zijn plaats weer ingenomen. Vanaf nu verwacht ik ook geen inhoudelijke discussies meer.
pi_200573103
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik hou mij in. Dat lijkt mij beter. Straks krijg ik een ban ofzo. Wat een drek staat er in dit topic zeg....
Waterkanon over jou en je homo vriendjes? :P

quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef Starhopper het volgende:
Als waterkanonbestuurder zou ik al die schuilende wappies nat spuiten :D
West-Melanesia
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:57:00 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200573111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef Werkperd het volgende:
Het leger van hokjes denken heeft zijn plaats weer ingenomen. Vanaf nu verwacht ik ook geen inhoudelijke discussies meer.
Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200573116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:01 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik zie het je kunnen identificeren met een bepaald hokje meer als een soort spectrum. Net zoals IQ. En in mijn ogen zijn mensen met een laag IQ niet ineens geestesziek, omdat ze niet normaal zijn.
Totaal verschillende dingen, echt op geen enkele wijze te vergelijken met elkaar, maar ik vond het wel leuk bedacht.
pi_200573119
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het is niet dat jij jezelf inhoud maar meer dat je geen argumenten kunt bedenken om andermans standpunten te weerleggen. Dat resulteert meestal in frustratie en afwijkend gedrag.

Doe normaal mens.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:57:38 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Die ophef was lang geleden. Nu is het een woke-parade. Die paar boten met mannen in gaasshirts is echt geen propaganda voor de jeugd.

Verder zit dierlijk gedrag in ieder mens. De jeugd komt via tv, internet al in aanraking met hetro dierlijk gedrag.
Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedrag :? .
Huilen dan.
pi_200573156
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat was het vanaf pagina 1 al niet. Ik heb niet voor niets de modjes om een bezemactie gevraagd
Al ver in andere topics hoe je ongevaccineerden blootstelt aan leedvermaak en over 1 kam scheert met wappies of anti-vaxxers. Nu krijg je een spiegel in je mik en durf je niet naar jezelf te kijken
West-Melanesia
pi_200573203
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen menselijk en dierlijk gedrag :? .
Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:04:40 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Goede vraag! Eigenlijk geen verschil. Van mensen wordt verwacht dat zij hun driften kunnen uitstellen.
Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.
Huilen dan.
pi_200573341
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies: het controleren van impulsen en geen slaaf zijn van driften. Ik mis een beetje het verband tussen de pride en dat vermeend dierlijk gedrag.
Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
pi_200573349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.

In mijn optiek is er geen verschil tussen twee manen die zich vuistneuken of twee mannen die met elkaar tongen.
pi_200573369
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
pi_200573381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Gay pride parades worden al jarenlang georganiseerd. Jarenlang is er ondanks de ophef niets aan gedaan. Toen er pas gerealiseerd werd dat dit negatieve invloed had op hun ziekmakende propaganda, hebben ze er een ''betere'' organisatievorm aan gegeven. Het is nu niet twee mannen die zich vuistneukend presenteren maar twee mannen die met elkaar zoenen. Neemt niet weg dat die twee mannen van dezelfde komaf zijn. De propagandavorm is nu iets milder geworden want kinderen moeten ermee opgroeien en realiseren dat dit heel normaal is.

In mijn optiek is er geen verschil tussen twee manen die zich vuistneuken of twee mannen die met elkaar tongen.
Maar liefde en seks is toch normaal. Waarom zou je kinderen dat niet willen bijbrengen? Liefde en seks met hetzelfde geslacht komt gewoon voor in de natuur. Niet alleen bij de mens.
pi_200573398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:11 schreef probeer het volgende:
Typisch dat dit topic weer een flinke lading transfobie kent. Fucking triest. Vuile stukken vreten hier.
Dat zal ze leren! Mensen hebben andere ideeën hierover. Dat kan toch?
pi_200573423
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]

Vragen naar de bekende weg?
[..]

Geen idee. Misschien zijn ze bang voor het onbekende? Is daar een woord voor? Xenofobie toch?
Geen antwoord en je hebt geen idee. Dan nog wat over xenofobie.

Ik zal je even vertellen waarom ik zo "negatief" ben; naast dat ik walg van datgene wat deze tiener overkomen is, walg ik van het laffe deugtuig die eerst anderen wijs proberen te maken dat dit soort agressie en haat evenredig voor komt, en dan vervolgens de resultaten die aantonen dat dit niet het geval is ergens in een la leggen om het vervolgens een half jaar later (na de verkiezingen natuurlijk) ergens in de zomer het "eventjes" openbaar maken en er verder niet meer op terug komen, omdat ze ten koste van alles stigmatisering willen voorkomen.

Xenofobie zeg je? Nou inderdaad misschien wel. Die Rutger Groot Wassink durft niet in te zien dat niet-westerse culturen dramatisch anders zijn, en houdt ie datgene wat voor hem onwenselijk is (dat waar ie uit angst niet aan wil denken) zoveel mogelijk in het onbekende.

Halsema precies hetzelfde. Voor de bühne altijd op komen voor iedereen, en geen kwaad woord over een ideolgie die kinderen wijs maakt dat als je niet gelooft dat je naar de hel gaat, maar ondertussen wel snel haar eigen kids naar een andere school verplaatsen, omdat haar kinderen overstuur waren geraakt nadat ze te horen hadden gekregen van islamitische kinderen dat zij naar de hel zouden gaan omdat ze niet gelovig (in Allah) waren.

Dan ben je laf. Dan loop je weg voor datgene wat je zelf het liefst als onbekend houdt, want je wil er niet mee dealen in de echte wereld. Bang voor het onbekende ja, een xenofoob.

Komt dus nog eens bij dat deze twee figuren een nogal belangrijke bestuurlijke taak vervullen, waarbij verantwoordelijk dragen boven aan staat. De een wethouder in diversiteit(!) en sociale zaken(!), de ander burgemeester(!).

Deze mensen zijn dus verantwoordelijk voor de burgers.

En de meeste Joden/ongelovige haat, de meeste agressie tegen homo's, transgenders enz komt voort uit Noord Afrikaanse/Arabische hoek -zoals dat wegmoffel rapport van Groot Wassink al aantoonde- en met dit soort gestoorde illusionaire bestuurders -die in hun naieve waan dit wanbeleid in stand houden- zal het voor die homoseksuele/transgendere burgers alleen maar meer en meer verslechteren.

Maar owjee, die andere kant; de "extreem" rechtsen, de "xenofoben", de "racisten".
pi_200573431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Klopt. Dat kan zeker. Elk topic over transgenders is daar bewijs van, daar de transfobie steeds weer tegen de plinten klotst.

En ik mag op mijn beurt die transfobe mensen minderwaardig tuig vinden en dat uitdrukken.

Haat kan prima twee kanten op werken. Ik ben die pa niet.
pi_200573440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niets mis met het hebben van andere ideeën, maar de toon in dit topic is ronduit vijandig. Andersgeaarden worden bericht van immoreel gedrag.

Dergelijke vijandigheid leidt tot incidenten zoals in de OP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 juli 2021 @ 12:15:15 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200573446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarom zou je elkaar fisten, neuken, pijpen op zo'n boot, tijdens de parade. Daar ging het over. Sommige mensen vinden dat schokkend en grensoverschrijdend gedrag.
Ja, dat is ook echt waar de pride om draait natuurlijk.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')