Ik denk niet dat jij een Sara(h) in je tuin krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit gedoe mij bespaard blijft volgend jaar.
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Heb je dat vaker? Een wandeling kan goed helpen ja.
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijt
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat het ook klinkt alsof je elk moment ongesteld wordt, dus dat kan het ook zijn.
Sorry
Maar niet echt sorry want is gewoon realiteit![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.
Ik stuur je positieve energie vanuit Spanje. En dat is veilig, we zullen niet direct je hele hoofd bezettenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)
[..]
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het ergste is nog dat ik het hierin niet met Strani oneens kan zijn.![]()
![]()
En ik zit duidelijk nogal slecht in mijn emoties op het moment, dus het past ook nog.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 juli 2021 20:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat dit gedoe mij bespaard blijft volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Dank je, ik heb vanmiddag ook mijn chipupdate ingespoten gekregen, dus die energie komt extra goed binnen nu.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je positieve energie vanuit Spanje. En dat is veilig, we zullen niet direct je hele hoofd bezetten
SPOILER: Oninteressant voor Strani, verzoekje aan de niet-Spanjaarden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 25-07-2021 21:55:54 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
@:usagi414 gefeliciteeeeeerd![]()
Ik heb even in m'n YouTubehistorie gekeken en een liedje uitgezocht waarvan ik denk dat je het kunt waarderen![]()
Ën mocht je niet tevreden staan, dan staat er in de spoiler ook nog wat toppers
De spoilers heb ik nog niet bekeken. Maar dit is zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Bij het oversteken van het Hollandsch Diep waar nu de Moerdijkbrug ligt ongeveer. Een vrij treurige plek om de overkant niet te halenquote:Op zondag 25 juli 2021 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meteen maar even zeggen dat 1711 het jaar was dat Friese stadhouder Johan Willem Friso van Nassau-Dietz onderweg naar Den Haag uit een boot viel en verdronk.
Meh vervelend dat je je nog steeds niet top voeltquote:Op zondag 25 juli 2021 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar nu al twee dagen achter elkaar (vandaag ook de hele dag al)
[..]
Ik heb niet het idee moeier te zijn dan anders, maar dat is niet altijd iets wat je direct merkt.
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het ergste is nog dat ik het hierin niet met Strani oneens kan zijn.![]()
![]()
En ik zit duidelijk nogal slecht in mijn emoties op het moment, dus het past ook nog.
quote:Op zondag 25 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat Adrie ook meerijdt.
Needitkanniet.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |