quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef -Spring het volgende:
Ben je nou tegen jezelf aan het het praten, Ole?
Ja, kan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Britney Spears #8 weer (of nog steeds) van het padje
Ik trek die spatie na het haakje heel slecht,. Kan die gefikst?
Had ik inderdaad aangepast, maar vergeten hier te reagerenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Thijs Römer ook beschuldigd
Kan de TT veranderd worden? Thijs wordt niet beschuldigd van pedofilie maar van grensoverschrijdend gedrag. Dus dat kan er beter staan.
Pedofilie heeft TS zelf bedacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:
Ja, ik kreeg gewoon mentale kortsluiting,quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg gewoon mentale kortsluiting,.
My badquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Sowieso nogal een topic met onterechte beschuldigingen links en rechts. Verschillende users die niet lijken te lezen maar nogal op onderbuikgevoelens en op een primitieve wijze reageren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
SHO / Thijs Römer ook beschuldigd
Kan de TT veranderd worden? Thijs wordt niet beschuldigd van pedofilie maar van grensoverschrijdend gedrag. Dus dat kan er beter staan.
Pedofilie heeft TS zelf bedacht.
Het topic is gesloten. Ik wacht even op mijn collega'squote:Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef sly-nl het volgende:
Jo Noekstra, beetje erg eendimensionaal gesteld van je. The Voice is uitgebreid onderzocht en beoordeeld, naar het O.M. gegaan en nu volgt onderzoek.
De enige 'feiten' inzake Reumert zijn een meisje dat uiterst instabiel lijkt met geen enkele aanwijzing op misbruik. Als de politie het onderzoekt komt dat vast goed. Tot die tijd Reumert als Kop van Jut te laten lijden is onmenselijk. Ook hier op Fok, vind ik.
Als het om je broer zou gaan, of je zoon, of die van een Admin op Fok, was dit topic echt allang dicht. Je kunt iets echt goed beoordelen als je je verplaatst in den ander.. Dat schort hier.
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven ditquote:Op zondag 15 mei 2022 19:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Het topic is gesloten. Ik wacht even op mijn collega's
Het topic is nu vooralsnog dicht.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven dit![]()
En dan zaken erbij halen als: "Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status"
Ja maar die zijn niet allemaal misbruikt door een knappe BNer hè![]()
Daarnaast mag er geen woord over het meisje worden gezegd of de moedermaffia staat alweer paraat om op hoge poten verhaal te komen halen.
Waar het over ging is al helemaal niet belangrijk meer. Dat was nl. of wij denken dat die Thijs het echt gedaan heeft. Maar blijkbaar zijn bijzaken voor velen veel leuker/belangrijker.
Slotje erop lijkt mij het beste
Wat een ongelooflijke janknicht ben jij zeg.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat maar dicht anders. Als je zegt te denken dat de lat van die gozer wel wat hoger ligt word je van alle kanten aangevallen. Niet te geloven dit![]()
En dan zaken erbij halen als: "Misbruikslachtoffers zijn juist vaak mensen met een maatschappelijk lagere status"
Ja maar die zijn niet allemaal misbruikt door een knappe BNer hè![]()
Daarnaast mag er geen woord over het meisje worden gezegd of de moedermaffia staat alweer paraat om op hoge poten verhaal te komen halen.
Waar het over ging is al helemaal niet belangrijk meer. Dat was nl. of wij denken dat die Thijs het echt gedaan heeft. Maar blijkbaar zijn bijzaken voor velen veel leuker/belangrijker.
Slotje erop lijkt mij het beste
Nou.. nou..nou, zeg.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke janknicht ben jij zeg.Reageer dan niet in topics als je niet met tegenspraak om kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |