Nee, alleen papier er om heen.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:16 schreef 20100 het volgende:
zat er geen pakbon bij de bestelling?
Nee. Ging er vanuit en dat is blijkbaar heel dom dat dat niet hoefde.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Foto's gemaakt van uitpakken? Of net erna zeg maar.
Even doorlezen, zie niet welke webwinkel?!quote:Op donderdag 26 september 2019 14:18 schreef Burdie het volgende:
Deze Fokker had hetzelfde probleem:
WGR / In plaats van smartphone, draadloze oplader ontvangen
Was het dezelfde webwinkel?
De vraag is waarom ze een willekeurige klant, want dat ben ik mij uberhaupt betichten van fraudee. Dit is te bizar voor woorden dit.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zover ik weet moeten zij aantonen dat jij fraude hebt gepleegd, dat kunnen ze niet lijkt mij.
Als het apparaat stiekem bijv. toch in bezit zou zijn, zou het op zich mogelijk moeten zijn te bepalen dat het apparaat in gebruik is genomen bijv.
Maar goed, de wet stelt dat je gewoon recht hebt op geld terug, non-conformiteit enzo.
Nee staat er ook niet in, maar misschien kan je contact zoeken met de TS van dat topic. Er worden daar ook oplossingen genoemd, misschien heb je daar wat aan.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Even doorlezen, zie niet welke webwinkel?!
ik heb al gegoogled, kwam uit op webwinkel waarborg klacht. Ga ik doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee staat er ook niet in, maar misschien kan je contact zoeken met de TS van dat topic. Er worden daar ook oplossingen genoemd, misschien heb je daar wat aan.
Als het om die simpele jeroen en jeroen gaat is dat vrij standaard bedrijfsvoering..quote:Op donderdag 26 september 2019 14:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze een willekeurige klant, want dat ben ik mij uberhaupt betichten van fraudee. Dit is te bizar voor woorden dit.
Ja dat zocht ik net ookquote:Op donderdag 26 september 2019 14:18 schreef Burdie het volgende:
Deze Fokker had hetzelfde probleem:
WGR / In plaats van smartphone, draadloze oplader ontvangen
Was het dezelfde webwinkel?
Ook geen pakbon digitaal (in de mail of je account)?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, alleen papier er om heen.
Ik ben door dit geintje dadelijk kleine ¤1000 kwijt.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als het om die simpele jeroen en jeroen gaat is dat vrij standaard bedrijfsvoering..
Regel 1 het ligt aan de klant, zo niet, zie regel 1
Nee, niks van pakbon.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook geen pakbon digitaal (in de mail of je account)?
En een factuur, eventueel digitaal?
Je hebt een iPhone via internet besteld maar je hebt geen betalingsbevestiging op je email?quote:
Ze hebben mij een doa geleverd.. Ik moest na een hoop geheen en weer eerst even dreigen om hun winkel kort en klein te meppen, toen was het opeens geen probleem..quote:Op donderdag 26 september 2019 14:25 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik ben door dit geintje dadelijk kleine ¤1000 kwijt.
Dat schrijf ik niet, heb geen pakbon. Natuurlijk wel een bestellingsbevestiging.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt een iPhone via internet besteld maar je hebt geen betalingsbevestiging op je email?
Hoax TS is een oplichter die webshops probeert te tillen
Ja in Groningen aan de Vismarkt 5..quote:Op donderdag 26 september 2019 14:32 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Heeft de webwinkel toevallig geen fysieke winkel?
Gewicht is nagenoeg zelfde als de powerbank van pakketje. Ze hebben geen fysieke winkel.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:32 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik had dit laatst ook.
Ik kreeg een paar schroeven ipv een deken :’)
Maar ik zag al bij de track en trace dat er iets niet klopte doormidden van het gewicht van het pakketje..
Misschien dat je dat kan nachecken?
Maarja in het gewicht van een smartphone en powerbank zal niet veel verschil zitten.
Heeft de webwinkel toevallig geen fysieke winkel?
Face to face zijn ze misschien wat behulpzamere
Maar vanwege deze reden koop ik dure spullen toch liever in een fysieke winkel.
Ik zou ze ook constant berichten blijven sturen via sociale media, zodat andere mensen hier ook van horen, dit is natuurlijk geen goede reclame voor de webwinkel
??!quote:Op donderdag 26 september 2019 14:33 schreef wollah het volgende:
Tja moet je het maar ineen fysieke winkel kopen. Risico van t vak
Ja is toch zo? Je neemt het risico door het online te bestellen. Je weet nooit hoe betrouw baar de winkels zijnquote:
Als hij bij een grote online winkel iets besteld kun je op zich wel van het beste scenario uitgaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja is toch zo? Je neemt het risico door het online te bestellen. Je weet nooit hoe betrouw baar de winkels zijn
Jazeker wel. Daar staat die gewoon op afgeleverd.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je had of hebt geen track&trace?
Heb track en trace. Staat op afgeleverd natuurlijk. Hoefde geen handtekening te zetten.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als hij bij een grote online winkel iets besteld kun je op zich wel van het beste scenario uitgaan.
Ik vind het alleen een vaag verhaal, geen pakbon en volgens mij ook geen trace code.
Handtekening vereist? Want dat is meestal wel bij zulke elektronica verzendingen.
Is een pakbon nog wel standaard?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als hij bij een grote online winkel iets besteld kun je op zich wel van het beste scenario uitgaan.
Ik vind het alleen een vaag verhaal, geen pakbon en volgens mij ook geen trace code.
Handtekening vereist? Want dat is meestal wel bij zulke elektronica verzendingen.
Risico van die webwinkel bedoel je. De bewijslast ligt de eerste zes maanden bij hen.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:33 schreef wollah het volgende:
Tja moet je het maar ineen fysieke winkel kopen. Risico van t vak
Bij een defect ja. Dat gaat niet om levering.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
De bewijslast ligt de eerste zes maanden bij hen.
Niet alleen bij een defect. Bij non-conformiteit. Daaronder valt het verkeerde product leveren ook.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bij een defect ja. Dat gaat niet om levering.
Okay daar kan ik het mee eens zijnquote:Op donderdag 26 september 2019 15:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet alleen bij een defect. Bij non-conformiteit. Daaronder valt het verkeerde product leveren ook.
Klopt. Maar aangezien het om 1000 euro gaat was ik wel naar de rechter gestapt. Dat is de moeite wel waard.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay daar kan ik het mee eens zijn
Maar goed dit is wel een hele lastige casus. Dit is een welles-nietes spelletje waarin je feitelijk als consument de rechten hebt, maar je die wel nog moet krijgen.
Dat zou ik dus even niet doen voor dat je dat zwart op wit hebt. Dan heb je helemaal niks meer.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:20 schreef Newone82 het volgende:
Bel net nog eens op, geeft collega van die webshop aan dat ik geld terug krijg als ik powerbamk opstuur.
Op social media zeggen ze weer dit
Hoi, je spreekt met ..... Ik zie niet in het dossier staan dat die collega van mij dat heeft verteld
Wtf?!
Nee, doe ik ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus even niet doen voor dat je dat zwart op wit hebt. Dan heb je helemaal niks meer.
Zeker wel doen, en zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe meer tijd hun hebben om er wat anders van te maken.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus even niet doen voor dat je dat zwart op wit hebt. Dan heb je helemaal niks meer.
Bel net op, en dit telefoongesprek moet worden nabeluisterd wat 2-4 werkdagen duurt. ?!quote:Op donderdag 26 september 2019 16:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Zeker wel doen, en zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe meer tijd hun hebben om er wat anders van te maken.
Eigenlijk had je op de speaker moeten bellen en het gesprek opnemen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bel net op, en dit telefoongesprek moet worden nabeluisterd wat 2-4 werkdagen duurt. ?!
Het maakt niet uit wat ze zeggen, je hebt wat verkeerd ontvangen en dat stuur je terug. En wel meteen.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bel net op, en dit telefoongesprek moet worden nabeluisterd wat 2-4 werkdagen duurt. ?!
Je hebt ook genoeg apps die kunnen opnemen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Eigenlijk had je op de speaker moeten bellen en het gesprek opnemen.
Op Android zeker, de iPhone kan (mag) dat niet.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg apps die kunnen opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |