Nee joh, wat een gerucht zeg.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:45 schreef spekboy7 het volgende:
ik zag het gister op roddelpraat, zou het echt zo zijn?
quote:Op donderdag 9 september 2021 19:45 schreef spekboy7 het volgende:
ik zag het gister op roddelpraat, zou het echt zo zijn?
een hond zeg je...... ja als je al zo diep zinkt dan denk ik dat er wel iets mis is met meneer borsato "blegh" vieze manquote:Op donderdag 9 september 2021 19:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk het niet, hij schijnt het wel met een hond gedaan te hebben
quote:Op woensdag 8 september 2021 12:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik hou van je kluuntje
69 was fijn gister
Xxxxx
De 'pussy' was er niet al te best aan toe.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:26 schreef -Ferb- het volgende:
1 van hen is zelfs een mietje door ER te verlaten als ie zich ook maar éven niet goed voelt. Man wat een pussy!![]()
Er is dus dit keer geen bewijs, anders was dat wel getoond.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:48 schreef spekboy7 het volgende:
de geruchten gingen al paar jaar rond, maar wie weet is er deze keer bewijs?
de volgende weinstein?
Moet plots aan Dutroux denken in deze context.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
Geregistreerd 2011
Forumpost 3
Jezus in welke kelder heb jij al die tijd gezeten, adres graag
Het zijn niet de enige, er schijnt wel wat te spelen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:26 schreef -Ferb- het volgende:
Roddelpraat zijn 2 debielen bij elkaar die denken dat ze leuk en grappig zijn. Zijn ze niet. 1 van hen is zelfs een mietje door ER te verlaten als ie zich ook maar éven niet goed voelt. Man wat een pussy!![]()
Dus nee, het is niet zo. Mochten ze willen. Ze denken interessant te zijn. Ik zal er iig nooit naar kijken en ik ben blij dat ze niet mee mogen dingen naar de Televizierring.
Het verbaast me dat niemand hier deze grap snapte, geniaalquote:Op donderdag 9 september 2021 19:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk het niet, hij schijnt het wel met een hond gedaan te hebben
Post heeft 4 likes, das meer dan elke andere post in dit topic. Dus denk wel dat mensen de grap snapte. Best een goeie ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:51 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat niemand hier deze grap snapte, geniaal+1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |