Nada van Nie, Tatum Dagelet, Kim van Kooten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef Nober het volgende:
Dochter van een regisseur net als Dione de Graaff en Peter Pannekoek heeft ook zo'n pa... die houden dus hun bek dicht.
Haar naam kwam er wel in voor maar was weggeblurd. Een van de koppen van roddelpraat over Marco, geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:07 schreef Mubassie het volgende:
"De uitzending is voorbij, gelukkig kwam mijn naam er niet in voor. Ik kan nu dus gerust zeggen dat daar nooit iets gebeurt."
Als ze wijdbeens gaat liggen kun je Ali nog ruiken.
Waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:42 schreef einzeinz het volgende:
Van Maan is het altijd bekend geweest dat ze met Marco naar bed ging. Ze deed het ook gewillig want mediageil.
Haar volgespoten kut maar eens laten checken op DNA.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Haar naam kwam er wel in voor maar was weggeblurd. Een van de koppen van roddelpraat over Marco, geloof ik.
Beetje vies dat mensen er hier al van overtuigd zijn dat ze seks met hem heeft gehad. Welk bewijs daarvan heb je nou echt gezien? Behalve dat het in je eigen beeld van haar past.
Natuurlijk is er geen bewijs maar zulke berichten komen niet zomaar de wereld in. Waar rook is...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Haar naam kwam er wel in voor maar was weggeblurd. Een van de koppen van roddelpraat over Marco, geloof ik.
Beetje vies dat mensen er hier al van overtuigd zijn dat ze seks met hem heeft gehad. Welk bewijs daarvan heb je nou echt gezien? Behalve dat het in je eigen beeld van haar past.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:42 schreef einzeinz het volgende:
Van Maan is het altijd bekend geweest dat ze met Marco naar bed ging. Ze deed het ook gewillig want mediageil.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:02 schreef Mubassie het volgende:
Natuurlijk is er geen bewijs maar zulke berichten komen niet zomaar de wereld in. Waar rook is...
Gatverdamme. Het kots loopt mij in de mond.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon gezellig, vol op de bek tijdens een van Marco B's beruchte bbq's, waar Leontien ook gewoon aanwezig was
Zal wel een flinke snoeppot voor Marco zijn geweest zo'n bbq... die meiden daar op de achtergrond ook lekker kijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon gezellig, vol op de bek tijdens een van Marco B's beruchte bbq's, waar Leontien ook gewoon aanwezig was
Niemand gaat je kussen met een mond vol kots dus je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het kots loopt mij in de mond.Dat dit gewoon normaal gevonden wordt vind ik schrokkend.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:07 schreef Mubassie het volgende:
Als ze wijdbeens gaat liggen kun je Ali nog ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |