Dat weet ik niet hoor. Onderschat zijn fanbase niet. Het zal vast wel wat minder zijn dan voorheen, maar hij zal vast nog wel kunnen leven van zijn muziek.quote:Op zondag 12 december 2021 19:20 schreef Draaksel het volgende:
Al met al is het voor alle partijen triest. Zijn familie en de vermeende slachtoffers en familie.
Zelfs als alles niet waar blijkt te zijn is zijn carrière compleet voorbij.
Ja of André Hazes sr.quote:Op zondag 12 december 2021 20:50 schreef loveli het volgende:
Dat, zelfs als er wel iets is gebeurd hoeft z'n carrière niet over te zijn. Sterker nog, kijk eens naar namen als Weinstein, Cosby, Gosschalk.
Vermits er slachtoffers zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:20 schreef Draaksel het volgende:
Al met al is het voor alle partijen triest. /snip/ de vermeende slachtoffers en familie.
Welnee.quote:Zelfs als alles niet waar blijkt te zijn is zijn carrière compleet voorbij.
quote:Op maandag 13 december 2021 01:26 schreef Za het volgende:
[..]
Vermits er slachtoffers zijn.
[..]
Welnee.
In alle eerlijkheid, ik walg van zijn muziek, maar vind Marco een prettige intense man, supercute met kinderen.
Wanneer de een of andere gestoorde met modder gaat gooien en een andere gestoorde met Starbucksbeker dat gaat rondkraaien is dat niet het einde van iemands carrière.
Ze maken gewoon een mooi programma met effectbejag type Beau, hoe een moeder in staat is haar kind te grabbel te gooien in een vuig roddelverhaal, in de hoop op geld of vanuit onvrede vanwege niet behaald succes, met de nodige tranentrekker "wat doet dit met je" etc. Kinderen blijven buiten beeld.
En Marco zingt weer rustig verder, ogen dicht, hand op zijn hart.
FTFYquote:Op maandag 13 december 2021 01:26 schreef Za het volgende:
[..]
Kinderen blijven buiten beeld.
En Marco zingt weer rustig verder, ogen dicht, hand op zijn harde.
Sponsoring?quote:Op maandag 13 december 2021 05:47 schreef Molo het volgende:
Die Starbucks beker mevrouw spoort echter volgens mij ook van geen kant (waarom zou je overal met je plastic beker met koffie in de video verschijnen??).
Zij is eerder het type dat ongevraagd met jouw product in tig YouTubes gaat zitten en je vervolgens een rekening stuurt voor de reclame die ze voor je gemaakt heeft.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 07:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij is eerder het type dat ongevraagd met jouw product in tig YouTubes gaat zitten en je vervolgens een rekening stuurt voor de reclame die ze voor je gemaakt heeft.
Is dit satire?quote:Op maandag 13 december 2021 01:26 schreef Za het volgende:
[..]
Vermits er slachtoffers zijn.
[..]
Welnee.
In alle eerlijkheid, ik walg van zijn muziek, maar vind Marco een prettige intense man, supercute met kinderen.
Wanneer de een of andere gestoorde met modder gaat gooien en een andere gestoorde met Starbucksbeker dat gaat rondkraaien is dat niet het einde van iemands carrière.
Ze maken gewoon een mooi programma met effectbejag type Beau, hoe een moeder in staat is haar kind te grabbel te gooien in een vuig roddelverhaal, in de hoop op geld of vanuit onvrede vanwege niet behaald succes, met de nodige tranentrekker "wat doet dit met je" etc. Kinderen blijven buiten beeld.
En Marco zingt weer rustig verder, ogen dicht, hand op zijn hart.
Mooie, intense satire.quote:
Nee, ze verkoopt die zooi in haar webshop (is gewoon een dropship achtige imitatie). Net als die product placement voor haar zgn. zelf. ontworpen horloges.quote:
Doel je dan met name op de kinderen die tijdens z'n jaarlijkse barbecue bij hem op bezoek zijn?quote:Op maandag 13 december 2021 10:39 schreef Za het volgende:
Nee ik vind hem een hele prettige intense man, supercute naar kinderen.
Ik ben niet aanwezig op z'n jaarlijkse BBQ, maar vast en zeker.quote:Op maandag 13 december 2021 10:44 schreef Nine. het volgende:
Doel je dan met name op de kinderen die tijdens z'n jaarlijkse barbecue bij hem op bezoek zijn?
En wat vind je ervan dat hij als ruim volwassen man (midden veertig) het aanlegde met een wat labiele dame van begin 20 en dat later gooide op zijn faillissement? Of is dat dan "intens"?quote:Op maandag 13 december 2021 10:39 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat intens was idd.quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
En wat vind je ervan dat hij als ruim volwassen man (midden veertig) het aanlegde met een wat labiele dame van begin 20 en dat later gooide op zijn faillissement? Of is dat dan "intens"?
Schopje naar Jimmy Savile.quote:Op maandag 13 december 2021 10:39 schreef Za het volgende:
[..]
Wedervraag, wat vind jij ervan dat de 56 jarige Heleen van Rooyen een relatie heeft aangeknoopt met de vriend van haar dochter, 22 jaar jonger? En daar al jaren mee samenwoont?quote:Op maandag 13 december 2021 10:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En wat vind je ervan dat hij als ruim volwassen man (midden veertig) het aanlegde met een wat labiele dame van begin 20 en dat later gooide op zijn faillissement? Of is dat dan "intens"?
Geen problemen mee, want MEERDERJARIGquote:Op maandag 13 december 2021 11:04 schreef Za het volgende:
[..]
Wedervraag, wat vind jij ervan dat de 56 jarige Heleen van Rooyen een relatie heeft aangeknoopt met de vriend van haar dochter, 22 jaar jonger? En daar al jaren mee samenwoont?
Wat als Marco met een vriendin van zijn dochter zou gaan samenwonen?
Dan zouden we Juice hebben gok ik?
Vooralsnog is er geen "dit".quote:Op maandag 13 december 2021 11:01 schreef Sfancta het volgende:
Kan echt niet bij sommige reacties van users hier, alsof ze dit verheerlijken ofzo.
Dat was Iris Hond ook.quote:Op maandag 13 december 2021 11:05 schreef Sfancta het volgende:
Geen problemen mee, want MEERDERJARIG
Doe eens normaal man.
Ik schreef het voor Sfancta, die is dol op boosterprikken en blijkbaar in de veronderstelling dat hij ervoor moet betalen.quote:Op maandag 13 december 2021 11:13 schreef loveli het volgende:
There ain't no such thing as free lunch.
Als Marco aan je vleeswaren mag zitten blijkbaar wel.quote:Op maandag 13 december 2021 11:20 schreef loveli het volgende:
Zou er wel zoiets zijn als gratis BBQ?
Je moet er wel een presentatie tegen overzetten zoals goed zingen en eventueel grensoverschrijdend gedrag toelaten als het waar is.quote:Op maandag 13 december 2021 11:20 schreef loveli het volgende:
Zou er wel zoiets zijn als gratis BBQ?
Ik hoop dat het duo Knoops je ip adres opvraagt. Donder toch op met deze plebs stemmingmakerij.quote:
Jij bent de enige die stemming maakt, met alles ontkennen en goedpraten. Je bent een hele vieze man.quote:Op maandag 13 december 2021 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duo Knoops je ip adres opvraagt. Donder toch op met deze plebs stemmingmakerij.
Ik hoop dat het duo Knoops je ip adres opvraagt.quote:Op maandag 13 december 2021 11:24 schreef DKUp het volgende:
Je moet er wel een presentatie tegen overzetten zoals goed zingen en eventueel grensoverschrijdend gedrag toelaten als het waar is.
Ik laat een tegengeluid horen in deze vuige reeks.quote:Op maandag 13 december 2021 11:26 schreef Sfancta het volgende:
Jij bent de enige die stemming maakt, met alles ontkennen en goedpraten. Je bent een hele vieze man.
Lat je niet gekmaken meid, die @Za is niet helemaal 100% als ik zijn posts bekijk.quote:Op maandag 13 december 2021 11:26 schreef loveli het volgende:
Zo, genoeg gespeeld, ik ga even ontvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |