Gewoon ideal, hoezo?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:53 schreef Newby6781 het volgende:
Ai, klinkt niet goed. Hoe betaald?
Hopelijk komt het telefoontje morgen
Tegenwoordig hoef je nergens meer te tekenen zowat, door de Kerona. Mijn ervaring in ieder geval.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Newby6781 het volgende:
Trouwens schiet me te binnen. Geen handtekening nodig voor zo een grote bestelling? Ai. Wie is de vervoerder TS?
Dit is heel slordig van bol bij een dure bestelling
Dan is nog minder bewijs van levering. Als je aangetekend verstuurt ik weet coolblue doet dat, moet ik gewoon tekenen hoor. Bol verstuurt dus niet aangetekend.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je nergens meer te tekenen zowat, door de Kerona. Mijn ervaring in ieder geval.
Ik vind dat ook een slechte zaak, hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:00 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Dan is nog minder bewijs van levering. Als je aangetekend verstuurt ik weet coolblue doet dat, moet ik gewoon tekenen hoor. Bol verstuurt dus niet aangetekend.
Aww ok. Op welk adres of wat, en toen wel produkt gekregen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
Ik heb in zo'n zelfde situatie gezeten, maar dan wel met een goedkoper product. Bol heeft toen onderzoek gedaan en achterhaald waar het uiteindelijk bezorgd was.
Ik kreeg het adres door waar het bezorgd was en daar ben ik het zelf gaan halen. Was echt heel ergens anders; gewoon een bezorger die in de war was kennelijk. Duurde wel 2 dagen hoor voordat ik een adres kreeg. De mensen bij wie het was bezorgd hadden het uiteindelijk wel een keer naar mij gebracht, zeiden ze.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:15 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Aww ok. Op welk adres of wat, en toen wel produkt gekregen?
Naja zeg moet je het nog zelf bij wildvreemden gaan halen ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg het adres door waar het bezorgd was en daar ben ik het zelf gaan halen. Was echt heel ergens anders; gewoon een bezorger die in de war was kennelijk. Duurde wel 2 dagen hoor voordat ik een adres kreeg. De mensen bij wie het was bezorgd hadden het uiteindelijk wel een keer naar mij gebracht, zeiden ze.
Alsof een bezorger die minimaal 80 pakketjes bezorgt op een dag nog weet waar hij het pakketje heeft bezorgt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg het adres door waar het bezorgd was en daar ben ik het zelf gaan halen. Was echt heel ergens anders; gewoon een bezorger die in de war was kennelijk. Duurde wel 2 dagen hoor voordat ik een adres kreeg. De mensen bij wie het was bezorgd hadden het uiteindelijk wel een keer naar mij gebracht, zeiden ze.
Ik heb echt geen idee hoe ze dat hebben achterhaald. Ik kreeg op een gegeven moment dat adres door en daar lag inderdaad mijn pakket met mijn naam en adres er op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Alsof een bezorger die minimaal 80 pakketjes bezorgt op een dag nog weet waar hij het pakketje heeft bezorgt.
Lijkt me onwaarschijnlijk. Hoe dan?!
Ja, dit topic heeft ts zeker wat aan. Grappig dag alle ( grote) webshops dezelfde houding lijken te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:21 schreef ZarB het volgende:
Klote. Hier 3 x meegenomen door de pakketbezorger zelf Maar contact opnemen met bol.com. zij zijn ervoor verantwoordelijk dat t bij de koper terecht komt. Liep laatst ook een soortgelijk topic over een niet bezorgde laptop. Lees dat maar ff.
WGR / Webshop levert laptop niet
Boeken worden bezorgd naar mijn weten met de brievenbus bezorger als brievenbus pakket. Dus heel apartquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naja zeg moet je het nog zelf bij wildvreemden gaan halen ook.
Bij mij heeft bol.com eens een boek naar een verkeerd adres laten sturen, toen hebben ze gewoon een nieuw boek naar mij gestuurd en zijn ze zelf achter die verkeerde bezorging aangegaan. (was een best prijzig studieboek)
Die mensen hadden het toen heel netjes op facebook gezet kwam ik later achter dat er voor mij een boek was bezorgd, en dat was 14 kilometer verderop.
Nee want een gemiddeld studieboek past niet door de brievenbus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Boeken worden bezorgd naar mijn weten met de brievenbus bezorger als brievenbus pakket. Dus heel apart
Lees mijn post nog eens. Screenshot is van postnl app. Staat op afgeleverd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:50 schreef Fe2O3 het volgende:
Hier komt postnl soms tot wel 22:00 ...
En tekent de bezorgali af als ie de 1e keer niemand treft, en probeert hij het later nog 1x (en dan briefje en pakketpunt)
Gebruik je de postnl app niet?
Dat jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:21 schreef ZarB het volgende:
Klote. Hier 3 x meegenomen door de pakketbezorger zelf Maar contact opnemen met bol.com. zij zijn ervoor verantwoordelijk dat t bij de koper terecht komt. Liep laatst ook een soortgelijk topic over een niet bezorgde laptop. Lees dat maar ff.
WGR / Webshop levert laptop niet
Ja dat is ook mijn gedachtee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 05:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als er staat afgeleverd, dan is het zo.
Ik heb het maar 1 keer het zien afwijken in mijn leven, en dat was omdat er toch douane kosten bijkwam kijken.
Stond er ook afgeleverd, dan moet je een wat betere track en trace site gebruiken die wel alle details laat zien, bleek bij een afhaalpunt te liggen.
https://www.internationalparceltracking.com/#/search
Die is vele malen beter dan de standaard T&T.
Maar stel dat het inderdaad afgeleverd is en dus niet bij jou.
Klantenservice, aangeven niets ontvangen te hebben.
Dat is de eerste stap.
Als ik op de tijdstippen af ga lijkt het afgeleverd te zijn, maar ik zou even vandaag afwachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 05:09 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn gedachtee.
Er staat dit via je link
Datumdo 15 jul.
Tijd18:03
PlaatsNL
StatusZending is bezorgd
Datumdo 15 jul.
Tijd17:16
PlaatsNL
StatusBezorger is onderweg
Ik hoop dat dat aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.
Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Wat slecht van Bol.com. Ik weet coolblue doet wel pakket verzekerd versturen bij een bepaalde waarde. Heel matig van zequote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:37 schreef Bottomleftone het volgende:
Postnl eens gevraagd hoe en wat via Twitter.
Is een pakket van bijna ¤1000 niet eens aangetekend verstuurt. Wat???
[ link | afbeelding ]
Nee. Maar TS weet nu wel dat er geen handtekening nodig was of dergelijke. Heel slecht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Wat ik niet begrijp is dat ze bestellingen vanaf ¤500 verzekerd versturen. Nu kunnen ze zich toch nergens op beroepen bij Bol? Geen handtekening, ja een foutief track en trace systeem ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:50 schreef roos94 het volgende:
Mijn man had eens iets heel duurs gekocht qua computer apparatuur, was dacht ik rond de 1800 euro bij bol.com
Pakketje zou in de middag komen , dus in de ochtend waren we er niet.
Kwam die postnl in de ochtend, en wat doet die randdebiel. Zet dat giga pakket gewoon voor de deur (waar iedereen het kan pakken en meenemen) en plaatst zelf een handtekening. Er hoefde maar 1 lul langs te lopen die denkt hee kassa en pakketje weg.
Sindsdien lesje geleerd. Nooit meer dure zaken online bestellen tenzij je kunt laten leveren bij een betrouwbaar afhaalpunt zoals Albert Heijn
Nou veel geluk met Bol dan, zijn erg onvriendelijk als er iets mis gaat. En dat van een Ahold organisatie. AH altijd prima geholpenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.
Het zelfde meegemaakt met Wehkamp TS. Ook hiervan geleerd en dit is de beste tip. Creditcard aanschaffenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Jeetje, geeft weinig hoop voor TSquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
Deze TS was zijn geld kwijt.
Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Dit was ik ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
Deze TS was zijn geld kwijt.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
Deze TS was ook zijn geld kwijt.
(Beide bij bol.com)
Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.
Ja, wel veel klachten iddquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:52 schreef DX11 het volgende:
Bol gaat denk ik nog wel eens volledig plat, zie steeds vaker dit soort ellende en alleen maar van hun. Dan hebben ze het ook keihard verdient als het gebeurt.
Niet eens verzekerd verstuurd en dus geen handtekening nodig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had recentelijk een nieuwe smartphone voor mijn vrouw bestelt, keurig afgeleverd maar volgens KPN moest de bezorger om ID vragen en dat deed hij dus niet. Klacht bij KPN neergelegd want voor hetzelfde geld was die telefoon dus ergens anders terecht gekomen.
Ja, dat vind ik toch echt idioot maar volgens mij ligt de verantwoording daarvoor bij BOL.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:52 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Niet eens verzekerd verstuurd en dus geen handtekening nodig.
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch echt idioot maar volgens mij ligt de verantwoording daarvoor bij BOL.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
Kon niks kiezen tijdens bestellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.quote:
Ah ok, ik zie wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.
Heb wel eens vaker wat besteld bij Bol, nee kan je niet kiezen bij zequote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:20 schreef DX11 het volgende:
[..]
Soms kan je kiezen voor gratis verzending of betaalde verzekerde verzending. Maar dat was dus blijkbaar niet zo aldus TS.
Wat ik eens gehad heb;quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ze dat hebben achterhaald. Ik kreeg op een gegeven moment dat adres door en daar lag inderdaad mijn pakket met mijn naam en adres er op.
In de komende vijf werkdagen gaan ze het onderzoeken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opvolging van mijn zaak
Ze gaan een onderzoek instellen bij postnl wat 5 werkdagen duurt?!
Wat moet ik me daarr bij voorstellen?
Dat snap ik.Maar het is toch de slager die zijn eigen vlees keurt dan.Want stell ze zeggen het is geleverd, ben ik mijn geld kwijtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de komende vijf werkdagen gaan ze het onderzoeken.
Maar boll en postnl kunnen toch nu gewoon zeggen dat er geleverd is. Heb dit nog nooit mee gemaakt. Hoe dan verder?? Ja geschillencomissie en jouw tip.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:45 schreef Twintig het volgende:
Ik zou gewoon 4 werkdagen geduldig wachten.
De kans is groot dat het dan opgelost is.
Mocht het niet zo zijn, dan kun je beroep doen op wanprestatie.
Je kunt dan een bericht sturen voor in gebreke stelling met een redelijk termijn van 14 dagen om alsnog de afspraak na te komen.
Bron:https://www.wetrecht.nl/5(...)tatie-aan-te-pakken/
Je bent niet de enige uiteindelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opvolging van mijn zaak
Ze gaan een onderzoek instellen bij postnl wat 4 werkdagen duurt?!
Wat moet ik me daarr bij voorstellen?
Dan zegt postnl afgeleverd en dan?
Geld kwijt?
Zie conversatie screenshot
[ link | afbeelding ]
Ik kan mijn borst dus natmaken. Wat een gedoe Is een smartphone, geen laptop trouwens.bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige uiteindelijk.
Die 4 dagen, en dat kan ook 1 of 2 of 3.. of 8 zijn.
Dat gebruiken ze dan om het traject van het pakket na te lopen, de bezorger te ondervragen etc.
Die zal claimen het geleverd te hebben (tenminste dat vermoeden heb ik) en dan krijg jij te horen dat het geleverd is en voor bol is dan het dossier klaar.
Als dat gebeurt, naar de geschillencommissie stappen, NA een klacht te hebben ingediend EN als ze daar niets mee doen aka de klacht niet in behandeling willen nemen.
Bij de geschillencommissie: waar is mijn handtekening? Ik heb niets ontvangen, toon maar aan van wel.
En dan krijg je je geld terug of soms een keus van een andere laptop mogen uitkiezen etc.
However, er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen inderdaad het is niet afgeleverd en je krijgt je geld terug.
Nee, niet te zien. Alleen type toestel en modelnummerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:04 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je het IMEI nummer van die telefoon ? Staat dat op de aankoop bon toevallig ?
Ook dan is de verzender gewoon verantwoordelijk hoor. De enige uitzondering is als er echt op jouw verzoek een andere verzendboer gebruikt wordt. Dus stel dat jij belt en zegt “ik zie dat jullie altijd met Duurt Heel Lang verzenden, dat vind ik kut. Kan het ook met UPS?” En UPS maakt vervolgens de boel kwijt, ja dat is dan jouw probleem.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
Dat kan wel eens mooie verspreking zijn van een ijverige klantenservice medewerker. Je hebt zwart op wit dat je geld terug krijgt dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Bottomleftone het volgende:
Zat nog eens gesprek door te bladeren vanmiddag op social media met Bol en werd dit gezegt.
Dus dan hoef ik me weinig zorgen te maken lijkt me
[ link | afbeelding ]
Of achteraf betalen kiezen..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Zou eerst maar eens afwachten of ze dit waar gaan maken, zie eerder geposte linkjes. Soms doet bol.com beloftes, en zeggen ze vervolgens oh nee toch niet (en blokkeren je daarna zodat je niet meer kan bellen)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:22 schreef Bottomleftone het volgende:
Zat nog eens gesprek door te bladeren vanmiddag op social media met Bol en werd dit gezegt.
Dus dan hoef ik me weinig zorgen te maken lijkt me
[ link | afbeelding ]
Ja las de eerdere verhalenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zou eerst maar eens afwachten of ze dit waar gaan maken, zie eerder geposte linkjes. Soms doet bol.com beloftes, en zeggen ze vervolgens oh nee toch niet (en blokkeren je daarna zodat je niet meer kan bellen)
Kon ik niet kiezen ondanks jaren bestellen bij ze.Rechtsbijstand heb ik helaas niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of achteraf betalen kiezen..
TS rechtsbijstand wellicht inschakelen?
Dat kan prima en kan bijvoorbeeld komen door postcode/huisnummer of de aard van de bestelling.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:08 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Kon ik niet kiezen ondanks jaren bestellen bij ze.Rechtsbijstand heb ik helaas niet.
Nee hoor dan melden ze het LIM en krijg jij je geld gewoon terug.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Dat snap ik.Maar het is toch de slager die zijn eigen vlees keurt dan.Want stell ze zeggen het is geleverd, ben ik mijn geld kwijt
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
Je was me net voor, boks mede-bol verkoperquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:05 schreef soeverein het volgende:
[..]
Nee hoor dan melden ze het LIM en krijg jij je geld gewoon terug.
Bollers unite :pquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
[..]
[..]
Je was me net voor, boks mede-bol verkoper
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:58 schreef baskick het volgende:
[..]
Dat kan prima en kan bijvoorbeeld komen door postcode/huisnummer of de aard van de bestelling.
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26quote:Bij een consumentenkoop kan de koper tot vooruitbetaling van ten hoogste de helft van de koopprijs worden verplicht.
Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TSquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:06 schreef DaneV het volgende:
Maak je geen zorgen. Er wordt een onderzoek bij PostNL gedaan en als het pakket daar niet naar boven komt wordt het "Lost In Mail" geboekt en krijg je het aankoopbedrag terug. Bol is hier heel soepel in.
Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:04 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS
In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BWquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26
Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:quote:Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Omdat er meerdere variabelen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er zo vaak ellende is met bol? Zoals hier:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
Deze mensen hebben beide hun geld niet terug gekregen..
(En ik heb al vaker van dit soort topics gezien)
Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:31 schreef soeverein het volgende:
Waarom is er zo vaak ellende met bol? Omdat het één van de grootste online retail platformen van Nederland is. Dus dan gaat er wel eens iets mis...
Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:33 schreef DX11 het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ik zie deze klachten nooit over Amazon.
Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma. Dus niemand zou bij Amazon hoeven te werken als ze dat niet willen, er is echt wel wat beters te vinden.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:
[..]
Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.
https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
We gaan het zien, ik ken meerdere mensen die actief Amazon boycotten.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hmm ok ik ben benieuwd. Ik denk dat Amazon bol nog wel gaat inhalen. Ik ervaar de service namelijk als vele malen beter. Als het personeel niet te tevreden is moeten ze ergens anders gaan werken. Vacatures genoeg in Nederland, ook voor mensen zonder diploma.
Bol.com is een shitwinkel. TS je bent de klos.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2
Deze TS was zijn geld kwijt.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
Deze TS was ook zijn geld kwijt.
(Beide bij bol.com)
Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.
Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef soeverein het volgende:
[..]
Amazon is veel kleiner in NL en blijft dat voorlopig ook.
Omdat Nederlanders niet bij een bedrijf willen kopen dat zijn medewerkens geen plas pauzes geeft en aan union busting doet.
https://www.capterra.nl/b(...)onsumentenvertrouwen
Maar de definitie van een AV is breed he (6:231)? Dan moet je dat heel expliciet overeenkomen. Dat lijkt me nog een lastig verhaal. Zeker bij een webshop, alles gaat automatisch. Dus iets is al heel snel een AV.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
In de AV mag altijd vooruitbetaling vragen niet. Maar bij een individuele verkoop mag dit wel, mits duidelijk aangegeven. Zie ook art 7:6 lid 2 BW
Daar staat een uitzondering voor o.a. art 26.
Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Bij bol gewerkt, en kan dit bevestigen.
Ik weet het. In mijn ervaring gebeurt dat lang niet overal.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26
Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Oprecht benieuwd: wat voor service krijg je bij AH dan? Die geven je geld terug en dat is het. Ondertussen heb je geen product, mag je opnieuw moeite doen om dat te krijgen, en krijgen ze het geld alsnog. Nee vind de AH echt de letterlijke bottomline op dat vlak.quote:Op zondag 18 juli 2021 05:20 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we het meemaken voor TS.
Ik zie net zoals @:DX11 dit soort topics inderdaad niet over Amazon verschijnen. Las laatst dat ze iedere maand steeds wat meer marktaandeel van Ahold/Bol afsnoepen. Ik vind als ik het mag zeggen een starre houding van de helpdesk medewerkers wel terug komen in alle cases die ik heb gelezen in de voorbeelden die @:DX11 aanhaalt.
Dat is gewoon policy, om de klant maar tegen te werken in dit soort uitzonderlijke cases. Voor mij een reden er niet meer te bestellen bij Bol. Met de AH hele andere ervaringen, die leveren wel nog service als je iets kapot hebt enz.
Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Amazon is zo in de vs omdat cultuur daarnaar is in de VS.
Als het in NL zo was, dan was bol.com / ahold er als de kippen bij om het zsm in te voeren.
Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500quote:Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Postbus100 het volgende:
TT: 'grote order'. Ik: wow, hoeveel m3?
Tekst: 'Vanochtendmet spoed een nieuwe smartphone'. Ik: oh
Ik heb deze besteld. https://www.bol.com/nl/nl(...)4/?s2a=#productTitlequote:Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Klopt,kan dus altijd nog de Europese Comisssie inschakelen.quote:Op zondag 18 juli 2021 05:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar even die paar dagen afwachten en dan zien wat bol.com zegt.
Anders dit topic enven doorlezen, hier deed webshop ook moeilijk todat TS ging klagen bij de EU
WGR / Webshop levert laptop niet
Ik hoor voornamelijk andere verhalen.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ahold is altijd goed voor zijn werknemers gewerkt, zelf heel lang terug in distributiecentrum gewerkt en dat betaalt zeer voorstelijk.
Da's een hoog bedrag.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar de nieuwste beste smartphones zijn tegenwoordig ook vaak ¤1000 - ¤1500
Geluk dat het bol zelf is, geen derde partij.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:42 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld. https://www.bol.com/nl/nl(...)4/?s2a=#productTitle
Is ¤849.
Bestell bijna altijd alles via Bol zelf en let er op, vanwege de “service”.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:54 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Geluk dat het bol zelf is, geen derde partij.
Hoewel, in mijn ervaring als 'derde partij' is bol dan nog scheutiger met geld ten koste van de 'derde partij' retour geven aan de klant, dus wie weet was dat toch beter geweest.
Ik weet niet hoe bol het communiceert als voor een bepaald product achteraf betalen niet mogelijk is. Als ik de betreffende telefoon wil bestellen, staat de betalingsbewijze automatisch op iDeal. Ik kan kiezen voor alternatieve betalingsmethode waarbij achteraf betalen niet gekozen kan worden maar creditcard bijvoorbeeld wel. Ik vraag me dan af wat er in het geval van TS heeft gestaan, hoe het kenbaar gemaakt is.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar de definitie van een AV is breed he (6:231)? Dan moet je dat heel expliciet overeenkomen. Dat lijkt me nog een lastig verhaal. Zeker bij een webshop, alles gaat automatisch. Dus iets is al heel snel een AV.
Stond alleen Creditcard en Ideal.Heb geen Kredietkaart. En achteraf betalen voor deze bestelling niet beschikbaar stond er dacht ikquote:Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe bol het communiceert als voor een bepaald product achteraf betalen niet mogelijk is. Als ik de betreffende telefoon wil bestellen, staat de betalingsbewijze automatisch op iDeal. Ik kan kiezen voor alternatieve betalingsmethode waarbij achteraf betalen niet gekozen kan worden maar creditcard bijvoorbeeld wel. Ik vraag me dan af wat er in het geval van TS heeft gestaan, hoe het kenbaar gemaakt is.
Heeft ook met fraude te maken. Eerst was Bol te soepel en werd er nooit meer betaald. Bij bedragen van ¤850 zal echt nooit op afbetaling ( afterpay) staan. Ook niet bij goede klanten.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe bol het communiceert als voor een bepaald product achteraf betalen niet mogelijk is. Als ik de betreffende telefoon wil bestellen, staat de betalingsbewijze automatisch op iDeal. Ik kan kiezen voor alternatieve betalingsmethode waarbij achteraf betalen niet gekozen kan worden maar creditcard bijvoorbeeld wel. Ik vraag me dan af wat er in het geval van TS heeft gestaan, hoe het kenbaar gemaakt is.
Op zich maakt het niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:57 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Bestell bijna altijd alles via Bol zelf en let er op, vanwege de “service”.
Ik ben verkoper bij bol.com. We verwerken veel bestellingen via bol, dus meerdere malen per maand komt er hier zo'n "Lost in Mail" voorbij. Nog nooit meegemaakt dat de klant niet zijn geld terug kreeg.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:04 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit heel zeker als ik vragen mag? Zou goed nieuws zijn voor TS
Derde partijen krijgen in veel gevallen weer van bol.com de schade door het kwijtraken van het pakket vergoed. 75% van het aankoopbedrag.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet zo heel veel uit.
Derde partijen zijn als de dood dat een pakket niet aankomt, als er echt gezeik is lopen ze risico dat ze niks meer mogen verkopen op bol.. dat kost een hele hoop meer dan iemand het geld teruggeven.
En voor wat voor bedragen heb je het dan over? Neem aan dat het anders is bij bedragen van ¤50 in plaats van ¤850quote:Op zondag 18 juli 2021 12:04 schreef DaneV het volgende:
[..]
Ik ben verkoper bij bol.com. We verwerken veel bestellingen via bol, dus meerdere malen per maand komt er hier zo'n "Lost in Mail" voorbij. Nog nooit meegemaakt dat de klant niet zijn geld terug kreeg.
Grote order, hoog bedrag. Iedereen snapt toch wat er bedoeld wordt.quote:
Meestal lager inderdaad (¤30-120) en hoe hoger het bedrag hoe groter de kans dat ze het even extra gaan checken. Want er kan natuurlijk op deze manier ook gefraudeerd worden. Maar heb het ook wel ooit meegemaakt bij bestellingen van over de 600 euro dat er binnen een week wordt gecrediteerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En voor wat voor bedragen heb je het dan over? Neem aan dat het anders is bij bedragen van ¤50 in plaats van ¤850
Oké dus de mogelijkheid tot achteraf betalen is je wel gegeven. Dat jij er geen gebruik van kan maken omdat je geen CC hebt, is bol niet aan te rekenen. Duidelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Stond alleen Creditcard en Ideal.Heb geen Kredietkaart. En achteraf betalen voor deze bestelling niet beschikbaar stond er dacht ik
Biljkbaar niet, want mijn post was bedoeld om aan TS duidelijk te maken wat iemand anders bedoelde, omdat dat duidelijk niet aankwam.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:05 schreef baskick het volgende:
[..]
Grote order, hoog bedrag. Iedereen snapt toch wat er bedoeld wordt.
Volgens @DaneV komt er dus altijd uit het onderzoek dat het pakket kwijt is toch of niet @DaneV? Zeker aangezien dit pakket niet aangetekend is verstuurd.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Oké dus de mogelijkheid tot achteraf betalen is je wel gegeven. Dat jij er geen gebruik van kan maken omdat je geen CC hebt, is bol niet aan te rekenen. Duidelijk.
Ben benieuwd wat er uit het onderzoek van PostNL komt en welke reactie zij daarop geven.
TS heeft die niet. Dat weet hij denk nu welquote:Op zondag 18 juli 2021 12:58 schreef xminator het volgende:
Achteraf betalen is wel de domste optie die er is, dan sta je 1-0 achter.
Altijd creditcard, altijd.
Wat een onzinquote:Op zondag 18 juli 2021 12:58 schreef xminator het volgende:
Achteraf betalen is wel de domste optie die er is, dan sta je 1-0 achter.
Altijd creditcard, altijd.
Zonder handtekening zegt dit nog niks. Bezorger kan het net zo goed achterover hebben gedrukt bv…is niet eens een handtekening van bewijs bij TSquote:Op zondag 18 juli 2021 14:11 schreef Kaza het volgende:
Kiezen voor "betalen achteraf" is niet altijd mogelijk, dit wordt automatisch bepaald.
Heeft te maken met bijv betaalverleden, hoogte of aard van de bestelling, bij afhaalpunt is achteraf betalen niet mogelijk, bestelgeschiedenis. Dat laatste daar zit het hem in bij TS, nieuw account met duur besteld artikel en dan meteen "kwijt".
Postonderzoek kunnen ze ook de navigatie van de bezorger checken, of hij wel echt bij TS gestopt is.
Die navigatie is in dit geval zonder aangetekend versturen een wassen neus. Bezorger kan hem dan toch bij de buren hebben afgeleverd. Navigatie punt is dus bullshit.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:11 schreef Kaza het volgende:
Kiezen voor "betalen achteraf" is niet altijd mogelijk, dit wordt automatisch bepaald.
Heeft te maken met bijv betaalverleden, hoogte of aard van de bestelling, bij afhaalpunt is achteraf betalen niet mogelijk, bestelgeschiedenis. Dat laatste daar zit het hem in bij TS, nieuw account met duur besteld artikel en dan meteen "kwijt".
Postonderzoek kunnen ze ook de navigatie van de bezorger checken, of hij wel echt bij TS gestopt is.
Zelfs met handtekening zegt niks ik heb sinds corona al zeker 5 pakketjes gehad waarvoor getekend moest worden en dan keek ik later online en zag een krabbeltje die de bezorger zelf gezet heeft. Als je dat meemaakt en je pakketje is weg, bewijs dan maar eens dat jij die krabbel niet gezet hebt.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:27 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Zonder handtekening zegt dit nog niks. Bezorger kan het net zo goed achterover hebben gedrukt bv…is niet eens een handtekening van bewijs bij TS
Zou prima onderdeel van het onderzoek kunnen zijn. Als de bezorger namelijk niet rond het bewuste tijdstip op de bewuste locatie is gestopt, dan zegt dat wel iets. Aan de andere kant, als ie wel gestopt is zegt dat nog niets.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die navigatie is in dit geval zonder aangetekend versturen een wassen neus. Bezorger kan hem dan toch bij de buren hebben afgeleverd. Navigatie punt is dus bullshit.
Dat houdt geen stand bij een rechter of andere comissie. Geen handtekening, en wel navigatie dat er gestopt is zal nooit voldoende zijn. De bezorger kan hem gewoon bij de buren hebben afgegeven en die vertellen TS niks bv. Ik noem maar watquote:Op zondag 18 juli 2021 14:56 schreef escortmk2 het volgende:
[..]
Zou prima onderdeel van het onderzoek kunnen zijn. Als de bezorger namelijk niet rond het bewuste tijdstip op de bewuste locatie is gestopt, dan zegt dat wel iets. Aan de andere kant, als ie wel gestopt is zegt dat nog niets.
Ook dat. Bol heeft geen enkele bewijslast in deze casequote:Op zondag 18 juli 2021 14:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zelfs met handtekening zegt niks ik heb sinds corona al zeker 5 pakketjes gehad waarvoor getekend moest worden en dan keek ik later online en zag een krabbeltje die de bezorger zelf gezet heeft. Als je dat meemaakt en je pakketje is weg, bewijs dan maar eens dat jij die krabbel niet gezet hebt.
Dat zeg ik toch ook. Lees mijn laatste zin nog eens opnieuw.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dat houdt geen stand bij een rechter of andere comissie. Geen handtekening, en wel navigatie dat er gestopt is zal nooit voldoende zijn. De bezorger kan hem gewoon bij de buren hebben afgegeven en die vertellen TS niks bv. Ik noem maar wat
Want? Ben je verzekerd met betalen achteraf? Enige wat je kan doen is niet betalen en dan krijg je een incassobureau op je af.quote:
CC heb je vaak wel een eigen risico btw, dus voor aankopen van 50 euro ofzo heb je er niks aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Ben je verzekerd met betalen achteraf? Enige wat je kan doen is niet betalen en dan krijg je een incassobureau op je af.
Cc ben je verzekerd, draag je het over naar cc maatschappij en zij lossen het voor je op.
Heb me er afgelopen weken in verdiept omdat ik ook pech had bij een bestelling. Nee, je hebt geen eigen risico bij aflevergarantie creditcard. Dus krijg je al je geld terug.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
CC heb je vaak wel een eigen risico btw, dus voor aankopen van 50 euro ofzo heb je er niks aan.
En wat heeft dit met verhaal TS te maken?quote:Op zondag 18 juli 2021 16:13 schreef xminator het volgende:
Ooit ging wowair failliet, ik mijn reisverzekering bellen. Heb ik eindelijk iets aan een reisverzekering dacht ik. Nee meneer, faillissement valt niet onder de reisverzekering.
Gelukkig met CC betaald, 1 belletje en formuliertje en het geld had ik zo helemaal terug.
Sindsdien reisverzekering opgezegd.
Dat altijd met cc betaald moet worden ivm verzekering.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:41 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
En wat heeft dit met verhaal TS te maken?
Dat punt is inderdaad nu meerdere malen gemaakt in dit topicquote:Op zondag 18 juli 2021 16:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat altijd met cc betaald moet worden ivm verzekering.
TS blijft toch rustig?quote:Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef Werkperd het volgende:
Doe nou eens kalm aan en wacht gewoon af wat er uit het onderzoek komt. Ik kan ook begrijpen dat beide partijen namelijk denken dat het wel is afgeleverd maar jij aangeeft dat het niet is afgeleverd.
Dan zie jij kennelijk andere dingen.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:53 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
TS blijft toch rustig?
Zou jij blij zijn als je telefoon van ¤850 niet geleverd wordt? Nou dan.
Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekendquote:Op maandag 19 juli 2021 08:56 schreef HSG het volgende:
Contact opnemen met Bol. Zij moeten contact opnemen met de bezorger.
Eindd van de week weet ik meerquote:Op maandag 19 juli 2021 09:10 schreef cunial het volgende:
Ik moet zeggen tegenwoordig ben ik erg voorzichtig om iets online te bestellen, de bezorgers leggen het voor de deur zonder dat ik dat wil, pakketten worden niet geleverd maar bij andere buren zonder notificatie of helemaal niet geleverd. Het is niet 1 bedrijf, het zijn er meerdere en mij lijkt het tegenwoordig beter om naar een winkel te gaan ipv deze ellende te hebben.
Ik hoop voor TS dat het alsnog geleverd wordt want dit is echt klote.
Kan ook bij TS gebeurd zijn. @Bottomleftone het was een avondbezorging en dan zie ik alleen zzp busjes dus niet van postnl. Die hebben nog scherpere targets dan postnl zelf qua bezorgen. Geeft niet veel hoop.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:20 schreef Momo het volgende:
Nog voor corona had ik ook een smartphone besteld op bol.com via een andere webshop. Bezorging via DPD, ik was gewoon thuis, maar er stond dat het bij 1 van de buren was geleverd. Ik daar heen, nee er was niks bezorgd. Dan ga je wel denken proberen die mensen dat achter te houden? Of is DPD aan het falen? Heel gedoe. DPD heeft ook echt een bagger klantenservice, hij was geleverd dus ze konden niks meer doen. Ineens een week later staat DPD voor de deur met een pakketje met de telefoon erin.
Is het pakketje nou gewoon kwijt geraakt op het depot? Heeft de bezorger geprobeerd hem achter over te drukken?
Vond het ook lullig voor die buren.
De volgende keer als ik een mobiel bestel, laat ik hem gewoon bezorgen op een PostNL punt....
Dat bied niet veel hoop danquote:Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kan ook bij TS gebeurd zijn. @:Bottomleftone het was een avondbezorging en dan zie ik alleen zzp busjes dus niet van postnl. Die hebben nog scherpere targets dan postnl zelf qua bezorgen. Geeft niet veel hoop.
Heb je met het account dat je gebruikt hebt voor de bestelling vaker bij bol.com besteld ? Dan heb je in ieder geval een goede historie / reputatie.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:57 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Bestell bijna altijd alles via Bol zelf en let er op, vanwege de “service”.
Werd in mijn topic ook gezegd maar het zou er niet uit moeten maken. Ik had een laptop besteld die niet aankwam van Wehkamp, ook nieuw account omdat het een eenmalige actie. Word je dan al als fraudeur bestempeld? Onzin. Laat Bol naar bewijzen dat die geleverd is. Nieuw of oud account. Maakt dan niks.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:35 schreef descon het volgende:
[..]
Heb je met het account dat je gebruikt hebt voor de bestelling vaker bij bol.com besteld ? Dan heb je in ieder geval een goede historie / reputatie.
Mobiele telefoons staan standaard hoog in de lijst met fraude gevallen. Relatief duur, klein en makkelijk door te verkopen. Als je dan met een nieuw account of een account met weinig historie een telefoon besteld en dan aangeeft dat ie niet binnen is heb je de schijn al snel tegen en zullen ze lastiger zijn.
2 jaar oud account en diverse succesvolle bestellingen.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:35 schreef descon het volgende:
[..]
Heb je met het account dat je gebruikt hebt voor de bestelling vaker bij bol.com besteld ? Dan heb je in ieder geval een goede historie / reputatie.
Mobiele telefoons staan standaard hoog in de lijst met fraude gevallen. Relatief duur, klein en makkelijk door te verkopen. Als je dan met een nieuw account of een account met weinig historie een telefoon besteld en dan aangeeft dat ie niet binnen is heb je de schijn al snel tegen en zullen ze lastiger zijn.
Dat scheelt, denk dat je nu ff geduld moet hebben tot de officieele reactie van bol.com komt.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:40 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
2 jaar oud account en diverse succesvolle bestellingen.
Je moet ze ook de tijd geven om iets uit te zoeken en das in het geval van TS wel ff vervelend omdat het om 850 eu gaat en hij op een telefoon zit te wachtenquote:Op maandag 19 juli 2021 10:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Werd in mijn topic ook gezegd maar het zou er niet uit moeten maken. Ik had een laptop besteld die niet aankwam van Wehkamp, ook nieuw account omdat het een eenmalige actie. Word je dan al als fraudeur bestempeld? Onzin. Laat Bol naar bewijzen dat die geleverd is. Nieuw of oud account. Maakt dan niks.
Weet ik, maar Bol kan in deze case niks bewijzen. Oud of nieuw account. Ze verzenden niet eens aangetekend.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:02 schreef descon het volgende:
[..]
Je moet ze ook de tijd geven om iets uit te zoeken en das in het geval van TS wel ff vervelend omdat het om 850 eu gaat en hij op een telefoon zit te wachten
Tsja, maar er is natuurlijk geen consument die een procedure aanspant om zijn vooruitbetaling terug te vorderen. Een dode letter van jewelste dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hè wat leuk. Handelen in strijd met de wet:
[..]
https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel26
Ze móéten een mogelijkheid tot achteraf betalen aanbieden.
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:57 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |