Ik denk niet dat jij een Sara(h) in je tuin krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit gedoe mij bespaard blijft volgend jaar.
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Heb je dat vaker? Een wandeling kan goed helpen ja.
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat het ook klinkt alsof je elk moment ongesteld wordt, dus dat kan het ook zijn.
Sorry
Maar niet echt sorry want is gewoon realiteit
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.
Ik stuur je positieve energie vanuit Spanje. En dat is veilig, we zullen niet direct je hele hoofd bezettenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)
[..]
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.
[..]
[..]
Het ergste is nog dat ik het hierin niet met Strani oneens kan zijn.
En ik zit duidelijk nogal slecht in mijn emoties op het moment, dus het past ook nog.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 juli 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit gedoe mij bespaard blijft volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Dank je, ik heb vanmiddag ook mijn chipupdate ingespoten gekregen, dus die energie komt extra goed binnen nu.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je positieve energie vanuit Spanje. En dat is veilig, we zullen niet direct je hele hoofd bezetten
SPOILER: Oninteressant voor Strani, verzoekje aan de niet-Spanjaarden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 25-07-2021 21:55:54 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
@:usagi414 gefeliciteeeeeerd
Ik heb even in m'n YouTubehistorie gekeken en een liedje uitgezocht waarvan ik denk dat je het kunt waarderen
Ën mocht je niet tevreden staan, dan staat er in de spoiler ook nog wat toppersDe spoilers heb ik nog niet bekeken. Maar dit is zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Bij het oversteken van het Hollandsch Diep waar nu de Moerdijkbrug ligt ongeveer. Een vrij treurige plek om de overkant niet te halenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meteen maar even zeggen dat 1711 het jaar was dat Friese stadhouder Johan Willem Friso van Nassau-Dietz onderweg naar Den Haag uit een boot viel en verdronk.
Meh vervelend dat je je nog steeds niet top voelt hopelijk begint het van de week weer beter te worden en anders mag je je altijd afreageren op onsquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)
[..]
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.
[..]
[..]
Het ergste is nog dat ik het hierin niet met Strani oneens kan zijn.
En ik zit duidelijk nogal slecht in mijn emoties op het moment, dus het past ook nog.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat Adrie ook meerijdt.
Needitkanniet.gif
Claimen ze nu al de medailles?quote:
Zijn dat niet de wedstrijden waar een medaille kan worden gehaald? En de rest zijn dan nog poulewedstrijden of veel te vroeg in het toernooi.quote:
Dat vraag je aan de verkeerdequote:Op zondag 25 juli 2021 20:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zijn dat niet de wedstrijden waar een medaille kan worden gehaald? En de rest zijn dan nog poulewedstrijden of veel te vroeg in het toernooi.
Ik reageer me niet zo snel op mensen af gewoonlijk, al kan ik zo'n aanbod natuurlijk niet zomaar laten liggen, maar dan wil ik het wel goed doen. Nu ga ik zo toch nog even een kort rondje door het park lopen, dus ik zal daar even flink oefenen op nietsvermoedende voorbijgangers.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meh vervelend dat je je nog steeds niet top voelt hopelijk begint het van de week weer beter te worden en anders mag je je altijd afreageren op ons
Hoopte ook dat iemand het kwam bevestigen (of ontkennen) die het wel zeker weetquote:
Zet 'm op!!quote:Op zondag 25 juli 2021 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik reageer me niet zo snel op mensen af gewoonlijk, al kan ik zo'n aanbod natuurlijk niet zomaar laten liggen, maar dan wil ik het wel goed doen. Nu ga ik zo toch nog even een kort rondje door het park lopen, dus ik zal daar even flink oefenen op nietsvermoedende voorbijgangers.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 25 juli 2021 20:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoopte ook dat iemand het kwam bevestigen (of ontkennen) die het wel zeker weet
Inderdaad, de Sneekweek begint pas op 6 augustusquote:Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Em31 het volgende:
Alleen heeft de NOS volgens mij wel een fout gemaakt want medailles bij het zeilen lijkt me wat vroeg
Ja maar deze tellen al wel mee voor de medailles, daar is het voor.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Em31 het volgende:
Alleen heeft de NOS volgens mij wel een fout gemaakt want medailles bij het zeilen lijkt me wat vroeg
Nou, gezien de enthousiaste reacties van de andere wandelaars was het een groot succes.quote:
Volgens mij betekent dat dat het wedstrijden voor medailles zijn, de rest zijn slechts kwalificatiewedstrijden of voorrondes.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me inderdaad dat het een groot succes was!quote:Op zondag 25 juli 2021 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, gezien de enthousiaste reacties van de andere wandelaars was het een groot succes.
Ik neem iig aan dat ze erg enthousiast waren, er werd ten minste veel en hard gegild en volgens mij doen mensen dat als ze enthousiast zijn.
Ja ik dacht dat het er stond als er ook daadwerkelijk een medaille uitgereikt werd op de dag zelf, maar zo kan ook inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2021 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat dat het wedstrijden voor medailles zijn, de rest zijn slechts kwalificatiewedstrijden of voorrondes.
Dat bedoel ik volgens mij ook te zeggen maar dan in andere woordenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het er stond als er ook daadwerkelijk een medaille uitgereikt werd op de dag zelf, maar zo kan ook inderdaad
Skateboarden moet je echt in de herhaling beeldje voor beeldje kijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
Maar vannacht is skateboarden en het lijkt me heel tof om dat te zien maar is me toch wat te laat denk ik
Oh ja nee dan klopt het geloof ik niet, want ze moeten nog veel meer wedstrijden zeilen Denk dan wat @zorro28 zegtquote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik volgens mij ook te zeggen maar dan in andere woorden
In slow motion denk ik daar nog steeds "Is dat nu alles?"quote:Op zondag 25 juli 2021 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Skateboarden moet je echt in de herhaling beeldje voor beeldje kijken.
Op het eerste gezicht denk je , was dit nu alles.
[ twitter ]
Als ik het goed zie in de reacties was het 2x45 seconden alles laten zien wat je kan en dan nog 6 van dit soort trucjes, dus het was gelukkig niet allesquote:Op zondag 25 juli 2021 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
@:usagi414 gefeliciteeeeeerd
Ik heb even in m'n YouTubehistorie gekeken en een liedje uitgezocht waarvan ik denk dat je het kunt waarderen
Ën mocht je niet tevreden staan, dan staat er in de spoiler ook nog wat toppersIk heb hier ook even op geklikt, geen spijt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.
De spoiler trekt me dan weer iets minder aan.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Dat valt toch alles mee? Er zijn gewoon nog een aantal hele woorden leesbaar.quote:
Opzich ook wel leuk om een keer een oud topic te wobben. Kunnen we best leuke verhalen van maken denk ikquote:Op zondag 25 juli 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat valt toch alles mee? Er zijn gewoon nog een aantal hele woorden leesbaar.
Dat zie ik ze in het park ook doen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat hele album De Partisanen - Cohen in het fries is een aanrader.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb hier ook even op geklikt, geen spijt van.
Mooi.
De spoiler trekt me dan weer iets minder aan.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie ik ze in het park ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2021 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie ik ze in het park ook doen.
We (ik in elk geval) waren iets te snel in onze conclusie.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik het goed zie in de reacties was het 2x45 seconden alles laten zien wat je kan en dan nog 6 van dit soort trucjes, dus het was gelukkig niet alles
Zoiets bedoel je, maar dan met een interessanter stuk uitgezocht?quote:Op zondag 25 juli 2021 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Opzich ook wel leuk om een keer een oud topic te wobben. Kunnen we best leuke verhalen van maken denk ik
Ik heb hem meteen even opgezocht, dank je, morgen eens naar luisteren.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat hele album De Partisanen - Cohen in het fries is een aanrader.
Ook al versta je het niet, je begrijpt het wel.
Is dat echt zo`n Twents ding ?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:14 schreef Arizona het volgende:
Sarah zetten was gelukkig toch wel heel gezellig
Ik zie nu voor me hoe jouw vriend in een hoekje zit te huilen omdat die 'paar papiertjes' de meest unieke exemplaren van zijn antieke postzegelverzameling bleken te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:18 schreef zorro28 het volgende:
Ik had zojuist een bijna volle beker met water omgegooid Gelukkig is het maar water en waren alleen een paar papiertjes nat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jouw vriend in een hoekje zit te huilen omdat die 'paar papiertjes' de meest unieke exemplaren van zijn antieke postzegelverzameling bleken te zijn. [ afbeelding ]Hij is onzichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt, dat lijkt me best onhandig.quote:
geen idee? Doen jullie dat niet? Sarah / abraham of spandoek in de tuin zetten bij een familielid/vriend/buur die 50 wordt?quote:
Bij mijn moeder hebben we dit wel gedaan (maar dat is ook 30 jaar geleden)quote:Op zondag 25 juli 2021 23:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
geen idee? Doen jullie dat niet? Sarah / abraham of spandoek in de tuin zetten bij een familielid/vriend/buur die 50 wordt?
Ik ken niemand die Sarah of Abraham heet. En als ik die wel zou kennen denk ik niet dat ze het zouden waarderen als ik ze om de haverklap een hele nacht bij een voor hun wildvreemde persoon in de tuin zou zetten.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
geen idee? Doen jullie dat niet? Sarah / abraham of spandoek in de tuin zetten bij een familielid/vriend/buur die 50 wordt?
quote:Uitdovende buien
De laatste buien met lokaal nog onweer doven langzaam uit en vanuit het zuiden volgen enkele opklaringen. Vannacht koelt het uiteindelijk af naar een graad of 16 en kan er wat nevel of mist ontstaan. Morgen start de dag in het binnenland zonnig, maar in de kust provincies komen al enkele buien voor. Morgenmiddag trekken enkele felle (onweers)buien over het land. Tussen de buien door is er ook ruimte voor de zon en de temperatuur loopt op naar 20 tot 24 graden. De dagen daarna houdt het wisselvallige zomerweer aan.
Thanks Usagi en wat een toepasselijk plaatje, ben afgelopen weken weer alle Harry Potters aan het lezen, alsof je het weetquote:Op maandag 26 juli 2021 00:04 schreef usagi414 het volgende:
Het is middernacht geweest dus ik mag de TT doorgeven aan @:Guanabana
Gefeliciteerd @:Guanabana
[ afbeelding ]
En je hebt mooi verjaardagsweer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
In 'het westen' ook wel gezien hoor Van mijn ouders mochten wij dat absoluut niet doen, en dat kwam ons prima uitquote:Op zondag 25 juli 2021 23:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken niemand die Sarah of Abraham heet. En als ik die wel zou kennen denk ik niet dat ze het zouden waarderen als ik ze om de haverklap een hele nacht bij een voor hun wildvreemde persoon in de tuin zou zetten.
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks Usagi en wat een toepasselijk plaatje, ben afgelopen weken weer alle Harry Potters aan het lezen, alsof je het weet
En jij ook nog gefeliciteerd!
Ja ok, maar die rekent waarschijnlijk ¤500,- per uur en voor dat geld ga ik zelf wel een nachtje bij iemand in de tuin staan.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft waarschijnlijk nog wel wat tijd over ook
Nou ja, da's ook niet ideaal. Nacht afzien voor jou en de ontvanger heeft nog steeds geen Abraham in de tuin!quote:Op maandag 26 juli 2021 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar die rekent waarschijnlijk ¤500,- per uur en voor dat geld ga ik zelf wel een nachtje bij iemand in de tuin staan.
Ik kan gewoon nog een extra personage aannemen die Abraham heet natuurlijk, dus daar zit het probleem niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, da's ook niet ideaal. Nacht afzien voor jou en de ontvanger heeft nog steeds geen Abraham in de tuin!
Als je die 500 euro per uur ruimschoots terugverdient is het een prima investering natuurlijk. Maar dan kan de uitvoerder waarschijnlijk beter voor zichzelf werken dan voor jou, dus vind maar eens zo iemandquote:Op maandag 26 juli 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nog een extra personage aannemen die Abraham heet natuurlijk, dus daar zit het probleem niet.
En een nachtje afzien is nog altijd te prefereren boven iemand ¤500,- per uur betalen, ongeacht waarvoor, imo.
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?quote:Op maandag 26 juli 2021 00:43 schreef H_T het volgende:
Als je weet waar Abraham de mosterd haalt kun je hem altijd nog daar opwachten natuurlijk
Ik zie niet helemaal in hoe ik meer dan ¤500 per uur ga verdienen door Abraham Moszkowicz bij iemand in de tuin te laten staan, maar dat kan een gebrek aan creativiteit aan mijn kant zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je die 500 euro per uur ruimschoots terugverdient is het een prima investering natuurlijk. Maar dan kan de uitvoerder waarschijnlijk beter voor zichzelf werken dan voor jou, dus vind maar eens zo iemand
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?
Ik denk de vijfde, want als deze lyrics kloppen wordt de vijfde niet genoemd en dat vind ik behoorlijk sus tbfh.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?
Feel free to insult me.
quote:I can bench-press a car, I'm an ex-football star
With degrees from both Harvard and Yale
Girls just can't keep up, I'm a real love machine
I've had far better sex while in jail
I've designed the Sears Tower, I make two grand an hour
I cook the world's best duck flambé
I'll take the pick of the litter, girls jockey for me
I don't need these lines to get laid
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hierquote:Op maandag 26 juli 2021 01:01 schreef skysherrif het volgende:
usagi bedoel ik!
In de war met de nieuwe saus op werk
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keukenquote:Op maandag 26 juli 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hier
Stuk duidelijker nu. Dank je!quote:Op maandag 26 juli 2021 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keuken
En sinds kort servern we unagi saus bij de paling
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.quote:Op maandag 26 juli 2021 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keuken
En sinds kort servern we unagi saus bij de paling
Jobi wil mij ook steeds aan umami koppelen,quote:Op maandag 26 juli 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hier
Ik kende het woord unagi niet, dat zal ook gescheeld hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.
Nu dat niet zo blijkt, wat voor saus is het?
Ja het is idd het woord voor paling, maar omdat dat er bij gaatquote:Op maandag 26 juli 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.
Nu dat niet zo blijkt, wat voor saus is het?
Misschien denk ik te ver door, maar volgens mij is Usagi Japans voor konijn en er bestaat een Umami edit remix van het nummer White Rabbit van Jefferson Airplane.quote:Op maandag 26 juli 2021 01:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jobi wil mij ook steeds aan umami koppelen,
Misschien dit ?
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |