quote:
Op dinsdag 9 december 2025 18:57 schreef potjecreme het volgende:[..]
Omdat context er wel toe doet.
[..]
[..]
Over niet met slechte intentie
[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2025:6495De appjes zijn zwaar ongepast.Naar mijn weten gaan de appjes niet over wat hij allemaal niet met haar zou willen doen.
Je kan ook zeggen dat zelfs met wat hij wel heeft gezegd tijdens de zitting en bij de ondervraging, hij is vrij gesproken.
Mijn mening:
Ik denk dat aangeefster op een gegeven moment wel klaar was met zijn aanrakingen en dat niet heeft aangegeven. Is ook wel lastig om te zeggen. Ik denk dat hij geen vieze intenties had. Ik vind wel dat hij beter had moeten weten en handelen. Ik vind het erg voor de aangeefster en ik vind Marco niet het meest smerige varken wat op aarde rondloopt.
Je snapt toch wel dat hier met de omstandigheden niet het vermeend gedrag van moeder wordt bedoeld, maar de tijd, plaats en setting waarin de handelingen van Marco gebeurd zouden zijn. Verder lees ik in de fragmenten die je aanhaalt geen verklaring om aan een 16-jarige onder andere te sturen dat ze maar lekker moet gaan seksen met haar vriendje of anders zichzelf te helpen, of haar te laten weten dat ze een lekker wijf is en een mooie vrouw met alles erop en eraan