abonnement Unibet Coolblue
pi_200385960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 21:50 schreef Fe2O3 het volgende:
Hier komt postnl soms tot wel 22:00 ...

En tekent de bezorgali af als ie de 1e keer niemand treft, en probeert hij het later nog 1x (en dan briefje en pakketpunt)

Gebruik je de postnl app niet?
Lees mijn post nog eens. Screenshot is van postnl app. Staat op afgeleverd.
  Forum Admin donderdag 15 juli 2021 @ 22:31:29 #22
58651 crew  murp
murp
pi_200386523
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 21:21 schreef ZarB het volgende:
Klote. Hier 3 x meegenomen door de pakketbezorger zelf :r Maar contact opnemen met bol.com. zij zijn ervoor verantwoordelijk dat t bij de koper terecht komt. Liep laatst ook een soortgelijk topic over een niet bezorgde laptop. Lees dat maar ff.

WGR / Webshop levert laptop niet
Dat ja
pi_200388793
Als er staat afgeleverd, dan is het zo.

Ik heb het maar 1 keer het zien afwijken in mijn leven, en dat was omdat er toch douane kosten bijkwam kijken.
Stond er ook afgeleverd, dan moet je een wat betere track en trace site gebruiken die wel alle details laat zien, bleek bij een afhaalpunt te liggen.

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Die is vele malen beter dan de standaard T&T.

Maar stel dat het inderdaad afgeleverd is en dus niet bij jou.
Klantenservice, aangeven niets ontvangen te hebben.

Dat is de eerste stap.
pi_200388807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 05:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als er staat afgeleverd, dan is het zo.

Ik heb het maar 1 keer het zien afwijken in mijn leven, en dat was omdat er toch douane kosten bijkwam kijken.
Stond er ook afgeleverd, dan moet je een wat betere track en trace site gebruiken die wel alle details laat zien, bleek bij een afhaalpunt te liggen.

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Die is vele malen beter dan de standaard T&T.

Maar stel dat het inderdaad afgeleverd is en dus niet bij jou.
Klantenservice, aangeven niets ontvangen te hebben.

Dat is de eerste stap.
Ja dat is ook mijn gedachtee.

Er staat dit via je link


Datumdo 15 jul.
Tijd18:03
PlaatsNL
StatusZending is bezorgd
Datumdo 15 jul.
Tijd17:16
PlaatsNL
StatusBezorger is onderweg
pi_200388908
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.

Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
pi_200388939
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 05:09 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Ja dat is ook mijn gedachtee.

Er staat dit via je link

Datumdo 15 jul.
Tijd18:03
PlaatsNL
StatusZending is bezorgd
Datumdo 15 jul.
Tijd17:16
PlaatsNL
StatusBezorger is onderweg
Als ik op de tijdstippen af ga lijkt het afgeleverd te zijn, maar ik zou even vandaag afwachten.

Vandaag niks? Dan toch echt via bol gaan vragen wat zij kunnen zien.
Ik weet dat bol aparte tools heeft voor inzicht in de status van het pakket.
pi_200389059
Postnl eens gevraagd hoe en wat via Twitter.

Is een pakket van bijna ¤1000 niet eens aangetekend verstuurt. Wat???

pi_200389063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.

Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Ik hoop dat dat aan de hand is.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 07:40:50 #29
338319 ZarB
Piña colada
pi_200389070
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200389071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:37 schreef Bottomleftone het volgende:
Postnl eens gevraagd hoe en wat via Twitter.

Is een pakket van bijna ¤1000 niet eens aangetekend verstuurt. Wat???

[ link | afbeelding ]
Wat slecht van Bol.com. Ik weet coolblue doet wel pakket verzekerd versturen bij een bepaalde waarde. Heel matig van ze
pi_200389077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Nee. Maar TS weet nu wel dat er geen handtekening nodig was of dergelijke. Heel slecht.
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 juli 2021 @ 07:50:55 #32
367000 roos94
pi_200389109
Mijn man had eens iets heel duurs gekocht qua computer apparatuur, was dacht ik rond de 1800 euro bij bol.com

Pakketje zou in de middag komen , dus in de ochtend waren we er niet.

Kwam die postnl in de ochtend, en wat doet die randdebiel. Zet dat giga pakket gewoon voor de deur (waar iedereen het kan pakken en meenemen) en plaatst zelf een handtekening. Er hoefde maar 1 lul langs te lopen die denkt hee kassa en pakketje weg.

Sindsdien lesje geleerd. Nooit meer dure zaken online bestellen tenzij je kunt laten leveren bij een betrouwbaar afhaalpunt zoals Albert Heijn

[ Bericht 4% gewijzigd door roos94 op 16-07-2021 07:56:59 ]
  vrijdag 16 juli 2021 @ 09:18:34 #33
75556 erkel
back from Dagestan
pi_200389708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:40 schreef ZarB het volgende:
Bol.com is ervoor verantwoordelijk dat het bij jou terecht komt. Niet de vervoerder. Met postnl gaan bakkeleien heeft dus geen zin. Dat mag je aan Bol.com overlaten. Laat hen maar bewijzen dat jij het ontvangen hebt.
Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.
Weisst
pi_200389845
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 07:50 schreef roos94 het volgende:
Mijn man had eens iets heel duurs gekocht qua computer apparatuur, was dacht ik rond de 1800 euro bij bol.com

Pakketje zou in de middag komen , dus in de ochtend waren we er niet.

Kwam die postnl in de ochtend, en wat doet die randdebiel. Zet dat giga pakket gewoon voor de deur (waar iedereen het kan pakken en meenemen) en plaatst zelf een handtekening. Er hoefde maar 1 lul langs te lopen die denkt hee kassa en pakketje weg.

Sindsdien lesje geleerd. Nooit meer dure zaken online bestellen tenzij je kunt laten leveren bij een betrouwbaar afhaalpunt zoals Albert Heijn
Wat ik niet begrijp is dat ze bestellingen vanaf ¤500 verzekerd versturen. Nu kunnen ze zich toch nergens op beroepen bij Bol? Geen handtekening, ja een foutief track en trace systeem ja.
pi_200389853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 09:18 schreef erkel het volgende:

[..]

Dit is het enige juiste antwoord, wanneer PostNL alsnog niet vandaag bezorgd. Gewoon verder aan Bol overlaten.
Nou veel geluk met Bol dan, zijn erg onvriendelijk als er iets mis gaat. En dat van een Ahold organisatie. AH altijd prima geholpen ;)
pi_200390340
Meestal laat ik dit soort dingen bij een PostNL locatie bezorgen. Heb het idee dat bij reguliere adressen postbodes lopen te stressen en klooien. Regelmatig pakketje halve straat verderop afgeleverd zonder briefje bij ons in de bus bijvoorbeeld. Had dus geen idee dat het pakket daar lag, tot die mensen zelf maar eens naar mij gingen.

Maarja, daar heb je nu weinig aan ben ik bang.
pi_200390952
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200392019
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Voortaan met de credit card betalen, dan betwist je het en krijg je je geld terug.
Dat betwisten gaat heel simpel met een formulier.
Het zelfde meegemaakt met Wehkamp TS. Ook hiervan geleerd en dit is de beste tip. Creditcard aanschaffen :)

Heb gratis hulp gekregen van de https://ec.europa.eu/cons(...)in.home2.show&lng=NL


https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest

Online geschillencomissie. Heeft bij mij voor de oplossing gezorgd.

[ Bericht 26% gewijzigd door Johannes788 op 16-07-2021 12:38:20 ]
pi_200392084
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2

Deze TS was zijn geld kwijt.

WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

Deze TS was ook zijn geld kwijt.

(Beide bij bol.com)

Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.

Ik koop tegenwoordig alleen nog maar bij de grote gele pijl (niet dat je denkt dat ik reclame maak), die zijn veel netter qua service, als daar iets niet goed gaat maken ze eerst het bedrag terug over, en daarna ga ze het zelf afhandelen/uitzoeken buiten jou om, 100x fijner. Zelfs als je iets retour stuurt krijg je het geld al terug als je pakje op het postkantoor is afgegeven, dus ver voordat het bij hun aan komt.

[ Bericht 18% gewijzigd door DX11 op 16-07-2021 12:54:05 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200392152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen

Deze TS was zijn geld kwijt.

Succes er mee, zo zijn er al een aantal topics geweest. Ik koop in ieder geval nooit meer wat daar.
Jeetje, geeft weinig hoop voor TS


WGR / Smartphone retour Bol.com niet aangekomen deel 2

Wat een reactie van Bol, had ik ook met Wehkamp dus misschien komt het wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Johannes788 op 16-07-2021 12:54:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')