Als ik op de tijdstippen af ga lijkt het afgeleverd te zijn, maar ik zou even vandaag afwachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 05:09 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn gedachtee.
Er staat dit via je link
Datumdo 15 jul.
Tijd18:03
PlaatsNL
StatusZending is bezorgd
Datumdo 15 jul.
Tijd17:16
PlaatsNL
StatusBezorger is onderweg
Ik hoop dat dat aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.
Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Wat slecht van Bol.com. Ik weet coolblue doet wel pakket verzekerd versturen bij een bepaalde waarde. Heel matig van zequote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:37 schreef Bottomleftone het volgende:
Postnl eens gevraagd hoe en wat via Twitter.
Is een pakket van bijna ¤1000 niet eens aangetekend verstuurt. Wat???
[ link | afbeelding ]
Nee. Maar TS weet nu wel dat er geen handtekening nodig was of dergelijke. Heel slecht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Wat ik niet begrijp is dat ze bestellingen vanaf ¤500 verzekerd versturen. Nu kunnen ze zich toch nergens op beroepen bij Bol? Geen handtekening, ja een foutief track en trace systeem ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 07:50 schreef roos94 het volgende:
Mijn man had eens iets heel duurs gekocht qua computer apparatuur, was dacht ik rond de 1800 euro bij bol.com
Pakketje zou in de middag komen , dus in de ochtend waren we er niet.
Kwam die postnl in de ochtend, en wat doet die randdebiel. Zet dat giga pakket gewoon voor de deur (waar iedereen het kan pakken en meenemen) en plaatst zelf een handtekening. Er hoefde maar 1 lul langs te lopen die denkt hee kassa en pakketje weg.
Sindsdien lesje geleerd. Nooit meer dure zaken online bestellen tenzij je kunt laten leveren bij een betrouwbaar afhaalpunt zoals Albert Heijn
Nou veel geluk met Bol dan, zijn erg onvriendelijk als er iets mis gaat. En dat van een Ahold organisatie. AH altijd prima geholpenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.
Het zelfde meegemaakt met Wehkamp TS. Ook hiervan geleerd en dit is de beste tip. Creditcard aanschaffenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Jeetje, geeft weinig hoop voor TSquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
Deze TS was zijn geld kwijt.
Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Dit was ik ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
Deze TS was zijn geld kwijt.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel
Deze TS was ook zijn geld kwijt.
(Beide bij bol.com)
Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.
Ja, wel veel klachten iddquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:52 schreef DX11 het volgende:
Bol gaat denk ik nog wel eens volledig plat, zie steeds vaker dit soort ellende en alleen maar van hun. Dan hebben ze het ook keihard verdient als het gebeurt.
Niet eens verzekerd verstuurd en dus geen handtekening nodig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ik had recentelijk een nieuwe smartphone voor mijn vrouw bestelt, keurig afgeleverd maar volgens KPN moest de bezorger om ID vragen en dat deed hij dus niet. Klacht bij KPN neergelegd want voor hetzelfde geld was die telefoon dus ergens anders terecht gekomen.
Ja, dat vind ik toch echt idioot maar volgens mij ligt de verantwoording daarvoor bij BOL.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:52 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Niet eens verzekerd verstuurd en dus geen handtekening nodig.
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik toch echt idioot maar volgens mij ligt de verantwoording daarvoor bij BOL.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
Kon niks kiezen tijdens bestellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:28 schreef DX11 het volgende:
[..]
Tenzij je kan kiezen tijdens het bestellen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |