quote:Op zondag 25 juli 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken niemand die Sarah of Abraham heet. En als ik die wel zou kennen denk ik niet dat ze het zouden waarderen als ik ze om de haverklap een hele nacht bij een voor hun wildvreemde persoon in de tuin zou zetten.
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks Usagi en wat een toepasselijk plaatje, ben afgelopen weken weer alle Harry Potters aan het lezen, alsof je het weet
En jij ook nog gefeliciteerd!
Ja ok, maar die rekent waarschijnlijk ¤500,- per uur en voor dat geld ga ik zelf wel een nachtje bij iemand in de tuin staan.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft waarschijnlijk nog wel wat tijd over ook
Nou ja, da's ook niet ideaal. Nacht afzien voor jou en de ontvanger heeft nog steeds geen Abraham in de tuin!quote:Op maandag 26 juli 2021 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar die rekent waarschijnlijk ¤500,- per uur en voor dat geld ga ik zelf wel een nachtje bij iemand in de tuin staan.
Ik kan gewoon nog een extra personage aannemen die Abraham heet natuurlijk, dus daar zit het probleem niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, da's ook niet ideaal. Nacht afzien voor jou en de ontvanger heeft nog steeds geen Abraham in de tuin!
Als je die 500 euro per uur ruimschoots terugverdient is het een prima investering natuurlijk. Maar dan kan de uitvoerder waarschijnlijk beter voor zichzelf werken dan voor jou, dus vind maar eens zo iemandquote:Op maandag 26 juli 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan gewoon nog een extra personage aannemen die Abraham heet natuurlijk, dus daar zit het probleem niet.
En een nachtje afzien is nog altijd te prefereren boven iemand ¤500,- per uur betalen, ongeacht waarvoor, imo.
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?quote:Op maandag 26 juli 2021 00:43 schreef H_T het volgende:
Als je weet waar Abraham de mosterd haalt kun je hem altijd nog daar opwachten natuurlijk
Ik zie niet helemaal in hoe ik meer dan ¤500 per uur ga verdienen door Abraham Moszkowicz bij iemand in de tuin te laten staan, maar dat kan een gebrek aan creativiteit aan mijn kant zijn.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je die 500 euro per uur ruimschoots terugverdient is het een prima investering natuurlijk. Maar dan kan de uitvoerder waarschijnlijk beter voor zichzelf werken dan voor jou, dus vind maar eens zo iemand
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?
Ik denk de vijfde, want als deze lyrics kloppen wordt de vijfde niet genoemd en dat vind ik behoorlijk sus tbfh.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar welke van die zeven zonen had de mosterd nu ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:I can bench-press a car, I'm an ex-football star
With degrees from both Harvard and Yale
Girls just can't keep up, I'm a real love machine
I've had far better sex while in jail
I've designed the Sears Tower, I make two grand an hour
I cook the world's best duck flambé
I'll take the pick of the litter, girls jockey for me
I don't need these lines to get laid
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hierquote:Op maandag 26 juli 2021 01:01 schreef skysherrif het volgende:
usagi bedoel ik!
In de war met de nieuwe saus op werk
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keukenquote:Op maandag 26 juli 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hier
Stuk duidelijker nu. Dank je!quote:Op maandag 26 juli 2021 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keuken
En sinds kort servern we unagi saus bij de paling
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.quote:Op maandag 26 juli 2021 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ik werk in de vakantie ( nu dus ) als bijbaantje in een keuken
En sinds kort servern we unagi saus bij de paling
Jobi wil mij ook steeds aan umami koppelen,quote:Op maandag 26 juli 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat belangrijke informatie mis hier
Ik kende het woord unagi niet, dat zal ook gescheeld hebbenquote:Op maandag 26 juli 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.
Nu dat niet zo blijkt, wat voor saus is het?
Ja het is idd het woord voor paling, maar omdat dat er bij gaatquote:Op maandag 26 juli 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou denken dat unagi saus juist een saus van paling was.
Nu dat niet zo blijkt, wat voor saus is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |