abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:40:26 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217709963
Knoop kan alvast beginnen met het dossier bestuderen rekeningen sturen 635 per uur :') _O-
  woensdag 21 mei 2025 @ 17:43:30 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217709982
Leeggetrokken

Een voormalig cliënt beschuldigt het echtpaar Geert-Jan en Carry Knoops van excessief declareren en van gesjoemel met urendeclaraties. Dat blijkt uit een in Het Parool.

Het gaat om een ondernemer die is veroordeeld in een zedenzaak en nu in afwachting is van hoger beroep. De man voelt zich ernstig benadeeld door het kantoor. Hij zegt tegen Het Parool dat hij factuur na factuur moest betalen; als hij dat niet deed zou volgens Carry Knoops haar man niet verder gaan met zijn zaak. “Ik ben letterlijk leeggetrokken tijdens een van de moeilijkste periodes in mijn leven.”

En hoewel was afgesproken dat Knoops de leidende advocaat in het dossier zou zijn, zouden de werkzaamheden grotendeels zijn overgelaten aan een recent beëdigde advocaat-stagiair.

Moeilijk te verantwoorden

Inmiddels laat de ondernemer zich bijstaan door onder meer Anno Huisman en Bart Swier. Zij hebben een tuchtklacht over de declaraties ingediend bij de Amsterdamse Orde van Advocaten. Huisman stelt in het FD dat een tijdsbesteding van “om en nabij honderd uren” aan de zedenzaak redelijk zou zijn. De door Knoops gedeclareerde 326 uur zijn volgens hem “moeilijk te verantwoorden”. Bovendien zouden uren zijn gerekend die niet aan de zaak zijn besteed.

Afluisteren

De Orde kijkt daarnaast ook naar meldingen die zijn binnengekomen van oud-medewerkers en stagiaires over andere vermeende misstanden binnen het kantoor. Er zou volgens Het Parool een angstcultuur heersen; Carry Knoops zou telefoons op kantoor laten afluisteren en er hangen camera’s in werkruimtes. Haar stijl van leidinggeven wordt als problematisch ervaren, vertelden twee oud-medewerkers die anoniem willen blijven aan de krant. Ze spreken van een “schrikbewind”. Het verloop bij Knoops’ Advocaten is groot.
Geert-Jan en Carry Knoops zeggen zich niet te herkennen in de verwijten over de cultuur op kantoor, en zeggen dat ze van de deken niet inhoudelijk mogen reageren op de verwijten over de declaraties.

Klacht doorverwezen

Inmiddels is de klacht door de Amsterdamse deken doorverwezen naar de deken in Gelderland, dit vanwege de betrokkenheid van Swier. Hij is portefeuillehouder strafrecht van de Amsterdamse Orde van Advocaten.

https://www.mr-online.nl/(...)atenechtpaar-knoops/

Handig als ze dit ff voor oktober kunnen afronden
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 18:47:33 #178
184769 crew  Deisyy
pi_217710360
Mocht dit waar zijn, dan is er wel een steekje los aan haar

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 21 mei 2025 @ 19:29:08 #179
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_217710669
Deze dame heeft op een ander IG [?] nog steeds een foto van haar als kind samen met Marco staan. Ik zou dat als de wiedeweerga verwijderd hebben als diegene mij misbruikt zou hebben.
pi_218151611
Ik heb gister een stukje “het waren twee fantastische dagen” gekeken.

Even heel erg nergens op gebaseerd en puur een gokje van mijn kant:

Toen Frank vroeg/zei dat Leontine vast niks over het onderzoek kon zeggen, reageerde ze met een soort “hmm”. Ik vatte het op als dat ze de uitslag al weet en dat Marco onschuldig is bevonden.

Ook zei ze dat Marco erg lief is en mensen het soms misschien verkeerd begrijpen (oid). Vatte ik op alsof ze wil zeggen dat lieve Marco niks heeft gedaan maar dat vrouwen er iets anders in zagen. :+

Tot zover mijn analyse en dagboek. Zeer benieuwd hoe die rechtszaak gaat lopen.

En wat een zweefteven trouwens, die Monique en Leontine. :')
En Leontine is niet vies van een scheldwoordje hier en daar. Wat een afknapper.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 maandag 7 juli 2025 @ 18:35:44 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_218151870
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef Pisces29 het volgende:

Toen Frank vroeg/zei dat Leontine vast niks over het onderzoek kon zeggen, reageerde ze met een soort “hmm”. Ik vatte het op als dat ze de uitslag al weet en dat Marco onschuldig is bevonden.

Ook zei ze dat Marco erg lief is en mensen het soms misschien verkeerd begrijpen (oid). Vatte ik op alsof ze wil zeggen dat lieve Marco niks heeft gedaan maar dat vrouwen er iets anders in zagen. :+

https://www.ad.nl/show/di(...)heb-gezien~a9b75578/

:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 juli 2025 @ 22:36:40 #182
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218154080
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef Pisces29 het volgende:

Huh?
Die rechtszaak moet nog plaatsvinden. Dus ze weet niets over schuld/onschuld.
love & heet
pi_218154160
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2025 22:36 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Huh?
Die rechtszaak moet nog plaatsvinden. Dus ze weet niets over schuld/onschuld.
Het ging over het onderzoek. Niet de rechtszaak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 7 juli 2025 @ 23:03:59 #184
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218154233
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 22:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het ging over het onderzoek. Niet de rechtszaak.
Dan nog weet ze niets.
love & heet
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 juli 2025 @ 16:22:20 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_218192759
Het doet Nienke Wijnhoven ‘pijn’ dat Jeroen Rietbergen definitief niet wordt vervolgd in de zedenzaak rondom The Voice of Holland. Nu de juridische weg is afgesloten, is het tijd alles te verwerken, schrijft de zangeres op Instagram.

Het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden besloot vrijdag dat Rietbergen definitief niet wordt vervolgd.’En dat doet pijn. Niet omdat ik mijn waarheid kwijt ben, niet omdat het OM me niet geloofde, want dat deden ze namelijk wel’, stelt Wijnhoven. ‘En dat draag ik met me mee. Ik weet hoe belangrijk het is dat mensen zich gezien en gehoord voelen. Zeker wanneer ze opstaan tegen onrecht.’

De 27-jarige Wijnhoven zegt dat haar leven voorgoed is veranderd sinds haar deelname aan The Voice. ‘Niet alleen door wat er is gebeurd, maar vooral door alles wat daarna volgde. Het heeft me geraakt, gevormd en soms gebroken. Toch ben ik blijven staan. Voor mezelf, en voor mijn dochter’, schrijft ze. ‘Ik heb mijn verhaal gedeeld omdat ik geloofde, en nog steeds geloof, dat het belangrijk is om te spreken. Niet om aandacht, niet uit woede, maar uit rechtvaardigheidsgevoel. Omdat sommige dingen niet stil mogen blijven. Omdat ik hoopte dat spreken iets in beweging kon zetten.’

‘Ik hoef niemand meer te overtuigen. Die strijd is gestreden’, gaat Wijnhoven verder. ‘Wat blijft, is de ruimte die ik nu zelf moet maken. Voor verwerking. Voor rust. Voor een toekomst waarin dit een plek mag krijgen. Ik blijf mijn stem gebruiken. Niet vanuit strijd, maar vanuit vertrouwen. Omdat ik geloof dat we samen een wereld kunnen bouwen waarin jonge mensen, vrouwen, mannen, iedereen, veilig mogen groeien. Waar je kunt spreken zonder bang te zijn. Waar jouw stem niet het begin is van stilte, maar van verandering.’

Wijnhoven deed in februari 2022 aangifte tegen Rietbergen. De zangeres deed mee aan het achtste seizoen van The Voice of Holland, waar Rietbergen werkzaam was. Hij zou zich aan haar hebben vergrepen. In mei vorig jaar besloot het Openbaar Ministerie (OM) die zaak te seponeren, waarop de zangeres een artikel 12-procedure startte in de hoop dat Rietbergen alsnog vervolgd zou worden.

https://www.ad.nl/show/ni(...)-doet-pijn~afe20bca/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 12 juli 2025 @ 16:48:30 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218192913
Samengevat

John heeft weer zijn verdienmodel op tv
Linda is weer gelukkig
Slachtoffers zijn de grond ingestampt

En doorrrrrr 🤬🤬🤬🤬🤬
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: