abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200482008
^O^

[ Bericht 47% gewijzigd door LagerthaQueenOfKatte op 22-07-2021 08:27:00 ]
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200482039
Dan verschillen we ook daar in.

Als een topic/subforum/gate nooit iets is (geweest) blijf ik er weg.

Als een voorheen jolig subforum volstaat met storende elementen zal ik dat benoemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200482054
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan verschillen we ook daar in.

Als een topic/subforum/gate nooit iets is (geweest) blijf ik er weg.

Als een voorheen jolig subforum volstaat met storende elementen zal ik dat benoemen.
Dat kan en dat mag ook :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200482083
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 22 juli 2021 07:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Precies, dit vergif ja.
Je dealt er maar mee dat wanneer je altijd naar anderen wijst, dat die anderen je stomme gezeik compleet debiel vinden. Ga iets vinden van mensen die je wel kent of zijn die inmiddels al gevlucht?
quote:
Het gaat niet over wat er werd gezegd en de toon.
Hoe in godsnaam haal je de oorlog erbij in een Hazes gate?
Ik ben niet gevlucht, ik zou niet weten waarvoor. :) ^O^
Omdat ik grappen en grollen over de oorlog wel grappig vind.
Jullie vinden het hilarisch om over de lippen van Sarah te rollen. Heb ik dan weer niks mee.

Maar yo, klaar mee, hoor. Met die hele Hazes en met dit.
Go hard or go home
pi_200482127
DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KIN OORLOG :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200482373
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Precies, dit vergif ja.
Je dealt er maar mee dat wanneer je altijd naar anderen wijst, dat die anderen je stomme gezeik compleet debiel vinden. Ga iets vinden van mensen die je wel kent of zijn die inmiddels al gevlucht?
Dan kan heel SHO wel gesloten worden als je niks van BN’ers mag vinden indien je ze niet kent.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Imo was het topic/SHO heel lang leuk en humoristisch tot er ineens een kudde posters leek te enteren die sans gene en sans 'umor vuilbekken en projecteren op het toevallige onderwerp van een topic.

Daar was niks leuks meer an. Kijk alleen al naar die gate titel man :')

Dan waan je je toch op de reactiepagina van een rioolkrant...

Dus ja, kwestie van perspectief.
Dat mag je natuurlijk vinden, maar moet het topic dan dicht.
Ik vind van niet, jij vind van wel.

Nu ben ik klaar met mijn feedback geven
pi_200482416
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 22 juli 2021 07:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Precies, dit vergif ja.
Je dealt er maar mee dat wanneer je altijd naar anderen wijst, dat die anderen je stomme gezeik compleet debiel vinden. Ga iets vinden van mensen die je wel kent of zijn die inmiddels al gevlucht?
Het gaat niet over wat er werd gezegd en de toon.
Hoe in godsnaam haal je de oorlog erbij in een Hazes gate?
Ik ben niet gevlucht, ik zou niet weten waarvoor. :) ^O^
[/quote]
Jezus, lees je überhaupt eigenlijk wel of reageer je primair op alles. Ik had t niet eens tegen jou maar bij nader inzien had dat wel gekund.
Maar mooi dat je niet gevlucht bent.. ofzo
Het is immers 40-45 niet. :o
Go hard or go home
pi_200482449
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:59 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Dan kan heel SHO wel gesloten worden als je niks van BN’ers mag vinden indien je ze niet kent.
[..]

Dat mag je natuurlijk vinden, maar moet het topic dan dicht.
Ik vind van niet, jij vind van wel.

Nu ben ik klaar met mijn feedback geven
Waarom leg je woorden in mijn mond? Heel onaangenaam.

Ik zou willen dat mods middelen hadden beyond "nou jonges, niet doen", maar dat is een beleidskeuze.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200482722
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Het gaat niet over wat er werd gezegd en de toon.
Hoe in godsnaam haal je de oorlog erbij in een Hazes gate?
Ik ben niet gevlucht, ik zou niet weten waarvoor. :) ^O^
Jezus, lees je überhaupt eigenlijk wel of reageer je primair op alles. Ik had t niet eens tegen jou maar bij nader inzien had dat wel gekund.
Maar mooi dat je niet gevlucht bent.. ofzo
Het is immers 40-45 niet. :o
[/quote]
Ik lees zeker, maar niet zo actief als jullie. En ik ga al helemaal geen users op de vingers tikken meestal scroll ik verder alleen deze keer niet....
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200482757
Als er door sommigen nog steeds niet begrepen wordt dat er een verschil is tussen posten over iemand of iemand constant bij de enkels affikken, tussen roddel en debiele speculatie en tussen praten over of constant neerbuigend zijn dan is het meer dan terecht dat het topic dicht is.

Er is, terecht, zo weinig mogelijk plaats op FOK! voor dat soort postgedrag. Het is ontzettend lelijk gedrag dat welke omgeving dan ook niet mooier maakt. Als je dat lekker thuis wil doen, prima. Ga daar maar belachelijk neerbuigende namen verzinnen voor mensen, iemand constant door het slijk halen en op iedere slag zout leggen. Maar niet hier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200482771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

Ik lees zeker, maar niet zo actief als jullie. En ik ga al helemaal geen users op de vingers tikken meestal scroll ik verder alleen deze keer niet....
Joh, kraam toch eens niet zoveel onzin uit. Je tikt iedereen de hele tijd op de vingers. User, mod of BN'er. Met je 'ga anders maar even terug lezen' en je andere neerbuigende meuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200482816
Misschien deze discussie niet eens meer voeren en de boel helemaal afkappen. En als daar bans bij zitten, so be it. Dit is een neverending story.
pi_200482830
Wat mij weer brengt bij de vraag, als fok idd vindt dat daar geen plaats voor is, waarom dan niet optreden tegen dit gedrag?

Het is imo van de zotte dat een hele gate gesloten wordt omdat er geen 3(0)-strikes-you're-out policy gehanteerd kan worden omdat er voor iedereen een plekje moet zijn op fok :? Ook wanneer stelselmatig een topic/gate/subforum wordt verziekt met ongewenst gedrag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200482858
Daar is dan best lang overgedaan. Ken het topic bijna alleen maar zo.


Een topic waar uitgedroogde vleesgordijnen alleen nog maar vochtig worden door hun tenaladies nat te lachen van hun zogenaamde bij elkaar verzonnen vrouwengrappen. Het was eigenlijk nooit een leuk topic.

Beter blijft het dicht.
pi_200482879
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:45 schreef potjecreme het volgende:
Daar is dan best lang overgedaan. Ken het topic bijna alleen maar zo.


Een topic waar uitgedroogde vleesgordijnen alleen nog maar vochtig worden door hun tenaladies nat te lachen van hun zogenaamde bij elkaar verzonnen vrouwengrappen. Het was eigenlijk nooit een leuk topic.

Beter blijft het dicht.
Ja, ten tijde van Bridget was het al zo.
pi_200482969
Cute :D het Bridgettijdperk lang geleden vinden :D

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:01:29 #17
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200483094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cute :D het Bridgettijdperk lang geleden vinden :D

O+
Het voelt wel als een eeuwigheid geleden, met alles wat er na de Brazes-tijd gebeurd is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2021 @ 10:32:49 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200483431
Soms ontspoort een reeks en dan moet je op een bepaald moment ingrijpen. Wat nu gebeurd is, dus. Uiteraard kun je van mening verschillen of je de rotte appels moet verwijderen of de hele fruitmand wegkieperen. In dit geval is voor het laatste gekozen om dat deze reeks in onze ogen niet meer te redden was.

De meeste users hadden het zinkende schip al verlaten en wat overbleef beet zich in meerderheid op een vreemde manier vast in elk nieuwtje of non-nieuwtje rondom de familie Hazes. Alles, maar dan ook letterlijk álles, móest en zou negatief geïnterpreteerd worden, zonder ook maar enige humor, knipoog of milde spot. Elke relativerende opmerking werd ook niet meer getolereerd.

Zo'n reeks krijg je op een bepaald moment niet meer goed.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200483435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat mij weer brengt bij de vraag, als fok idd vindt dat daar geen plaats voor is, waarom dan niet optreden tegen dit gedrag?

Het is imo van de zotte dat een hele gate gesloten wordt omdat er geen 3(0)-strikes-you're-out policy gehanteerd kan worden omdat er voor iedereen een plekje moet zijn op fok :? Ook wanneer stelselmatig een topic/gate/subforum wordt verziekt met ongewenst gedrag.
Ja, nou, dan moet ik je verwijzen naar FB want ik roei ook maar met de riemen die ik heb. But you know dis.
Is niet discussie voor hier en ik ga me daar ook niet inhoudelijk over uitlaten (want dan heb k het dalijk gedaan. :7 )

Ik denk soberso dat er hier geen discussie meer hoeft te zijn. Gate is dicht, plasjes zijn gedaan, alles is gezegd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200483591
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:32 schreef Cynix ® het volgende:
Soms ontspoort een reeks en dan moet je op een bepaald moment ingrijpen. Wat nu gebeurd is, dus. Uiteraard kun je van mening verschillen of je de rotte appels moet verwijderen of de hele fruitmand wegkieperen. In dit geval is voor het laatste gekozen om dat deze reeks in onze ogen niet meer te redden was.

De meeste users hadden het zinkende schip al verlaten en wat overbleef beet zich in meerderheid op een vreemde manier vast in elk nieuwtje of non-nieuwtje rondom de familie Hazes. Alles, maar dan ook letterlijk álles, móest en zou negatief geïnterpreteerd worden, zonder ook maar enige humor, knipoog of milde spot. Elke relativerende opmerking werd ook niet meer getolereerd.

Zo'n reeks krijg je op een bepaald moment niet meer goed.
Nee, niet wanneer je tijden lang alleen maar oeifoeinounietdoen onderneemt en weigert daar user-gerichte consequenties aan te verbinden... dat die users het zinkende schip verlaten, dat je überhaupt ziet dat het schip aan het zinken is... en vervolgens alsnog het dagelijks beheer alleen de tool "vriendelijk verzoeken om te stoppen met gaten in de bodem boren" geeft...

Je kunt zo'n reeks (en laten we ook niet doen of dit probleem alleen de hazesgate (of zoals het 1000 topics ongehinderd heette lulkutzuurhihahogate) betreft, dit is een SHO (en fok)breed probleem) prima redden wanneer je de mensen die met de poten in de klei, daadwerkelijk dagelijks aanwezig zijn op fok en meeposten op de fora die ze modereren, meer middelen geeft dan een tik op de vingers geven en escaleren naar boven. En boven die dan auto-repliet met "voor iedereen is plek op fok".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200483688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, niet wanneer je tijden lang alleen maar oeifoeinounietdoen onderneemt en weigert daar user-gerichte consequenties aan te verbinden... dat die users het zinkende schip verlaten, dat je überhaupt ziet dat het schip aan het zinken is... en vervolgens alsnog het dagelijks beheer alleen de tool "vriendelijk verzoeken om te stoppen met gaten in de bodem boren" geeft...

Je kunt zo'n reeks (en laten we ook niet doen of dit probleem alleen de hazesgate (of zoals het 1000 topics ongehinderd heette lulkutzuurhihahogate) betreft, dit is een SHO (en fok)breed probleem) prima redden wanneer je de mensen die met de poten in de klei, daadwerkelijk dagelijks aanwezig zijn op fok en meeposten op de fora die ze modereren, meer middelen geeft dan een tik op de vingers geven en escaleren naar boven. En boven die dan auto-repliet met "voor iedereen is plek op fok".
Eens maar: DP, af, mand, FB.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200483700
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Eens maar: DP, af, mand, FB.
Is FB, doe FB.

Dus, nee :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200483706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is FB, doe FB.

Dus, nee :(
Ja, nee, die andere FB. Die algehele FB. Dat subforum. Die.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200483720
Ik snap je ff niet :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200484039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap je ff niet :'(
Open er een topic over in Feedback ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200484156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Open er een topic over in Feedback ;)
Oooh zo. Neuh, feedbackeer op deze situatie, omdat die er is, in een sub die ik graag lees. Boven heeft al duidelijk genoeg gemaakt hoe fok te zien om daar iets te willen initiëren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2021 @ 11:23:03 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200484271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, niet wanneer je tijden lang alleen maar oeifoeinounietdoen onderneemt en weigert daar user-gerichte consequenties aan te verbinden... dat die users het zinkende schip verlaten, dat je überhaupt ziet dat het schip aan het zinken is... en vervolgens alsnog het dagelijks beheer alleen de tool "vriendelijk verzoeken om te stoppen met gaten in de bodem boren" geeft...

Je kunt zo'n reeks (en laten we ook niet doen of dit probleem alleen de hazesgate (of zoals het 1000 topics ongehinderd heette lulkutzuurhihahogate) betreft, dit is een SHO (en fok)breed probleem) prima redden wanneer je de mensen die met de poten in de klei, daadwerkelijk dagelijks aanwezig zijn op fok en meeposten op de fora die ze modereren, meer middelen geeft dan een tik op de vingers geven en escaleren naar boven. En boven die dan auto-repliet met "voor iedereen is plek op fok".
Ik weet niet zeker of ik je helemaal begrijp, maar er is ooit bewust gekozen voor een zekere hiërarchie in moderatie-rollen en bijbehorende 'correctie-middelen'. Dat heeft zeker voor- en nadelen. Ik vind het persoonlijk wel werkbaar zo, maar ben met je eens dat bovenop de materie zitten en tijdig escaleren dan wel essentieel is. En dat lukt, om wat voor reden dan ook, helaas niet altijd.

Maar vaak ook wel gelukkig, verreweg de meeste topics en reeksen verlopen imo prima, al dan niet na enig bijsturen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200484587
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ik je helemaal begrijp, maar er is ooit bewust gekozen voor een zekere hiërarchie in moderatie-rollen en bijbehorende 'correctie-middelen'. Dat heeft zeker voor- en nadelen. Ik vind het persoonlijk wel werkbaar zo, maar ben met je eens dat bovenop de materie zitten en tijdig escaleren dan wel essentieel is. En dat lukt, om wat voor reden dan ook, helaas niet altijd.

Maar vaak ook wel gelukkig, verreweg de meeste topics en reeksen verlopen imo prima, al dan niet na enig bijsturen.
Uhu, je begrijpt me goed :Y

Ik denk dat die structuur ooit goed gewerkt heeft, maar nu niet meer. Al tijden niet meer. Misschien in de tijd dat boven zelf erg actief was? Of pre elke-klik-is-er-1-in-skere-tijden? Geen idee, maar dit is sowieso groter dan SHO.

Hand ook in eigen boezen stekend, zie ik in SHO al tijden

u1: doe nou ff niet zo stom
u2: nee jij doet stom, lees maar terug
m: niet doen, dit moet in feedback

En omdat mods niets mogen, is Feedback bezoek nutteloos tot pappen en nathouden en verplaatst het zich weer terug naar het topic:

u1: doe nou ff niet zo stom
u2: nee jij doet stom, lees maar terug
m: niet doen, dit moet in feedback

Topic dicht, alles weg, users die klagen dat hun post die heus hoogstaand was meegeveegd is. Rinse repeat.

Waar zowel u1 als u2 (en u3 t/m 999) imo al 26 keer het topic uitgebonjourd had moeten worden omdat het offtopic is. Maar ja dan moet je a) gehoord kunnen worden in FB en b) iemand gevolgen kunnen geven aan gehoord worden in FB. Beiden is nu niet echt het geval, mn omdat de mensen die het wel aanhoren (de mods) niets kunnen, ongeacht aan welke kant van de discussie ze staan. Dan kan ik net zo goed mn moeder bellen om te klagen over fok en het gedrag van bepaalde users.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:48:16 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200484654
Ik zou bang zijn dat ik dan een account voor mijn moeder moest maken zodat ze kon bemoeien het zelf kon lezen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:30:17 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_200486953
Belachelijk dat er nu geen Hazes topic is in SHO terwijl alle bladen er mee vol staan.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200486996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:30 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat er nu geen Hazes topic is in SHO terwijl alle bladen er mee vol staan.

:T
Tsja, de bladen staan ook vol met Marco en Tinie en dat topic is nog open :) Ga je gang om daar wat te plaatsen zou ik zeggen.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:34:59 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_200487006
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tsja, de bladen staan ook vol met Marco en Tinie en dat topic is nog open :) Ga je gang om daar wat te plaatsen zou ik zeggen.
Twee minuten geleden gedaan. Blijf niet aan de gang. Gisteren een Hazes topic geopend en dat werd gesloten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200496036
Mods, ik wil een nieuwe gate openen.

As the world turns in de pitlane. Allemaal loveaffaires, aanslagen en allemaal stoere mannen met kleine hartjes en eigen vliegtuigen. Aangezien onze Max heerlijk is baby’s en het op de baan ook leuk doet. Dacht ik dat het wel leuk was voor alle vrouwelijke users hier om juist hier in SHO een topic over de F1 te openen.

Das thuis op de bank ook wel zo gezellig op zondag.

Enfin, ik ben echt niet de enige vrouwelijke fan maar het lijkt me leuk om de andere kant van de F1 hier te gaan laten zien, Ricardo, norris, the ice man wat heeft die het voor mekaar daar in Finland met zijn gezin.

Enfin, verschoor wat een leukerd is dat. En gewonnen hè!

En daar is geen plaats voor in het topic F1, dat zijn de mannen. En das prima.

Ik heb genoeg kennis om de F1 hier uit te leggen, maar die wereld is nog beter dan GTST en atwt en B&B.
Zonde dus, heb ik steun?
pi_200497060
Ik vind het geen goed idee. Over andere coureurs dan Verstappen wordt er zo denigrerend gedaan, dat de kans op een negatief zuur topic erg groot is.

In F1 is er SHO topic met show nieuwtjes van de coureurs.

De nieuwtjes worden zowel door dames als heren geleverd.


In de shosc zie ik al dat er weer van alles wordt verzonnen om het spannend te maken.

F1 / F1 Shownieuws! #2

[ Bericht 16% gewijzigd door potjecreme op 23-07-2021 07:39:07 ]
pi_200497238
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:30 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het geen goed idee. Over andere coureurs dan Verstappen wordt er zo denigrerend gedaan, dat de kans op een negatief zuur topic erg groot is.

In F1 is er SHO topic met show nieuwtjes van de coureurs.

De nieuwtjes worden zowel door dames als heren geleverd.

In de shosc zie ik al dat er weer van alles wordt verzonnen om het spannend te maken.

F1 / F1 Shownieuws! #2
Wat wordt er verzonnen dan? Want altijd die zure verwijten zonder onderbouwing ben ik ook zat.
Dus dit zetten we even recht.

Ik zei ook juist dat er over de andere coureurs heel veel leuk nieuws is, en dat het leuke kerels zijn.
pi_200497364
Een gate begin je niet toch. Je start een topic, als het blijft lopen constateer je dat er een nieuwe gate is ontstaan :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200497455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat wordt er verzonnen dan? Want altijd die zure verwijten zonder onderbouwing ben ik ook zat.
Dus dit zetten we even recht.

Ik zei ook juist dat er over de andere coureurs heel veel leuk nieuws is, en dat het leuke kerels zijn.
lando die nog steeds denkt dat al het oranje op de tribune voor hem is.

Moordaanslag op Verstappen.

Dit zijn verzinsels.
pi_200497498
Heel leuk nieuws over F1 coureurs kan gewoon in het F1subforum, daar is het subforum voor.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200497503
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

lando die nog steeds denkt dat al het oranje op de tribune voor hem is.

Moordaanslag op Verstappen.

Dit zijn verzinsels.
Lando grapt al jaren over de Max tribunes, laatste grapje is van drie weken geleden.

Lewis nam bewust dat risico, om Max in de binnenbocht in te halen waar dat met die snelheid nooit kon.
pi_200497528
Ok geen verzinsels, creatief met de feiten O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200497632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat wordt er verzonnen dan? Want altijd die zure verwijten zonder onderbouwing ben ik ook zat.
Dus dit zetten we even recht.

Ik zei ook juist dat er over de andere coureurs heel veel leuk nieuws is, en dat het leuke kerels zijn.
@potjecreme geeft juist een goed onderbouwde post m.i. en geen zure verwijten hoor :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 09:03:29 #42
184769 crew  Deisyy
pi_200497728
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Mods, ik wil een nieuwe gate openen.

As the world turns in de pitlane. Allemaal loveaffaires, aanslagen en allemaal stoere mannen met kleine hartjes en eigen vliegtuigen. Aangezien onze Max heerlijk is baby’s en het op de baan ook leuk doet. Dacht ik dat het wel leuk was voor alle vrouwelijke users hier om juist hier in SHO een topic over de F1 te openen.

Das thuis op de bank ook wel zo gezellig op zondag.

Enfin, ik ben echt niet de enige vrouwelijke fan maar het lijkt me leuk om de andere kant van de F1 hier te gaan laten zien, Ricardo, norris, the ice man wat heeft die het voor mekaar daar in Finland met zijn gezin.

Enfin, verschoor wat een leukerd is dat. En gewonnen hè!

En daar is geen plaats voor in het topic F1, dat zijn de mannen. En das prima.

Ik heb genoeg kennis om de F1 hier uit te leggen, maar die wereld is nog beter dan GTST en atwt en B&B.
Zonde dus, heb ik steun?
Leuk idee, maar zoals potjecreme al zegt is er al een topic in F1, waar het prima past.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 09:05:32 #43
184769 crew  Deisyy
pi_200497746
Wat Loona dus al zei :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200497751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een gate begin je niet toch. Je start een topic, als het blijft lopen constateer je dat er een nieuwe gate is ontstaan :?
En het moet wel met een juicy reden geopend worden. :9
pi_200497897
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

En het moet wel met een juicy reden geopend worden. :9
MOORDAANSLAG!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200497932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Leuk idee, maar zoals potjecreme al zegt is er al een topic in F1, waar het prima past.
En toch loopt dat topic voor geen meter.

SHO in F1 of F1 in SHO.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:20:58 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200497950
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En toch loopt dat topic voor geen meter.

SHO in F1 of F1 in SHO.
Alsof het hier wel gaat lopen.
Daarbij is het kennelijk je intentie een gate te veroorzaken en dat is niet hoe het werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 09:23:56 #48
184769 crew  Deisyy
pi_200497988
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En toch loopt dat topic voor geen meter.

SHO in F1 of F1 in SHO.
Als het daar niet loopt denk ik niet dat het hier wel gaat lopen, maar dubbel gaan we sowieso niet doen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200498100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof het hier wel gaat lopen.
Daarbij is het kennelijk je intentie een gate te veroorzaken en dat is niet hoe het werkt.
Ja 23 races per jaar, 20 coureurs en zeker net zoveel vriendinnen.
Jet set en prachtige huizen, zoals ik al zei de bold and the beautyful is er niets bij.

Soms moet je nieuwe dingen opperen, die verlepte BN’ers zijn ook zo ouderwets.
pi_200498128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja 23 races per jaar, 20 coureurs en zeker net zoveel vriendinnen.
Jet set en prachtige huizen, zoals ik al zei de bold and the beautyful is er niets bij.

Soms moet je nieuwe dingen opperen, die verlepte BN’ers zijn ook zo ouderwets.
Wat snap jij niet aan nee? Dram niet zo door.
pi_200498136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan nee? Dram niet zo door.
Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?
pi_200498155
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?
Wat snap jij niet aan een forum? Een gate start je niet, een gate ontstaat. Een topic kun je gewoon openen en dan maar zien wat er van komt, in plaats daarvan ga je hier een officieel projectplan voor een gate indienen en vind je het raar dat men denkt ":? nah lama".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200498158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?
Nee, maar de Mods zijn een beetje baas en die zeggen dat er al een topic bestaat. En daarmee zou de kous af moeten zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2021 @ 09:39:51 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200498210
Drie nadelen: 1) Dubbelop, want er is al een topic, 2) er is helemaal geen 'gate', en 3) de kans op een zure anti-iedereen-behalve-Verstappen-reeks is 99%.

Niet echt een goed idee dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200498260
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En toch loopt dat topic voor geen meter.

SHO in F1 of F1 in SHO.
Dan zorgen jullie er toch voor dat het gaat lopen daar?
Zo moeilijk is het allemaal niet :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200498262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En toch loopt dat topic voor geen meter.

SHO in F1 of F1 in SHO.
Afgelopen jaar was er niet veel nieuws. Vermoedelijk mede door corona. Ze moesten in hun bubbel blijven In dat topic posten we niet iedere insta-post van de vriendinnen. Het is shownieuws! Regelmatig speur ik de insta's af en daily mail opzoek naar F1 show nieuws. Er is ook niet veel nieuws.

Je hebt behoefte om lekker ergens over te beppen. Je vindt Kelly leuk. Wellicht kan je in F1 een Verstappen-Dynasty topic openen. Waar je uitgebreider over Kelly en Max en de anderen kan praten en meer insta-posts kan posten?

Ik denk even mee:)
pi_200498276
Al geef ik het weinig kans als jullie daar ook zo gaan posten als in het Hazes-topic :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200498375
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:39 schreef Cynix ® het volgende:
Drie nadelen: 1) Dubbelop, want er is al een topic, 2) er is helemaal geen 'gate', en 3) de kans op een zure anti-iedereen-behalve-Verstappen-reeks is 99%.

Niet echt een goed idee dus.
Ik denk dat Ootjekatootje een topic bedoelde i.p.v. gate. Dat kan een keer gebeuren dat je het verkeerd neerzet. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 10:06:00 #59
184769 crew  Deisyy
pi_200498488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik denk dat Ootjekatootje een topic bedoelde i.p.v. gate. Dat kan een keer gebeuren dat je het verkeerd neerzet. :Y
En dan nog is SHO daar geen juiste plek voor om bovengenoemde redenen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200498529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dan nog is SHO daar geen juiste plek voor om bovengenoemde redenen.
Daar heb ik het helemaal niet over! Ik zeg alleen dat ze een foutje heeft gemaakt maar waar zo over wordt gevallen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200498536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar heb ik het helemaal niet over! Ik zeg alleen dat ze een foutje heeft gemaakt maar waar zo over wordt gevallen.
Voel je eens niet zo aangevallen :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200498559
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voel je eens niet zo aangevallen :')
Ik maak een correctie op wat ik helemaal niet bedoel :') . Dan ben ik de discussie voor . ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200498746
Ik vind het nu al leuk. :')
pi_200498753
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:32 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het nu al leuk. :')
:D Echt hè :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200498764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik maak een correctie op wat ik helemaal niet bedoel :') . Dan ben ik de discussie voor . ^O^
Er zou helemaal geen discussie moeten zijn in deze :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 10:56:51 #66
382129 crew  Donna
pi_200498968
Ik post wel eens in dat topic in F1 hoor. Jullie zijn allemaal welkom met de jetset huizen en babybuiken roddels.
pi_200498994
c_/

Druk hier op de vroege morgen.
  Miss 200.000.000! zondag 25 juli 2021 @ 15:26:49 #68
367000 roos94
pi_200540234
Kom er nu pas achter dat hazes topique gesloten is. Jammer
pi_200540477
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:26 schreef roos94 het volgende:
Kom er nu pas achter dat hazes topique gesloten is. Jammer
Ik ook. Balen zeg
pi_200547741
Yup, bepaalde users hadden er problemen mee, dus nu is SHO dood.

2021 is gewoon cancelen. Het postgedrag van een ander bevalt me niet dus het moet kapot.

Vroeger las je een topic niet als je het niet leuk vond. Nu moet het kapot omdat je het niet leuk vind.

En iedereen lukt mee, lachen joh gekke Ootje. Maar sommige users en mods vinden het niet lachen dus het moet weg. F1 dynastie hup weg.

En die pot zure zilveruitjes krijgen hun zin, en heel SHO ligt plat. En dan vinden ze het straks ook nog gek dat ze de stekker eruit trekken. Voor ongewenst gedrag hebben we mods, en altijd nog Admins en Yvonne en Danny. Maar SHO en vele andere topics worden gewoon de nek omgedraaid omdat sommige users nog in 2005 leven en denken.
pi_200547807
Totaaaal niet mee eens.
Roddelen kan ook zonder topics waarin het lijkt alsof de onderwerpen van gesprek de kinderen van de posters met een klodder mayo hebben verorberd.
pi_200547809
En ik weiger te accepteren dat het postgedrag in de Hazesgate normaal is.
pi_200550607
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:53 schreef mootie het volgende:
En ik weiger te accepteren dat het postgedrag pestgedrag in de Hazesgate normaal is.
  † In Memoriam † maandag 26 juli 2021 @ 08:28:44 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200551061
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Yup, bepaalde users hadden er problemen mee, dus nu is SHO dood.
En iedereen lukt mee, lachen joh gekke Ootje. Maar sommige users en mods vinden het niet lachen dus het moet weg. F1 dynastie hup weg.
Ja, zo kun je er naar kijken. Maar dat kan ook op een andere manier: Er leek een soort eensgezinde kliek die negatief was over letterlijk álles, ook als daar helemaal geen aanleiding toe was. Nou mag dat op zich, maar als iemand dan per ongeluk géén hekel aan de Hazes-familie had, of nog gekker: een keer iets positiefs zei, werd dat feitelijk gewoonweg niet geaccepteerd. Ik ga geen voorbeelden zoeken, maar de hele sfeer was vijandig tegen de wat genuanceerdere of mildere users.

Ik denk zelf dat dát eerder de doodsteek voor deze reeks was. SHO is niet dood, maar laten we elkaars mening weer iets meer respecteren. Dit is géén fan-forum en er zijn géén fan-topics. Er is altijd ruimte om kritisch over een artiest te zijn, maar ook voor een tegengeluid of andere mening. Dat zou zo'n reeks nou juist amusant moeten maken en houden. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200552230
De negativiteit overheerste terwijl Hazes en kornuiten echt geen crimineel tuig zijn ofzo.
Sympathiek is anders maar persoonlijk vond ik de lol er echt af.
Je kon het topic beter omdopen tot het ‘Zeik hier op Hazes-topic’ en openen in Klaagbaak.
pi_200552979
Of "Verwerk je eigen leven aan de hand van celebnieuwtjes"... De zogeheten Hazes opstelling wint aan populariteit in therapie-land :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO maandag 26 juli 2021 @ 16:50:21 #77
22592 crew  Ole
pi_200560395
en het is nou niet bepaald zo dat de reeks in de kiem gesmoord is of zo met 4564651 delen. Even time out kan wonderen doen soms hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 26 juli 2021 @ 17:54:26 #78
22592 crew  Ole
pi_200561348
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of "Verwerk je eigen leven aan de hand van celebnieuwtjes"... De zogeheten Hazes opstelling wint aan populariteit in therapie-land :Y
Die mag wel in R&P hoor :W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 26 juli 2021 @ 19:18:05 #79
22592 crew  Ole
pi_200562367
SHO / [Huisregeltjes] SHO, versie 2013.
en deze willen we graag zo houden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200601295
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:50 schreef Ole het volgende:
en het is nou niet bepaald zo dat de reeks in de kiem gesmoord is of zo met 4564651 delen. Even time out kan wonderen doen soms hoor!
Wanneer gaat Hazesgate weer open? Ik mis het :@
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 19:40:31 #81
184769 crew  Deisyy
pi_200602100
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wanneer gaat Hazesgate weer open? Ik mis het :@
Als er echt weer nieuws is kunnen we altijd overwegen weer een topic te openen, maar dat is momenteel niet echt het geval, waardoor het topic dan snel weer zou verzanden in zure reacties op de etentjes, vakanties e.d., dus voorlopig nog maar even niet ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200602304
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:35 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Wanneer gaat Hazesgate weer open? Ik mis het :@
Open er gewoon 1 in KLB ^O^
Verzuurde kutposts passen daar prima :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200602808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 19:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Open er gewoon 1 in KLB ^O^
Verzuurde kutposts passen daar prima :Y
Over verzuurde kutposts gesproken, O-)
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 20:31:39 #84
184769 crew  Deisyy
pi_200602846
Feedback please *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200618064
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als er echt weer nieuws is kunnen we altijd overwegen weer een topic te openen, maar dat is momenteel niet echt het geval, waardoor het topic dan snel weer zou verzanden in zure reacties op de etentjes, vakanties e.d., dus voorlopig nog maar even niet ;)
Als dit in Feedback moet (of elders) let me know, oprecht geen idee waar dit hoort, maar vond het opvallend,
the drama heeft zich nu n.l. verplaatst naar Viva:

Lotus
donderdag 29 juli 2021 om 08:57

meisje22 schreef: ↑29-07-2021 08:41
Hou toch eens op met roepen dat iemand een bff is van Sara wanneer hier tegengas gegeven wordt.
Eens met Parella overigens.

Ook een fok user die mij wilt weg pesten.
Zijn een clubje op Fok
Kijk maar na ze zijn nu hier sinds ze mij weg hebben getreiterd.

Nee, maar het valt op .
Zelfde tactiek als op Fok.
Met z'n alle op bepaalde users het liefst nieuwe. Waar er al veel van weg zijn gegaan.Het fok forum is op een gegeven moment gesloten omdat er “op de man werd gespeeld “. En forummers rechtstreeks werden afgekat.
Jullie zijn hetzelfde clubje wat bij Fok zat.
pi_200618531
Mooi op Viva laten.
pi_200618968
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:33 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Als dit in Feedback moet (of elders) let me know, oprecht geen idee waar dit hoort, maar vond het opvallend,
the drama heeft zich nu n.l. verplaatst naar Viva:

Lotus
donderdag 29 juli 2021 om 08:57

meisje22 schreef: ↑29-07-2021 08:41
Hou toch eens op met roepen dat iemand een bff is van Sara wanneer hier tegengas gegeven wordt.
Eens met Parella overigens.

Ook een fok user die mij wilt weg pesten.
Zijn een clubje op Fok
Kijk maar na ze zijn nu hier sinds ze mij weg hebben getreiterd.

Nee, maar het valt op .
Zelfde tactiek als op Fok.
Met z'n alle op bepaalde users het liefst nieuwe. Waar er al veel van weg zijn gegaan.Het fok forum is op een gegeven moment gesloten omdat er “op de man werd gespeeld “. En forummers rechtstreeks werden afgekat.
Jullie zijn hetzelfde clubje wat bij Fok zat.
Het fok forum gesloten :') iets teveel eer. En ik herken de schrijfstijl :D
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:41:24 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200624817
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het fok forum gesloten :') iets teveel eer. En ik herken de schrijfstijl :D
Heel FOK! gesloten? :o
OMGWTFBBQ :o :o :o
En dat allemaal om die ene user die "weggepest" zou zijn?

Wie wilt nou weten wie dat is.... Altijd mooi hoe mensen met hun gebrekkige Nederlands door de mand vallen.

Maar wel mooi, je bent nieuw en je manier van posten ligt niet heel lekker en je wordt daar op aangesproken, dan ga je weg en elders krijg je het ook voor je kiezen en dat zou dan in beide gevallen door dezelfde personen zijn en *omdat* iemand nieuw is??
Volgens mij barst het van de nieuwe mensen die zich naadloos invoegen, dat je pas veel later denkt van "oh joh, zit je hier nog maar zo kort?" maar het zijn altijd dezelfde nieuwelingen die doen alsof ze aangepakt worden omdat ze nieuw zijn, terwijl je gewoon kunt gaan posten zonder dat opvalt dat je nieuw bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 juli 2021 @ 22:35:12 #89
22592 crew  Ole
pi_200663792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:06 schreef Ole het volgende:
Helaas blijkt het nodig meer posts te verwijderen en te noten.
- ga niet offtopic
- post relevante nieuwtjes
- en vooral: geen persoonlijke aanvallen

Dan komt alles snel weer goed!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:25:18 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200842274
Overigens hebben we een verse volidioot in ons midden, dit keer in het Barbie-topic, waar iemand het ziekenhuis is gaan bellen om te achterhalen waar iemand die in de straat van Barbie woont met de ambulance naartoe gebracht is.

En vervolgens een account heeft aangemaakt om dat in het topic te melden.
Ongeacht of het een troll is of niet zijn dit het soort users die een topic naar een volgend niveau trekken, naar beneden.
En daaruit blijkt dat de bodem kennelijk nog niet bereikt was.

Misschien kunnen we het weer aanzien tot het topic zo vernaggeld is dat het permanent op slot mag, maar misschien is het ook een optie om zo'n newbie cq troll duidelijk te maken dat dit ongewenst is.
Maar misschien zie ik het verkeerd en is het hyena-gehalte in het topic inmiddels zo hoog dat het geen ongewenst gedrag meer is, dat is aan jullie te beoordelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200846162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:25 schreef Leandra het volgende:
Overigens hebben we een verse volidioot in ons midden, dit keer in het Barbie-topic, waar iemand het ziekenhuis is gaan bellen om te achterhalen waar iemand die in de straat van Barbie woont met de ambulance naartoe gebracht is.

En vervolgens een account heeft aangemaakt om dat in het topic te melden.
Ongeacht of het een troll is of niet zijn dit het soort users die een topic naar een volgend niveau trekken, naar beneden.
En daaruit blijkt dat de bodem kennelijk nog niet bereikt was.

Misschien kunnen we het weer aanzien tot het topic zo vernaggeld is dat het permanent op slot mag, maar misschien is het ook een optie om zo'n newbie cq troll duidelijk te maken dat dit ongewenst is.
Maar misschien zie ik het verkeerd en is het hyena-gehalte in het topic inmiddels zo hoog dat het geen ongewenst gedrag meer is, dat is aan jullie te beoordelen.
Ja dit was echt ziek. :{
Mon 'en!
pi_200858430
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 11:25 schreef Leandra het volgende:

misschien is het ook een optie om zo'n newbie cq troll duidelijk te maken dat dit ongewenst is.

Is ons al duidelijk gemaakt dat dat, beyond "Ej, niet gewenst dit, foei!" geen optie is, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 10:37:54 #93
22592 crew  Ole
pi_200858521
we zitten er bovenop
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:20:21 #94
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_200865454
Waar is Lulgate gebleven? Ik zie niks na deel 77 en er is weer nieuws. De slowchat is ook al spoorloos.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_200865999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:20 schreef Andromache het volgende:
Waar is Lulgate gebleven? Ik zie niks na deel 77 en er is weer nieuws. De slowchat is ook al spoorloos.
Wat is het nieuws?
pi_200866062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat is het nieuws?
Niet iets wat RTL boulevard de moeite waard vond.
pi_200866081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet iets wat RTL boulevard de moeite waard vond.
Dan zal het wel niet boeiend zijn. Dacht dat ze zich hadden verloofd ofzo.
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 20:04:10 #98
22592 crew  Ole
pi_200866100
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:20 schreef Andromache het volgende:
Waar is Lulgate gebleven? Ik zie niks na deel 77 en er is weer nieuws. De slowchat is ook al spoorloos.
Moet wel echt belangrijk nieuws zijn dan :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 20:07:49 #99
22592 crew  Ole
pi_200866154
Er heeft vast iets om iemand zijn/haar insta gestaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200866208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:07 schreef Ole het volgende:
Er heeft vast iets om iemand zijn/haar insta gestaan
Allebei gecheckt en voor zover ik kan lezen is er geen nieuws. Maar misschien heeft @Andromache een speciaal lijntje?
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 20:12:22 #101
22592 crew  Ole
pi_200866229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Allebei gecheckt en voor zover ik kan lezen is er geen nieuws. Maar misschien heeft @:Andromache een speciaal lijntje?
:9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 20:12:59 #102
22592 crew  Ole
pi_200866241
zag alleen een foto van Dré en Roggel ergens voorbijkomen, maar niet echt nieuws
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200866460
Al heb ik zo'n vermoeden dat een verloving niet lang op zich laat wachten.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:34:59 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200866719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:12 schreef Ole het volgende:
zag alleen een foto van Dré en Roggel ergens voorbijkomen, maar niet echt nieuws
André heeft Mo ontvolgt op Insta, en voor de rest weer Baby Blue posts :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200866963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al heb ik zo'n vermoeden dat een verloving niet lang op zich laat wachten.
Over een maand of 4 is het alweer kerst idd :Y :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200867084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Over een maand of 4 is het alweer kerst idd :Y :')
:D :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 11 augustus 2021 @ 21:13:32 #107
22592 crew  Ole
pi_200867567
dan kan dan het topic weer open :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 woensdag 11 augustus 2021 @ 23:03:30 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_200869567
Dit forum is, en wordt kapot gemodereerd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 augustus 2021 @ 00:24:40 #109
22592 crew  Ole
pi_200870429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dit forum is, en wordt kapot gemodereerd.

:T
nou zeg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 12-08-2021 00:38:18 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 augustus 2021 @ 00:26:15 #110
22592 crew  Ole
pi_200870439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dit forum is, en wordt kapot gemodereerd.

:T
oh je bent boos omdater een kuttopic is gesloten?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2021 @ 08:57:09 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_200872289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:26 schreef Ole het volgende:

[..]

oh je bent boos omdater een kuttopic is gesloten?
Nee, qua kuttopic is die van Barbie nog open. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200886314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef tong80 het volgende:
Dit forum is, en wordt kapot gemodereerd.

:T
Zelfs van een gesloten topic wordt toch nog de titel veranderd. Ik vond LULgate de perfecte titel en nu is het in hazesgate veranderd terwijl er sowieso niet in gepost kan worden.

Ik heb sowieso alle drama niet begrepen. Als ik in de meestal hilarisch en gezellige topic (topique) dingen las over een ineens nare sfeer kon ik dat nooit terugvinden, dus waarschijnlijk gewist. Ik heb nog nooit iets gelezen dat je niet Hazes of Rachel of Sarah fan mag zijn. Ik heb wel veel gelezen dat je niet anti-lul mag zijn.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 01:18:13 #113
22592 crew  Ole
pi_200886330
Bij mijn weten is Lulgate door user veranderd. ga het even terugzoeken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200886451
Ahh, es war phoebe, who loves to praat 中文. Het should have zijn Connard-gate. dat is lul-poort in Nederlands. (Dutsch)
pi_200886460
Zelden een gesloten topic meegemaakt waar nog zoveel over na gelult werd. :D
pi_200886468
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 01:56 schreef vencodark het volgende:
Zelden een gesloten topic meegemaakt waar nog zoveel over na gelult werd. :D
dat zegt enough
pi_200887301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 02:01 schreef Majoraan het volgende:

[..]

dat zegt enough
Misschien tzt het topic weer opengooien bij de eerste de beste die ongewenst gedrag uit direct een ban? Want het kan een leuk topic zijn, als mensen zich gewoon normaal gedragen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:16:21 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200887586
Van mij mag het wel weer open. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200888411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien tzt het topic weer opengooien bij de eerste de beste die ongewenst gedrag uit direct een ban? Want het kan een leuk topic zijn, als mensen zich gewoon normaal gedragen.
Kan niet, zij die hier zijn bannen niet, zij die bannen zijn niet hier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Admin vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:31:59 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200888524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan niet, zij die hier zijn bannen niet, zij die bannen zijn niet hier.
Wel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_200888610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wel.
Ach ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200888691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 01:11 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Zelfs van een gesloten topic wordt toch nog de titel veranderd. Ik vond LULgate de perfecte titel en nu is het in hazesgate veranderd terwijl er sowieso niet in gepost kan worden.

Ik heb sowieso alle drama niet begrepen. Als ik in de meestal hilarisch en gezellige topic (topique) dingen las over een ineens nare sfeer kon ik dat nooit terugvinden, dus waarschijnlijk gewist. Ik heb nog nooit iets gelezen dat je niet Hazes of Rachel of Sarah fan mag zijn. Ik heb wel veel gelezen dat je niet anti-lul mag zijn.
Er vielen op een gegeven moment users over het feit dat moeder Hazes en moeder Soel samen op de foto stonden en dat Sarah niet kon koken. Dat is geen hilariteit in mijn ogen maar puur afzeiken.
pi_200888784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Er vielen op een gegeven moment users over het feit dat moeder Hazes en moeder Soel samen op de foto stonden en dat Sarah niet kon koken. Dat is geen hilariteit in mijn ogen maar puur afzeiken.
Meer de manier waarop de moeders op de foto stonden. 'Zo zou mijn moeder nooit op de foto gaan staan hihaho' terwijl het een volkomen normale foto was. Normale en positieve dingen werden omgedraaid naar negativiteit en zo'n topic is nou niet bepaald een visitekaartje voor een forum.
pi_200890824
Lekker zelf weten of het topic open gaat maar ik ben erg sceptisch over hoelang het goed blijft gaan.
Mij zie je er in ieder verval niet meer terug dus zal er geen last van hebben. :P
pi_200891573
Geen André Hazes-topic terwijl hij en zijn enge clan iedere poep en zucht opblazen.

Woest

Nou dan flikker je een aantal users eraf als het te ver gaat.
SOONY
pi_200891614
Er is al van alles over gezegd, maar persoonlijk vind ik het erg jammer dat het Hazes topic gesloten is.
Vond het af en toe hilarisch en al dat op de man gespeel en andere overdreven negatieve reacties heb ik gewoon genegeerd en op doorgescrolled.

Jammer dat de 'gematigde' roddelvolgers de dupe geworden zijn van een aantal agressieve users.

En nu zijn er weer roddels (dat Andre Monique heeft ontvolgd) en kan ik daar nagenoeg niets over lezen op het voor mij vertrouwde fokforum...... :{
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_200891719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:48 schreef tiki het volgende:
Er is al van alles over gezegd, maar persoonlijk vind ik het erg jammer dat het Hazes topic gesloten is.
Vond het af en toe hilarisch en al dat op de man gespeel en andere overdreven negatieve reacties heb ik gewoon genegeerd en op doorgescrolled.

Jammer dat de 'gematigde' roddelvolgers de dupe geworden zijn van een aantal agressieve users.

En nu zijn er weer roddels (dat Andre Monique heeft ontvolgd) en kan ik daar nagenoeg niets over lezen op het voor mij vertrouwde fokforum...... :{
Media pauze en dan na drie dagen weer bullshit plaatsen. Een moeder die met iedereen ruzie maakt en stookt. Een nieuwe aandachtsgeile schoonfamilie.

Altijd de schuld van een ander. Hij is een fantastische vriend, vader en artiest.

Puur genieten

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 13-08-2021 13:29:36 ]
SOONY
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:23:47 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200892149
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:54 schreef DKUp het volgende:

[..]
Media pauze en dan na drie dagen weer bullshit plaatsen. Een moeder die met iedereen ruzie maakt en stookt. Een nieuwe aandachtsgeile schoonfamilie.

Altijd de schuld van een ander. Hij is een fantastisch vriend, vader en artiest.

Puur genieten
Maar geen leugenaar!

:')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:38:03 #129
22592 crew  Ole
pi_200892377
Nou vooruit..
in overleg weer open.

[ Bericht 50% gewijzigd door Ole op 13-08-2021 15:49:31 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200892681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Ole het volgende:
Nou vooruit..
Booooo! Booooooooo!
pi_200893227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Ole het volgende:
Nou vooruit..
Wat toegeeflijk van je! *O*
pi_200893245
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat toegeeflijk van je! *O*
En dat op vrijdag de 13e!
pi_200893602
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:38 schreef Ole het volgende:
Nou vooruit..
Super!
Bedankt!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:50:11 #134
22592 crew  Ole
pi_200894573
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat toegeeflijk van je! *O*
van ons *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:58:48 #135
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200894712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 15:50 schreef Ole het volgende:

[..]
van ons *O*
Dank jullie wel *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201022670
Zijn we op weg naar het opdoeken van SHO?

Eerst werd de reeks over Hazes gesloten, niet vanwege een duidelijke overtreding van regels maar zoiets vaags als een 'negatieve sfeer'. Nu zegt @Deisyy dat ze de reeks over Barbie het liefst opgedoekt ziet, wederom niet vanwege een overtreding van de ons bekende regels maar vanwege leedvermaak.

Misschien is het goed om de gedragsregels eens te herzien. Een regel als 'post geen screenshots van besloten accounts' is volstrekt duidelijk en legitiem. Een regel als 'wees niet te negatief over sommige BN'ers' is dat niet. Gordon mag bijvoorbeeld zonder morren met de grond gelijk worden gemaakt. En wanneer is iemand te hardnekkig negatief?

Ik zou het snappen als roddeltopics over kwetsbare mensen worden gesloten, maar wees dan ook consequent. Gordon is niet bepaald stabiel, Sonja Silva heeft een rijke ziektegeschiedenis, André Hazes Senior was een zuiplap met issues en op zijn zoon en nieuwe vriendin is ook een en ander aan te merken.

Ik hoor graag of de mods überhaupt nog een toekomst voor SHO zien. Zo ja, vinden jullie de regels op dit moment helder?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201022701
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we op weg naar het opdoeken van SHO?

Eerst werd de reeks over Hazes gesloten, niet vanwege een duidelijke overtreding van regels maar zoiets vaags als een 'negatieve sfeer'. Nu zegt @:Deisyy dat ze de reeks over Barbie het liefst opgedoekt ziet, wederom niet vanwege een overtreding van de ons bekende regels maar vanwege leedvermaak.

Misschien is het goed om de gedragsregels eens te herzien. Een regel als 'post geen screenshots van besloten accounts' is volstrekt duidelijk en legitiem. Een regel als 'wees niet te negatief over sommige BN'ers' is dat niet. Gordon mag bijvoorbeeld zonder morren met de grond gelijk worden gemaakt. En wanneer is iemand te hardnekkig negatief?

Ik zou het snappen als roddeltopics over kwetsbare mensen worden gesloten, maar wees dan ook consequent. Gordon is niet bepaald stabiel, Sonja Silva heeft een rijke ziektegeschiedenis, André Hazes Senior was een zuiplap met issues en op zijn zoon en nieuwe vriendin is ook een en ander aan te merken.

Ik hoor graag of de mods überhaupt nog een toekomst voor SHO zien. Zo ja, vinden jullie de regels op dit moment helder?
Goede post en goed verwoord. Een tijdje terug wilde ik ook zoiets typen.

Ik mis bij SHO ook duidelijkheid.
pi_201022751
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Goede post en goed verwoord. Een tijdje terug wilde ik ook zoiets typen.

Ik mis bij SHO ook duidelijkheid.
Eens. Het is door topics als die van Hazes en Samantha een beetje een rotzooi geworden.
De grens, bedoel ik.
pi_201022753
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Goede post en goed verwoord. Een tijdje terug wilde ik ook zoiets typen.

Ik mis bij SHO ook duidelijkheid.
Ik mis ook duidelijkheid en zie daarbij willekeur. Er zijn knuffel-BN'ers zoals Barbie. Dat is mij overigens een raadsel, want Barbie is een rasechte tokkie die haar kinderen traumatiseert en er weinig problemen mee heeft om anderen te intimideren, bestelen of anderszins schade toe te brengen. Vergeleken met Barbie is Gordon een lieverd die vooral zichzelf steeds in de problemen brengt.

En ik zie ook wel nepotisme. Reguliere SHO-bezoekers hebben een vrijbrief om in snoeiharde bewoordingen het wangedrag van BN'ers te fileren (waar ik overigens van geniet, dus ga zo door!). Newbies liggen onder een vergrootglas. Ze lijken eerst hun sporen te moeten verdienen om uitgesproken negatief te mogen zijn over BN'ers.

Let wel, ik vind ook niet alle postings even waardevol. Scherpzinnige, goedgeschreven en grappige kritiek is leuker om te lezen dan zure postings vol spelfouten die maar niet grappig willen worden. Maar je kunt ook gewoon je ongenoegen kenbaar maken zonder te eisen dat iets wordt weggehaald. Er is een verschil tussen afkeuren en censureren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201022804
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we op weg naar het opdoeken van SHO?

Eerst werd de reeks over Hazes gesloten, niet vanwege een duidelijke overtreding van regels maar zoiets vaags als een 'negatieve sfeer'. Nu zegt @:Deisyy dat ze de reeks over Barbie het liefst opgedoekt ziet, wederom niet vanwege een overtreding van de ons bekende regels maar vanwege leedvermaak.

Misschien is het goed om de gedragsregels eens te herzien. Een regel als 'post geen screenshots van besloten accounts' is volstrekt duidelijk en legitiem. Een regel als 'wees niet te negatief over sommige BN'ers' is dat niet. Gordon mag bijvoorbeeld zonder morren met de grond gelijk worden gemaakt. En wanneer is iemand te hardnekkig negatief?

Ik zou het snappen als roddeltopics over kwetsbare mensen worden gesloten, maar wees dan ook consequent. Gordon is niet bepaald stabiel, Sonja Silva heeft een rijke ziektegeschiedenis, André Hazes Senior was een zuiplap met issues en op zijn zoon en nieuwe vriendin is ook een en ander aan te merken.

Ik hoor graag of de mods überhaupt nog een toekomst voor SHO zien. Zo ja, vinden jullie de regels op dit moment helder?
Zijn inderdaad domme topics die wat mij betreft allemaal dicht mogen. Dat geeft ook duidelijkheid.

Mijn hemel wat zijn die topics zuur en zonder een greintje humor. Wat mis je in je leven als je op een forum het ook nog eens komt opnemen voor deze topics.

Plak een post-it op een spiegel in je huis met de volgende tekst:Ik verdien een vrolijk en positief topic

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 22-08-2021 09:12:08 ]
pi_201022962
De regel zou wat mij betreft moeten zijn: ons bij de feiten te houden wat er speelt bij de BN'ers. Dus niemand afvallen om het uiterlijk (hetgeen ik bijzonder laag bij de grond vind), geen positief nieuws ombuigen in negatief nieuws.


Wat ik het meest bizarre van dat Barbie topic vond: hele levens werden blootgelegd van de entourage van Gilly. Er werden zelfs kinderen bij betrokken. Dat had wat mij betreft absoluut niet gekund maargoed. Ik ben geen mod :)
pi_201022972
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:03 schreef potjecreme het volgende:
Wat mis je in je leven als je op een forum het ook nog eens komt opnemen voor deze topics.
Helaas, persoonlijke aanvallen zijn hier niet toegestaan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201022981
quote:
10s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helaas, persoonlijke aanvallen zijn hier niet toegestaan!
Is een algemene vraag. Is niet alleen aan jou gericht.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 09:22:20 #144
184769 crew  Deisyy
pi_201022988
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we op weg naar het opdoeken van SHO?

Eerst werd de reeks over Hazes gesloten, niet vanwege een duidelijke overtreding van regels maar zoiets vaags als een 'negatieve sfeer'. Nu zegt @:Deisyy dat ze de reeks over Barbie het liefst opgedoekt ziet, wederom niet vanwege een overtreding van de ons bekende regels maar vanwege leedvermaak.

Misschien is het goed om de gedragsregels eens te herzien. Een regel als 'post geen screenshots van besloten accounts' is volstrekt duidelijk en legitiem. Een regel als 'wees niet te negatief over sommige BN'ers' is dat niet. Gordon mag bijvoorbeeld zonder morren met de grond gelijk worden gemaakt. En wanneer is iemand te hardnekkig negatief?

Ik zou het snappen als roddeltopics over kwetsbare mensen worden gesloten, maar wees dan ook consequent. Gordon is niet bepaald stabiel, Sonja Silva heeft een rijke ziektegeschiedenis, André Hazes Senior was een zuiplap met issues en op zijn zoon en nieuwe vriendin is ook een en ander aan te merken.

Ik hoor graag of de mods überhaupt nog een toekomst voor SHO zien. Zo ja, vinden jullie de regels op dit moment helder?
Wij willen SHO zeker niet opdoeken, daar is het al jaren veel te leuk voor en veel users hebben er plezier aan, dus dat wil ik als eerste zeggen.

En verder begrijp ik heel goed dat er onduidelijkheid is over wat wel en niet mag, en zal ik proberen daar opheldering over te geven. Een paar weken geleden werden er in het Barbietopic berichten gepost die ver over de grenzen van fatsoen gingen, daarop hebben we i.o.m. Yvonne besloten in dit topic tijdelijk strenger te modereren. Mijn opmerking over het opdoeken van het was mijn persoonlijke mening, ik dacht dat ik dat erbij had gezet, maar heeft dus niets met de moderatie te maken, in dat topic kan gewoon binnen de policy en de normen van fatsoen gepost worden.

En dan het Hazes-topic, wat op een bepaald moment een haattopic was geworden, waarin alleen nog ruimte leek voor het afzeiken en haten over de kleinste dingetjes, er werd op bepaalde momenten veel te veel op de man gespeeld, de sfeer was danig verpest, waardoor vaste lezers wegbleven en dat is jammer, want dat scheelt FOK! views, aangezien er ook lezers zijn die niet posten. Dat topic is gesloten met de bedoeling het weer te openen als er iets te melden is, en dat is dus ook weer gebeurd.

Aan de regels die er waren is dus niets veranderd, dus ik hoop voor iedereen op heel veel SHO-plezier!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201022994
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
De regel zou wat mij betreft moeten zijn: ons bij de feiten te houden wat er speelt bij de BN'ers. Dus niemand afvallen om het uiterlijk (hetgeen ik bijzonder laag bij de grond vind), geen positief nieuws ombuigen in negatief nieuws en wat ik het meest bizarre van alles vond: hele levens werden blootgelegd van de entourage van Gilly. Er werden zelfs kinderen bij betrokken. Dat had wat mij betreft absoluut niet gekund, maargoed ik ben geen mod :)
Ik vind je richtlijnen nog steeds vaag. Als zulke mensen publieke profielen hebben, dan maken ze zichzelf kwetsbaar voor reconstructies. Ik denk dat je al een eind komt met de regels:

- geen informatie uit of over afgeschermde profielen;
- geen foto's van of roddels over minderjarigen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 09:24:06 #146
184769 crew  Deisyy
pi_201023005
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
De regel zou wat mij betreft moeten zijn: ons bij de feiten te houden wat er speelt bij de BN'ers. Dus niemand afvallen om het uiterlijk (hetgeen ik bijzonder laag bij de grond vind), geen positief nieuws ombuigen in negatief nieuws.

Wat ik het meest bizarre van dat Barbie topic vond: hele levens werden blootgelegd van de entourage van Gilly. Er werden zelfs kinderen bij betrokken. Dat had wat mij betreft absoluut niet gekund maargoed. Ik ben geen mod :)
Daar zijn inderdaad de normen van fatsoen overschreden, zou niet moeten kunnen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201023019
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
De regel zou wat mij betreft moeten zijn: ons bij de feiten te houden wat er speelt bij de BN'ers. Dus niemand afvallen om het uiterlijk (hetgeen ik bijzonder laag bij de grond vind), geen positief nieuws ombuigen in negatief nieuws en wat ik het meest bizarre van alles vond: hele levens werden blootgelegd van de entourage van Gilly. Er werden zelfs kinderen bij betrokken. Dat had wat mij betreft absoluut niet gekund, maargoed ik ben geen mod :)
Het punt is dat iedere insta post wordt ontleed. Iedere geknipte teennagel wordt besproken. Iedere vouw in een broek krijgt 25 posts. Ik snap dat niet. Wat is daar leuk aan?
pi_201023040
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:22 schreef Deisyy het volgende:

En verder begrijp ik heel goed dat er onduidelijkheid is over wat wel en niet mag, en zal ik proberen daar opheldering over te geven. Een paar weken geleden werden er in het Barbietopic berichten gepost die ver over de grenzen van fatsoen gingen, daarop hebben we i.o.m. Yvonne besloten in dit topic tijdelijk strenger te modereren. Mijn opmerking over het opdoeken van het was mijn persoonlijke mening, ik dacht dat ik dat erbij had gezet, maar heeft dus niets met de moderatie te maken, in dat topic kan gewoon binnen de policy en de normen van fatsoen gepost worden.
Het zou helpen als je uitlegt wat je bedoelt met die 'normen van fatsoen'. Die normen zijn nu onduidelijk en er lijkt willekeur te zijn in de toepassing.

Ik begreep dat je je opmerking op persoonlijke titel maakte, maar ik voelde zelf de bui al hangen...

quote:
En dan het Hazes-topic, wat op een bepaald moment een haattopic was geworden, waarin alleen nog ruimte leek voor het afzeiken en haten over de kleinste dingetjes, er werd op bepaalde momenten veel te veel op de man gespeeld, de sfeer was danig verpest, waardoor vaste lezers wegbleven en dat is jammer, want dat scheelt FOK! views, aangezien er ook lezers zijn die niet posten. Dat topic is gesloten met de bedoeling het weer te openen als er iets te melden is, en dat is dus ook weer gebeurd.
Het Gordontopic is ook een haattopic. En begrijp ik nu goed dat vaste users belangrijker zijn dan nieuwe aanwas? Dan zie ik daarin een bevestiging van m'n Animal Farm-observatie (all users are equal, but some users are more equal than others). Of begrijp ik je verkeerd en gaat het vooral om views?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201023055
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het punt is dat iedere insta post wordt ontleed. Iedere geknipte teennagel wordt besproken. Iedere vouw in een broek krijgt 25 posts. Ik snap dat niet. Wat is daar leuk aan?
En dan blijf je weg omdat SHO niet voor jou is. Of je maakt er zelf iets anders van door op een manier bij te dragen die wat jou betreft waardevol is.

Ik vind KLB ook kut en dus kom ik er niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 09:31:38 #150
184769 crew  Deisyy
pi_201023091
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het zou helpen als je uitlegt wat je bedoelt met die 'normen van fatsoen'. Die normen zijn nu onduidelijk en er lijkt willekeur te zijn in de toepassing.

Ik begreep dat je je opmerking op persoonlijke titel maakte, maar ik voelde zelf de bui al hangen...
[..]
Het Gordontopic is ook een haattopic. En begrijp ik nu goed dat vaste users belangrijker zijn dan nieuwe aanwas? Dan zie ik daarin een bevestiging van m'n Animal Farm-observatie (all users are equal, but some users are more equal than others). Of begrijp ik je verkeerd en gaat het vooral om views?
Die normen van fatsoen ga ik bespreken, dat is inderdaad wat vaag.

In het topic van Gordon wordt ook vooral negatief gepost, maar daar wordt niet elke Insta-foto negatief beoordeeld, want echt elke foto werd op een gegeven moment in dat topic gepost, voorzien van de meest onzinnige negatieve kritiek.

En alle users zijn even belangrijk, ik zie ook niet waarom vaste users niet samen zouden kunnen posten met nieuwe, als dat door beide kanten op een normale manier gebeurt, dus elkaar ruimte wordt gegeven en niet op de man wordt gespeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 22-08-2021 09:51:05 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201023127
quote:
3s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dan blijf je weg omdat SHO niet voor jou is. Of je maakt er zelf iets anders van door op een manier bij te dragen die wat jou betreft waardevol is.

Ik vind KLB ook kut en dus kom ik er niet.
Ik kom ook niet in de meeste topics vanwege dit post gedrag. En als er dan wel echt nieuws is, dan hou ik het maar een paar tellen vol. SHO is ook voor mensen zoals ik.
pi_201023182
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Die normen van fatsoen ga ik bespreken, dat is inderdaad wat vaag.
Fijn, dank!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201023204
Kijk, ik vind Marco Borsato ook stront vervelend. Maar ik ga niet elke dag zijn insta afstruinen. Of die van Leontien. Heb wel wat beters te doen :r
pi_201024103
Toen Gilly’s hele achtergrond en spelers erbij gehaald werden, is er door meerdere users benoemd dat dit te ver ging.
Het was niet meer grappig en ging zeker die grens over.
Toen het Hazes topic een haattopic werd, moest dat ook even een pauze hebben.
Dat gaat nu goed.

Zoals iemand net benoemde: laten we het een beetje luchtig houden en bij de mensen die in de Gates horen. De hoofdrolspelers!
En niet constant alle indianenverhalen geloven die iemand schrijft.
Alles afkraken op uiterlijk en goede dingen ombuigen naar iets negatiefs werd ook irritant.
Maar dat is persoonlijk.

SHO is hartstikke leuk. Laten we het zo houden. :)
pi_201024465
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:31 schreef Deisyy het volgende:
In het topic van Gordon wordt ook vooral negatief gepost, maar daar wordt niet elke Insta-foto negatief beoordeeld, want echt elke foto werd op een gegeven moment in dat topic gepost, voorzien van de meest onzinnige negatieve kritiek.
en dat is het, barbie valt zo goed als alleen te zien op insta dus pakken ze alles aan wat daar te vinden is. tot aan donald ducks goedemorgen toe. totaal niet boeiend.
gebeurt er niks op insta dan gaat t topic toch door van nou ze plaatst niets meer.
terwijl er maandenlang werd geschreven dat ze beter niks meer op insta kan zetten.
dan komt er na maanden weer iemand met oud nieuws over haar hoerenaccount kelly. en dan gaat het weer van oehhh en aaaah.
wat ik dan weer vreemd vind, omdat dit, zoals ik net al schreef, echt oud nieuws is.
en zo blijft alles zich herhalen en gezocht worden naar de kleinste dingen of evt grote dingen. het moet maar doorgaan tot rijst aan toe.
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2021 @ 11:43:45 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_201024506
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:13 schreef vencodark het volgende:
Zoals iemand net benoemde: laten we het een beetje luchtig houden en bij de mensen die in de Gates horen. De hoofdrolspelers!
En niet constant alle indianenverhalen geloven die iemand schrijft.
Alles afkraken op uiterlijk en goede dingen ombuigen naar iets negatiefs werd ook irritant.
SHO is hartstikke leuk. Laten we het zo houden. :)
Eens.

Het is ook moeilijk om exact aan te geven wat binnen de 'regels van goed fatsoen' valt. Je hoopt dat we dat met z'n allen wel zo'n beetje aanvoelen, maar dat (b)lijkt dus niet zo te zijn. Nogmaals: De Hazes-reeks was gewoon niet leuk meer, dat moet iedereen nu wel ongeveer begrepen hebben. De Barbie- en Gordon-reeksen zitten w.m.b. overigens ook vaak op het kantje.

Tsja, wat houdt een reeks leuk en wat gaat nou weer net te ver? Misschien toch wel het bij voorbaat ultra-negatief en verzuurd reageren op letterlijk élk detail betreffende het onderwerp van de reeks, ook waar dat totaal niet relevant is. De haat als zodanig zou wat minder mogen. En een relativerende glimlach is wat vaker welkom.

Alleen objectief reageren op vaststaande feiten is dan wel weer het andere uiterste. Een beetje speculeren is nou net wat zo'n reeks leuk maakt. Het zal lastig blijven en de tijd zal uitwijzen of het SHOW-forum aantrekkelijk genoeg blijft voor een grote groep (bestaande én nieuwe) users. Ik reken (én hoop!) er wel op. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_201024655
Speculeren en roddelen hoort natuurlijk bij SHO. ~O>
Anders kan je net zo goed in NWS gaan zitten. :+
pi_201359919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:41 schreef Ole het volgende:
kuttopic
Hoezo?

De TT en OP zijn misschien iets wat te suggestief, maar dat er wat speelt in dat wereldje is best duidelijk, zoals ik ook in mijn post vermeldde:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Het zijn niet de enige, er schijnt wel wat te spelen.
Maar de naam Waylon kwam ook al voorbij.

Een paar weken terug vroegen ze bij boos aan het begin van het filmpje ook al iets wat heel vaag is, maar duidelijk wel ergens op doelt.


Ik denk dus wel dat er binnenkort een grote shitshow naar buiten komt voor iemand.
Dat er wat loos is is dus wel duidelijk.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 september 2021 @ 21:06:35 #159
22592 crew  Ole
pi_201359939
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201359975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:06 schreef Ole het volgende:
er is ook een Borsatotopic
Nja ik denk dat het meer gaat om wat er bij die talentenjacht gebeurt is, dat verdient imo wel een apart topic.

Dat Borsato het is is namelijk maar 1 van de kanshebbers.
pi_201362336
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:07 schreef PS. het volgende:

[..]
Nja ik denk dat het meer gaat om wat er bij die talentenjacht gebeurt is, dat verdient imo wel een apart topic.

Dat Borsato het is is namelijk maar 1 van de kanshebbers.
Er komt dus een scoop aan maar niemand durft het te zeggen omdat het zo heftig is. Zoiets toch?
pi_201362347
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Er komt dus een scoop aan maar niemand durft het te zeggen omdat het zo heftig is. Zoiets toch?
Ja, als er al zoveel programma's mee bezig zijn, komt dat er zeker aan lijkt me.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:11:51 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201829283
Weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Burdie op 21-10-2021 14:13:55 ]
KuikenGuppy
pi_202230598
De OP bestaat uit een reactie van een blog. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

SHO / Anouk in psychische nood??
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 15:26:38 #165
184769 crew  Deisyy
pi_202231431
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:26 schreef potjecreme het volgende:
De OP bestaat uit een reactie van een blog. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

SHO / Anouk in psychische nood??
Dat is inderdaad nogal een onbetrouwbare bron, maar zo'n topic zakt vanzelf wel naar beneden ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 18 november 2021 @ 16:00:08 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202231948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is inderdaad nogal een onbetrouwbare bron, maar zo'n topic zakt vanzelf wel naar beneden ;)
Dit is toch gewoon racistische haat-meuk?
Ik vind het nogal wat om het open te laten onder het mom van "zakt wel weg".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202231977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon racistische haat-meuk?
Ik vind het nogal wat om het open te laten onder het mom van "zakt wel weg".
*O* elke post is er 1 beleid *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 november 2021 @ 16:03:38 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202232017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*O* elke post is er 1 beleid *O*
Dan kunnen ze Jan Roos ook gewoon als gast-auteur vragen, haatzaaipropaganda gegarandeerd, en dus reacties.

Nu zijn het iig lekker veel klicks voor Jan Roos en zijn maatje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202232050
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan kunnen ze Jan Roos ook gewoon als gast-auteur vragen, haatzaaipropaganda gegarandeerd, en dus reacties.

Nu zijn het iig lekker veel klicks voor Jan Roos en zijn maatje.
O ik doelde meer op het "beleid" van fok :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202232236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is inderdaad nogal een onbetrouwbare bron, maar zo'n topic zakt vanzelf wel naar beneden ;)
Zou je de OP dan willen veranderen in:

Nadat Anouk haar haren afschoor en moeilijk kijkend in de camera daar foto’s van ging maken was het wel duidelijk dat de zangeres van het padje is. Al eerder deed ze nogal vreemd door haar kinderen niet meer te zien uit angst voor corona. Nu komt ze opeens met de hashtag ‘ik doe niet meer mee’, wat eerder een soort kamikaze actie is geweest van onder andere Famke Louise.

“Stop covid. En kick out Zwarte Piet. We zijn ’t zat.” Bij het bericht tagt ze Geert Wilders, Thierry Baudet, Kanye West, rapper Qucee, Tim Hofman en Yvonne Coldeweijer. Wat Zwarte Piet met covid te maken heeft weet ik niet. En daarbij is de kindervriend al vrijwel overal verdwenen, dus waar maak je je nog druk om. Maar wat ze dan met #ikdoenietmeermee bedoelt is ook totaal onduidelijk, want het lijkt me stug dat iemand die eerst haar kinderen verwaarloost uit angst voor een stevige griep nu opeens tegen de coronamaatregelen is. En waarom ze nou juist deze mensen tagt is ook onbegrijpelijk. Liever gezegd, er is geen touw aan vast te knopen. Maar dat zie je wel vaker bij mensen met een psychose.

https://roddelpraat.nl/zangeres-anouk-in-psychische-nood/
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 16:26:57 #171
184769 crew  Deisyy
pi_202232371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit is toch gewoon racistische haat-meuk?
Ik vind het nogal wat om het open te laten onder het mom van "zakt wel weg".
Je hebt gelijk, hij is dicht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202233812
jammer hoor
  zondag 5 december 2021 @ 17:08:56 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202481813
Mooi is dat, mijn kwaliteitsposts gewoon weg :'(
Was er erg geflipt terwijl wij Sinterklaas vierden? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 december 2021 @ 11:30:11 #174
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202596813
Is 'Za' echt of een troll? Iig gaat het topic er niet op vooruit van haar bijdrages.

SHO / Borsato gate Deel 13: Borsato’s BBQ-verklaring
  maandag 13 december 2021 @ 11:37:38 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202596907
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Eightyone het volgende:
Is 'Za' echt of een troll? Iig gaat het topic er niet op vooruit van haar bijdrages.

SHO / Borsato gate Deel 13: Borsato’s BBQ-verklaring
Ik ben bang, op basis van tig andere topics, dat zij idd denkt zoals ze post, en dat is vaak ronduit bizar en meestal precies anders dan de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202597038
Gewoon geen aandacht geven.
pi_202598174
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:08 schreef Leandra het volgende:
Mooi is dat, mijn kwaliteitsposts gewoon weg :'(
Was er erg geflipt terwijl wij Sinterklaas vierden? :D
Dom seksistisch gelul, niks nieuws. Alleen was mijn compliment aan enkele (toevallig vrouwelijke :D) users, waaronder jij, ook weggehaald. Maar ik begrijp de mods wel hoor.
  Moderator maandag 13 december 2021 @ 20:46:46 #178
184769 crew  Deisyy
pi_202605726
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Eightyone het volgende:
Is 'Za' echt of een troll? Iig gaat het topic er niet op vooruit van haar bijdrages.

SHO / Borsato gate Deel 13: Borsato’s BBQ-verklaring
Za heeft nogal een andere mening, en haar eerdere posts een beetje kennende is ze geen troll. En je hoeft natuurlijk niet te reageren ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 14-12-2021 10:10:45 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202610593
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Za heeft nog een andere mening, en haar eerdere posts een beetje kennende is ze geen troll. En je hoeft natuurlijk niet te reageren ;)
Za is zeker geen troll. En heb ik al eerder horen zeggen dat ze een andere relatievisie heeft.
pi_202706160
SHO / [#BorsaToo gate #22] Waar users elkaar het licht in de ogen niet gunne


quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:04 schreef Ole het volgende:
Even dicht hoor. Als mijn visite weg is kijk ik verder
Waarom pas schoonmaken als je visite weg is?

Gooi gewoon het topic open totdat je wel tijd hebt om te vegen. Nu moeten we heel de avond op het vertrek van je visite wachten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO zondag 19 december 2021 @ 18:10:11 #181
22592 crew  Ole
pi_202706210
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef superniger het volgende:
SHO / [#BorsaToo gate #22] Waar users elkaar het licht in de ogen niet gunne
[..]
Waarom pas schoonmaken als je visite weg is?

Gooi gewoon het topic open totdat je wel tijd hebt om te vegen. Nu moeten we heel de dag op het vertrek van je visite wachten.
eigen schuld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202706951
Misschien had er al veel eerder een mod mee kunnen kijken.

Mijn reactie weggehaald maar al die ranzige meuk van Sjoukje staat er gewoon nog :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 19:32:05 #183
184769 crew  Deisyy
pi_202707622
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien had er al veel eerder een mod mee kunnen kijken.

Mijn reactie weggehaald maar al die ranzige meuk van Sjoukje staat er gewoon nog :')
Mods hebben ook een leven, ik zit al het hele weekend mee te kijken in dat topic maar dan nog kan het gsbeuren dat we er niet meteen bij zijn als er iets gebeurt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO zondag 19 december 2021 @ 20:53:21 #184
22592 crew  Ole
pi_202709428
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien had er al veel eerder een mod mee kunnen kijken.

Mijn reactie weggehaald maar al die ranzige meuk van Sjoukje staat er gewoon nog :')
daarom even dicht. Heb even vanwege privezaken en werk wat weer omgegooid wordt geen zin in kinderachtig gedoe.
Misschien straks, anders morgen. Maar op dit moment is er geen 'nieuws' meer en zie ik vooral persoonlijke aanvallen tussen users.
Shoot me en anders kun je altijd mailen met forum@fok.nl
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202710786
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Ole het volgende:

[..]
eigen schuld
Hierin heb jij gewoon gelijk, de meest vunzige post lees je nu en inderdaad geen nieuws.
pi_202711584
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Ole het volgende:

[..]
eigen schuld
Hoezo is dit mijn Schuld? Heb je voorbeelden?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 19 december 2021 @ 22:44:26 #187
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202712160
Apart hoor, dus omdat iemand geen tijd heeft om de rommel eruit te vegen moet de rest wat wel normaal kan discussiëren nu maar wachten?
pi_202712641
'Even dicht'
Met nadruk op even.

Kijk morgen wel of het topic open is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202712883
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Dazalbest het volgende:
Apart hoor, dus omdat iemand geen tijd heeft om de rommel eruit te vegen moet de rest wat wel normaal kan discussiëren nu maar wachten?
En voor hetzelfde geldt blijft men rommel maken en kan er nóg meer geveegd worden.
Ook niet ideaal. Wat geeft het nou dat het even dicht is?
pi_202713002
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 23:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
En voor hetzelfde geldt blijft men rommel maken en kan er nóg meer geveegd worden.
Ook niet ideaal. Wat geeft het nou dat het even dicht is?
'even'
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202713634
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 23:22 schreef superniger het volgende:

[..]
'even'
De visite blijft slapen en plakt er morgen nog een dag aan vast.
woef
  maandag 20 december 2021 @ 00:07:21 #192
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202713712
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef Ole het volgende:

[..]
daarom even dicht. Heb even vanwege privezaken en werk wat weer omgegooid wordt geen zin in kinderachtig gedoe.
Misschien straks, anders morgen. Maar op dit moment is er geen 'nieuws' meer en zie ik vooral persoonlijke aanvallen tussen users.
Shoot me en anders kun je altijd mailen met forum@fok.nl
Onzin :{w . Je trekt het niet meer, al die negativiteit over Marco en zit met Za te zwijmelen bij z'n cd's
love & heet
  maandag 20 december 2021 @ 00:11:31 #193
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202713740
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 19:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mods hebben ook een leven, ik zit al het hele weekend mee te kijken in dat topic maar dan nog kan het gsbeuren dat we er niet meteen bij zijn als er iets gebeurt.
Ho ho, jij zit ook hoofdzakelijk mee te kijken omdat je een nieuwsgierige eend bent :{w

Fijne vakantie ;)
love & heet
  Moderator / Miss SHO maandag 20 december 2021 @ 02:28:22 #194
22592 crew  Ole
pi_202714051
Weer open met andere TT . vanaf nu gaan persoonlijke aanvallen genote worden. Nergens voor nodig
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 23 december 2021 @ 10:32:07 #195
382129 crew  Donna
pi_202766901
Kan iemand de bijgewerkte Wiki OP in dit topic even in de openingspost plaatsen?
Dankjewel!

SHO / Beroemd & Zwanger #100 zware bevalling
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 09:16:14 #196
382129 crew  Donna
pi_202888113
Anyone? @Ole maybe
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 december 2021 @ 18:43:02 #197
22592 crew  Ole
pi_202903044
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 09:16 schreef Donna het volgende:
Anyone? @:Ole maybe
Ik weet niet of me dat lukt...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 19:28:24 #198
184769 crew  Deisyy
pi_202904536
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 09:16 schreef Donna het volgende:
Anyone? @:Ole maybe
Je moest er even op wachten, ik was op vakantie, maar volgens mij is het voor elkaar zo.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 29 december 2021 @ 19:34:45 #199
382129 crew  Donna
pi_202904743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je moest er even op wachten, ik was op vakantie, maar volgens mij is het voor elkaar zo.
O+
pi_203002050
Mijn topic was eerder @Ole
En ik had het filmpje in de OP.

Ole in SHO / ......................Arie Boomsma
  Moderator / Miss SHO zondag 2 januari 2022 @ 22:42:44 #201
22592 crew  Ole
pi_203002250
quote:
8s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:33 schreef potjecreme het volgende:
Mijn topic was eerder @:ole
En ik had het filmpje in de OP.

Ole in SHO / ......................Arie Boomsma
oh ok.. Ga even kijken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203002279
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]
oh ok.. Ga even kijken
Ik was zelfs eerder dan de Mediacourant :Y
  Moderator / Miss SHO zondag 2 januari 2022 @ 22:46:47 #203
22592 crew  Ole
pi_203002352
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik was zelfs eerder dan de Mediacourant :Y
hij is weer open. Ga even kijken voor merge
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203053112
Wat valt er te overleggen en met wie?

SHO / Hilversum huivert. ‘Tv-ster' zit aan minderjarige jongens

Zonder dit soort topics heeft SHO geen bestaansrecht meer.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 januari 2022 @ 20:45:16 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203053490
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef superniger het volgende:
Wat valt er te overleggen en met wie?

SHO / Hilversum huivert. ‘Tv-ster' zit aan minderjarige jongens

Zonder dit soort topics heeft SHO geen bestaansrecht meer.
Ik gok dat FOK! geen brieven van advocaten wil ontvangen. Of aanklachten.

Máár ik ben met je eens dat deze open mag toch? We hebben de geruchten immers niet zelf verzonnen. Story komt ermee en weten dondersgoed dat er een stroom van geruchten komt en speculaties. Dit zit bij Story, niet bij FOK. Overigens staat er een mooie disclaimer boven de OP. Wél vind ik dan weer dat die namenlijst uit de OP moet, incluis de gedragsanalyse van een eventuele dader. Weet überhaupt niet wat dat daar doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 januari 2022 @ 20:47:07 #206
22592 crew  Ole
pi_203053525
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik gok dat FOK! geen brieven van advocaten wil ontvangen. Of aanklachten.

Máár ik ben met je eens dat deze open mag toch? We hebben de geruchten immers niet zelf verzonnen. Story komt ermee en weten dondersgoed dat er een stroom van geruchten komt en speculaties. Dit zit bij Story, niet bij FOK. Overigens staat er een mooie disclaimer boven de OP. Wél vind ik dan weer dat die namenlijst uit de OP moet, incluis de gedragsanalyse van een eventuele dader. Weet überhaupt niet wat dat daar doet.
het is een tijdelijk slotje, ter overleg! Dus even geduld nog
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 januari 2022 @ 20:48:21 #207
22592 crew  Ole
pi_203053549
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef superniger het volgende:
Wat valt er te overleggen en met wie?

SHO / Hilversum huivert. ‘Tv-ster' zit aan minderjarige jongens

Zonder dit soort topics heeft SHO geen bestaansrecht meer.
Omdat ik speculeren over vreemdgaan nog van een andere orde vind dat speculeren over pedofilie/ kindermisbruik
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 januari 2022 @ 20:49:44 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203053583
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef Ole het volgende:

[..]
het is een tijdelijk slotje, ter overleg! Dus even geduld nog
Begrijpelijk hoor. Dat-ie snel maar weer open mag, :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 10:48:16 #209
184769 crew  Deisyy
pi_203059768
Topics over dit soort inhoudsloze artikelen van Story met lijstjes van potentiële ontuchtplegers willen we niet op FOK!, dus is besloten dat het dicht blijft. Zodra Story wat meer te melden heeft kan het altijd weer open.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 januari 2022 @ 10:59:25 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203059969
;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203061756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Topics over dit soort inhoudsloze artikelen van Story met lijstjes van potentiële ontuchtplegers willen we niet op FOK!, dus is besloten dat het dicht blijft. Zodra Story wat meer te melden heeft kan het altijd weer open.
Tsja. Welk bestaansrecht heeft SHO dan nog?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203061768
Gelukkig is het Marco B. topic nog open.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203061908
lol Jan Versteegh heeft gewoon Danny gebeld
-nee-
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:12:08 #214
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203061913
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Topics over dit soort inhoudsloze artikelen van Story met lijstjes van potentiële ontuchtplegers willen we niet op FOK!, dus is besloten dat het dicht blijft. Zodra Story wat meer te melden heeft kan het altijd weer open.
Ok,Topics over dit soort inhoudsloze artikelen van Story met lijstjes van potentiële ontuchtplegers willen jullie niet op FOK!

Maar waarom blijft dat hele topic inclusief het llijstje van de potentiële ontuchtplegers dan nog steeds online zichtbaar? Wat is het verschil in impact dan precies?
  donderdag 6 januari 2022 @ 15:21:21 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203063920
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:11 schreef Marsenal het volgende:
lol Jan Versteegh heeft gewoon Danny gebeld
Nee, Art Rooijakkers dreigde met een claim.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 januari 2022 @ 18:45:35 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203066699
Ik denk dat Paul de Leeuw in een filmpje dreigde Tim Hofman op FOK! af te sturen
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 19:09:23 #217
184769 crew  Deisyy
pi_203067015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:57 schreef superniger het volgende:

[..]
Tsja. Welk bestaansrecht heeft SHO dan nog?
Genoeg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 19:10:57 #218
184769 crew  Deisyy
pi_203067042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok,Topics over dit soort inhoudsloze artikelen van Story met lijstjes van potentiële ontuchtplegers willen jullie niet op FOK!

Maar waarom blijft dat hele topic inclusief het llijstje van de potentiële ontuchtplegers dan nog steeds online zichtbaar? Wat is het verschil in impact dan precies?
Het topic is nog niet uit de klauwen geëscaleerd, anders had hij inderdaad in de prullenbak gelegen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:55:46 #219
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203085690
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het topic is nog niet uit de klauwen geëscaleerd, anders had hij inderdaad in de prullenbak gelegen.
Say again :P

Wie is 'hij'? Paul de leeuw of Jan Versteeghh?

Moet kunnen, dat topic openen, zonder dat het een inquisitie wordt van bn'ers. Beetje reguleren en minder bang zijn voor Gert Jaap Knoops met de zijnen.
love & heet
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 januari 2022 @ 16:35:26 #220
22592 crew  Ole
pi_203095608
Mocht er concreter nieuws zijn dan kan er een nieuwe open. En anders kun je lekker op geenstijl meeposten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:31:00 #221
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203096956
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:35 schreef Ole het volgende:
Mocht er concreter nieuws zijn dan kan er een nieuwe open. En anders kun je lekker op geenstijl meeposten.
Beetje ongenuanceerde opmerking over "geenstijl".

Dit is een feedback-topic. Waarin jullie nu ook weer niet enorm worden bekritiseerd m.b.t. dit dubieuze topic.

En dat lijstje van potentiële misbruikers was inderdaad belachelijk, maar daar gaat het niet over.

Gooi dan gewoon feedback dicht.
love & heet
  Trouwste user 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 08:17:10 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_203264997
Waanzinnig slotje. FOK! loopt met sprongen achteruit. Niemand opent nog een relevant topic. Komt er een mod aangescheten die nog een duid in het zakje doet. Succes verder met de ondergang. Kill your idols.....

SHO / Erik de Zwart: John de Mol creëerde angstcultuur

:{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203265011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:17 schreef tong80 het volgende:
Waanzinnig slotje. FOK! loopt met sprongen achteruit. Niemand opent nog een relevant topic. Komt er een mod aangescheten die nog een duid in het zakje doet. Succes verder met de ondergang. Kill your idols.....

SHO / Erik de Zwart: John de Mol creëerde angstcultuur

:{

:T
Toevoeging:

Er wordt verwezen naar de Voice gate, maar John de Mol heeft veel meer bedacht en gedaan dan de Voice toch? Wat mij betreft verdient Sjonnie wel een eigen topic. Maar goed, wie ben ik :P
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:35:52 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203265103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toevoeging:

Er wordt verwezen naar de Voice gate, maar John de Mol heeft veel meer bedacht en gedaan dan de Voice toch? Wat mij betreft verdient Sjonnie wel een eigen topic. Maar goed, wie ben ik :P
Ja, ik vind er ook wel wat voor te zeggen om het niet allemaal in het voicegate-topic te verzamelen. Als je ziet door wat voor bagger je je daar soms moet worstelen. Dan zou een apart topic over die angst/bedrijfscultuur nog wel een toevoeging zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 09:56:16 #225
184769 crew  Deisyy
pi_203265741
Dan ben ik wat voorbarig geweest met het slotje, John is inderdaad niet alleen The Voice. Ik zal het slotje eraf slopen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203300126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Dit soort vuilbekkerij willen we niet in SHO
So this is where you draw the line, huh Caitlyn? :(
-nee-
pi_203320308
Hi Mods, @BehoorlijkKritisch zit in het voice topic een klager/slachtoffer steeds te downplayen omdat zij een ander seksueel moraal heeft dan hij heeft. Kunnen jullie daarop letten. Ik vind het neigen naar slachtoffer de schuld geven.
pi_203320431
Hi Mods, ik voel me virtueel aangerand door @potjecreme die haar sexuele moraal op wil dringen aan mij en bij elk kritisch woord begint over victim blaming waar ik gewoon keer op keer benadruk dat er geen excuus is voor verkrachting. Nooit.

Het enige wat ik aangeef is dat bepaalde keuzes het risico op verkrachting kunnen vergroten. Dat is een feitelijk en wetenschappelijk onderbouwde werkelijkheid die voor sommige mensen wat moeilijk te accepteren is.

Dank je wel, kusjes.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 20:18:06 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_203320471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hi Mods, ik voel me virtueel aangerand door @:potjecreme die haar sexuele moraal op wil dringen aan mij en bij elk kritisch woord begint over victim blaming waar ik gewoon keer op keer benadruk dat er geen excuus is voor verkrachting. Nooit.

Het enige wat ik aangeef is dat bepaalde keuzes het risico op verkrachting kunnen vergroten. Dat is een feitelijk en wetenschappelijk onderbouwde werkelijkheid die voor sommige mensen wat moeilijk te accepteren is.

Dank je wel, kusjes.
Kusje terug. Als het mag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203320548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef tong80 het volgende:

[..]
Kusje terug. Als het mag.

:T
Als je je tong in je mond houdt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 20:21:54 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_203320571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als je je tong in je mond houdt.
Deal ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 20:27:28 #232
184769 crew  Deisyy
pi_203320692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hi Mods, ik voel me virtueel aangerand door @:potjecreme die haar sexuele moraal op wil dringen aan mij en bij elk kritisch woord begint over victim blaming waar ik gewoon keer op keer benadruk dat er geen excuus is voor verkrachting. Nooit.

Het enige wat ik aangeef is dat bepaalde keuzes het risico op verkrachting kunnen vergroten. Dat is een feitelijk en wetenschappelijk onderbouwde werkelijkheid die voor sommige mensen wat moeilijk te accepteren is.

Dank je wel, kusjes.
Dit is dus victim blamen, doe het maar niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:30:17 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203320771
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hi Mods, ik voel me virtueel aangerand door @:potjecreme die haar sexuele moraal op wil dringen aan mij en bij elk kritisch woord begint over victim blaming waar ik gewoon keer op keer benadruk dat er geen excuus is voor verkrachting. Nooit.

Het enige wat ik aangeef is dat bepaalde keuzes het risico op verkrachting kunnen vergroten. Dat is een feitelijk en wetenschappelijk onderbouwde werkelijkheid die voor sommige mensen wat moeilijk te accepteren is.

Dank je wel, kusjes.
Kort rokje argument :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203320773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit is dus victim blamen, doe het maar niet.
Grove flauwekul. Echt, totale flauwekul.

Ik zet in het topic letterlijk neer dat het de schuld van de verkrachter is. Hoezo mag ik dan niet in een genuanceerd verhaal uitleggen hoe een andere keuze op dat moment de kans op een verkrachting had verkleind?

Waarom mogen feiten niet benoemd worden omdat een paar users niet tegen de ongemakkelijke waarheid kunnen?
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 20:32:59 #235
184769 crew  Deisyy
pi_203320819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grove flauwekul. Echt, totale flauwekul.
Zie het toch maar als een waarschuwing.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203321014
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Kort rokje argument :W
Dat is een totaal ander argument.

Net als wanneer het gaat over inbraak in je huis zijn er veel verschillende keuzes die die kans kunnen vergroten of verkleinen. Het één heeft meer effect dan het ander en sommige dingen hebben geen effect.

Mag ik benoemen dat 's nachts je deur open laten staan het risico op inbraak vergroot? Of is dat ongemakkelijk voor sommige mensen?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 21:41:45 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203322441
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is een totaal ander argument.

Net als wanneer het gaat over inbraak in je huis zijn er veel verschillende keuzes die die kans kunnen vergroten of verkleinen. Het één heeft meer effect dan het ander en sommige dingen hebben geen effect.

Mag ik benoemen dat 's nachts je deur open laten staan het risico op inbraak vergroot? Of is dat ongemakkelijk voor sommige mensen?
Open als in "niet op slot"?
Neuh, dat maakt weinig uit, zeker niet als je geen slot hebt waar ze bij lockpicking101.com niet op lopen te vloeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203322483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Open als in "niet op slot"?
Neuh, dat maakt weinig uit, zeker niet als je geen slot hebt waar ze bij lockpicking101.com niet op lopen te vloeken.
Nee. Open.
pi_203322675
Het pijpen van een andere man is niet hetzelfde als de deur open laten

Verder zou ik mij richten op de dieven en niet op de bewoner(s) die de deur had(den) opengelaten.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:06:01 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203322991
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee. Open.
Serieus? Wie heeft zijn deur nou open staan? Dat is geen vergelijking met een kort rokje of andere zaken waardoor men graag doet alsof een slachtoffer medeverantwoordelijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203323008
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:52 schreef potjecreme het volgende:
Het pijpen van een andere man is niet hetzelfde als de deur open laten

Verder zou ik mij richten op de dieven en niet op de bewoner(s) die de deur hadden opengelaten.
Dat laatste is zeker waar. Maar je mag dan best stellen dat het open laten van de deur wat onhandig was, toch?

Ik vermoed dat de verzekeraar en de politie dat in elk geval zulken benoemen, met enig recht.

En nee, het pijpen is natuurlijk niet hetzelfde. Het hele vergrijp is ook niet hetzelfde. Het gaat om het principe. Mag je benoemen dat iemand door persoonlijke keuzes het risico om slachtoffer te worden van een misdrijf vergroot.

Mijn conclusie is dat dat mag als het gaat om woninginbraak, maar kennelijk niet wanneer het seksueel misbruik betreft. Ik vind dat een dubbele moraal die door een aantal lieden hier wordt gebezigd, zonder dat ze hem uit kunnen leggen. En dat stoort mij.

Want als je je seksueel bedreigd voelt door iemand en je kiest er voor om binnen het bereik van die persoon naakt een ander te bevredigen, dan vind ik dat vergelijkbaar met de deur van je huis open zetten, waardoor je spullen binnen bereik van een dief komen. Natuurlijk is het een ander vergrijp en natuurlijk is het de misdadiger die fout is en zwaar bestraft moet worden. Maar met een dichte deur was de kans op die inbraak een stuk kleiner geweest.

En dat dat niet gezegd mag worden is echt totale waanzin. Het is ontkennen van feiten, maar erger nog, het is ook een rem op een stuk bewustwording van potentiële slachtoffers. Want ik leg mijn dochter toch echt uit dat ze in zo'n situatie in de taxi naar huis moet stappen, of mij moet bellen om haar te komen halen.

Is het daarmee de schuld van deze dame? Nee, natuurlijk niet. Nee is nee en dat is gewoon de basis. Ali is de eikel en die moet aan de hoogste boom, totaal mee eens.

Toch is het absurd dat deze nuance niet aangebracht mag worden en een deel van de discussie niet gevoerd mag worden omdat een paar mensen gefixeerd zijn op het ontkennen van een deel van de feiten.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 22:10:44 #242
184769 crew  Deisyy
pi_203323086
Nu verplaatst de discussie zich naar Feedback en dat is niet de bedoeling, doe dit maar in het topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:11:17 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203323095
Overigens: als ik zie dat de vader van de buurvrouw bij hen op de oprit valt en ik loop dan via de voordeur naar buiten en laat die letterlijk open staan dan zou dat een geval "eigen schuld dikke bult" zijn als iemand misbruik van dat moment had gemaakt om dingen uit mijn huis weg te halen?

Waar gebeurd trouwens, niets uit mijn huis verdwenen, maar zo te lezen is dat soort van een wonder en was het gewoon mijn eigen schuld geweest als dat wel gebeurd was?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203323114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus? Wie heeft zijn deur nou open staan? Dat is geen vergelijking met een kort rokje of andere zaken waardoor men graag doet alsof een slachtoffer medeverantwoordelijk is.
Heel weinig mensen.

Net als dat er heel weinig mensen zijn die in nabijheid van iemand die zij seksueel bedreigend vinden zichzelf uitkleden en een ander gaan pijpen in een badkamer met open deur.

En er is een reden waarom beide weinig voor komen. Het is namelijk beide niet zo'n handige keuze.

Maakt dat degene die slachtoffer wordt mede schuldig? Nee, dat vind ik niet. Je moet namelijk van een ander zijn lijf en spullen afblijven.

Was je risico kleiner geweest met een andere keuze? Tja, zeg het maar.
pi_203323140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nu verplaatst de discussie zich naar Feedback en dat is niet de bedoeling, doe dit maar in het topic.
Nee, want daar werd een post van dezelfde strekking verwijderd. En ik vind dat die nuance die ik hierboven aanbreng MOET kunnen op een forum.

Edit: zoals verzocht. Maar dan wel laten staan aub.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 22:20:49 #246
184769 crew  Deisyy
pi_203323313
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, want daar werd een post van dezelfde strekking verwijderd. En ik vind dat die nuance die ik hierboven aanbreng MOET kunnen op een forum.

Edit: zoals verzocht. Maar dan wel laten staan aub.
Wanneer je de slachtoffers weer de schuld gaat geven haal ik het weer weg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203323371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wanneer je de slachtoffers weer de schuld gaat geven haal ik het weer weg.
Dat doe ik niet. Ik zet de discussie van hier boven voort in het topic, zoals je vraagt.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 22:23:37 #248
184769 crew  Deisyy
pi_203323383
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat doe ik niet. Ik zet de discussie van hier boven voort in het topic, zoals je vraagt.
Zonder het victim blamen aub
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203323420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zonder het victim blamen aub
Dat doe ik niet. Ik breng nuance aan.
pi_203325048
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zie het toch maar als een waarschuwing.
Ik vind deze tekst van Slachtofferhulp Nederland wel bruikbaar voor wie het nog niet snapt. Misschien iets voor in de OP van het Voicetopic.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203325189
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind deze tekst van Slachtofferhulp Nederland wel bruikbaar voor wie het nog niet snapt. Misschien iets voor in de OP van het Voicetopic.
Ik was me niet bewust van het feit dat we hier rechtstreeks in contact stonden met de slachtoffers van het Voice debacle.

Ik was in de veronderstelling dat dit een discussieforum was, geen slachtoffergroep of zelfhulpplatform.

Excuses als ik dat verkeerd heb geïnterpreteerd.
pi_203325930
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik was me niet bewust van het feit dat we hier rechtstreeks in contact stonden met de slachtoffers van het Voice debacle.

Ik was in de veronderstelling dat dit een discussieforum was, geen slachtoffergroep of zelfhulpplatform.

Excuses als ik dat verkeerd heb geïnterpreteerd.
Ik wil het je best nóg een keer uitleggen: met je victim blaming houd je een norm in stand die maakt dat slachtoffers niet of met grote moeite melding maken van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Je vormt niet in je eentje het probleem, maar draagt er wel aan bij. Dat bedoel je ongetwijfeld niet te doen - ik ben overtuigd van je goede intenties - maar je doet het wel.

Wat jij zegt is niet onbeduidend. Slachtoffers lezen postings zoals die van jou. Als de slachtoffers van de Voice-wantoestanden die niet lezen, dan leest een ander slachtoffer ze wellicht. Als die ze niet leest, dan leest weer een ander slachtoffer soortgelijke berichten van mensen in jouw invloedssfeer of mensen in de invloedssfeer van mensen in jouw invloedssfeer. Dat is hoe een maatschappelijke norm tot stand komt. Niemand stelt 'em in z'n eentje maar we dragen er samen aan bij.

Ik vermoed zo onderhand dat ik dit volstrekt tevergeefs tegen je zeg, maar misschien leest er iemand mee zoals jij die iets aan het wankelen is gebracht. Dat zou fijn zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203326525
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik wil het je best nóg een keer uitleggen: met je victim blaming houd je een norm in stand die maakt dat slachtoffers niet of met grote moeite melding maken van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Je vormt niet in je eentje het probleem, maar draagt er wel aan bij. Dat bedoel je ongetwijfeld niet te doen - ik ben overtuigd van je goede intenties - maar je doet het wel.

Wat jij zegt is niet onbeduidend. Slachtoffers lezen postings zoals die van jou. Als de slachtoffers van de Voice-wantoestanden die niet lezen, dan leest een ander slachtoffer ze wellicht. Als die ze niet leest, dan leest weer een ander slachtoffer soortgelijke berichten van mensen in jouw invloedssfeer of mensen in de invloedssfeer van mensen in jouw invloedssfeer. Dat is hoe een maatschappelijke norm tot stand komt. Niemand stelt 'em in z'n eentje maar we dragen er samen aan bij.

Ik vermoed zo onderhand dat ik dit volstrekt tevergeefs tegen je zeg, maar misschien leest er iemand mee zoals jij die iets aan het wankelen is gebracht. Dat zou fijn zijn.
Prima dat je er zo naar kijkt hoor. Ik kies er niet voor om alleen maar mee te huilen met iemand die iets ergs is overkomen.

Ik denk dat een deel van het onderwerp negeren niet de oplossing van het probleem gaat zijn. Maar ik vind het ook prima om het daar lekker over oneens te zijn verder. Ik begrijp jou niet, jij begrijpt mij niet. Helemaal prima.

Nogmaals, ik vind het pas victim blaming op het moment dat je stelt dat iemand mede schuld heeft aan wat er gebeurd is. Teksten als 'dan vraag je er ook om' of ' eigen schuld dikke bult' of ' play stupid games...' zul je mij nooit zien typen in een serieuze context. Dat jij, of wie dan ook, mijn teksten als dusdanig interpreteert omdat je erg gevoelig bent op dat thema is niet mijn probleem.

Ik benoem alleen dat in een context met meerdere mensen, ieders beslissingen invloed hebben op de uitkomst. Dat ontkennen is simpelweg stompzinnig, zelfs een aantal van jouw medestanders geeft dat ronduit toe. Alleen mag je dat kennelijk in de context van misbruik niet benoemen. Volgens mij los je daar het probleem niet mee op.

En het zal voor slachtoffers misschien confronterend zijn ja, maar misschien is openheid erover ook wel iets wat nieuwe slachtoffers kan voorkomen.

We zijn het niet oneens over de schuldvraag, we zijn het vooral oneens over hoe je er over moet praten. Het verschil is alleen dat ik tot in mijn diepste vezel vind dat daar discussie over mag zijn en jij vindt van niet. Daar komen we dus nooit uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 23-01-2022 07:31:40 ]
  Moderator / Miss SHO zondag 23 januari 2022 @ 18:28:08 #254
22592 crew  Ole
pi_203335867
Omdat dit nu in FB SHO staat: Ik ben het ook niet eens met victim blaiming, maar we willen niet elke discussie in de kiem smoren.

-edit- maar hou het netjes! "eigen schuld' want
-kort rokje
-om die tijd kun je het toch weten
etc valt direct onder victim blaiming en daar modereren we wel op

[ Bericht 27% gewijzigd door Ole op 23-01-2022 19:37:10 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 23 januari 2022 @ 19:36:08 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203336848
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Ole het volgende:
Omdat dit nu in FB SHO staat: Ik ben het ook niet eens met victim blaiming, maar dat neemt niet weg dat we elke discussie in de kiem willen smoren.

-edit- maar hou het netjes! "eigen schuld' want
-kort rokje
-om die tijd kun je het toch weten
etc valt direct onder victim blaiming en daar modereren we wel op

Je zegt ‘dat neemt niet weg’ = ‘dat betekent’. En dat is juist niet wat je bedoelt, want je bedoelt ‘dat betekent niet’.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zondag 23 januari 2022 @ 19:48:47 #256
22592 crew  Ole
pi_203337043
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zegt ‘dat neemt niet weg’ = ‘dat betekent’. En dat is juist niet wat je bedoelt, want je bedoelt ‘dat betekent niet’.
aangepast
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203403053
Is er een Lil Kleine / pauperkabouter topic?

https://nos.nl/artikel/24(...)ne-voor-mishandeling
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 28 januari 2022 @ 14:19:41 #258
184769 crew  Deisyy
pi_203403140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef superniger het volgende:
Is er een Lil Kleine / pauperkabouter topic?

https://nos.nl/artikel/24(...)ne-voor-mishandeling
Hij heeft zelfs een reeks(je) Topicreeks: Lil Kleine zit vast op Ibiza
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203802374
Mag het topic over de vermeend misbruikende presentator weer "aan", nu bekend is wie dit is?
  Moderator / Miss SHO donderdag 24 februari 2022 @ 14:10:46 #260
22592 crew  Ole
pi_203813580
Welke bedoel je?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203878546
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 maart 2022 @ 17:57:32 #262
22592 crew  Ole
pi_203895832
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 21 maart 2022 @ 14:57:56 #263
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204169044
Voor wie niet in ESF komt:

ESF / miss_Dynastie onverwacht overleden.

:'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 maart 2022 @ 10:35:06 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_204259168
SHO / Ik haat humor. Slaan Will........

Sorry dit briljante topic in het verkeerde forum geplaatst.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204383074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Ole het volgende:

Kan jij een nieuw deel openen? Mij lukt dat niet
SHO / [Pauperkabouter #8] en weer 14 dagen staatshotel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 15:29:58 #266
382129 crew  Donna
pi_204413973
Mag deze weer open?

SHO / Britney # 13 - Cheer up Britney!

Of is dat te oud???

[ Bericht 9% gewijzigd door Donna op 12-04-2022 15:52:37 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 april 2022 @ 16:02:36 #267
22592 crew  Ole
pi_204414239
done
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:08:22 #268
382129 crew  Donna
pi_204414282
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:02 schreef Ole het volgende:
done
Hmm kan niet reageren. Is te oud dan zeker?

Nevermind. Er was een reeks en er is een nieuw topic wat nog redelijk actief was. Dan dat nieuwe topic maar. Prima zo!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 april 2022 @ 16:17:06 #269
22592 crew  Ole
pi_204414353
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Hmm kan niet reageren. Is te oud dan zeker?

Nevermind. Er was een reeks en er is een nieuw topic wat nog redelijk actief was. Dan dat nieuwe topic maar. Prima zo!
nee dat topic was vol
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:22:04 #270
382129 crew  Donna
pi_204414395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:17 schreef Ole het volgende:

[..]
nee dat topic was vol
Oh gek. Hij stopt op pagina 3.
SHO / Britney # 13 - Cheer up Britney!

Nouja maakt ook niet uit. Er is weer een actief topic nu.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 april 2022 @ 16:27:39 #271
22592 crew  Ole
pi_204414432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh gek. Hij stopt op pagina 3.
SHO / Britney # 13 - Cheer up Britney!

Nouja maakt ook niet uit. Er is weer een actief topic nu.
oh er was toch een later topic, ga dat later even fixen. Maar nu gewoon dit topic verder want veel recenter
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:28:05 #272
382129 crew  Donna
pi_204414436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef Ole het volgende:

[..]
oh er was toch een later topic, ga dat later even fixen. Maar nu gewoon dit topic verder want veel recenter
Top. Ik ben al los!
pi_204529622
2 DdM topics? Waarvan er 1 al ietwat prematuur tot Gate is gebombardeerd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 18:13:26 #274
22592 crew  Ole
pi_204529696
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
2 DdM topics? Waarvan er 1 al ietwat prematuur tot Gate is gebombardeerd?
Ja zag ik.Ga ze laten mergen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 21:13:36 #275
22592 crew  Ole
pi_204531887
merge maar andere TT
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204532269
Ben je nou tegen jezelf aan het het praten, Ole?
  Moderator / Miss SHO zondag 24 april 2022 @ 21:36:25 #277
22592 crew  Ole
pi_204532284
quote:
12s.gif Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef -Spring het volgende:
Ben je nou tegen jezelf aan het het praten, Ole?
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 mei 2022 @ 09:10:12 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204685919
SHO / Thijs Römer beschuldigd van pedofilie

Kan de TT veranderd worden? Thijs wordt niet beschuldigd van pedofilie maar van grensoverschrijdend gedrag. Dus dat kan er beter staan.

Pedofilie heeft TS zelf bedacht.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 mei 2022 @ 23:02:31 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204713501
SHO / Britney Spears #8 weer ( of nog steeds) van het padje

Ik trek die spatie na het haakje heel slecht, :'). Kan die gefikst?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2022 @ 09:45:05 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204715624
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Britney Spears #8 weer (of nog steeds) van het padje

Ik trek die spatie na het haakje heel slecht, :'). Kan die gefikst?
Ja, kan. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 10:34:46 #281
184769 crew  Deisyy
pi_204716093
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Thijs Römer ook beschuldigd

Kan de TT veranderd worden? Thijs wordt niet beschuldigd van pedofilie maar van grensoverschrijdend gedrag. Dus dat kan er beter staan.

Pedofilie heeft TS zelf bedacht.
Had ik inderdaad aangepast, maar vergeten hier te reageren ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 mei 2022 @ 17:37:55 #282
22592 crew  Ole
pi_204719715
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Britney Spears #8 weer (of nog steeds) van het padje

Ik trek die spatie na het haakje heel slecht, :'). Kan die gefikst?
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 mei 2022 @ 18:15:08 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204720119
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Ja, kan. ;)
:*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 mei 2022 @ 18:15:24 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204720122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:37 schreef Ole het volgende:

[..]
:D
Ja, ik kreeg gewoon mentale kortsluiting, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 mei 2022 @ 20:54:31 #285
22592 crew  Ole
pi_204722386
quote:
17s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, ik kreeg gewoon mentale kortsluiting, :').
:D
Ik wil af en toe wel met rode pen op het scherm verbeteren :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204726959
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Britney Spears #8 weer (of nog steeds) van het padje

Ik trek die spatie na het haakje heel slecht, :'). Kan die gefikst?
My bad :@
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:53:48 #287
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204739737
Mein Gott, kan dat Reumert-topic nu dicht?

Het blijft, ook in SHO op FOK!, lasterlijk gebazel in de kielzog van lage lieden die hun geld verdienen met niet-onderbouwde beschuldigingen.

Eerder moest er hier een topic dicht omdat er -grappenderwijs- werd gespeculeerd wie de 'nieuwe' presentator-misbruiker zou kunnen zijn, na wat publicaties her en der. Was volledig fictief en misschien niet leuk, maar wat gespeculeer voor den grap. Maar wel het topic dicht. En standvastig geblaat. Nu is het echt loos / it giet oan en wordt er volledig voorbijgegaan aan het 'meewerken' aan iemands 'ondergang'.
Op basis van verhalen van een meisje dat duidelijk in de war lijkt, wat tweets "en een paar andere meiden die hetzelfde hebben meegemaakt", met ook zero bewijs. En ook dat eerste meiske kan mee worden getrokken in iets negatiefs, ook al heeft ze het zelf aangezwengeld.

Kun je zeggen: "Nee, dat doen wij niet op fok, maar hunnie van juice-dinges!" "Wij hebben het er alleen over of het wel netjes is" :{w Gelul.

Open dan een topic over de vernietigende invloed van juice-kanalen (en niet-onderbouwde crap) en laat Thijsje z'n topic daar instromen.. Wellicht volgt er een gezonde discussie, doch I beg to differ.

Ethisch klopt dit niet. Doe in ieder geval iets :'( :'( ;)
love & heet
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:54:57 #288
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204739745
double
love & heet
  zondag 15 mei 2022 @ 12:16:23 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204759704
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Thijs Römer ook beschuldigd

Kan de TT veranderd worden? Thijs wordt niet beschuldigd van pedofilie maar van grensoverschrijdend gedrag. Dus dat kan er beter staan.

Pedofilie heeft TS zelf bedacht.
Sowieso nogal een topic met onterechte beschuldigingen links en rechts. Verschillende users die niet lijken te lezen maar nogal op onderbuikgevoelens en op een primitieve wijze reageren.
pi_204760453
:')
Go hard or go home
pi_204763553
Als er toch eentje vanuit zn onderbuik aan het keffen js dan is het de leonidinges wel.
Gewoon open dat topic, vd Voice is ook gewoon open.
Is gewoon SHO-waardig. Er zijn beschuldigingen en die worden verder onderzocht door de politie. Zelfde laken, zelfde pak.
Go hard or go home
  zondag 15 mei 2022 @ 19:03:03 #292
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204763721
Jo Noekstra, beetje erg eendimensionaal gesteld van je. The Voice is uitgebreid onderzocht en beoordeeld, naar het O.M. gegaan en nu volgt onderzoek.

De enige 'feiten' inzake Reumert zijn een meisje dat uiterst instabiel lijkt met geen enkele aanwijzing op misbruik. Als de politie het onderzoekt komt dat vast goed. Tot die tijd Reumert als Kop van Jut te laten lijden is onmenselijk. Ook hier op Fok, vind ik.

Als het om je broer zou gaan, of je zoon, of die van een Admin op Fok, was dit topic echt allang dicht. Je kunt iets echt goed beoordelen als je je verplaatst in den ander.. Dat schort hier.
love & heet
  Moderator / Miss SHO zondag 15 mei 2022 @ 19:17:40 #293
22592 crew  Ole
pi_204763826
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef sly-nl het volgende:
Jo Noekstra, beetje erg eendimensionaal gesteld van je. The Voice is uitgebreid onderzocht en beoordeeld, naar het O.M. gegaan en nu volgt onderzoek.

De enige 'feiten' inzake Reumert zijn een meisje dat uiterst instabiel lijkt met geen enkele aanwijzing op misbruik. Als de politie het onderzoekt komt dat vast goed. Tot die tijd Reumert als Kop van Jut te laten lijden is onmenselijk. Ook hier op Fok, vind ik.

Als het om je broer zou gaan, of je zoon, of die van een Admin op Fok, was dit topic echt allang dicht. Je kunt iets echt goed beoordelen als je je verplaatst in den ander.. Dat schort hier.
Het topic is gesloten. Ik wacht even op mijn collega's
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 15 mei 2022 @ 20:14:16 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204764305
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:17 schreef Ole het volgende:

[..]
Het topic is gesloten. Ik wacht even op mijn collega's
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven dit :{

En dan zaken erbij halen als: "Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status"

Ja maar die zijn niet allemaal misbruikt door een knappe BNer hè :'(

Daarnaast mag er geen woord over het meisje worden gezegd of de moedermaffia staat alweer paraat om op hoge poten verhaal te komen halen.

Waar het over ging is al helemaal niet belangrijk meer. Dat was nl. of wij denken dat die Thijs het echt gedaan heeft. Maar blijkbaar zijn bijzaken voor velen veel leuker/belangrijker.

Slotje erop lijkt mij het beste :)
pi_204764410
Terecht gesloten. Trieste lastercampagne.
  Moderator / Miss SHO zondag 15 mei 2022 @ 20:27:59 #296
22592 crew  Ole
pi_204764426
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven dit :{

En dan zaken erbij halen als: "Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status"

Ja maar die zijn niet allemaal misbruikt door een knappe BNer hè :'(

Daarnaast mag er geen woord over het meisje worden gezegd of de moedermaffia staat alweer paraat om op hoge poten verhaal te komen halen.

Waar het over ging is al helemaal niet belangrijk meer. Dat was nl. of wij denken dat die Thijs het echt gedaan heeft. Maar blijkbaar zijn bijzaken voor velen veel leuker/belangrijker.

Slotje erop lijkt mij het beste :)
Het topic is nu vooralsnog dicht.
ik heb niet zoveel aan deze post van jou toe te voegen!
als er echt weer nieuws is wie weet.
Dus blijft dicht @cynix @Deisyy
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 15 mei 2022 @ 23:06:37 #297
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204766137
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven dit :{

En dan zaken erbij halen als: "Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status"

Ja maar die zijn niet allemaal misbruikt door een knappe BNer hè :'(

Daarnaast mag er geen woord over het meisje worden gezegd of de moedermaffia staat alweer paraat om op hoge poten verhaal te komen halen.

Waar het over ging is al helemaal niet belangrijk meer. Dat was nl. of wij denken dat die Thijs het echt gedaan heeft. Maar blijkbaar zijn bijzaken voor velen veel leuker/belangrijker.

Slotje erop lijkt mij het beste :)
Wat een ongelooflijke janknicht ben jij zeg. :') Reageer dan niet in topics als je niet met tegenspraak om kan gaan.
  zondag 15 mei 2022 @ 23:40:14 #298
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204766317
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:06 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Wat een ongelooflijke janknicht ben jij zeg. :') Reageer dan niet in topics als je niet met tegenspraak om kan gaan.
Nou.. nou..nou, zeg.
love & heet
  Moderator / Miss SHO maandag 16 mei 2022 @ 02:11:59 #299
22592 crew  Ole
pi_204766692
Tot later
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 16 mei 2022 @ 02:29:53 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204766699
morgen gaat het los
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:47:31 #301
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204789080
Dit is Feedback

[ Bericht 28% gewijzigd door Deisyy op 18-05-2022 15:01:06 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')